Servis mi sanayi mi ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Emin32
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emin32

Profesör
132
Arkadaşlar 2010 model grand scenic aldım ama bakımlarını nerede yaptıracağıma karar veremedim servis mi daha iyi olur yoksa sanayi mi bakım demişken araba 66.000 km de nelerini değiştireyim birde bu yağ filitreler ne kadar tutar cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 
Garantisi yoksa özel, varsa yetkili. Ancak her özel servise de gitmeyin cevrenize sorun soruşturun iyi bi yer bulun sürekli oraya götürün. 66k bakımda triger falan girebilir işin içine servisi arayıp bi bilgi alın. Triger girerse işin içine duruma göre 800-1000 triger değişmezse 200-300 bişey tutar büyük ihtimal
 
Teşekkürler aracın garantisi yok araç sakaryadan alınmış ama biz şu an ıspartada oturuyoruz ikinci sahibiyiz triger pahalıymış yav
 
kapanan vw bayisi metal otomotiv triger zincirini 30 bin km'de değiştirilmesi lazım dediğinden beri güvenmiyorum. kayış olsa yine anlarım da zincir ulan. gerçi garanti olduğu için servis den başkasına vermiyoruz arabayı ama dikkat etmek lazım bu çakallara.
 
Bence garanti yoksa sanayideki iyi bir özel servise götürün arada oldukça fazla fiyat farkı olacaktır.
 
Sanayide bildiğiniz bir servis ya da size şurası iyidir diye tavsiye verebilecek güvenilir bir tanıdığınız yoksa yetkiliden daha fena şekilde kazıklanabilme ihtimaliniz vardır. Hepsini geçtim parça ve işçilik garantisi gibi konularda yetkili servisler daha güvenilirdir. İşlemden dolayı bozulan bir parça yahut bozuk parça takılması gibi durumlarda özel servislerde muhattap birini bulamazsınız, bulsanız da kavga gürültü mü çıkar ne olur belli olmaz. İşin özeti; tanıdık, güvenilir bir özel servis bulamıyorsanız kesinlikle yetkiliye gidin. Bulabiliyorsanız da özele.
 
İşin açıkçası daha geçen haftaya kadar 1997 model şahin s vardı ıspartada öyle tanıdık ustayada hiç işimiz düşmedi o yüzden kimseyi tanımıyorum
 
Hocam, tanımadığınız taktirde yetkili servis de özel servis de kazıklama konusunda birbirinden aşağı kalmaz, ciddi ciddi de yarışırlar yani. Burada tek fark, aldığınız hizmette bir kusur olduğunda hesap sorabileceğiniz yahut yaptırım uygulayabileceğiniz bir zemin oluşturabilmektir. Özel serviste bireysel, yetkili serviste ise kurumsal bir muhattap bulursunuz. Tanıdık bir özel servis bulamıyorsanız yetkiliye gitmek daha faydalı olabilir. Bir sonraki bakım zamanına kadar da vaktiniz olur, eş dost vasıtasıyla özel bir servis araştırırsınız ve daha sonraki bakımları yahut onarım işlemlerini de özel serviste halledersiniz.
 
İşin açıkçası daha geçen haftaya kadar 1997 model şahin s vardı ıspartada öyle tanıdık ustayada hiç işimiz düşmedi o yüzden kimseyi tanımıyorum
O zaman en iyisi yetkili servisle devam etmektir. Scenic, elektroniği bol bir arabadır. İşinin ehli olmayan ustalar dokunursa araba kolaylıkla elden çıkacak hale gelir. En ufak orijinal dışı bir parça kullanımı bile elektronik sistemler üzerinde arıza çıkarabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Garanti kapsamı olduğu için servisize, ikame araç verdiği için servis, evimden aldığı için servis. Bunlar yetmez mi? Azaten bir miktar fazla oluyor ama iş güç yoğunluğu olduğu için deyiyor. Ufak tekerlek sorularımı ve bir takım ufaktan rütus islemlerinı ise sanayi de yaptiriz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Arkadaşlar bu gün servise gittim a dan z ye tüm bakımları triger seti hariç 850 tl tuttu 4 disk değişti yağ değişti filitreler değilti arabanın elektronik bakımı yapıldı
 
Arkadaşlar bu gün servise gittim a dan z ye tüm bakımları triger seti hariç 850 tl tuttu 4 disk değişti yağ değişti filitreler değilti arabanın elektronik bakımı yapıldı
Hocam çok uyguna yapılmış bakım. Böyleyse yetkili servisten şaşmayın. Güle güle güvenle binin. :)
 
yetkili servis çok düdüklüyor hocam ve işçilikleri de sanıldığı kadar iyi değil :) özel servise gidin işçilik kaliteleri aynıdır kullanılan malzemeleri siz bile karar verebilirsiniz..
66 bin bakımda sizin değiştirmeniz gereken,
-motor yağı
-yağ filtresi
-hava filtresi
-polen filtresi
-mazot filtresi
mazot filtresi dahil ortalama 300 lira civarında çıkar, triger kayışları bildiğim kadarıyla 90 binde değişiyor.
 
Normal triger değişimi 75.000 km yağ değişimi 15.000 km imiş ama önceki sahibi triger kayışını da değiştirmiş 50.000 km de o yuzden diğer triger değişimi 120.000 km de falan 4 disk 400 küsür birşey tutu yapı filitreleri işçilik 450 kadar tuttu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...