HABER Skoda Kodiaq 90 bin TL'den gelecek

doğru haklısın artık vag grubu her markada aynı motorları kullandığı için bu sıkıntılar oluyor en azından 1.4 tsi 150lik bir upgrade ile 170 180 beygire çıkması lazım bu araba için ama vaq grubu malesef maliyetler yüzünden fazla değişiklik yapmıyor motorlar üzerinde
 
Tiguan den daha uygun fiyat olacaktir diye tahmin ediyorum asil soru 1.4 tsi 90 bin baz ise 2.0 dizel 190 hp kactir ful paket 145 in ustune her cikisinda kotu ne kadar altindaysa o kadar iyi bence
 
Son düzenleme:
Bu arada wv grubu herhalde skodayi kodiaq ile tr de var etmek istiyor ornegin yetiyi 2014-15 1.6 dizel otomatik getirdiler ve hemen tiguanin onunu kesecegini dusunerek 1.4 ve 1.2 benzinli getirtiyorlar ben 3 ay once bir bayiye sordum hangi mantikla yetiyi 1.6 dizel getirmiyorsunuz once soylemedi siki yetici oldugumu gorunce abi bizden duydugunu soyleme ama wv yetinin tiguani geride birakabilecegi korkusuyla gondermiyor diye itiraf etti. Tabi kodiaq tiguana rakip degil toureg e rakip ondan kodiaqa yukleneceklerdir.
 
Bu arada wv grubu herhalde skodayi kodiaq ile tr de var etmek istiyor ornegin yetiyi 2014-15 1.6 dizel otomatik getirdiler ve hemen tiguanin onunu kesecegini dusunerek 1.4 ve 1.2 benzinli getirtiyorlar ben 3 ay once bir bayiye sordum hangi mantikla yetiyi 1.6 dizel getirmiyorsunuz once soylemedi siki yetici oldugumu gorunce abi bizden duydugunu soyleme ama wv yetinin tiguani geride birakabilecegi korkusuyla gondermiyor diye itiraf etti. Tabi kodiaq tiguana rakip degil toureg e rakip ondan kodiaqa yukleneceklerdir.

her şeyi anladım da toureg ne alaka kodiaq ile tiguan aynı platformda üretilmiyor mu?
 
işte bu arabayı alınabilir parasını hak eden klasmanına sokan da bu 'Dev bir D-SUV KODIAQ' selefleri toureg , land cruiser , santa fe vb..
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Touareg, Land Cruiser Kodiaq'ın rakipleri değil.

Mevcut rakipleri Santa Fe, Sorento, RAV4 ve X-Trail gibi araçlardır. Premiumlarda ise X3, Q5 gibi rakipleri var.
 
Motorlar çekmez diyenler için teknik veriler burada:
http://www.skoda-auto.com/SiteColle...ODA-KODIAQ-technical-data-petrol-16-09-01.pdf

125lik TSI bile 0-100 10,7 sn, Son hız 190 km/s.

Yalnız aracın tüketimi bayağı fazla. Ortalama tüketim 6 yazmışlar. Şehir içinde 10 litre rahat yakar.

Dizellerde de durumlar böyle:
http://www.skoda-auto.com/SiteColle...ODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf

2.0 dizel ile çekmeyen tiguan 0-100 9.3 sn de çıkıyordu kodiaq ise 10.2 sn yazılmış neredeyse 1 sn geç çıkıyor belli ki çekişte baya zorlanacak.
 
2.0 dizel ile çekmeyen tiguan 0-100 9.3 sn de çıkıyordu kodiaq ise 10.2 sn yazılmış neredeyse 1 sn geç çıkıyor belli ki çekişte baya zorlanacak.

kodyq.jpg


Aynı gibi değerler. Hatta 190lık motorla performanslı denilebilir.

Çoğu kullanıcı için 10 sn yeterli oluyor zaten.
 
Ekli dosyayı görüntüle 787

Aynı gibi değerler. Hatta 190lık motorla performanslı denilebilir.

Çoğu kullanıcı için 10 sn yeterli oluyor zaten.

Bu arabayı almak isteyen önce bir aylığına kiralayıp test etmeli. Mühtemelen europcar veya Avis filoda olacaktır. Ben olsam öyle yaparım. Eğer performans olarak tatmin ederse alınır, etmezse alınmaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Ekli dosyayı görüntüle 787

Aynı gibi değerler. Hatta 190lık motorla performanslı denilebilir.

Çoğu kullanıcı için 10 sn yeterli oluyor zaten.
Ekli dosyayı görüntüle 787

Aynı gibi değerler. Hatta 190lık motorla performanslı denilebilir.

Çoğu kullanıcı için 10 sn yeterli oluyor zaten.

değerler normal zaten sorun şu 2.0 tiguan 120 den sonra çekiş sorunları yaşıyordu otopark'ın testine göre ve benim düşüncem tiguandan daha ağır ve 0-100 daha kötü bir araba çekişi daha da kötü olur.
 
Hayir dostum qodiaq teknik ozelliklerine bakarsan bir d segment suv tiguan ise b ile c arasi suv hadi c segment suv olsun arada fark var diye dusunuyorum

Boyutları büyük diye üst segmete çıkmaz mesela zafira tourer şuan c segmenti mpvlerden ortalama 10cm daha ucuzdur ama yine d segmenti mpv olması için yeterli değil.
 
Tabi sadece boyutla sinif belirlenmiyor ama boyutta onemli mesela octavialarin boyutu d ye kaciyor ama superb de d siniftan bayagi bi buyuk,genis, aks mesafesi fazla neyse bana qodiaq vi d suv gibi geliyor sen ne dusunuyorsun nedir sence berkay4408?
 
Tabi sadece boyutla sinif belirlenmiyor ama boyutta onemli mesela octavialarin boyutu d ye kaciyor ama superb de d siniftan bayagi bi buyuk,genis, aks mesafesi fazla neyse bana qodiaq vi d suv gibi geliyor sen ne dusunuyorsun nedir sence berkay4408?

Kodiaq Büyük bir C suv olarak piyasaya sunulacak zaten 7 kişilik olması için normal 5 kişilik suvlardan en az 15cm daha uzun olmak zorunda
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Berkay niye çekmesin dostum ya. 2.0 dizel için bir bmw 320 d gibi gitmiyordur sadece. Yoksa 1600 kilo 1.6 dizel insignia çekecek de dsg li 2.0 tdi çekemeyecek mi

Aynı motor kullanan ve kendisinden 100 kilo daha hafif olan tiguan 120 den sonra çekiş sorunları yaşadığı söylenmişti otoparkın testinde benim yorumumda o testte göre zaten insan 150bg 350 tork görünce 120 den sonra da iyi hızlansın hatta 200 lere rahat rahat çıkmasını bekler :)
 
Son düzenleme:
o 2.0 motor standardında öyle. adamlar bmw 2.0 d, a6 190 lık tdi kullanmış. onlardan yavaş tabiki. ama kıyaslandığı arabalara göre konuşursak 1- tiguan ın onlar kadar performans iddiası yok. 2. dediğim gibi kendi motor klasmanına göre değerlendirilmiş.

Valla 120 den sonra çekişte zorlanıyor ve performansının kötü denildikten sonra bence bu durum baya korkutucu ben 1700 kiloluk 2.0 dizel zafira ile rahat rahat 200 çıkmıştım tiguanın da o hızlara hiç zorlanmadan çıkmasını beklerdim. Ben And ve Doğan abinin bu yorumu yaparken gidip 200bglik 2.0 lar ile kıyasladıklarını da zannetmiyorum.
 
Valla istediği kadar uygun olsun şahsen Tiguan varken kodiaq gibi çirkin bir SUV almam ikisini yan yana koysalar önden bakıldığı zaman Tiguan daha üst segment gibi duruyor.