Rev Match desteği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kagan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kagan

Driver
Panpa
1,263
Bmw ve Porsche'nin bazı manuel modellerinde heel&toe yapmadan vitesleri küçültebiliyormuşuz (debriyajı bırakırken motor deviri kendi eşitliyormuş) bunu bizdeki arabalara yapabiliyor muyuz? sonuçta artık sadece elektronik oynamayla %20 güç artışı sağlanabiliyor, bunu yapmak ne kadar zor olabilir ki.
 
"Mümkün"se bile birilerinin oturup spesifik bir marka-modelin yazılımını kurcalayarak, çoktan bir bütün olmuş yazılım grubunu değiştirip bunu test etmesi vs gerekiyor.Teoride mümkün yazılım sonuçta ama on off tuşu gibi olmayacağından gizli özellik olarak açılacağını hiç sanmıyorum :D
 
AUTOBLIP-product_page_photo-500x500.jpg

Kitleri var onların. Auto-blip diye aratırsan çıkar. @Kaganglc
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
heel and toe nin amacını elbette biliyoruz fakat şöyle bir güzelliği daha var,
yığılmaları kendi bileğim ile engellemek + akıcı sürüş hissi.. bu tarz yapmacık şeyler arabadan soğutur adamı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Cogu aracta artik senkromec var. Sirf BMW ve Porsche degil :D
Arkadaşın bahsettiği senkromeç değil Auto rev-match özelliği. Ama biraz yanlış anlatmış. Devri debriyajı bırakırken değil, daha öncesinde vitesi geçirirken eşitliyor. Yani debriyajı daha bırakmadan revmatch olmuş oluyor. Bu sayede debriyajı hızla bıraksanız bile hiç sarsıntı olmuyor.
Genelde sadece üst seviye spor arabalarda var.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...