Street Legal Go-Kart; Nissan Micra 1.3i 1998

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Yakınlarımda pist veya dağ geçidi olmadığı için biraz yakındaki yollarda denemeye çalıştım, video Corsa'nın aynı virajda 75-80 km/h gibi bi hızda tepkisiyle başlıyor;
GoPro aparatı sağolsun çok ses yapsa da en azından görüntü var.

Bu da işin ustasından bir kesit;
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Antalya'dan Aksaray'a yol yaparken toplamda 2000kmyi bitirdik, bazı şeyleri daha iyi anladığımı düşünüyorum;
rsz_dsc_2020.jpg


Alt devirler sadece şehir içi için var, ortalar düz yollarda hızlanabilmek için, ne kadar gücü varsa da üst devirlerde var; 107hp 3 kapı olan clio ile virajlı yollarda karşılaştırma şansım oldu inişte ve virajda her türlü yakalıyorum ama clio'nun gücü özellikle yokuş yukarı bariz çok daha fazlaydı ki bir yerde kayboldu zaten 😒

Aerodinamik; 120 sonrası yan rüzgarlarda çok problem oldu, 140 sonrası arabanın gerçekten hafiflediğini (zaten 850 kilo gibi bişey) ve havalanacağını düşünmüştüm; düz giderken rüzgarsız ise aslında sorun olmuyor ama viraja girerken hava akımına karşı da viraj döndüğümü net hissediyorum.
rsz_dsc_2118.jpg


Yol tutuşu; aslında modern araçlar kadar olmasa da sorun değil çünkü onlara uzak olmadığını gördüm, potansiyelinin kendi motor gücünün de çok daha üstünde olduğunu biliyorum;
Yavaşken arkadan kayma mümkün olabiliyor onun dışında arkadan kayma başlatan her teknik sadece çizgi kısaltmaya yarıyor; ön lastiklerden kaymaya çok daha müsait ve çizgide temiz dönmeyi çok seviyor, kafadan az miktar kopartıp dönmeyi denesem de sadece yavaşlayıp yola girdi

Son hız; gelirken denediğim eğimsiz yolda 180, aşağı eğim varsa 200e kadar gidiyo ve 75hp güçle neden bu kadar hızlanabildiğini asla bilmiyorum.

Vites oranı; devir saati olmadığı için bilmiyorum ama 120km/h 5. Viteste motorun sesi normal, rahatsız edici değil hatta hızlanmak için vites küçültmek bile gerekiyor. Ayrıca motorun sesi çok üst devirler değilse zaten az, bir yere kadar devir çeviriyor olsa bile sesi çıkmıyor.

Rüzgar sesi; 100e kadar her şey iyi huzurlu sonrasında aynalardan falan duyulmaya başlıyor.

Frenler; bu yaştaki bir arabanın frenini konuşmak doğru değil aslında ama frenleri arabaya yetiyor eksikliğini hissetmedim, sadece kolayca sertleşiyor ve bu bazen korkutucu olabilir.

Yakıt; dikkat eden biri değilim, Antalya'ya giderken 100 lira lpg 400km, dönerken 370km götürdü
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Minik bir gezintiyi kaydedeyim dedim
Orijinal lastikleri 165/60 14'müş 175/65 14'e çevirmişler, dar virajda sürtme sesi davlumbaza sürtme sesiymiş, belki rüzgardan etkilenme sebebi bile budur.
debriyaj bitti değişimi yaptım, radyatör temizliği yaptım, hava filtresini değiştirdim. yağ keçesini yıkayıp geri taktım.
Fren hidroliği hala sıkıntı, balata daha var ama yağ çabuk ısınıp pedalı sertleştiriyor, bir ara ona bakmam gerekiyor :rolleyes:
Motor takozlarından biri kırık ve artık canımı sıkmaya başladı, ona da bakıcam.
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan


Yukarıda arabanın sol ön tamponundaki vurma izini detailingçilerin kil hamuru dediği şeyle geçirdim, işe yaramasını beklemiyordum açıkçası

Screenshot_20200418_090919.jpg


Bir de motor freni etkisinin çok az, ilk gaz tepkisinin gerçekten hiperaktif olmasının sebebini çok merak ediyordum; sebebi motor ve aktarma parçalarının olabildiğince hafif parçalardan seçilmesiymiş (Blok ve üst kapak tamamen alüminyum, toplam motor ağırlığı 105kg)
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
_DSC0040 2JPG.jpg
_DSC0025 2JPG.jpg

ufak bi temizlik ve biraz şımarma sonrası soğuma seansımız 😅 Eksiklerini baya bi azalttım, sol far su alıyo onu tamir etmeliyim, motor kulağı hala kırık ve parçayı sanırım yurtdışından alıcam 300 lira vermek istemiyorum, bir de fren hidroliği rezalet durumda balata azalınca komple fren sistemine gircem gibi duruyor, tavandaki güneş yanığına da ne yapsam bilemedim bakıcaz artık ona da.

Ve de artık limitlerin üstünde, biraz lift off yaparak da test ettim birbirimize alıştık iyice; kaymanın başlama anı ve kayma sırasında süspansiyon iyi ama contra sonrası yola girmesi bana çok agresif geldi, birazcık abartmamla tam tersi tarafa rahatlıkla gidecektir.
Yani süspansiyon sistemi üst limitlerde kötü diyebilirim, yeterince nazik olsam da hız yüksekse contra sonrası çok sallantılı bi yola girme oluyor.

Daha önce yazmamışım sanırım, şasi ve süspansiyonlar sert virajda iyi çalışıyor ama konfor çok eksik, çukur gibi keskin şeylerde içine baya ben giriyomuşum gibi oluyor; direksiyon da sert yumuşak arası ,tepkileri keskin, hissi 100e kadar iyi fakat sonrasında boşa çıkmaya başlıyor ama bu benim arabamla alakalı olabilir, alt takımı kontrol ederken tablayı değiştirsen iyi olur yüksek hızda gezme yapar gibisinden bir şeyler demişlerdi.
 
Son düzenleme:

Samed M.

Panpa
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,220
Beğeni puanı
2,911
Puanları
3,770
Yaş
20
Konum
Antalya
Marka
Hyundai
Minik bir gezintiyi kaydedeyim dedim
Aman hocam Aksaray'ın adamı iyidir hoştur da araba sürmeyi bilmez. Yanlarından veya kavşaklardan geçerken falan fazla güvenme bence. Kaç defa araba parçalatıyorlardı bize az kalsın. :D
 

aaygen

Profesör
Beta Programı
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
242
Beğeni puanı
503
Puanları
1,835
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Ve de artık limitlerin üstünde, biraz lift off yaparak da test ettim birbirimize alıştık iyice; kaymanın başlama anı ve kayma sırasında süspansiyon iyi ama contra sonrası yola girmesi bana çok agresif geldi, birazcık abartmamla tam tersi tarafa rahatlıkla gidecektir.
Yani süspansiyon sistemi üst limitlerde kötü diyebilirim, yeterince nazik olsam da hız yüksekse contra sonrası çok sallantılı bi yola girme oluyor.
Bu durum biraz da wheelbase'in çok kısa olmasından kaynaklanıyor olabilir diyecektim ama önceki aracın Corsa'ydı sanırım, muhtemelen yakın ölçülerdedir. Onda böyle bir durum yaşamadıysan Micra'nın yapısı böyle olabilir
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,601
Beğeni puanı
14,775
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
Ekli dosyayı görüntüle 25831Ekli dosyayı görüntüle 25833
ufak bi temizlik ve biraz şımarma sonrası soğuma seansımız 😅 Eksiklerini baya bi azalttım, sol far su alıyo onu tamir etmeliyim, motor kulağı hala kırık ve parçayı sanırım yurtdışından alıcam 300 lira vermek istemiyorum, bir de fren hidroliği rezalet durumda balata azalınca komple fren sistemine gircem gibi duruyor, tavandaki güneş yanığına da ne yapsam bilemedim bakıcaz artık ona da.

Ve de artık limitlerin üstünde, biraz lift off yaparak da test ettim birbirimize alıştık iyice; kaymanın başlama anı ve kayma sırasında süspansiyon iyi ama contra sonrası yola girmesi bana çok agresif geldi, birazcık abartmamla tam tersi tarafa rahatlıkla gidecektir.
Yani süspansiyon sistemi üst limitlerde kötü diyebilirim, yeterince nazik olsam da hız yüksekse contra sonrası çok sallantılı bi yola girme oluyor.

Daha önce yazmamışım sanırım, şasi ve süspansiyonlar sert virajda iyi çalışıyor ama konfor çok eksik, çukur gibi keskin şeylerde içine baya ben giriyomuşum gibi oluyor; direksiyon da sert yumuşak arası ,tepkileri keskin, hissi 100e kadar iyi fakat sonrasında boşa çıkmaya başlıyor ama bu benim arabamla alakalı olabilir, alt takımı kontrol ederken tablayı değiştirsen iyi olur yüksek hızda gezme yapar gibisinden bir şeyler demişlerdi.
Merhaba Kağan, bana sorarsan Corsa’daki yumuşak süspansiyondaki kopma ve yola girişlerden sonra Micra’nın sert süspansiyonu da kontradan sonra direk yön değiştirmeye sebebiyet verebilir.Şöyle izah edeyim Corsa yumuşak olduğu için aracı yola oturtman ya da çıkarman yavaş yavaş gerçekleşir ama sert araçlarda kopma ve yola oturma daha ani ve refleks gerektirir bir şekilde olur.

Ayrıca @aaygen nin de dediği gibi eğer dingil mesafesi Corsa’dan daha kısa ise çok çabuk kopma ve çok çabuk toplama eğilimine girebilir.

Tabii bir de Corsa B ye oranla 100 küsür kilo hafifliğinin de bunlara etkisi var.

Eğer düşünürsen daha kapalı bir tasarımı olan jant kapağı bulup altın renge boyarsan güzel durabilir :)
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Merhaba Kağan, bana sorarsan Corsa’daki yumuşak süspansiyondaki kopma ve yola girişlerden sonra Micra’nın sert süspansiyonu da kontradan sonra direk yön değiştirmeye sebebiyet verebilir.Şöyle izah edeyim Corsa yumuşak olduğu için aracı yola oturtman ya da çıkarman yavaş yavaş gerçekleşir ama sert araçlarda kopma ve yola oturma daha ani ve refleks gerektirir bir şekilde olur.

Ayrıca @aaygen nin de dediği gibi eğer dingil mesafesi Corsa’dan daha kısa ise çok çabuk kopma ve çok çabuk toplama eğilimine girebilir.

Tabii bir de Corsa B ye oranla 100 küsür kilo hafifliğinin de bunlara etkisi var.

Eğer düşünürsen daha kapalı bir tasarımı olan jant kapağı bulup altın renge boyarsan güzel durabilir :)
Bu durum biraz da wheelbase'in çok kısa olmasından kaynaklanıyor olabilir diyecektim ama önceki aracın Corsa'ydı sanırım, muhtemelen yakın ölçülerdedir. Onda böyle bir durum yaşamadıysan Micra'nın yapısı böyle olabilir
Micra kullanan bi pilottan aynen aktarıyorum;
"Micra'nın yol tutuş sorunu arka dingildeki panrod'dur. Büyük çukurlarda arkası çok yük altında kaldığında panrod'dan dolayı dingil sağa doğru kayar ve yük kalktığında arabanın arkasını savurma etkisi oluşturur."
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Normalde 90'a yakın ön lastikleri sürükleyerek döndüğüm virajda bu sefer 90km/h üstünde lift off yapıp deniyorum;
Videoda çek belli olmuyo olabilir ama hakikaten de lastikler oturunca araba hala hareketliymiş gibi oluyor.
Ya çok da abartmadım açıkçası 2 kere denedim, bir daha denersem sanırım daha net açıklayabilirim ne olduğunu.
Ve bu dediğim şey gerçekten 3. vites ve sonrasında normal hızın üstündeyse olan bir durum
Micra kullanan bi pilot arkadaştan aynen aktarıyorum;
"Micra'nın yol tutuş sorunu arka dingildeki panrod'dur. Büyük çukurlarda arkası çok yük altında kaldığında panrod'dan dolayı dingil sağa doğru kayar ve yük kalktığında arabanın arkasını savurma etkisi oluşturur."
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Merhaba Kağan, bana sorarsan Corsa’daki yumuşak süspansiyondaki kopma ve yola girişlerden sonra Micra’nın sert süspansiyonu da kontradan sonra direk yön değiştirmeye sebebiyet verebilir.Şöyle izah edeyim Corsa yumuşak olduğu için aracı yola oturtman ya da çıkarman yavaş yavaş gerçekleşir ama sert araçlarda kopma ve yola oturma daha ani ve refleks gerektirir bir şekilde olur.

Ayrıca @aaygen nin de dediği gibi eğer dingil mesafesi Corsa’dan daha kısa ise çok çabuk kopma ve çok çabuk toplama eğilimine girebilir.

Tabii bir de Corsa B ye oranla 100 küsür kilo hafifliğinin de bunlara etkisi var.

Eğer düşünürsen daha kapalı bir tasarımı olan jant kapağı bulup altın renge boyarsan güzel durabilir :)
Saydığın sebepleri ben de düşündüm de, onların etkisi tabiki vardır ama daha farklı bi durum olduğuna ihtimal veriyorum ben
Çok nazik davranıyorum çünkü 😂

Jant kapağı konusunda benim düşüncem de aynı, almera kapağı aldım ama biraz açık oldular, şimdilik böyle durmasını istiyorum belki alaşım bi jant bulurum uygun fiyata.

Aman hocam Aksaray'ın adamı iyidir hoştur da araba sürmeyi bilmez. Yanlarından veya kavşaklardan geçerken falan fazla güvenme bence. Kaç defa araba parçalatıyorlardı bize az kalsın. :D
Garip garip hareketler yapanlar gördüm de daha doğramaya çalışan olmadı çok şükür 😂
 
Son düzenleme:

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,601
Beğeni puanı
14,775
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
Normalde 90'a yakın ön lastikleri sürükleyerek döndüğüm virajda bu sefer 90km/h üstünde lift off yapıp deniyorum;
Videoda çek belli olmuyo olabilir ama hakikaten de lastikler oturunca araba hala hareketliymiş gibi oluyor.
Ya çok da abartmadım açıkçası 2 kere denedim, bir daha denersem sanırım daha net açıklayabilirim ne olduğunu.
Ve bu dediğim şey gerçekten 3. vites ve sonrasında olan bir durum
Açıkcası videoda çok belli olmuyor her şey tıkırında gibi duruyor, sana tavsiyem lift-off larda sürat olarak 90 üstüne pek çıkmaman yönünde malum kısa bir araç şapka gibi geçirebilir arkasını önüne.Onun da kendine göre sınırları var :) .

Limit ötesini denemeyi seviyorsun sanırım arkasının daha çabuk gelmesini istiyorsan lastiklerin havasını manipüle edebilirsin.Böylelikle daha düşük süratlerde arkasını getirir sen de daha az risk alırsın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AHU

AHU

Profesör
Destekçi
Katılım
14 Şub 2018
Mesajlar
455
Beğeni puanı
756
Puanları
1,395
Yaş
20
Konum
Highway to Hell
Marka
Audi
Normalde 90'a yakın ön lastikleri sürükleyerek döndüğüm virajda bu sefer 90km/h üstünde lift off yapıp deniyorum;
Videoda çek belli olmuyo olabilir ama hakikaten de lastikler oturunca araba hala hareketliymiş gibi oluyor.
Ya çok da abartmadım açıkçası 2 kere denedim, bir daha denersem sanırım daha net açıklayabilirim ne olduğunu.
Ve bu dediğim şey gerçekten 3. vites ve sonrasında olan bir durum
video çok keyifli olmuş,aynısını ben de bazen yapıyorum yol müsait ve keyfim yerinde olduğunda :) benim arabada yüksek hızlarda lift off yapınca devreye giren bir esp var ama micrada bu yok.videodan sonra micranın yüksek hızlardaki kontralara verdiği tepkinin keskin olduğunu söyleyebilirim,bu da yüksek hızlarda olması gerekenden daha fazla bir kontranın arabayı bir anda savuracağı yönünde beni tedirgin etti,hissiyat olarak nasıldır bilmiyorum tabii ama dikkat etmekte fayda var.dingil mesafesi kısa araçların sorunu genelde ani tepki vermek,arka bir geldi mi toplayamamak.benim de en çok tedirgin olduğum nokta bu,birden kontrol elinden gidince bir daha toplaması esp'siz araçta zor oluyor.
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
video çok keyifli olmuş,aynısını ben de bazen yapıyorum yol müsait ve keyfim yerinde olduğunda :) benim arabada yüksek hızlarda lift off yapınca devreye giren bir esp var ama micrada bu yok.videodan sonra micranın yüksek hızlardaki kontralara verdiği tepkinin keskin olduğunu söyleyebilirim,bu da yüksek hızlarda olması gerekenden daha fazla bir kontranın arabayı bir anda savuracağı yönünde beni tedirgin etti,hissiyat olarak nasıldır bilmiyorum tabii ama dikkat etmekte fayda var.dingil mesafesi kısa araçların sorunu genelde ani tepki vermek,arka bir geldi mi toplayamamak.benim de en çok tedirgin olduğum nokta bu,birden kontrol elinden gidince bir daha toplaması esp'siz araçta zor oluyor.
her şey aynen dediğiniz gibi oluyo, bir şekilde korkup fazla tepki versem diğer tarafa gidebilirim, oradan geri dönebilir miyim henüz bilmiyorum ama.
saçmalayacak güvenli bir yer bulursam biraz abartıcam ne olduğunu daha iyi anlamak için.
Açıkcası videoda çok belli olmuyor her şey tıkırında gibi duruyor, sana tavsiyem lift-off larda sürat olarak 90 üstüne pek çıkmaman yönünde malum kısa bir araç şapka gibi geçirebilir arkasını önüne.Onun da kendine göre sınırları var :) .

Limit ötesini denemeyi seviyorsun sanırım arkasının daha çabuk gelmesini istiyorsan lastiklerin havasını manipüle edebilirsin.Böylelikle daha düşük süratlerde arkasını getirir sen de daha az risk alırsın.
sevmekten ziyade ne yaptığını bilsem iyi olur diye düşünüyorum, normalde döndüğüm kadar keyifli benim için, normalde de çizgi kısaltmaya çalışıyorum çünkü arkası açılmasa da
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: AHU

AHU

Profesör
Destekçi
Katılım
14 Şub 2018
Mesajlar
455
Beğeni puanı
756
Puanları
1,395
Yaş
20
Konum
Highway to Hell
Marka
Audi
her şey aynen dediğiniz gibi oluyo, bir şekilde korkup fazla tepki versem diğer tarafa gidebilirim, oradan geri dönebilir miyim henüz bilmiyorum ama.
saçmalayacak güvenli bir yer bulursam biraz abartıcam ne olduğunu daha iyi anlamak için.

sevmekten ziyade ne yaptığını bilsem iyi olur diye düşünüyorum, normalde döndüğüm kadar keyifli benim için

aman aman siz yine de dikkatli olun,boş bir alanda deneyip tecrübe etmek bu açıdan çok iyi olacaktır.yol koşullarına göre arabanın verdiği tepki sürekli olarak değişiyor,her zaman hesapta bu da olmalı.
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Webp.net-resizeimage (1).jpg


Bugün aklımda olan direksiyon hidroliği değişimini yaptım, direksiyon kutusuna zarar vermek istemediğimden çok kasmadım ama 700ml kadar değiştirmeyi başarmışım. Modern araçlar kadar olmasa da baya baya hafifledi onlara yakın seviyeye geldi.

Öncelikle ben kargo beklemek istemediğimden shell'de ne varsa direk ondan aldım, siz daha iyi markaları tercih edebilirsiniz.

Süreç;
Yağ, kesik 1,5 litre şişe, şırınga, 10cm kadar serum borusu, poşet bulun.
Poşeti direksiyon hidrolik haznesinin altına yerleştirin (bu arabayı kirletmemek için)
Şırınganın ucuna serum borusunu takın.
Şişeyi haznenin yakınına güvenli bir yere alın.
Hazneden şırıngayla çekebildiğiniz kadar yağ çekip şişeye aktarın.
Kontağı çalışma vaziyetine getirin fakat marş basmayın.
Yağ boşaldıkça direksiyonu sağa sola çevirin ama yavaş yapın direksiyon kutusu pahalı 😅
Hazneye gelen yağı şırıngayla çekebildiğiniz kadar çekip şişeye aktarın.
Son iki işlemi yeterince tekrarladıktan sonra max çizgisine kadar yağ doldurun.
Arabayı çalıştırın, yağı emdikçe üzerine ekleyin.
En son da köpüklenmenin geçmesini bekleyin, geçtikten sonra max çizgisine kadar doldurup kapağı ve kontağı kapatın.
Yağın kirlettiği yerleri temizleyin.

Gerçekten yapması inanılmaz kolay, uğraşmak isteyen herkes eminim yapabilecektir.
Direksiyondaki değişimi gördükten sonra fren hidroliğini değiştirme motivasyonum daha da arttı, yaptıracak yer bulamazsam kendim girişcem artık ona da.
 
Son düzenleme:

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
IMG_20200506_152144.jpg

Fren hidroliği değiştirdim, artık limiti yağ değil balatalar.
Uğraşacak arkadaşlar boyaya çok zarar verdiğini unutmasın, bir yere yanlışlıkla damladı ve grileşti gerçekten de boyaya zarar vermiş çünkü kil hamuruyla vs çıkmıyor.
Farın su alma sorununu da hallettim, içi çok kötü durumda olsa da en azından su almıyor artık.
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Hitit rallisi zamanı teknik kontrolde, takımda, etaplarda sürekli uğraş halindeyken görüyordum. O zamanlar içimden ne kadar tatlıymış ufacık falan diyodum tabi bir gün bir tanesine sahip olacağım hiç aklıma gelmezdi duygulandım YouTube'da denk gelince...
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Screenshot_20200508_124355_com.android.gallery3d.jpg


Yağmurlu bir günde 20 dakika kullandıktan sonra missfire sorunu yaşadım, eve kadar getirdim aslında ama umarım subaplarla alakalı değildir.
Evin ikinci arabası olduğu için bir süre bekleyecek sanırım.
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
742
Beğeni puanı
1,047
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Ekli dosyayı görüntüle 26064

Yağmurlu bir günde 20 dakika kullandıktan sonra missfire sorunu yaşadım, eve kadar getirdim aslında ama umarım subaplarla alakalı değildir.
Evin ikinci arabası olduğu için bir süre bekleyecek sanırım.
Tekleme sorunu düzeldi ama araba gaza ne kadar basarsam o kadar erken devir kesiyordu (tam gazda 1000-1500 devirde neredeyse, normal yürütürken de 3000 gibi)
Bilgisayara bağlayınca debimetre sorunu çıktı, araştırdığıma göre çok yaygın bir sorun, zamanla gaz kelebeği içindeki lehimler stress kaynaklı çatlıyor ve tazelenmesi gerekiyormuş zamanım olmadığı için yapamıyorum ama yapınca sonucu yazarım.
 
Son düzenleme:
Üst