Skoda Kodiaq İlk Sürüş İnceleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kusura bakmayın birazcık geç oldu. En iyi şekilde yazmaya çalıştım. Eksiğim varsa lütfen belirtin ve sorunuz olursa seve seve yanıtlarım. Bu arada arabayı almak isterseniz en erken Ekim ayında alabilirsiniz.

ay%C4%B1.jpg


Aracı maalesef her şeyiyle test edebilecek kadar elimde olmadı. Bu yüzden iç mekandan ve Skoda’nın test güzergahından dolayı konfor ve arazi kabiliyetini de test edemedim. Bu yazımda size yalıtım,yol tutuş ve araba kullanırken bana ne hissettirdiğini anlatacağım.

Teknik veriler:

  • Marka-Model: Skoda Kodiaq Prestige
  • Motor: Euro 6 1395 cc, 4 silindirli turbo benzinli
  • Güç: 150 hp @ 5000-6000 d/d
  • Tork: 250 Nm @ 1500-3500 d/d
  • Şanzıman: 6 İleri DSG Çift kavrama
  • 0-100 km/s: 9,7 sn
  • Son hız: 194 km/s
  • Test tüketimi: Ortalama 13.4 litre/100 km
  • Ağırlık: 1550 kg
  • Bagaj hacmi: 650 litre
  • Güncel Fiyatı:174.000 TL
İlk İntiba:

Arabanın gerçekten yüksek sürüş pozisyonu var. Genelde ben alçak sürüş pozisyonu severim bu yüzden koltukları her zaman en aşağıya alırım ama bu arabada koltuğu en aşağıya aldığımda önümü göremediğimi fark ettim. Bir SUV için bu çok büyük bir artı olduğunu düşünüyorum. Skoda bunu yüksek konsol ve yüksek kaput tasarımı ile başarmış ve diğer bir çok modelde olduğu gibi C sınıfı hatchback arabadan iç tasarımını kopyalamamış. Bu tasarım farkları ile gerçek bir SUV binmiş gibi hissediyorsunuz diğerleri gibi yüksek bir hatchback gibi değil.

skoda-kodiaq-fahrbericht-test-review-video-kaufberatung-meinung-jens-stratmann-10-768x512.jpg


Performans:

1395 cc lik ünite 150 bg 250 tork üretiyor. Açıkcası arabanın hakkı bu motor değil ama çok bir beklentiniz yoksa idare edilebilinir. Araba 2 kişiydik,klima açıktı ve yol genel olarak düzdü. 170 den sonra tıkma belirtileri verdi ve 180 maalesef geçemedim. Asıl düşündüren yokuşta, yüklü şekilde bu arabanın nasıl performans göstereceği ve bu sırada yakıtın nasıl olacağı.

Yakıt:

Kullandığım araba aynı zamanda Malatya Skoda galerisinin sahibinin kullandığı arabaydı yani onun verilerine göre araba 9.5 litre/100km yakıyor. Arabanın kütlesini düşündüğünüz ve aynı zamanda test aracı olarak kullanıldığını düşündüğünüz zaman bu değer 9 litrelere çok rahat düşebilir. Ama her turbo motorda olduğu gibi bu araba da basınca tüketim baya artıyor. Test rotasının yarısında sakin kullandım diğer yarısını da 0-180 hızlanmasına ve bir kaç viraj performansına baktım. Test Tüketimim 13.4 litre/100km gösteriyordu.

Yol Tutuş:

Böyle yüksek gövdeli bir arabadan yol tutuşunu çok iyi beklemiyordum. Ama beklentilerimin üzerine çıktı. Araba genel olarak kafadan kaymaya meyilli ve bunu XDS,4X4,EDL,gibi sistemlerle önüne geçmek için çabalıyor ve başarıyor da bir kaç viraja 160 gibi hızlarla girdim eğer direksiyon tepkilerine ve devrilmez diye kendinizi ikna edebilirseniz kesinlikle size güven vereceğine eminim.

Yalıtım:

Lastik sesi (19”) boyutunu düşününce gayet az geliyor ve benzinli motorun sesi de yüksek devir çevirmedikçe içeri pek girmiyor ve rüzgar sesi de 130 km gibi hızlarda içeri girmeye başlıyor 180 civarında içeride fırtınalar kopmuyor özellikle 0.34 cd rüzgar direnci olan böyle büyük bir araba da rüzgar yalıtımını gayet başarılı buldum.

  • Büyük bir araba demişken ufak bir detaydan bahsedeyim. Bu araba da konuştuğunuz da ses arka taraftan da duyulması için öne mikrofon koymuşlar siz konuştukça ses arka hoparlöre veriliyor. Bu çok güzel bir donanım ama eğer önde 2 kişi konuşuyorsanız bu donanım sesinizin yankılanmasına sebep oluyor bu da beni biraz rahatsız etti. Bu donanım isteğe bağlı olarak kapatılıyor mu bilmiyorum.
Sürüş:

Böyle büyük bir arabadan sportif sürüş zaten beklemiyordum ve spor sürüşün S si bile yok. Direksiyon tepkileri filan konfor için ayarlanmış.

Daha önce bahsettiğim yüksek gövde ve arkaya uzayan yapısı ile büyük bir araba kullandığınızı baya hissediyorsunuz.

Görüş açıları olarak araba gayet ferah,aynalar gayet geniş. Tek bir sorunu var: Arka cam biraz uzak bu da arka görüşü baya kötü etkiliyor. Neyse ki geri görüş kamerası ve ön arka park sensörleri standart. :)

Alınır mı?

Bunu belirleyebilmek için konforuna bakmak lazım. Ama virajlarda salınması bana çokta sert ayarlı olmadığını hissettirdi. Bir varsayım yaparak konforunun da belirli bir seviye de kabul ediyorum ve yakıtı çok dert etmezseniz ki (Böyle bir araba da 100 km de 10 litreye kadar yaksın artık.) aile arabası olarak alınır.

Peki hangi paket alınmalı?

Bana sorarsanız ben Ambition yani başlangıç paketini alırdım. Başlangıç paketi olduğuna bakmayın bence gerekli her donanım var.

  • Anahtarsız çalıştırma sistemi
  • Çift bölge klima
  • Radyo Bolero 8″ multimedya sistemi
  • Hız sabitleyici
  • Far ve Yağmur sensörü
  • Ön-Arka park sensörü
  • Kendiliğinden kararan iç dikiz ayna
  • Bluetooth
  • SmartLink+ (Apple CarPlay & Android Auto & MirrorLink & Smartgate)
  • 8 adet hoparlör
  • Araç içi iletişim sistemi (In-Car Communication)
  • USB ve Aux-in soketi
  • SD Kart okuyucu
  • Geri Görüş Kamerası (Tam emin değillim)
Yani gerekli her türlü donanım var. Ayrıca böyle bir araba alacaksam 4X4 sistemini almazdım. Çünkü yine varsayım yaparak konuşuyor. Arazi-çift kavrama kombinasyonu genelde şanzımanın ısınmasından dolayı pek işe yaramıyor. Hem 4X4 almayınca araba yaklaşık 80 kilo hafifliyor bu da hem performans hemde yakıt olarak pozitif etkileyecektir.

Tabii renkler ve zevkler tartışılmaz ve herkesin hayatına kimse karışamaz :)

Kaynak:
http://garajtv.com/skoda-kodiaq-ilk-surus/
 
1600 kiloya yakın bir 1.4 turbolu aracın kaç yakması lazım peki?


1605 kg 4.8 lt/100 km 2017 Yeni Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS PowerShift ST-Line (4x2) 147.500,00 TL
1461 kg 4.6 lt/100 km 2017 Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 BG X-Tronic Black Edition (4x2) 148.949,00 TL
1315 kg 4.2 lt/100 km 2017 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 HP EAT6 Active (4x2) 149.500,00 TL
1482 kg 2017 Renault Kadjar 1.5 dCi 110 HP EDC Black Edition (4x2) 3.8 lt/100 km 144.250,00 TL

muadillerinin yaktıkları ortada.
 
1605 kg 4.8 lt/100 km 2017 Yeni Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS PowerShift ST-Line (4x2) 147.500,00 TL
1461 kg 4.6 lt/100 km 2017 Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 BG X-Tronic Black Edition (4x2) 148.949,00 TL
1315 kg 4.2 lt/100 km 2017 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 HP EAT6 Active (4x2) 149.500,00 TL
1482 kg 2017 Renault Kadjar 1.5 dCi 110 HP EDC Black Edition (4x2) 3.8 lt/100 km 144.250,00 TL

muadillerinin yaktıkları ortada.
Attığınız hiçbir araç muadili olarak sayılamaz Kodiaq'ın. Ayrıca attıklarınızın hepsi dizel+otomatik ve Kuga hariç 1600kg'ın altında. X-Trail, Koleos ve 5008 gibi araçlar rakipleri olabilir. Attığınız araçlara Skoda cephesinden muadil olarak sene sonu-gelecek yıl başı gibi ülkemize gelecek olan Karoq modeli dizel+otomatik seçeneğiyle rakip olabilir. Ayrıca katalog verilerine güvenmemenizi tavsiye ederim gerçek hayat koşulları çok daha zorlu oluyor.
Kodiaq'a gelince giriş paketiyle fiyatını en çok hakeden araçlardan biri şu an o fiyatlarda. Geniş iç hacmi, zengin donanımı, konforuyla tercih edilesi duruyor. Zaten bu tarz bir araçta performans beklemek absürt olur.
@gtepro Karoq'ta 1.6TDI+DSG geleceği söyleniyor. Aynı durum Tiguan için geçerli mi? Sen bilirsin ayrıca sorayım dedim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Attığınız hiçbir araç muadili olarak sayılamaz Kodiaq'ın. Ayrıca attıklarınızın hepsi dizel+otomatik ve Kuga hariç 1600kg'ın altında. X-Trail, Koleos ve 5008 gibi araçlar rakipleri olabilir. Attığınız araçlara Skoda cephesinden muadil olarak sene sonu-gelecek yıl başı gibi ülkemize gelecek olan Karoq modeli dizel+otomatik seçeneğiyle rakip olabilir. Ayrıca katalog verilerine güvenmemenizi tavsiye ederim gerçek hayat koşulları çok daha zorlu oluyor.
Kodiaq'a gelince giriş paketiyle fiyatını en çok hakeden araçlardan biri şu an o fiyatlarda. Geniş iç hacmi, zengin donanımı, konforuyla tercih edilesi duruyor. Zaten bu tarz bir araçta performans beklemek absürt olur.
@gtepro Karoq'ta 1.6TDI+DSG geleceği söyleniyor. Aynı durum Tiguan için geçerli mi? Sen bilirsin ayrıca sorayım dedim.
Tiguan'a gelmeyecek ama gelse peynir ekmek gibi satar. Sanırım DSG'yi kalibre edemiyorlar neden gelmiyor cidden anlamış değilim ve kimse de bilmiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn
Tiguan'a gelmeyecek ama gelse peynir ekmek gibi satar. Sanırım DSG'yi kalibre edemiyorlar neden gelmiyor cidden anlamış değilim ve kimse de bilmiyor.
Platform kardeşi Karoq'ta olacağını duyunca gelmesi gerekir diye düşündüm. Çünkü çevremde de bu kombinasyon olmadığından dolayı vazgeçenler oldu. Malum Türk halkına 1.6 ve altı dizel+otomaikten başkası vergilerden ve yakıttan dolayı gelmiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Açıkçası 5008 bu araç yanında bildiğin premium gibi duruyor. Range Rover Autobiography haricinde suv'lara karşı hiç merakım olmamasına rağmen 5008 cidden güzel bir suv olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu
Attığınız hiçbir araç muadili olarak sayılamaz Kodiaq'ın. Ayrıca attıklarınızın hepsi dizel+otomatik ve Kuga hariç 1600kg'ın altında. X-Trail, Koleos ve 5008 gibi araçlar rakipleri olabilir. Attığınız araçlara Skoda cephesinden muadil olarak sene sonu-gelecek yıl başı gibi ülkemize gelecek olan Karoq modeli dizel+otomatik seçeneğiyle rakip olabilir. Ayrıca katalog verilerine güvenmemenizi tavsiye ederim gerçek hayat koşulları çok daha zorlu oluyor.
Kodiaq'a gelince giriş paketiyle fiyatını en çok hakeden araçlardan biri şu an o fiyatlarda. Geniş iç hacmi, zengin donanımı, konforuyla tercih edilesi duruyor. Zaten bu tarz bir araçta performans beklemek absürt olur.
@gtepro Karoq'ta 1.6TDI+DSG geleceği söyleniyor. Aynı durum Tiguan için geçerli mi? Sen bilirsin ayrıca sorayım dedim.

Sanırım ben kendimi iyi ifade edemiyorum ya da arabanın albenisi bazı gerçekleri görmeye engel oluyor.

Kodiaq tasarımı, iç dizaynı ile lansmanı da beni de büyülemiş araçtır ona lafım olmadı, Asx ile de kiyaslamadım. Asx ilk aklıma gelen atmosferik 1.6 motor sahibi araç idi.

Panelinde yönetim yazan arkadaşlar dahil farklı tepki verdiler. Sonrasında aracın ağırlığından dem vuruldu. Daha ağır kuganin motoru ve yakıt değerleri ortada. Sadece 15 cm uzun ve 5 cm geniş, hatta kodiaq 3 cm daha kısa.

Tekrar başa dönecek olursam bu aracı alıp 10 lt yakmasını göz ardı edecek ekonomik gücüm varsa zaten gider land Rover discovery gibi extrem araçlar alırım.
10 lt benzin tüketen araçları yan yana koyun kodiaq seçermisiniz siz cevap verin. Yada 150k civarında sahip olabileceğiniz "ekonomik" SUV olarak kodiaq seçer misiniz?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-08-01-22-11-30-124_com.android.chrome.png
    Screenshot_2017-08-01-22-11-30-124_com.android.chrome.png
    148.2 KB · Görüntüleme: 326
1605 kg 4.8 lt/100 km 2017 Yeni Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS PowerShift ST-Line (4x2) 147.500,00 TL
1461 kg 4.6 lt/100 km 2017 Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 BG X-Tronic Black Edition (4x2) 148.949,00 TL
1315 kg 4.2 lt/100 km 2017 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 HP EAT6 Active (4x2) 149.500,00 TL
1482 kg 2017 Renault Kadjar 1.5 dCi 110 HP EDC Black Edition (4x2) 3.8 lt/100 km 144.250,00 TL

muadillerinin yaktıkları ortada.


Sanırım ben kendimi iyi ifade edemiyorum ya da arabanın albenisi bazı gerçekleri görmeye engel oluyor.

Kodiaq tasarımı, iç dizaynı ile lansmanı da beni de büyülemiş araçtır ona lafım olmadı, Asx ile de kiyaslamadım. Asx ilk aklıma gelen atmosferik 1.6 motor sahibi araç idi.

Panelinde yönetim yazan arkadaşlar dahil farklı tepki verdiler. Sonrasında aracın ağırlığından dem vuruldu. Daha ağır kuganin motoru ve yakıt değerleri ortada. Sadece 15 cm uzun ve 5 cm geniş, hatta kodiaq 3 cm daha kısa.

Tekrar başa dönecek olursam bu aracı alıp 10 lt yakmasını göz ardı edecek ekonomik gücüm varsa zaten gider land Rover discovery gibi extrem araçlar alırım.
10 lt benzin tüketen araçları yan yana koyun kodiaq seçermisiniz siz cevap verin. Yada 150k civarında sahip olabileceğiniz "ekonomik" SUV olarak kodiaq seçer misiniz?

Hocam şöyle bir durum var biri dizel diğeri benzinli biri c segmenti diğeri d segmenti. Sizin yaptığınız jetta ile passat,octavia-superb,astra sedan-insignia,focus-mondeo vb g arabaları aynı sınıf gibi görüp değerlendiriyorsunuz yaptığınız hata burada yazdığınız hiç bir araba kodiaq hem muadili değil hem de hepsi dizel motor bir zahmet az yaksın zaten. O zaman asx de almayın gidin 1.5 dci clio alın asx den çok daha az yakıyor.

edit: land rover discovery 0 başlangıç fiyatı 468000 tl o fiyata çıkan adam zaten 10 lt düşünmez.
edit 2: fotoğrafı yeni gördüm. Dış boyutlar her zaman aldatıcıdır önemli olan bu boyutu iç hacmine dönüşmesi Kuga koltukları yatırınca bana 1686 lt hacim sunarken kodiaq 2065 litre hacim sunuyor arada 300 lt den fazla hacim farkı var. Kuga nın içinin ne kadar küçük olduğu ortada.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn ve Porsche
Kısmen haklısınız.

edit: land rover discovery 0 başlangıç fiyatı 468000 tl o fiyata çıkan adam zaten 10 lt düşünmez.

Aynen hocam ben de bunu izah etmeye çalışıyorum. Bu yakıt değerini ilk mesajda ki gibi normal göstermenin izah edilebilir tarafı bence yok. Memur adamım, benim için sınıfının ekonomik üyesi olarak gösterilen araç 10 lt yakmamalı. Eğer ekonomi önceliğim ise en basitinden 15 cm kısa olsun kuga olsun derim. Ekonomik kaygım yoksa zaten kodiaq almam. Umarım kendimi izah edebilmişimdir.

Aracı beğenip alana saygım sonsuz.
 
Kısmen haklısınız.



Aynen hocam ben de bunu izah etmeye çalışıyorum. Bu yakıt değerini ilk mesajda ki gibi normal göstermenin izah edilebilir tarafı bence yok. Memur adamım, benim için sınıfının ekonomik üyesi olarak gösterilen araç 10 lt yakmamalı. Eğer ekonomi önceliğim ise en basitinden 15 cm kısa olsun kuga olsun derim. Ekonomik kaygım yoksa zaten kodiaq almam. Umarım kendimi izah edebilmişimdir.

Aracı beğenip alana saygım sonsuz.

10 lt karşılayamayacak insan zaten almasın ki. Ama 10 litre bu motor kombinasyonu için gayet normal.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Normal koşullarda testler bu arabanın önden çekerinin şehir içinde 8,5 şehir dışında 5,5 civarı yakacağını gösteriyor. Bu test edilen araç dörtçekermiş, o sebeple 9 litre civarı normal. Dizellerle veya başka sınıftan tenekelerle kıyaslamak maalesef doğru değil. Ayrıca fabrika verileriyle kıyaslanması da komik.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arkadaşlar yapmayın etmeyin, 10 litre yakıt tüketimi turbo motorda kabul edilemez değerler.
Buyrun 2017 model Asx'in teknik değerlerine bakın, atmosferik benzinli motoru(1,6 117hp) ile 5.9 karma, dizel(1,6 114hp) motor seçeneği ile 4,6 karma değerler vermekte ki bilindiği üzere verilen değerleri rahatlıkla gündelik yaşantıda tutturabiliyorsunuz.

Dizel Full paketi bugünkü fiyatı 143,414-TL
Yan yana koyup değerlendirdiğinizde Skoda Kodiaq "alınmaz" kategorisine giriyor.
İlla VAG'dan araç alınacaksa en azından kişisel tatmin için Tiguan alınmalı ki değer kaybı minimize edilmiş olsun.
Hocam 10lt bu ebattaki bir araç için az bile. Yerinizde olsam arabaların ortalama tüketim değerlerini kafada şöyle normalize ederdim:
1.0 ve 1.2 tsi 1.6 atmosferiğe denk
1.4 tsi 1.8 atmosferiğe denk
1.6 tsi 2.5 atmosferiğe denk
Gerçekçi ortalama tüketim değerleri gerçekten bu şekilde denk geliyor. Kodiaq ile 10 yerine yaklaşık 6 - 6,5 lt/100km gibi bir tüketim değeri de teorik olarak elde edilebilir ama bunun için ciddi ekonomi kasmak gerekecektir. Downsizing furyasına kapılmış bir motor ile atmosferik motorun tüketimini karşılaştırmayı da büyük hata olarak görüyorum. Çünkü atmosferik motor daha az performansla daha çok yakar ama tüketimin üst sınırı çok yukarı çıkmaz, turbo beslemeli motor ise genelde daha dayanıksız olur, tüketimin üst sınırı sizin ayağınızın ayarına bakar, ekonomik giderseniz çok ekonomik olur, performanslı giderseniz de benzini su gibi içer. Şahsi kanaatim, Kodiaq'a en azından tüketim konusunda haksızlık etmiş olduğunuz :)
 
Hocam 10lt bu ebattaki bir araç için az bile. Yerinizde olsam arabaların ortalama tüketim değerlerini kafada şöyle normalize ederdim:
1.0 ve 1.2 tsi 1.6 atmosferiğe denk
1.4 tsi 1.8 atmosferiğe denk
1.6 tsi 2.5 atmosferiğe denk
Gerçekçi ortalama tüketim değerleri gerçekten bu şekilde denk geliyor. Kodiaq ile 10 yerine yaklaşık 6 - 6,5 lt/100km gibi bir tüketim değeri de teorik olarak elde edilebilir ama bunun için ciddi ekonomi kasmak gerekecektir. Downsizing furyasına kapılmış bir motor ile atmosferik motorun tüketimini karşılaştırmayı da büyük hata olarak görüyorum. Çünkü atmosferik motor daha az performansla daha çok yakar ama tüketimin üst sınırı çok yukarı çıkmaz, turbo beslemeli motor ise genelde daha dayanıksız olur, tüketimin üst sınırı sizin ayağınızın ayarına bakar, ekonomik giderseniz çok ekonomik olur, performanslı giderseniz de benzini su gibi içer. Şahsi kanaatim, Kodiaq'a en azından tüketim konusunda haksızlık etmiş olduğunuz :)

Sevgili berbertekin söz konusu araç piyasaya gelmeden 90bin TL bandında fiyatlanacağı beklentisi oluşturuldu. İlgi ve talep fazla olacak ki sonra Skoda müdürü çıkıp lansman fiyatını 109bin olarak açıkladı ve şimdi geldiği nokta ortada.

Bu araç sınıfının "ekonomi" aracı olarak lanse edildi. Şimdi "10 lt yakamayacak almasın zaten" noktasında. Bir üst leveli porshle ile Q7 ile falan kıyaslanacak Sıkıntı burada.

Siz derseniz ki bu araç bunu yakar normaldir, ona lafım zaten yok. Ama kalkipta 150bin bandında ki araçlara "teneke" der, anlatmak istediğimi anlamadan 'komik' bulursanız sorun bende değil sizdedir.

Söz meclisten dışarı. Saygılar.
 
Sevgili berbertekin söz konusu araç piyasaya gelmeden 90bin TL bandında fiyatlanacağı beklentisi oluşturuldu. İlgi ve talep fazla olacak ki sonra Skoda müdürü çıkıp lansman fiyatını 109bin olarak açıkladı ve şimdi geldiği nokta ortada.

Bu araç sınıfının "ekonomi" aracı olarak lanse edildi. Şimdi "10 lt yakamayacak almasın zaten" noktasında.
Yalnız şöyle bir durum var bu bir ekonomi aracı değil. Sınıfının ekonomi amacı derken fiyatı rakiplerine göre uygun denilmek istenmiş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Siz derseniz ki bu araç bunu yakar normaldir, ona lafım zaten yok. Ama kalkipta 150bin bandında ki araçlara "teneke" der, anlatmak istediğimi anlamadan 'komik' bulursanız sorun bende değil sizdedir.

Söz meclisten dışarı. Saygılar.

Bende sorun falan yok. Konu yakıt tüketimi olunca dizel ile benzinli arabayı kıyaslamak ne zamandan beri normal? Örnek verdiğin arabaların benzinli versiyonları kaç yakıyor onları da buraya taşı, dediklerini komik bulmayalım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
1605 kg 4.8 lt/100 km 2017 Yeni Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS PowerShift ST-Line (4x2) 147.500,00 TL
1461 kg 4.6 lt/100 km 2017 Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 BG X-Tronic Black Edition (4x2) 148.949,00 TL
1315 kg 4.2 lt/100 km 2017 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 HP EAT6 Active (4x2) 149.500,00 TL
1482 kg 2017 Renault Kadjar 1.5 dCi 110 HP EDC Black Edition (4x2) 3.8 lt/100 km 144.250,00 TL

muadillerinin yaktıkları ortada.

Bu fabrika verilerine inanmayın. Siz direksiyona gecip ilk depoyu bitirene kadar sürmedikce, gercek tüketimi bilemezsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...