Sandero ve clio

hoodie54

Profesör
100
Marka
Nissan
bu iki aracı kıyaslasak ortak yönleri hakkında ne söylersiniz?
iki aracın şasi, fren ve süspansiyon sistemleri aynı mı?
 
logan'la symbol aynı biliyorum ama kaput içindeki bazı hortumlarda vs.lerde kalite farkı var diye duymuştum. Kaynak: taksici.
Eğer sandero ile clio hb kıyaslıyorsak dağlar kadar fark var. motor, belki de şanzımanlar aynıdır. Onun dışındaki her şey farklı olabilir. =)
 
motor ve şanzıman aynı ama diğerlerini bilmiyorum hangisini seçersin dersen şehirde clio / köy,toprak yolların bol olduğu yerler vs. ise sandero alırdım
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Clio II-III-IV ile Dacia'nın tüm ürün gamı Renault-Nissan B platformunda yükseliyor. Yeni çıkacak Sandero ve Logan'ın da Clio V gibi CMF-B platformuna geçmesi bekleniyor. Motor ve şanzıman ortak.

Dacia grubun low cost markası olduğu için haliyle yol tutuş, fren, konfor bakımından daha zayıf tutuluyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
 
Clio II-III-IV ile Dacia'nın tüm ürün gamı Renault-Nissan B platformunda yükseliyor. Yeni çıkacak Sandero ve Logan'ın da Clio V gibi CMF-B platformuna geçmesi bekleniyor. Motor ve şanzıman ortak.

Dacia grubun low cost markası olduğu için haliyle yol tutuş, fren, konfor bakımından daha zayıf tutuluyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Bildiğim kadarıyla VW ve Seat'daki gibi sadece yalıtım ve iç kalite farkları yok. Yol tutuş, güvenlik gibi farkları da var.
 
2018 sandero ambiance ve 2018 boş paket clio gibi düşünelim. fren diskleri, balatalar, kampanalar, yaylar, amortisorler, klima sistemi aynıdır muhtemelen ?
 
2018 sandero ambiance ve 2018 boş paket clio gibi düşünelim. fren diskleri, balatalar, kampanalar, yaylar, amortisorler, klima sistemi aynıdır muhtemelen ?
Disk, balata, kampana muhtemelen farklıdır. Yaylar ve amortisörler kesin farklıdır. Klima sisteminde ortak parça olabilir.
 
2018 sandero ambiance ve 2018 boş paket clio gibi düşünelim. fren diskleri, balatalar, kampanalar, yaylar, amortisorler, klima sistemi aynıdır muhtemelen ?
Yol tutuş fren mesafesi viraj kabiliyeti kesin olarak farklı.renault için güvenlik çok önemli.bazı tuşlar benzer ya da aynı olabilir.son renault servis bakımına gittiğimde aralık 28 edc şanzumanın daciada yerden yüksek konumlanmasınnedeniyle kontrolsüz ısındığı sadece malatyada 40 ın üzerinde şanzuman garanti kapsamında değiştiği söylendi.renault symbol ile sandero aynıdır ama clio ile aynı olmadığını garanti ederim
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Tb96
Ciddi fark olduğunu ikisini de kullanarak farkettim.Sandero fren-güvenlik-konfor klasmanlarında ciddi geride clioya göre; ancak clio da bu konuda pek ileri bir araba değil onu da eklemek isterim
 
Sandero kullanmadım ama Symbol kullandım. Bence Renault en büyük hatası Symbol hala Dacia adıysa satmaması oldu. Marka intibasını ve Clio'nun intibasını kötü etkiliyor. Clio kullanması çok keyifli ve süspansiyonları beklediğinizden çok daha iyi konfor sunan bir araba. Kullandıkça sevilen çizgi filmden kopma bir araba. Özellikle 1.2 tce ler öneririm :)
 
Sandero kullanmadım ama Symbol kullandım. Bence Renault en büyük hatası Symbol hala Dacia adıysa satmaması oldu. Marka intibasını ve Clio'nun intibasını kötü etkiliyor. Clio kullanması çok keyifli ve süspansiyonları beklediğinizden çok daha iyi konfor sunan bir araba. Kullandıkça sevilen çizgi filmden kopma bir araba. Özellikle 1.2 tce ler öneririm :)
Son cümleye kadar katılıp son cümlede ise tamamen zıttı görüş belirticem.1.2 tce aşırı miktarda yağ eksilten bir araç.2000 kmde 1 litreye kadar yağ eksiltiyor.edc şanzumanları sıkıntılı zaten üretimden direk kaldırdılar.ama evet keşke symbol ismi hiç daciaya takılmasaydı.1.2 tce eğlenceli bir araç gibi dursada motorun sorunu çok fazla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96 ve bt
ben yanlış karşılaştırma yaptım. sandero ve symbol u kıyaslayasaydım şase/fren/konfor/güvenlik açısından. o zaman doğru olurdu.
muhtemelen bu araçların parçaları ve dinamikleri aynıdır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan