Soft Remapped 116i Track Turk Time Trial @Körfez 56.945 sec

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhaba, Körfez'deki ilk deneyimimdi. Bu günü düzenleyen Track Turk'e teşekkür ederim, mevcut arabamla olmasa da yeni araba aldığım zaman gelecekteki tüm pist etkinliklerine katılmayı düşünüyorum.

Videodaki reklam için özür dilerim, iMovie'ye en çok benzeyen programı bulmaya çalıştım, bunun da reklam işi varmış, bi daha uğraşamadım üşendim Görüntüler 57-58 sn arası döndüğüm kayıtlar, en iyi sürem 56.945s, Pirelli virajı en çok zorlandığım yerdi, fren noktasını 3-4 kere kaçırıp dışarı çıktım zaten Yorumlarınız için teşekkürler


Ayrıyeten, bu Track Day benim için Nurburing ile aynı bütçeye geldi şansıma turbo hortumu ömrünü tamamlayıp parçalanmış ve parçalar turboya kaçtığı için turbomun içi komple yenilendi, bu süreçte Booster Performance Erhan Abi ve Fe&Ka turboya teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,077
6,973
5,020
github.com
Marka
BMW
Yok ya, ilanda tek M2 var, onun da fiyatı uçuk zaten, kaldı ki 700 kmde :) O kadar temiz M4 bulmak da imkansız.
Bi ara mavi vardı bi tane ki bence en yakışan renk o o da ayni fiyattı. Km'si 10k civarlarındaydı. Bir hafta sonra aynı satıcı beyaz F10 M5 attı ilana. Tam benim kombin valla. İş ve seyahat için M5 , pist ve dağ yolları için M2 , bi tane de Rubicon ya da eski 4.7 chorokee hafta sonu off-road'luk.Bunları bu ülkede gerçekleştirmem imkansız gözüküyor
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,128
7
51,566
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
@Ozgur Gunes @stan ya beyler bu pistin şekli eskiden böyle değildi ya. Bayağı böyle Ferrari'nin filan açılarak daha bir yara yara gittiği bir pistti. Araba dergilerindeki okkalı spor araba testleri direk olarak bu pistte yapılıyordu eskiden. İstanbul Park açıldıktan sonra süpersporlara hitap etmesine gerek kalmadığı için mi değiştirdiler nedendir bilemiyorum. Şimdi viraj sayısı arttırılıp pist hızı düşürülünce tam hothatch pisti oldu.Eskiden Start-finish'ten sonraki ilk viraj şimdiki gibi S yapmıyordu, gaz kesilmeden hızlı dönülebilen bir virajdı, oradan yüksek hızla çıkıldığı için devamındaki hafif dönüşlerde yüksek hıza göre zorlayıcı geniş viraj olarak şimdikinden daha fazla zorlanıyordu. Bir de sonlara doğru videoda 2:30'daki viraj da yoktu. 2:30'daki yerden sağa ve sola keskin yapıp üçüncü dönüşü direk 2:38'deki yere bağlıyordu. Ne alaka nereden biliyorsun derseniz okuduğum lise binası 3:30'da sağ camdan gözüküyor :)

Aha... Karşılaştırma için örneği de @sinan Koç'tan buldum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve stan

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,719
1
6,483
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
@Ozgur Gunes @stan ya beyler bu pistin şekli eskiden böyle değildi ya. Bayağı böyle Ferrari'nin filan açılarak daha bir yara yara gittiği bir pistti. Araba dergilerindeki okkalı spor araba testleri direk olarak bu pistte yapılıyordu eskiden. İstanbul Park açıldıktan sonra süpersporlara hitap etmesine gerek kalmadığı için mi değiştirdiler nedendir bilemiyorum. Şimdi viraj sayısı arttırılıp pist hızı düşürülünce tam hothatch pisti oldu.Eskiden Start-finish'ten sonraki ilk viraj şimdiki gibi S yapmıyordu, gaz kesilmeden hızlı dönülebilen bir virajdı, oradan yüksek hızla çıkıldığı için devamındaki hafif dönüşlerde yüksek hıza göre zorlayıcı geniş viraj olarak şimdikinden daha fazla zorlanıyordu. Bir de sonlara doğru videoda 2:30'daki viraj da yoktu. 2:30'daki yerden sağa ve sola keskin yapıp üçüncü dönüşü direk 2:38'deki yere bağlıyordu. Ne alaka nereden biliyorsun derseniz okuduğum lise binası 3:30'da sağ camdan gözüküyor :)

Aha... Karşılaştırma için örneği de @sinan Koç'tan buldum :D
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
29
Ankara
Marka
Yok
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.

Ah kamera düşmeseydi de senin o seke seke gittiğin görüntüleri paylaşsaydım :D abi bu arada benim araba nispeten konforlu değil, abartıcam ama uçan halı, her tümseğe fren yapmadan giriyorum çünkü hissetmiyorum :) o süspansiyonun o kadar yatması çok normal, valla ben o yüzden vazgeçemiyorum o süspansiyonlardan.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina ve stan

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,719
1
6,483
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Ah kamera düşmeseydi de senin o seke seke gittiğin görüntüleri paylaşsaydım :D abi bu arada benim araba nispeten konforlu değil, abartıcam ama uçan halı, her tümseğe fren yapmadan giriyorum çünkü hissetmiyorum :) o süspansiyonun o kadar yatması çok normal, valla ben o yüzden vazgeçemiyorum o süspansiyonlardan.
O benim sekme muhabbetini dış gözden izlemeyi çok isterdüm, bi dahakine inş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
29
Ankara
Marka
Yok
E28E4992-848B-4F6F-9498-0E0C22A3B538.jpeg


Hahahah, benim B’yide koymuşlar resme, ünlü oldum :p :D
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,128
7
51,566
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.
Güzel diyorsun da, MiTo'nun da süspansiyonu freni başka türlü nasıl zorlanacak :) Virajı bol olunca aksiyonu oluyor işte. O piste genelde 300+hp güçteki arabalar çıkıyordu eskiden. Senin arabayla Nascar gibi olur :p
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,719
1
6,483
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Güzel diyorsun da, MiTo'nun da süspansiyonu freni başka türlü nasıl zorlanacak :) Virajı bol olunca aksiyonu oluyor işte. O piste genelde 300+hp güçteki arabalar çıkıyordu eskiden. Senin arabayla Nascar gibi olur :p
Nascar tanımı da iyimiş :)

Ama pirelli ve en sondaki geniş S bile yetermiş gibime geldi.

Ama şu an ki ilk şikan olmadığında, hemen arrındaki geniş S'te patlayan, patlarmış. Düzlük sonrası hız yüksek olurdu çünkü.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve bt

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,128
7
51,566
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Nascar tanımı da iyimiş :)

Ama pirelli ve en sondaki geniş S bile yetermiş gibime geldi.

Ama şu an ki ilk şikan olmadığında, hemen arrındaki geniş S'te patlayan, patlarmış. Düzlük sonrası hız yüksek olurdu çünkü.
Aynen. O S'in sonunda Özgür'ün çimleri biçtiği yerde çok pis patlıyorlardı. Bizim okulun olduğu yerden gözükmüyordu orası. Bazen arabalar görünürden kayboluyorlardı, bir daha çekici üstünde görüyorduk :D
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,128
7
51,566
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Abi ben piste ilk gittim, bi çevreyi gezeyim dedim, bi baktım ortada göl var, dedim inşallah uçmayız :D uçan var mıdır acaba?
Göle uçabileni ben daha duymadım. Duyduğum kadarıyla çevresinde kaya parçaları filan varmış. Muhtemelen uçamaz da. Yalnız pistte ağır kazalar oluyordu. Kenan Sofuoğlu'nun abisi bu pistte hayatını kaybetmiş. Motosikletler için hiç uygun değil. Belki İstanbul Park açıldığı için değil de bu ağır kazalar nedeniyle pistin hızını düşürecek düzenlemeleri yapmışlardır.
 
Son düzenleme:

tuneman

Elit Apaçi
23 Şub 2018
168
128
785
Marka
BMW
Eskiden giderdim körfez piste hem piknik hem ilk kasa astra gsi 2.0 150 beygir olanlar onların yarışlarını izlerdik,ozaman f1 pisti yok tabi.şimdi kendi arabanı götürüp yarışabiliyorsun:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R

ayazoglu

Profesör
3 Kas 2017
61
67
1,010
BULGARIA/ISTANBUL/ANKARA
Marka
Audi
Merhaba, Körfez'deki ilk deneyimimdi. Bu günü düzenleyen Track Turk'e teşekkür ederim, mevcut arabamla olmasa da yeni araba aldığım zaman gelecekteki tüm pist etkinliklerine katılmayı düşünüyorum.

Videodaki reklam için özür dilerim, iMovie'ye en çok benzeyen programı bulmaya çalıştım, bunun da reklam işi varmış, bi daha uğraşamadım üşendim Görüntüler 57-58 sn arası döndüğüm kayıtlar, en iyi sürem 56.945s, Pirelli virajı en çok zorlandığım yerdi, fren noktasını 3-4 kere kaçırıp dışarı çıktım zaten Yorumlarınız için teşekkürler


Ayrıyeten, bu Track Day benim için Nurburing ile aynı bütçeye geldi şansıma turbo hortumu ömrünü tamamlayıp parçalanmış ve parçalar turboya kaçtığı için turbomun içi komple yenilendi, bu süreçte Booster Performance Erhan Abi ve Fe&Ka turboya teşekkür ederim.
üstad sony vegas programını deneyebilirsin o da başarılı bir program =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım