Rütbe-Derece

  • Konuyu Başlatan BilginGokay
  • Başlangıç tarihi

kerpetenemir

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
1,332
Beğeni Puanı
2,661
Yaş
23
Konum
İstanbul
Getirmeyi planlıyorum daha detaylı bilgiler. Birkaç şeyi oturtalım, sonrasında devamı hızlıca gelecek.
Berkin panpa yaşı göstermeyi zorunlu kılsak , ne dersin bence konuştuğumuz insanların yaşını bilmeliyiz yani biraz daha detaylı bişeyler rica etsem zaten düşünüyomuşsun , ali abinin dediği gibi okulu/işi , yaşı , arabası gibisinden
 

Berkin

Berkin Kayalar
Panpa
Yönetici
Admin
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
1,809
Beğeni Puanı
4,327
Yaş
22
Konum
Istanbul
Marka
Honda
Berkin panpa yaşı göstermeyi zorunlu kılsak , ne dersin bence konuştuğumuz insanların yaşını bilmeliyiz yani biraz daha detaylı bişeyler rica etsem zaten düşünüyomuşsun , ali abinin dediği gibi okulu/işi , yaşı , arabası gibisinden
Yaş görüntülenmesi kullanıcı insiyatifinde. Açıkçası zorunlu kılınmasıda ben pek fazla desteklemiyorum. İster istemez bir önyargı oluşuyor daha genç kardeşlerimiz için. Ama tabii önerileriniz her zaman kayda alınıp okunuyor. Belki yönetim getirir. Bilemem.
 

kerpetenemir

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
1,332
Beğeni Puanı
2,661
Yaş
23
Konum
İstanbul
Yaş görüntülenmesi kullanıcı insiyatifinde. Açıkçası zorunlu kılınmasıda ben pek fazla desteklemiyorum. İster istemez bir önyargı oluşuyor daha genç kardeşlerimiz için. Ama tabii önerileriniz her zaman kayda alınıp okunuyor. Belki yönetim getirir. Bilemem.
Doğru diyosun önyargılı bi milletiz
 

Onur

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
535
Beğeni Puanı
903
Aynen genç yaşta bu işlere(araba) merak salanları aşırı hareketler yapmadıkları sürece tepki gösterip soğutmamak lazım:)
 

fatih yavuz

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
555
Beğeni Puanı
1,035
Konum
İstanbul
Marka
Saab
hocak her şey iyi de şu taklacı güvercin yerine bir şey getirin lütfen. :D yakında taklacı güvercin olacağım lütfen. :D
 

Berkin

Berkin Kayalar
Panpa
Yönetici
Admin
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
1,809
Beğeni Puanı
4,327
Yaş
22
Konum
Istanbul
Marka
Honda
hocak her şey iyi de şu taklacı güvercin yerine bir şey getirin lütfen. :D yakında taklacı güvercin olacağım lütfen. :D
Ahahahahah, yok yok olmazsınız korkmayın :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

ulas79

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
427
Beğeni Puanı
703
Yaş
40
Konum
Aydın /Kuşadası
ben hayatım boyunca yaşa ve makama saygı göstermedim önemli olan kişinin fikirleri ve bunu ifade edebilmesi bu yüzden 10 yaşındaki çocuk kendini ifade edebiliyor ve bir fikir beyan edebiliyorsa onuda oturup ciddi şekilde dinlerim ,ataların dediği gibi akıl yaşta değil baştadır :)
 
Üst