HABER Skoda Kodiaq 90 bin TL'den gelecek

1 gram bir şey anlamadım ama neyse iyi akşamlar :)

100'den sonra öyle yavaşlıyor ki şaşırdım kaldım. Hele 180'den sonra bildiğin birer birer hızlanıyor. Benim 1.6 tdci bundan daha iyi gidiyor. 150 hp belli ki bu motora yetmemiş, bu güçle 2.0'ın ne ötv'sine ne de mtv'sine katlanılmaz.
 
Şu Doğuş'un son zamlarından sonra 90.000 TL hayal olarak kalacak.

Leon'ları 80.000 TL'nin üstüne çektiler (1.4 TSI - 1.6 TDI). Biraz donanımlı olsun derseniz fiyatlar en kötü 90.000 TL oluyor.

Ibiza'da da öyle. 1.0 EcoTSI DSG Style paket 20 Kasım'dan önce 53.900 TL idi. Bugün oldu 58.400 TL. Bu arabayı Sunroof + Bi-Xenon + Style Plus paket + 16" ve metalik renk alayım derseniz şu anda 75.000 TL liste fiyatına erişiyor. Hadi indirimle düşsün düşsün 73.000 TL'ye düşsün.

Kodiaq en iyi ihtimalle 110.000 TL'den giriş yapar. Donanım ya da üst paketlerle 1.6'ya kadar olanları 150.000 TL'den aşağı olmaz.

İnşallah ben yanılırım.
 
Şu Doğuş'un son zamlarından sonra 90.000 TL hayal olarak kalacak.

Leon'ları 80.000 TL'nin üstüne çektiler (1.4 TSI - 1.6 TDI). Biraz donanımlı olsun derseniz fiyatlar en kötü 90.000 TL oluyor.

Ibiza'da da öyle. 1.0 EcoTSI DSG Style paket 20 Kasım'dan önce 53.900 TL idi. Bugün oldu 58.400 TL. Bu arabayı Sunroof + Bi-Xenon + Style Plus paket + 16" ve metalik renk alayım derseniz şu anda 75.000 TL liste fiyatına erişiyor. Hadi indirimle düşsün düşsün 73.000 TL'ye düşsün.

Kodiaq en iyi ihtimalle 110.000 TL'den giriş yapar. Donanım ya da üst paketlerle 1.6'ya kadar olanları 150.000 TL'den aşağı olmaz.

İnşallah ben yanılırım.

Allah dogusun cezasini verecek ediyorum vag dan bi opsiyon bu kadar pahali olmamali


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
2.0 dizel ile çekmeyen tiguan 0-100 9.3 sn de çıkıyordu kodiaq ise 10.2 sn yazılmış neredeyse 1 sn geç çıkıyor belli ki çekişte baya zorlanacak.
hocam baştan sona yorumlarını okudum bu konu hakkındaki, 2.0 dizel tiguan çekmiyor cümlesini kurmadan paragrafı sonlandırmamışsın. 1600kg insignia 1.6 dizel 136 beygir-320nm tork gibi çok güzel motorun haline bak demezler mi 0-100 10.9sn ile?
 
100'den sonra öyle yavaşlıyor ki şaşırdım kaldım. Hele 180'den sonra bildiğin birer birer hızlanıyor. Benim 1.6 tdci bundan daha iyi gidiyor. 150 hp belli ki bu motora yetmemiş, bu güçle 2.0'ın ne ötv'sine ne de mtv'sine katlanılmaz.

Zaten and ve doğan abi de bu arabanın çekişi 120 den sonra kötü diye kodiaq tiguanda 80 kilo daha ağır acaba çekişi nasıl etkileyecek.
hocam baştan sona yorumlarını okudum bu konu hakkındaki, 2.0 dizel tiguan çekmiyor cümlesini kurmadan paragrafı sonlandırmamışsın. 1600kg insignia 1.6 dizel 136 beygir-320nm tork gibi çok güzel motorun haline bak demezler mi 0-100 10.9sn ile?

0-100 motor kadar şanzıman da önemlidir motorun çekişini 120 den sonra anlaşılır ve o motor kullananlara göre 200 kadar rahatça çıkıyor o arabada o motoru baltalayan şey insignia nın ağırlığı,opelin 6 ileri tork konvertörü ve üstüne opelin genel olarak uzun vites oranları.

Edit: Benzer ağırlıktaki talisman da 10.8 sn de hızlanıyor tabii bu hızlanma verileri ne kadar doğru ona da bakmak lazım
Talisman vs İnsignia karşılaştırması.

 
Son düzenleme:
Arkadaşlar X3 20d xDrive'da, Mercedes GLC 220d 4Matic'te 140 km hızdan sonra ıkınıyor. Tiguan'da aynı şekilde.



Gayet normal bir durum. Neyi tartışıyorsunuz anlamadım?
 
Son düzenleme:
Zaten and ve doğan abi de bu arabanın çekişi 120 den sonra kötü diye kodiaq tiguanda 80 kilo daha ağır acaba çekişi nasıl etkileyecek.


0-100 motor kadar şanzıman da önemlidir motorun çekişini 120 den sonra anlaşılır ve o motor kullananlara göre 200 kadar rahatça çıkıyor o arabada o motoru baltalayan şey insignia nın ağırlığı,opelin 6 ileri tork konvertörü ve üstüne opelin genel olarak uzun vites oranları.

Edit: Benzer ağırlıktaki talisman da 10.8 sn de hızlanıyor tabii bu hızlanma verileri ne kadar doğru ona da bakmak lazım
Talisman vs İnsignia karşılaştırması.


Şuanda arabalarımızı çok büyük oranda şehiriçi kullanıyoruz doğru mudur? 120den sonraki hızlar ülkemizde yasal boyutlarda yasak mıdır? başka sorum yok teşekkür ederim.
 
Arkadaşlar X3 20d xDrive'da, Mercedes GLC 220d 4Matic'te 140 km hızdan sonra ıkınıyor. Tiguan'da aynı şekilde.



Gayet normal bir durum. Neyi tartışıyorsunuz anlamadım?
Mercedes diğerlerine göre biraz daha iyi gibi duruyor ama o da yeterli değil bana kalırsa. Yani mevzu sadece kodiaq yahut tiguian değil. Türkiye'de maalesef 2.0 motorların vergileri ortada. Açıkçası hangi segment olursa olsun 2.0 vergisine katlandığım bir aracın yüksek hızlarda bu şekilde tıkanmasını normal karşılamam. Yurt dışında yaşasam sıkıntı yok. Sonuçta parası makul, performansı da ona göre. Ama Türkiye'de dediğim gibi 2.0 olarak alacağım her araç için üst hızlardaki beklentim bu videolardakinden daha fazla olması yönünde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Mercedes diğerlerine göre biraz daha iyi gibi duruyor ama o da yeterli değil bana kalırsa. Yani mevzu sadece kodiaq yahut tiguian değil. Türkiye'de maalesef 2.0 motorların vergileri ortada. Açıkçası hangi segment olursa olsun 2.0 vergisine katlandığım bir aracın yüksek hızlarda bu şekilde tıkanmasını normal karşılamam. Yurt dışında yaşasam sıkıntı yok. Sonuçta parası makul, performansı da ona göre. Ama Türkiye'de dediğim gibi 2.0 olarak alacağım her araç için üst hızlardaki beklentim bu videolardakinden daha fazla olması yönünde.
Cenkcim sana X3 & X4 35d verelim kardeşim :D

 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Şuanda arabalarımızı çok büyük oranda şehiriçi kullanıyoruz doğru mudur? 120den sonraki hızlar ülkemizde yasal boyutlarda yasak mıdır? başka sorum yok teşekkür ederim.
Şehir içinde her ışıkta kalkış yapıp drag yarışı yaptığımızı da sanmıyorum kimse demedi zaten bu arabalar şehir içinde yetmez diye ama bu arabaların hepsi şehir içinde rahatça yeter. Bu performans şehir içinde uzun yokuşlarda, uzun yollarda ve gazlarken lazım olur.