HABER Sınıfını karıştıracak yeni Volkswagen Touareg tanıtıldı!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Tamamen yenilenen Volkswagen Touareg, uzun süreli bekleyişin ardından resmi olarak duyuruldu. Üçüncü jenerasyonu ile çıtayı bir hayli yükselten premium SUV ile ilgili detaylar haberimizde!

Daha teknolojik ve hafif: Yeni Volkswagen Touareg!

Selefine göre dışarıdan daha kalıplı ve lüks gözüken VW Touareg ön yüzünde LED farlarıyla bütünleşik, oldukça büyük bir ızgara ile karşılıyor. Her bir farda 128 adet aktif LED bulunduğunu ifade eden Alman üretici, bu sayede gece görüşünün hissedilir derecede arttırıldığını belirtiyor. Arka bölümde ise Porsche Cayenne’e benzer bir yapı görüyoruz. Uzun ve ince LED stoplar ile aydınlatmalı model adı aracın arkasında dikkat çeken unsurlar olarak yer alıyor.

Volkswagen Touareg’in asıl yeniliklerini ise iç mekanında görüyoruz. Aracın üst paketlerinde 12 inçlik dijital gösterge paneli ve 15 inç boyutundaki dokunmatik bilgilendirme ekranı standart olarak sunuluyor. Aracın içindeki pek çok özellik bu ekrandan kontrol edildiği için orta konsolda hiçbir buton yer almıyor. Bunun dışında masaj ve soğutma özellikli ön koltuklar, dört bölgeli otomatik klima, havalı aktif süspansiyon, panaromik cam tavan ve 14 hoparlörlü Dynaudio ses sistemi aracın teknolojik oyuncakları arasında bulunuyor.

Altyapı tarafında önemli geliştirmeler yapan Volkswagen, Touareg’in gövdesinde ilk kez yüksek mukavemetli çelik kullanmış. Alüminyum katkılı bu yeni alaşım, aracın 106 kilogram hafiflemesine neden olmuş. MLB-Evo platformunu kullanan yeni Touareg’in 810 litre hacminde geniş bir bagajının bulunduğunu belirtelim.

Yeni Touareg zengin motor seçenekleriyle geliyor

Yeni Volkswagen Touareg’in motor seçenekleri ise bir hayli güçlü. Kaputunun altında 3 adet motor seçeneği ile gelen araç, tüm seçeneklerinde 3.0 litrelik V6 çift turbolu motor barındırıyor. Bu motorlardan dizel olanları 231 ve 286 beygir güç üretirken, benzinli üniteye geçtiğimizde bu rakam 340 beygire ulaşıyor. Ayrıca önümüzdeki dönemde bu motorlara 421 beygirlik 4.0 litre V8 motor da katılacak. Ayrıca tüm motor seçenekleri 8 ileri otomatik şanzıman ile eşleşiyor ve 4-Motion çekiş sistemi standart olarak geliyor.

Yılın ikinci yarısında yollara inecek olan yeni Touareg’in satış fiyatları bölgesel olarak açıklanacak.

1 arasında 32

































Read the whole post here.
 
Linc edilmeyi goze aliyorum. Haberi girerken premium suv lafini ozellikle mi yazdiniz ? Cunku vw markasi premium degildir de belirtmek istedim. Vag grubunun premium markasi audi dir. Tesekkurler
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcilStop
Icini begendim. Arka kismi da fena degil. On tarafta ise krom kapli izgarali versiyon daha şık duruyor plastik kaplamaya gore. Genel anlamda begendim diyebilirim ama tabii surusune, konforuna bakmak lazim.
 
Linc edilmeyi goze aliyorum. Haberi girerken premium suv lafini ozellikle mi yazdiniz ? Cunku vw markasi premium degildir de belirtmek istedim. Vag grubunun premium markasi audi dir. Tesekkurler
Eleştiri neden linç edilsin ki :D Volkswagen'e göre Touareg "orta boyutlu premium SUV" olarak tanımlanıyor. Platform olarak da Lamborghini, Bentley, Porsche ve Audi'nin paylaştığı MLBevo'yu kullanıyor. VW premium marka değil ama bu araba Arteon gibi prestij modeli olarak düşünülebilir.
 
VW şu direksiyondan ne zaman vazgeçer sizce? Şaka gibi :D Bunun dışında premium lafına ben de katılmıyorum. Marka ne derse desin, premium mal kendini belli eder zaten. Artheon'un da premium olduğunu düşünmüyorum, sadece güzel bir VW.

Volkswagen gösteriş yapmak istemeyen ama konforlu otomobil kullanmak isteyenlerin markası değil miydi? Premium gösteriş değil mi?
 
Ben vw nin premium markaların altında, rakip markaların ise üstünde olduğunu düşünüyorum. Bana göre Sinan beyin golf r testinde dediği gibi premium bir his diğer birçok markaya göre belirgin oranda daha yüksek vw modellerinde
 
Son düzenleme:
Ben premium veya premium degil muhabbetini markaya gore degil modele gore degerlendiriyorum. Dusuncelerim tamamen kisiseldir. Aracta kullanilan motor - sanziman ikilisi, kullanilan altyapi kalitesi, malzeme - iscilik - donanim uclusu gibi tum bu etmenlerin uyumu o modeli benim nezdimde premium yapar.

Bir aracin premium olup olmadiginin belirlenmesinde ki kriter sadece marka, yani amblem olmamali. Oyle olursa a serisi, cla gibi modelleri de premium saymam gerekir ki bence degiller.

Touareg'de kullanilan platform mqb degil, vag grubunun premium araclari icin kullandigi platformlardan biriymis. Bu noktadan sonra bu aracin malzeme kalitesi, isciligi, surusu, motor -sanziman uyumu ve donanim skalasi gayet iyi bir noktadaysa neden premium demeyelim ki ? Bana kalirsa bu konuyu ambleme gore degil, model model degerlendirmek gerek.
 
Rakiplerinden daha uygun fiyatlı olursa mantıklı olacak, premiumsu. Fena da olmamış. Şu direksiyonu da 4 kollu pheaton direksiyonunun modernize edilmiş hali olsa daha güzel olurmuş.
Bir de şu diz mesafesini gösteren resimde ki arkadaş niye sevgilisinin annesiyle tanışmaya gitmiş gibi oturuyor acaba :D