KAPALI sprınter mı crafter mı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mertcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
''benz'' bir izleyin bakalım

Yalnız saçma olan bir durum var; aracı siparişle alıyorsun, iç kısımlarına ek izolasyon malzemesi koyulsun diye belirtiyorsun hatta parasını da ödüyorsun, gelen araca bu işlemi yapıp yapmadıklarına hiç mi bakmıyorsun ? Yapmadıklarını gördüğünde neden aracı bırakıp ' halledin bunu öyle teslim edin ' demek yerine kendin yapıyorsun anlamadım. Ayrıca hoparlörü gösteriyorlar, en iyisini takın dedik bunu takmışlar diye eleştiriyorlar ama markası nedir ? güç çıkışı nedir ? hiç bir şey belirtmiyorlar. Ticari araca opsiyonlu bang and olufsen, harman kardon, bose ses sistemi falan alınabiliyor mu ? Bu şekil bir marka istediler de takmadılar mı ? Videodan hiç bir şey anlaşılmıyor.
 
Son düzenleme:
ben de ona anlam veremedim madem yapılmadığını gördün niye servise bildirmiyorsun bunuda kendin yapıyorsun? hem özel sipariş olcak hem ekstra parasını vericem ama istediğim şeyi yapmayacaklar... büyük konuşmak gibi olmasın ama kan alırlar adamdan :D
Aynen öyle yani ciddi kan alırlar adamdan.. Video gerçekten çok sığ kalmış, sadece videodan izlediğim kadarıyla değerlendirirsem pek bir bilgi alamadım açıkçası.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hadi konuyu HORTlatayım bu gün. :)
bir kaç yıl içerisinde bir araba alıp Tur-Gezi işlerinde çalışmayı düşünüyoruz(okul servisi değil). piyasadakileri ufaktan araştırmaya başladım. tabiki uzun yola sprinter veya crafter kadar yakışan başka bir araç yok. bu ikisi de motorda ayrılıyor.
-mercedes benz 2.2 160+ hp motor kullanıyor
-volkswagen 2.0 bitdi 160+hp motor kullanıyor
(küsüratlarını bilmiyorum o yüzden bu şekilde yazdım.)

bu motorlardan hangisi daha sağlam daha uzun ömürlüdür ?
az yakar ?
bakım maliyetleri hangisinin daha ucuzdur ?
sürücü öncelikli olmak üzere yolcu konforunda hangisi ön plandadır ?
kaç kişilik alınması gerekir ? 16+1 , 22+1 aralığında.
2015 model ve sonrası için merak ediyorum. ayrıca eski mesajlarda belirtilmiş crafterda körüklü koltuk var sprinterda yok diye ama sprinterın opsiyon listesinde körüklü koltuk var.
bu işi yapanlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim :)
 
Bildiğim tek şey sprinter'ın masrafının crafterdan daha fazla olduğu, bindiğim dolmuş servis vs en ön koltuğa oturup şoförle çok konuşmuşluğum var, herkes paran çok fazlaysa sprinter ama paran fazlaysa crafter diyor :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Başlıkta konuşulmamış crafter'ın aktarmasının kayış, splinter ustanın zincir olduğu söyleniyor ne kadar doğru bilemiyorum. Her gün iş-ev toplam 70 km servisin ön koltuğunda gidiyorum ve merso-vw-reno-peugeot-citro-ford akla gelebilecek her münümüse bindim. Gözlemlediğim kadarıyla zincir-kayış muhabbeti doğru olabilir, merso keskin kalkışlar yapabilirken vw sanki daha smooth bi lineer eğri gösteriyor gibi sanki biraz bilemiycem.

Reno-pejo-citröen zaten kimse kusura bakmasın; leş, insanlığa hakaret resmen.

Ford'un bi önceki kasanın 1. vites oranı ve tork bandı efsaneydi yalnız. Adam zor durumda kaldığında 1. viteste paspasa yapıştırınca gaz pedalını, Sinan'ın tesla testinde yaptığı şakalar gibi bel kemiğimiz esniyodu kalkışlarda.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Başlıkta konuşulmamış crafter'ın aktarmasının kayış, splinter ustanın zincir olduğu söyleniyor ne kadar doğru bilemiyorum. Her gün iş-ev toplam 70 km servisin ön koltuğunda gidiyorum ve merso-vw-reno-peugeot-citro-ford akla gelebilecek her münümüse bindim. Gözlemlediğim kadarıyla zincir-kayış muhabbeti doğru olabilir, merso keskin kalkışlar yapabilirken vw sanki daha smooth bi lineer eğri gösteriyor gibi sanki biraz bilemiycem.

Reno-pejo-citröen zaten kimse kusura bakmasın; leş, insanlığa hakaret resmen.

Ford'un bi önceki kasanın 1. vites oranı ve tork bandı efsaneydi yalnız. Adam zor durumda kaldığında 1. viteste paspasa yapıştırınca gaz pedalını, Sinan'ın tesla testinde yaptığı şakalar gibi bel kemiğimiz esniyodu kalkışlarda.
Bizim servis transit 1 önceki kasa arada bi pedala basıyor off yani =)Cidden boyun kırar.
 
Ben bu vw-merso dışındaki S plakalı beyaz böceklerin o efsane geyikteki gibi Peugeot j9 misali at taşımak için üretildiklerini düşünmek istiyorum. Olabilir mi öyle bişey? Lütfen olsun çünkü. Yoksa 0-6 yaş grubundan yukarısının diz kapaklarına bu kadar düşman, afedersiniz neticelerini bu kadar sızlatan bir koltuk yapısı, efendime söyleyeyim tümseklerde rodeodaki boğadan daha fazla havaya zıplatabilen bir amortisör olmaz, olamaz ya.

Bi de yeni crafter mersoyla ortaklığı bitirmiş man'la ortak kasa çıkarcaklar galiba, tipine baktım fiat-reno-pejo kafasında sanki tasarım. O konfor getiren uzun aks mesafesi gitmiş, araç kısalmış, genişlemiş gibi gibi.
 
Ben bu vw-merso dışındaki S plakalı beyaz böceklerin o efsane geyikteki gibi Peugeot j9 misali at taşımak için üretildiklerini düşünmek istiyorum. Olabilir mi öyle bişey? Lütfen olsun çünkü. Yoksa 0-6 yaş grubundan yukarısının diz kapaklarına bu kadar düşman, afedersiniz neticelerini bu kadar sızlatan bir koltuk yapısı, efendime söyleyeyim tümseklerde rodeodaki boğadan daha fazla havaya zıplatabilen bir amortisör olmaz, olamaz ya.

Bi de yeni crafter mersoyla ortaklığı bitirmiş man'la ortak kasa çıkarcaklar galiba, tipine baktım fiat-reno-pejo kafasında sanki tasarım. O konfor getiren uzun aks mesafesi gitmiş, araç kısalmış, genişlemiş gibi gibi.
Man ile ortak değil. Man direkt arabayı alıp logo takıp satacak. Yeni Crafter 3 şekilde satılacak. Önden, Arkadan ve 4Motion seçeneği ile. İzlediğim testlere göre yeni Crafter baya iyi olmuş. Motorlardan biri 177ps olacakmış. Araç ülkemizde ise 2018 de satışa sunulacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...