Skoda Karoq Fiyatlar

?

  • Pahalı

    Kullanılan: 30 78.9%
  • Uygun

    Kullanılan: 8 21.1%

  • Kullanılan toplam oy
    38
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
1,5 tsi çin pazarı için üretilmiş bir motor.Sadece gıyabi konuşayım daha ucuz malzemelerden üretilmiş olabilir direk rakibi 150hp 1,4 tsi yla karşılaştırırım ben
1.5 TSi tamamen avrupalı bir motor 1.4'e göre daha kaliteli ve çok daha mühendislik barındıran bir motor.
Viyana'da mühendis şefinden dinledim, Skoda'dan Audi'ye bu motoru kullanacaklar. Yakında 1.4 TSi devri kapanır diye düşünüyorum.
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
1.5 TSi tamamen avrupalı bir motor 1.4'e göre daha kaliteli ve çok daha mühendislik barındıran bir motor.
Viyana'da mühendis şefinden dinledim, Skoda'dan Audi'ye bu motoru kullanacaklar. Yakında 1.4 TSi devri kapanır diye düşünüyorum.
Kademeli olarak tedavülden kaldırılmaya başlandı zaten su anda bazi ulkeler ve modeller icin gecici bir süreliğine üretiliyor.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,916
2
24,215
5,320
İzmir
Marka
Toyota
1.5 TSi tamamen avrupalı bir motor 1.4'e göre daha kaliteli ve çok daha mühendislik barındıran bir motor.
Viyana'da mühendis şefinden dinledim, Skoda'dan Audi'ye bu motoru kullanacaklar. Yakında 1.4 TSi devri kapanır diye düşünüyorum.
1,5 motor üstüne çin de vergi dilimine giriyor.
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Çok ilginc bi durum yayinlanan basin bultenleri dedigim seylerin elde edildigink söylüyordu.
Oturumda da daha verimli bir motor olduğundan bahsettiler. Bunun dışında kullanılan malzemeler EA211'e göre daha dayanıklı. Turbo teknolojisi de daha farklı. Olay 100 cc lik hacim artırmadan ibaret değil. Bunun için yepyeni bir motor üretimi mantıklı da değil. Çin için de mantıklı bir motor olabilir, fakat avrupa otomobillerinde sıkça kullanılacağı kesin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve Porsche

mustafa.e

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,884
8,361
4,570
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Geçen sene kodiaq benzer fiyatlarla çıkmıştı. Boş donanımda manuel vites getirip yüksek donanımda getirilmemesi bence bi dezavantaj. Alacak olsam 1.5tsi style manuel(getirseler tabi:) ) almayı düşünürdüm.
1.5tsi konusunda da benim aklıma takılan kısım yanma oranı. Bizdeki düşük oktanlı benzinle yüksek yanma oranı güzel şov yapabilir düşük devirde vuruntu vs ile :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7 ve Porsche

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Oturumda da daha verimli bir motor olduğundan bahsettiler. Bunun dışında kullanılan malzemeler EA211'e göre daha dayanıklı. Turbo teknolojisi de daha farklı. Olay 100 cc lik hacim artırmadan ibaret değil. Bunun için yepyeni bir motor üretimi mantıklı da değil. Çin için de mantıklı bir motor olabilir, fakat avrupa otomobillerinde sıkça kullanılacağı kesin.

1.4 tsi diye bir motor kalmadi zaten. Bizim ulkede satilanlari Dogus ozel ithalat olarak getiriyor vergi vs.. muhabbetine, Avrupa’da yok oyle bir motor
 
Son düzenleme:

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
1.0 TSi da bayağı iyi yürüten bir motor gerçekten. Octavia testinde zaten belli ediyordu kendini. Ben A3'te kullanma şansı buldum, 1.4 TSi 150 beygirlik Tiguan ile düz bir yolda denedik. Tiguan'ın önünde başladı ve bitirdi. Sonra rolling start ile bir kez daha denedik yine aynı sonucu aldık.

Bunlar tabii ki boş işler. Asıl olay otobanda nasıl hissettirdiği olacaktır. Benim düşüncem 130'a kadar iyi yürüdüğü, sonrasında çok bayıldığı idi. Hacmi arabayı rahat rahat yürütmeye kesinlikle yetmiyor, sadece iyi yürütüyor. Çok zorlanıyor diye düşünüyorum ama mühendisliği de ona göre yapılmıştır herhalde.

1.0 TSi bence haram beygirin son noktalarındandır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
1.0 TSi bence haram beygirin son noktalarındandır.

Bu nedir şimdi hocam :)

150 lik Tiguan konusu ise gerçekten ilginç olmuş ...

Bu arada otobanda ne hissettirdiği konusunda haklı olabilirsiniz.. bende geçen hafta 1.2tsi ile ilgili içten içe bunu hissetmiştim.... evet araç 1.6 TDI ile aynı performans değerlerine sahip.. hatta tıpa tıp aynı gidiyor, test ettim ancak sanki 130-140 ile giderken 1.6 TDİ daha rahat gidiyo ... hoş biri Golf diğeri Jetta... özünde çok farklı araçlar ama bende bunu gözlemlemiştim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Bunlar tabii ki boş işler. Asıl olay otobanda nasıl hissettirdiği olacaktır. Benim düşüncem 130'a kadar iyi yürüdüğü, sonrasında çok bayıldığı idi. Hacmi arabayı rahat rahat yürütmeye kesinlikle yetmiyor, sadece iyi yürütüyor. Çok zorlanıyor diye düşünüyorum ama mühendisliği de ona göre yapılmıştır herhalde.

1.0 TSi bence haram beygirin son noktalarındandır.

O kadar da bayilmiyor aslinda. Tabi neyle kiyasliyorsunuz bilmiyorum. 130 ile giderken devir 2600 veya 2700 gibi bir yerde oluyor. Motor baya sessiz
A3 icin konusuyorum, vw’de farkli olabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
O kadar da bayilmiyor aslinda. Tabi neyle kiyasliyorsunuz bilmiyorum. 130 ile giderken devir 2600 veya 2700 gibi bir yerde oluyor. Motor baya sessiz
A3 icin konusuyorum, vw’de farkli olabilir
Ben 125'lik TSi'a göre kıyasladım aslında, o yüksek hızlarda daha nefesli ve iyi yürüyordu.
Bu nedir şimdi hocam :)

150 lik Tiguan konusu ise gerçekten ilginç olmuş ...
Vallahi biz de şaşırdık. Tabii S-Tronic ıslak kavramaya göre belki biraz daha hızlı olabilir, yine de emin değilim.

Haram beygir konusu da şöyle: Aslında 1.0 litrelerden bu kadar güç almak çok da zor işler değil fakat yüksek hızlarda aslında olayın Turbo olduğunu ve motorun nefesinin yetmediğini anlıyorsunuz. Atmosferiklerdeki helal beygir diye kabul edersek, bu da haram beygirin son noktasıdır... :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım