Sizce C Segmentinin Lideri Hangisi ?

C Segmentinin Lideri ?

  • Golf

    Kullanılan: 9 25.0%
  • Astra

    Kullanılan: 6 16.7%
  • Leon

    Kullanılan: 1 2.8%
  • 308

    Kullanılan: 2 5.6%
  • Corolla

    Kullanılan: 3 8.3%
  • Megane

    Kullanılan: 2 5.6%
  • Civic

    Kullanılan: 1 2.8%
  • Octavia

    Kullanılan: 7 19.4%
  • Giuletta

    Kullanılan: 2 5.6%
  • Diğer & Premium Seçenekler

    Kullanılan: 3 8.3%

  • Kullanılan toplam oy
    36

diablo1905

Profesör
17 Şub 2020
412
998
2,195
İstanbul
Marka
Alfa Romeo
Bu arada bu kasa i30 da bayağı başarılı bir araçtı. Avrupalı rakiplerinden pek geri kalmıyordu bir çok konuda ve evet malzeme kalitesi dahil.
Bir çok uzak doğulu gibi multimedya konusunda gerideydi. Adamlar bir çok teknolojinin çıkış noktası, üretiyor ama arabasına koymuyor 😅

IMG_8900.jpeg
 
  • Beğeni
Tepkiler: uygarefee ve bt

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
10 Haz 2019
1,818
2,086
2,570
31
Niğde
Marka
Chevrolet
Elantra da piyasa algısı sebebiyle çok gündeme gelmiyor ancak kendine has bir tarzı var diye düşünüyorum.Malzeme kalitesi de hiç fena değil.
 

mcb

Murat
Panpa
9 Ocak 2020
1,389
2
3,014
3,770
36
Avusturya
Marka
Mercedes
Bu arada bu kasa i30 da bayağı başarılı bir araçtı. Avrupalı rakiplerinden pek geri kalmıyordu bir çok konuda ve evet malzeme kalitesi dahil.
Bir çok uzak doğulu gibi multimedya konusunda gerideydi. Adamlar bir çok teknolojinin çıkış noktası, üretiyor ama arabasına koymuyor 😅

Ekli dosyayı görüntüle 45149
Bu arabanin en büyük eksisi bence çabuk eskmesi. 60-70bin km'den sonra malzeme kaynaklı problemler baş göstermeye başlıyor. Özellikle trim sesleri çok artıyor. Bir kere 4-5 gün İzlanda'da çivili lastiklerle kullanmıştım i30'un 2018 modelini ve trim seslerini bir süre sonra alışıp duymaz olmuştum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: nıneleven

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,205
45,797
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Focus gibi araç nasıl harcandı ben de çok şaşkınım. Tabiri caizse harcadılar resmen. Babamın 2001'de Ghia donanım bir sedanını aldığı günü dün gibi hatırlarım. Ne çok hoşumuza gitmişti ve bayiden çıkartırken ne keyif almıştık. Ahşaplar, yumuşak deriler, Sony teyp falan çok havalıydı. Uzunca bir süre de premium gibi değer gördü, çoğunlukla bu değeri hak etti de. Sonra bir anda bitti gitti. Sadece Focus özelinde değil Ford marka bazında da çok yazık etti kendine. Duygulara hitap eden bir markaydı bence.
En az senin kadar ciğerim yanıyor Cenk. Fakat Ford bunu kendi elleriyle yaptı. Artık Türkiye'de Ford denilince akla sadece ticari geliyor.
Benim gibi kaç yıllık Ford kullanıcısı bile araç yenilerken Ford almayı hiç düşünmedi. Arabaları kötü olduğundan değil ama model bırakmadılar alınacak. Şu son indirim dönemini saymazsak da aşırı pahalılardı. Yoksa Focus'un sürüşünü hala seviyorum, hala güzel ama iş sadece sürüşte bitmiyor ne yazık ki. Olan oldu. Bu saatten sonra Ford'dan bir cacık olacağını zannetmiyorum. Suv suv suv nereye kadar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

nıneleven

Profesör
9 Nis 2021
603
722
1,820
Tekirdağ
Marka
Porsche
Bu arada bu kasa i30 da bayağı başarılı bir araçtı. Avrupalı rakiplerinden pek geri kalmıyordu bir çok konuda ve evet malzeme kalitesi dahil.
Bir çok uzak doğulu gibi multimedya konusunda gerideydi. Adamlar bir çok teknolojinin çıkış noktası, üretiyor ama arabasına koymuyor 😅

Ekli dosyayı görüntüle 45149
Dizeli bile hantaldı ya. Baya D segment araba gibiydi. Direksiyonu , süspansiyonu , frenleri herşeyi bir değişikti.

Dizel + otomatik ve gırtlak donanım diye çok tutmuştu harbiden. "i30 Gang" kafası bi kitlesi türemişti 😁

Ne aldın ? i30.. Vay kardeşiimm. Çok güzel araba.
Bizim amcaoğlu gitti Focus aldı.. saman gibi araba ne buluyorlarsa onda.. Düz vites he bir de.. falan 🤣
 
Son düzenleme:

racer

Sedat
Profesör
27 Eyl 2021
223
350
1,085
29
ankara
Marka
Ford
günümüzde aynı segmentteki tüm araçlar birbirlerine yakınlar. hatta 1 sınıf farklı araçlar bile birbirine hiç olmadığı kadar yakın. bu yüzden satın aldığım tüm araçlarda birinci önceliğim aracın ruhu olması ve model/marka geleneğinin ve kültürünün olması oldu. hiçbir zaman tarafsız bir otomobil müşterisi olamadım. örneğin golf gti, focus st gibi geleneği ve tarihi olan bir araç yerine "i30 n alırım" tarafsızlığına erişemedim :D marka tutmayı da model tutmayı da severim. lafı uzatmadan saydığım sebeplerle yukarıdaki listeden tercihim golf veya giu olurdu.
 

diablo1905

Profesör
17 Şub 2020
412
998
2,195
İstanbul
Marka
Alfa Romeo
Bu arabanin en büyük eksisi bence çabuk eskmesi. 60-70bin km'den sonra malzeme kaynaklı problemler baş göstermeye başlıyor. Özellikle trim sesleri çok artıyor. Bir kere 4-5 gün İzlanda'da çivili lastiklerle kullanmıştım i30'un 2018 modelini ve trim seslerini bir süre sonra alışıp duymaz olmuştum :D
E tabi ben uzun dönem kullanmadığım için bol keseden salladım ama kazın ayağı öyle değilmiş demekki :)
Dizeli bile hantaldı ya. Baya D segment araba gibiydi. Direksiyonu , süspansiyonu , frenleri herşeyi bir değişikti.

Dizel + otomatik ve gırtlak donanım diye çok tutmuştu harbiden. "i30 Gang" kafası bi kitlesi türemişti 😁

Ne aldın ? i30.. Vay kardeşiimm. Çok güzel araba.
Bizim amcaoğlu gitti Focus aldı.. saman gibi araba ne buluyorlarsa onda.. Düz vites he bir de.. falan 🤣
Ya bu korelilerin 1.6 crdi motorları kağıt üzerinde güçlü oluyor ama işte kasa da ağır olunca demek ki çok hissettirmiyor ya da belki 1.4 olanı kullanıyorlardı. Hyundai’nin atılım yaptığı ilk modellerden di o sebepten piyasa yaptı bir ara aynen :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: nıneleven

Onur Kmnt

Kerem Onur Kement
Profesör
18 Mar 2023
268
602
1,445
19
İstanbul
Marka
Ford
Ya bu korelilerin 1.6 crdi motorları kağıt üzerinde güçlü oluyor ama işte kasa da ağır olunca demek ki çok hissettirmiyor ya da belki 1.4 olanı kullanıyorlardı.
i30 ve cee'd'lerde çoğunlukla 1.6 dizel motor kullanıldı, koreliler malzemeleri kullanırken en ağır olanları seçmiş olacaklarki çok fazla donanımı olmayan orta paket ilk nesil cee'd'in 1450kg ruhsat ağırlığı vardı, malûm bu araçların eski tip otomatik şanzımanlı versiyonları da bol, e hâliyle yolda giderken 1.6 dizel değil de daha düşük hacimli bir arabaymış gibi gidiyorlar

İlk nesil makyajlı cee'd için konuşuyorum, bağımsız süspansiyonlara rağmen focustan serttir, köprü geçişlerinde arkası hoplayacakmış gibi olur, sonraki nesilde de süspansiyonlar sert bir yapıya sahip yanlış bilmiyorsam
 
  • Beğeni
Tepkiler: nıneleven

diablo1905

Profesör
17 Şub 2020
412
998
2,195
İstanbul
Marka
Alfa Romeo
i30 ve cee'd'lerde çoğunlukla 1.6 dizel motor kullanıldı, koreliler malzemeleri kullanırken en ağır olanları seçmiş olacaklarki çok fazla donanımı olmayan orta paket ilk nesil cee'd'in 1450kg ruhsat ağırlığı vardı, malûm bu araçların eski tip otomatik şanzımanlı versiyonları da bol, e hâliyle yolda giderken 1.6 dizel değil de daha düşük hacimli bir arabaymış gibi gidiyorlar

İlk nesil makyajlı cee'd için konuşuyorum, bağımsız süspansiyonlara rağmen focustan serttir, köprü geçişlerinde arkası hoplayacakmış gibi olur, sonraki nesilde de süspansiyonlar sert bir yapıya sahip yanlış bilmiyorsam
Doğru aslında hocam bende de Sportage vardı o da hem ağır hem sert bir arabaydı
 

S.Asil

Quadrifoglio Verde
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
16 Eyl 2016
5,700
2
9,630
5,020
Adana
Marka
Alfa Romeo
Oyumu verip gidiyorum az çok tahmin edersiniz tşk :D
 
  • Haha
Tepkiler: nıneleven

g.c.

Gökhan
Panpa
27 Eki 2016
1,543
2,717
3,570
Aydın
Marka
Mitsubishi
sddefault.jpg


Ben oyumu alttakine verdim ama üsttekine de kalp bıraktım :)
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım