Seat Leon arka süspansiyon

EOWostsWAAA6KbH.jpg


Aman aman tü tü tü. :D
 
Konu sahibi için, seri ve sürüş dinamikleri iyi bir araba bakıyorsanız 150 beygir motorun dışında çok yanlış bir araca bakiyorsunuz. Mqb platformuyla, o direksiyon hissiyle, torsiyon çubuğla Leon şişirilmiş ve VW grubunun kaymağını yiyen bir arac. Apacilerin taktiği 4 egzoz çıkışlı marşpiyel ve LED far sürüş dinamiği için yetmiyor ne yazik ki :)

Not: Leon sahibi olmuş biri
 
Çok affedersiniz torsiyon.
Cupra dışındaki tüm Mk3 Leon'larda torsiyon. Hatta kütük gibi ön düzenin katkısıyla bayağı da başarısız bir torsiyon.

Not: Ailesinde 100.000 km Leon kullanılmış biri
 
Son düzenleme:
Konu sahibi için, seri ve sürüş dinamikleri iyi bir araba bakıyorsanız 150 beygir motorun dışında çok yanlış bir araca bakiyorsunuz. Mqb platformuyla, o direksiyon hissiyle, torsiyon çubuğla Leon şişirilmiş ve VW grubunun kaymağını yiyen bir arac. Apacilerin taktiği 4 egzoz çıkışlı marşpiyel ve LED far sürüş dinamiği için yetmiyor ne yazik ki :)

Not: Leon sahibi olmuş biri
%100 katılıyorum ama bursa -yalova otobanı orhangazi rampasından inerken deli gibi yol tutan alfa romeomla gidemedim çünkü önümü göremiyordum :D ama bir leon deli gibi beni geçti :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: diablo
%100 katılıyorum ama bursa -yalova otobanı orhangazi rampasından inerken deli gibi yol tutan alfa romeomla gidemedim çünkü önümü göremiyordum :D ama bir leon deli gibi beni geçti :D

Olabilir hocam, o sizin biraz temkinli sürüşünüzden ötürü dediğiniz gibi. Lafım meclisten dışarı kullanıcı kitlesi çoğunlukla apaçi olan bir araç, sahibinde de gereksiz bir özgüven vardır risk almıştır. Aynı sürüş tarzında hele hele limitlerin zorlanmasi halinde olacakları tahmin etmek çok kolay.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ihsan
Vurulmayacak gibi değil ki. B segmenti Polo-Scala bundan iyi.
Bunlar hep FR'cı kitle yüzünden oluyor :D Ama yenisinin içini de dışını da beğendim ben. Alt tarafı da biraz toparlamışlarsa en azından bu kadar gömülmez artık herhalde.
 
Bunlar hep FR'cı kitle yüzünden oluyor :D Ama yenisinin içini de dışını da beğendim ben. Alt tarafı da biraz toparlamışlarsa en azından bu kadar gömülmez artık herhalde.

Ne kadar alakalı olur bilemem Skoda Malatya bayii de tanıdığım olduğu için yeni Scala detaylıca kullanma şansım oldu. Kısacası ucundan da olsa bana biraz umut verdi :)
 
Ne kadar alakalı olur bilemem Skoda Malatya bayii de tanıdığım olduğu için yeni Scala detaylıca kullanma şansım oldu. Kısacası ucundan da olsa bana biraz umut verdi :)
Doğrudur çünkü yeni Octavia'nın da sürüş konforunun bir nebze arttırıldığı söyleniyor. Vw belki Leon için de benzer çalışmayı yapmıştır. Piyasada torsiyonlu araçlar içinde hem sürüş hem konfor olarak fena noktada olmayan makineler var. Onlara benzese yeterli diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Doğrudur çünkü yeni Octavia'nın da sürüş konforunun bir nebze arttırıldığı söyleniyor. Vw belki Leon için de benzer çalışmayı yapmıştır. Piyasada torsiyonlu araçlar içinde hem sürüş hem konfor olarak fena noktada olmayan makineler var. Onlara benzese yeterli diye düşünüyorum.

Her şey iyi hoşta geyik testi çok kötü :)
 
  • Haha
Tepkiler: Cenk
Her şey iyi hoşta geyik testi çok kötü :)
Ona çok yapacak bir şey yok :D Malum vw grubu o konuda genel olarak pek bir şey vaat etmiyor hem elektronik sistemlerin işleyişi hem de altyapının çalışma karakteri olarak. Arkası daha az pat küt etsin, bozuk zeminlerde eskisi kadar sekme yapmasın, direksiyon hissiyatı biraz daha toparlanmış olsun bence yeterli bu araç için.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Ona çok yapacak bir şey yok :D Malum vw grubu o konuda genel olarak pek bir şey vaat etmiyor hem elektronik sistemlerin işleyişi hem de altyapının çalışma karakteri olarak. Arkası daha az pat küt etsin, bozuk zeminlerde eskisi kadar sekme yapmasın, direksiyon hissiyatı biraz daha toparlanmış olsun bence yeterli bu araç için.

Azıcık Ford-Opel-Mazda 3 lüsünden örnek alsalar her şey güzel olacak :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve Cenk
Azıcık Ford-Opel-Mazda 3 lüsünden örnek alsalar her şey güzel olacak :)
Bu markalar sürüş konusuna daha fazla eğildiği için bunlar kadar uğraşmasına gerek bile yok bence. Peugeot'nun hali ortadaydı. Fransız torsiyonunu bilen bilir. At arabasından hallice bir sürüş verirdi Fransızların torsiyonu. Özellikle Citroen ve Peugeot ikilisi bu konuda malumdur. Ama şuan peugeot kendini oldukça geliştirdi. Demek isteyince yapılabiliyormuş. O sebeple bir peugeot seviyesine çekebilseler daha fazlasını beklemem açıkçası.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Bu markalar sürüş konusuna daha fazla eğildiği için bunlar kadar uğraşmasına gerek bile yok bence. Peugeot'nun hali ortadaydı. Fransız torsiyonunu bilen bilir. At arabasından hallice bir sürüş verirdi Fransızların torsiyonu. Özellikle Citroen ve Peugeot ikilisi bu konuda malumdur. Ama şuan peugeot kendini oldukça geliştirdi. Demek isteyince yapılabiliyormuş. O sebeple bir peugeot seviyesine çekebilseler daha fazlasını beklemem açıkçası.

Bu 3 marka çeşitli yollar ile birbirleri ile ortak çalıştığı oluyor. Opc ile Focus St de kullanılan ön takımlar olsun. İnsignia Gsi daki 4 çeker ile Focus Rs deki 4 çeker olsun hep ortak mühendislik diye biliyorum.

Peugeot gelişimini sağlayan marka da Opel. :)
.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bu 3 marka çeşitli yollar ile birbirleri ile ortak çalıştığı oluyor. Opc ile Focus St de kullanılan ön takımlar olsun. İnsignia Gsi daki 4 çeker ile Focus Rs deki 4 çeker olsun hep ortak mühendislik diye biliyorum.

Peugeot gelişimini sağlayan marka da Opel. :)
.
Darisi Seat'in basina o zaman 🙂
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96