Site Mobil Uygulama Hakkında

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
20,806
Beğeni Puanı
35,143
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu Başlatan
  • AdminCP
  • #1
Merhabalar,

Sitemiz günden güne büyüyor, forumumuz üye sayısı da artıyor herşey harika. Bi de Android ve ios için uygulama olsa, videolar ve konularla ilgili bildirimler gelse tapatalk benzeri uygulamaya mahkum kalmasak ne güzel olur.

Acaba bu yönde bi çalışma var mı ? Önerisi olan arkadaşların önerilerine de açığım.

@and @Berkinka :rolleyes:
 

abidinkofficial

Profesör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
365
Beğeni Puanı
766
Konum
Çorum
Marka
Volkswagen
Aslında forum Android için Chrome tarayıcıda çok çok iyi çalışıyor ben de forum açılır açılmaz Tapatalk için direkt Berkin'e mesaj atmıştım ama sonradan farkettim ki mobil için web arayüzü masaüstünden farksız, Tapatalk geldi hiç kullanmadım bile. Ayda bir kere falan bilgisayar başına oturabiliyorum ama sürekli foruma bakıyorum hiç bilgisayarımın eksikliğini hissetmedim.

Öte yandan, aynı şeyleri Otopark.com anasayfası için söyleyemeyeceğim.. Artık WordPress'in teması mı ağır, eklenti mi çok yoksa arayüz mü kullanışsız, anasayfaya ayda bir iki kere anca giriyorum o kadar (zaten baya da az haber giriliyor gerek de yok). Hani mobil uygulama değil de, yine WordPress kullanılsa dahi daha hafif daha kullanışlı bir tema daha iyi olabilirdi en azından mobil için, soldan gelen menüye basıyorum tıpkı ucuz araba ekranı gibi 3 saniye sonra çalışıyor :)

Tabi forum altyapısına, forum ve anasayfa için kullanılan scriptlere, eklentilere gelen her bir güncellemede uygulamayı da birebir güncellemek gerekir ki sorun oluşmasın; bu şu an için mümkün gözükmüyor Berkin tek başına bu kadar şeyi idare edemeyebilir, ilerde yazılım ekibi genişlerse neden olmasın diyelim ama şu an bana göre bir mobil uygulama gayreti içine girmek biraz boşa çaba sarfetmek gibi bir şey olurdu..
 
Son düzenleme:

Berkin

Berkin Kayalar
Panpa
Yönetici
Admin
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
1,812
Beğeni Puanı
4,329
Yaş
22
Konum
Istanbul
Marka
Honda
Aslında forum Android için Chrome tarayıcıda çok çok iyi çalışıyor ben de forum açılır açılmaz Tapatalk için direkt Berkin'e mesaj atmıştım ama sonradan farkettim ki mobil için web arayüzü masaüstünden farksız, Tapatalk geldi hiç kullanmadım bile. Ayda bir kere falan bilgisayar başına oturabiliyorum ama sürekli foruma bakıyorum hiç bilgisayarımın eksikliğini hissetmedim.

Öte yandan, aynı şeyleri Otopark.com anasayfası için söyleyemeyeceğim.. Artık WordPress'in teması mı ağır, eklenti mi çok yoksa arayüz mü kullanışsız, anasayfaya ayda bir iki kere anca giriyorum o kadar (zaten baya da az haber giriliyor gerek de yok). Hani mobil uygulama değil de, yine WordPress kullanılsa dahi daha hafif daha kullanışlı bir tema daha iyi olabilirdi en azından mobil için, soldan gelen menüye basıyorum tıpkı ucuz araba ekranı gibi 3 saniye sonra çalışıyor :)

Tabi forum altyapısına, forum ve anasayfa için kullanılan scriptlere, eklentilere gelen her bir güncellemede uygulamayı da birebir güncellemek gerekir ki sorun oluşmasın; bu şu an için mümkün gözükmüyor Berkin tek başına bu kadar şeyi idare edemeyebilir, ilerde yazılım ekibi genişlerse neden olmasın diyelim ama şu an bana göre bir mobil uygulama gayreti içine girmek biraz boşa çaba sarfetmek gibi bir şey olurdu..
Sol taraftaki menü tamamen sizin internetiniz ile alakalı, javascript olduğu için tüm site yüklenmeden aktifleşmiyor maalesef. Onunla ilgileneceğim.
 

maximaorhan

Dispatcher
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
5,519
Beğeni Puanı
7,500
Yaş
29
Konum
34
Valla ben de Tapatalk denen zımbırtıyı kullanamayıp chrome'da yardırıyorum forumda sıkıntısız.
Ara sıra sapıtıyor sayfayi tam yüklemiyo ama cok nadir oluyo bu.
Uygulama yapılırsa da Hayır ben kullanmam diyecek değiliz kullanırız hep beraber :)
 

Berkin

Berkin Kayalar
Panpa
Yönetici
Admin
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
1,812
Beğeni Puanı
4,329
Yaş
22
Konum
Istanbul
Marka
Honda
Merhabalar,

Sitemiz günden güne büyüyor, forumumuz üye sayısı da artıyor herşey harika. Bi de Android ve ios için uygulama olsa, videolar ve konularla ilgili bildirimler gelse tapatalk benzeri uygulamaya mahkum kalmasak ne güzel olur.

Acaba bu yönde bi çalışma var mı ? Önerisi olan arkadaşların önerilerine de açığım.

@and @Berkinka :rolleyes:
İstiyoruz lakin şu anda çok daha öncelikli halletmemiz gereken şeyler var site adına.
 
Üst