Alalı çok olmuş ama yine de hayırlı olsun, kazasız belasız. İyi lastik iyi asfalt ile baya toparlasa da bana göre ciddi güçlü bi araba olduğu için o tepkiler normaldir diye düşünüyorum 

Doğru valla. Tabi burda otomobilin low cost olması ve malum kia'nın motorsporları kariyerinde pek isminin geçmemesi de önemli rol oynuyorKazasız belasız iyi sürüşler diliyorum.Aluminyum olsa da blok 1,6 turbo dizel ünite ve çift kavrama şanzımanın önde oluşturduğu ağırlıktan kaynaklı öne yatmaların olduğunu düşünüyorum.Gdi ünitede tecrübelerin bir tık daha iyi olduğunu görmüştüm
Asla low cost c sedan demem 136 HP dizel olacak dct şanzıman ile ve low cost ha ondan önce golfe derim mesela low cost 115 HP liğine.Çalışılmışlık çok eksikleri de çokDoğru valla. Tabi burda otomobilin low cost olması ve malum kia'nın motorsporları kariyerinde pek isminin geçmemesi de önemli rol oynuyor
Bana low cost hissettiren kısımları malzeme kalitesi ve yol ve rüzgar gürültüsündeki yetersizliği. Motor ve şanzıman ise günümüz koşullarında hem yakıt verimliliği hem de yeterli performansı sunmasından dolayı gayet medeni. Motorun kendisi gayet sessiz ilk çalıştırmada ve dur-kalk trafikte gırgır ses duymuyorsunuz.Asla low cost c sedan demem 136 HP dizel olacak dct şanzıman ile ve low cost ha ondan önce golfe derim mesela low cost 115 HP liğine.Çalışılmışlık çok eksikleri de çok
Arka torsiyon
Süspansiyonlar kolay bitiyor
Ağırlık dağılımı ayarlanmamış gibi gibi eksikler var
Sert plastiğe bişey diyemem Ancak yalıtım 1000 liralık işBana low cost hissettiren kısımları malzeme kalitesi ve yol ve rüzgar gürültüsündeki yetersizliği. Motor ve şanzıman ise günümüz koşullarında hem yakıt verimliliği hem de yeterli performansı sunmasından dolayı gayet medeni. Motorun kendisi gayet sessiz ilk çalıştırmada ve dur-kalk trafikte gırgır ses duymuyorsunuz.
Otomobilin arkasında torsiyon olduğu zaten belli oluyorteknik verilere daha bakmadan torsiyon olduğunu hissetmiştim. Fakat ben konforunu beğeniyorum. Sinan ve And'da benimle aynı fikirde malum test videosunda
C segmentinde fiyatına göre benim de kısmen beğendiğim araçlardan ama egea kesinlikle c değil ama benim gözümde b+ bile zorla oluyor o da sadece hacminden dolayı. Ceratoyu da golf,civic,leon,focus,astra gibi araçlar ile de eşit tutamıyorum b+ a daha yakın geliyor ama kesinlikle egea değil egeadan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.Cerato C Segmentindeki Makul Seçimlerden.Egea'dansa Ceratoyu Tavsiye Ederdim.C Segmentinin İhtiyaçlarını Karşılıyor
Ceronun boyutları C segment için yeterli ama ligindeki rakipleriyle sadece motor, şanzımanı ve kullanışlılığı yarışabilir. Maalesef eksiklerimiz var ama fiyatı da ona göre tabiC segmentinde fiyatına göre benim de kısmen beğendiğim araçlardan ama egea kesinlikle c değil ama benim gözümde b+ bile zorla oluyor o da sadece hacminden dolayı. Ceratoyu da golf,civic,leon,focus,astra gibi araçlar ile de eşit tutamıyorum b+ a daha yakın geliyor ama kesinlikle egea değil egeadan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Senin olan en güzelidir hamsi reis. Hem hangimiz kusursuzuz ki? Kusurlarıyla sevmekte marifet. Kazasız, belasız ve en önemlisi de cezasız güzel günlerde kullanın inşallah![]()
Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsunKia son yıllarda beğendiğim bir marka. Hyundai de olduğu gibi benzinli motorları pek albenili olmadığı için ciddi düşünemediğim bir marka. Ancak dizel denince güvenilen markalardan. En büyük eksileri fazla ağır olmaları bildiğim kadarıyla. Yine de dizel C sınıfı tercih edecek olsam bakacağım ilk araçlardan olurdu.
Kazasız, belasız, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Çok teşekkürler, daha iyileri sizin olsunkazasız belasız iyi günlerde güle güle kullanın keyifli sürüşler dilerim
Bende temmuz 2019 da hyundai i10'na taktırdırdım dunlop sport fm800 185/55/R15 ("1519"üretim tarihi)ebatında ıslak zemin performansı gerçekten güzel 50k iken taktırmıştım aracım şuanda 57k da şuana kadar herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım, zaten sizde bahsetmişsiniz sadece biraz hamuru sert, temmuz ayında tanesini 300tlden satın almıştım ümraniye dunlop bayisinden 1 yıl ücretsiz yol yardım hediye etmişlerdi.Pitstop!
Ekli dosyayı görüntüle 25587
Otomobilin üstünde gelen nexen 2017 üretim lastikler 35 bin kmyi aşmıştı. Otomobili aldığımız günden beri hem ıslaktaki performansı hem de kalkışlarda patinaja düşmeye karşı dirayetsizliğiinden dolayı lastikleri değiştirme fikri uzun zamandır aklımdaydı. Yağmurun henüz yağdığı bir günde acil fren yapmama rağmen otomobilin hızlandığını görmek bardağı taşıran son damla oldu.
Lastik fiyatlarına ve yorumlarını araştırmaya başlamıştım. Otomobil Trabzon'da kullanıldığı için önceliğim ıslakta performansı iyi olan ve otomobilin yalıtım eksikliğinden dolayı olduğu kadar sessiz bir lastikti. Bu kriterlerim, tyrereview.com sitesindeki geri dönüşler ve forumda açtığım konuda aldığım tavsiyeler üzerine Goodyear EGP, Dunlop FM800, Falken Zi-ex ecorun arasında kaldım.
Açtığım konuda tavsiye veren, karar vermemde yardımcı olan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.205/55/16 Yazlık Lastik Tavsiyesi
Herkese yeni yıldan merhaba umarım bu yıl hedeflerinize ulaştığınız bir yıl olur. Otomobilime lastik alacağım, tavsiyelerinize açığım. Araba kia cerato 2017 1.6 dizel. 205/55/16 ölçülerimiz. Yazlık bir lastik arıyorum. Genel anlamda fiyat performans lastiği arıyorum değerler en azından B ye B...otopark.com
EGP'lerin her anlamda iyi bir lastik olduğunu görünce onu almaya karar vermiştim ancak 2018 üretimlerine 340 lira fiyat çekince dunloplara yöneldim. Bu arada EGP almak isteyen varsa ortada şöyle bir durum var. 3 kanallı olanlar türkiyede üretiliyor ve egeaların fabrikadan çıktığı lastik. Kullanıcı yorumlarında övülen lastik bu değil maalesef, asıl egp 4 kanallı Polonya üretimi olan lastikler. İnternetteki fiyatlandırmalarda 3 kanallı ve 4 kanallılar aynı paraya satılıyor bilginiz olsun.
Dunlopları 2019 üretim internetten almaya niyetlenmişken @FuckTheFuelEconomy dostumun tavsiyesi üzerine bayilere gidip onlardan da fiyat aldım. Trabzon'da sanayii sitesinin hemen karşısındaki dunlop bayisiyle anlaşıp 2020 9. hafta üretim dunlop fm800'ler internetteki fiyatla aynı ve üstelik taptaze lastiklerle otomobilimize takılmış oldu. Ekli dosyayı görüntüle 25588
Merak edenler için lastik deseni bu şekilde
. Ekli dosyayı görüntüle 25589
Yuvarlanma direnci B, ıslaktaki performansı ise A harfiyle derecelendirilmiş. Lastikleri takalı 1 ay&2000km oldu. Bu yüzden fiyatlarda da değişiklik olabilir. Lastikler hakkında yorumum ise şöyle;
Otomobil özellikle ıslakta çok daha dirayetli ve güven verici bi otomobil haline geldi. Özellikle rodajını tamamladıktan sonra yeni yağmur yağan asfaltta acil fren denemelerimde önceki lastiklere göre çok daha medeni şekilde hareket ediyor. Önceki lastiklerde şikayetçi olduğum diğer bir konu da patinaja düşme dirayetsizliğiydi. Bu lastiklerde o sorun da ortadan kalkmış oldu. Bu bahsettiğim patinaj zemin hafif bozuk olduğunda örneğin tozlu asfaltta yüzde 40 gaza basmamla patinaja düşüyordu otomobil kolaylıkla. Bu sorun da ortadan kalkmış oldu. Bunların haricinde bu lastikler bana fazla değil ama bir tık sert geldi. Düşünen varsa bunu da aklında bulundursun.