Tesla Model 3 Gömmece

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bildigim kadariyla o paraya o kadar cabuk hizlanan baska araba yok. Zamanla basladilar dizelleri sehir icine sokmamaya teslanin oyle sorunu yok. Yakit zaten konusmuyorum. Bana mantikli geliyor aslinda
0-100 elektrikli araçların genel avantajı başlangıçtan itibaren torku tekerleğe aktarıyor, sadece 0-100le de iyi araba olmuyor maalesef, sonuçta ne kadar gömmüş olsalar da objektif bakarsak model3 de bildiğin bomboş ya bi ekran 4-5 koltuk başka bişey yok, 35000dolar trde arabalara uyarlarsak 250bin tl civarına tekabül ediyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve Sailor
Teslanin en buyuk hatasi bu oldu. Cok acilmaya basladilar.ozellikle amerikada yogun ilgiyle karsilasinca uretimi yetistiremez oldular bu ornekte sanirim onun sonuclarindan biri. Bu ilk degil daha oncede uretim hatalari ortaya cikmisti. Adam durmuyor ki daha yeni baslamissin uzaya cik araba uret ama bir yandan iscilerin grev yapsin vs isleri zor

Alev silahı da üretiyorlar sağolsunlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg ve Sailor
0-100 elektrikli araçların genel avantajı başlangıçtan itibaren torku tekerleğe aktarıyor, sadece 0-100le de iyi araba olmuyor maalesef, sonuçta ne kadar gömmüş olsalar da objektif bakarsak model3 de bildiğin bomboş ya bi ekran 4-5 koltuk başka bişey yok, 35000dolar trde arabalara uyarlarsak 250bin tl civarına tekabül ediyor
Zaten benim kendi aracim atmosferik 0 100 e takilmiyorum ama hali hazirda bir benzinli veya dizel arabadan daha az bakim maliyetine sahip ve daha hizli bir arabayada hayir demezdim.

Ayrica o araba amerikada 35 milyar anlamina geliyor.kendimde mazda 3 kullandigimdan amerika fiyatina baktim yeni kasasi 20 bin dolar. Benim icin kesinlikle aradaki 15 farka deger. ( Uretim sorunlari cozulurse )Zaten bildigim kadariyla ozellikle abd de model 3 icin muazzam bir sira vardi istesekde muhtemelen alamayiz :D
Dedigim gibi burada hali hazirda devlet potansiyeli gordugu icin elektrikli araclardanda mtv almaya basladi burada cok avantajli degil.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Hakkı bey model s ile model 3 karşılaştırmış.İzledikten sonra model 3 de ben en çok ekrana takıldım dışarıdan güzelde iç tasarıma geldiğimizde sürücüye bir ekran yok orta ekran yerine sürücüde ekran olsaydı daha iyiydi.


Hakkı beyi pek sallamayın. Arabaları ekran olarak alıgılayan biri. Çoğu arabada buna kendi arabasıda dahil, minicik orta konsol ekranı varken, dev ön ekrana laf söylemesi gereksiz. Yine içten yanmalı bir motorun ihtiyaçları olan Devir, hararet vs göstergelere ihtiyaç olmadığından, gösterge paneli bence de gereksiz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve mcanerg
Doug Demuro incelemişti bu arabayı anlata anlata bitirememişti.O günden beri o adam güzel derse o araba dandiktir. Remen bizim ülkede Renault yok hazır toptan Clio direksiyonu alalıkm da koyalım demişler. Ayrıca belki alakasız ama ben maslakta okuyorum ve sürekli olarak gördüğüm bir Model S ve arada sırada otopark testindeki Model X decidden birleşme yerleri vs olarak çok sinir bozucu. Uzun süre Model S arkadan kazalı dedim kendi kendime. Tesla güzel değişik şeyler peşinde falan da şu otonom drivingi 1.5 katı geliştirip bir anda yoktan Vag'a falan çaksalar heralde daha hayra geçerdi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5 ve Sailor
Doug Demuro incelemişti bu arabayı anlata anlata bitirememişti.O günden beri o adam güzel derse o araba dandiktir. Remen bizim ülkede Renault yok hazır toptan Clio direksiyonu alalıkm da koyalım demişler. Ayrıca belki alakasız ama ben maslakta okuyorum ve sürekli olarak gördüğüm bir Model S ve arada sırada otopark testindeki Model X decidden birleşme yerleri vs olarak çok sinir bozucu. Uzun süre Model S arkadan kazalı dedim kendi kendime. Tesla güzel değişik şeyler peşinde falan da şu otonom drivingi 1.5 katı geliştirip bir anda yoktan Vag'a falan çaksalar heralde daha hayra geçerdi
doug efsanedır ya bence fıkırlerını mantıklı buluyordum ben ama
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
doug efsanedır ya bence fıkırlerını mantıklı buluyordum ben ama
Çok güzel tespitleri, ince laf ları var eyv ama adam kaput açmak için iki kere çekmeyi buluyor bir arabada oo bu çok özel vs diye anlatıyor, tüm BMW grubunda olan olay yıllardır. Yada çok arabada görülen bişeyi anlattığı arabada şovlu bişey bulamadı diye çok exclusive gibi sunuyor vs. Araba meraklısından çok "bizim memlekette araba almak kolay ben de az zenginim zaten bu da böyle hobi olsun bana" dermiş gibi videoları. Belki değildir bilemiyorum da bizde aç kalırdı onu demek istiyorum hayatında görmediğin arabaları vermeseler videolar öyle çokta önemli değil, hele 14. 17. dkdan sonra izlediğimi hiç hatırlamıyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Sailor
Hakkı bey model s ile model 3 karşılaştırmış.İzledikten sonra model 3 de ben en çok ekrana takıldım dışarıdan güzelde iç tasarıma geldiğimizde sürücüye bir ekran yok orta ekran yerine sürücüde ekran olsaydı daha iyiydi.

Hakkı Alkan'ın tek bir kelimesine bile itibar etmiyorum. Doğru konuşur yanlış konuşur bilemem fakat kendisine güvenmiyorum. Bu benim tamamen kişisel görüşüm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve mcanerg
Tesla iyi güzel severim de en büyük hatayı daha üretim kapasiteleri belliyken, ürün gamını daha da genişletmeye çalışıp üstüne bir de dünyaya açılmaları oldu. İnsanlar model s ten beri şikayetçi zaten sipariş konusunda. Üstüne bir de ucuz model çıkarınca iyice patladılar. Bu Elon Musk'a koyar mı? hiç sanmam. Adamın dinlediğim bir kaç konuşmasından anladığım ve yaptığım çıkarım, zaten alanında en iyisi olmak gibi bir derdi yok. Hatta aynen aktarayım bir lafını, herkes eninde sonunda elektrik araç üretmeye başlayacaktı, ben bu işi bir kaç sene bile hızlandırmış olsam ne mutlu bana diyor. Üstüne bir de Tesla Motors adamın yaptığı diğer işler yanında hiç bişey. Baktı olmuyor, satar kapatır vs. Tamam ciddi paraları kazanmaya tesla ile başladı belki ama şu anda space x ile zaten aldı başını yürüdü. Şu saatten sonra Tesla yı çok önemsediğini sanmıyorum
 
Zamanında ceyhun demişti vag'ın elinde tesladan üstün teknolojiler var diye de herkes onunla dalga geçmişti. Sadece motor şanzıman veya otonom sürüş olarak düşünmeyin, seri imalat ve otomasyon sistemleri ayrı bir teknoloji ve bu konuda sadece vag değil çoğu üreticiden daha gerideler.
 
Zamanında ceyhun demişti vag'ın elinde tesladan üstün teknolojiler var diye de herkes onunla dalga geçmişti. Sadece motor şanzıman veya otonom sürüş olarak düşünmeyin, seri imalat ve otomasyon sistemleri ayrı bir teknoloji ve bu konuda sadece vag değil çoğu üreticiden daha gerideler.
vagda sadece seri imalat ve otomasyon var zaten. motor yapmayı falan bildikleri yok. Tesla bırak çoğundan geri olmayı, garip firmaları dahil etmezsek(koenigsegg, rimac vs) belki tüm üreticelerden bile geri.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve kaanc5
Dede dedeciğim dedeye sahip çıkalım.. E ne olmuş yani 90 lar altyapısını kullanıyorsa.Kullandığı fabrika Toyota'nın 90 lı yıllarda kullandığı bir fabrika.Arabanın parçalarını orada üretip imal ediyorlar o dönemden kalmış ''device'' lar ile. 3sn 0-100 yapıp verimliliği %95 e çıkarmadılar mı? Çıkardılar pillerin maliyetleri düşene dek de bu 35k dolarlar normal karşılanacak şeyler.Adaptif zenon farlara 4k euro isteyen avrupa markaları gibi göremiyorum.Sonuçta bu arabalara 300k dolar dense de alanı olabilir.Nasıl ki Lüks Toureg konumlu Bentayga 15k adet satıyorsa yılda; yine alıcısı olacaktı.Burada fiyatları uçuk tutmayıp galeri işlerine de girmeyip piyasayı alt üst edici bir paraya performansa araba satıyorlar.Nefret edeni de bu yüzden çok bana kalırsa
 
Tesla’nin one ciktigi nokta uretim kalitesi degil ki. Verimlilik,surdurulebilirlik,dusuk maliyet ve teknoloji. Uretim kalitesi ariyorsan bakacagin ilk otomobil Tesla olmamali zaten :)..Bugun kullandigimiz bir cok markanin urun gaminda Tesla’dan iscilik ve malzeme kalitesi olarak cok daha ileride modeller var
 
Değindikleri noktalar o kadar sudan sebep ki haberini yazmaya bile değer görmedim. Amcaların biri stop lambalarında çok fazla aralık bırakılmış, bu bir işçilik hatası diyor. El yordamıyla montaj yapılan zamanların geride kaldığı ve üretim-montajın tam otomatik robotlarla gerçekleştirildiğinden haberi yok sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Tesla’nin one ciktigi nokta uretim kalitesi degil ki. Verimlilik,surdurulebilirlik,dusuk maliyet ve teknoloji. Uretim kalitesi ariyorsan bakacagin ilk otomobil Tesla olmamali zaten :)..Bugun kullandigimiz bir cok markanin urun gaminda Tesla’dan iscilik ve malzeme kalitesi olarak cok daha ileride modeller var
 
Hakkı bey model s ile model 3 karşılaştırmış.İzledikten sonra model 3 de ben en çok ekrana takıldım dışarıdan güzelde iç tasarıma geldiğimizde sürücüye bir ekran yok orta ekran yerine sürücüde ekran olsaydı daha iyiydi.


Bizim picasso ya binse kafayı yer herhalde orta tarafta göz bile yok bomboş :D Her şeyin orta da bir ekrana alınması yıllardır olan bir şey. Niye bu kadar abartmış anlamadım. Belki de tıklanmak için böyle gömmekle uğraşmıştır açıkcası siz buraya yazmasaydınız ben açıp izlemezdim.
Bu yorumum Hakkı Alkan içindi üsteki videoyu izlemedim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 123456mtn
bu amcayla ikinci el araba bakmaya gitsek hicbir araci alamadan doneriz :) baya detayli goren gozleri varmis Masallah diyorum :D
 
Hakkı bey model s ile model 3 karşılaştırmış.İzledikten sonra model 3 de ben en çok ekrana takıldım dışarıdan güzelde iç tasarıma geldiğimizde sürücüye bir ekran yok orta ekran yerine sürücüde ekran olsaydı daha iyiydi.


Hakkı alkan 80.000€ A5e verdikten sonra 35.000 dolar civarı Model 3e laf ediyor. Model S ile kıyaslıyor. Sırf aynı marka diye farklı segmentlere hitap eden araçları kıyaslamak ne kadar mantıklı hadi bunu geçtim Model s'in fiyatı diğerinin iki katı model 3te hiç bir şey yokmuş bilmem ne. Olması gerekenleri model S'e göre söylüyor ama madem öyle zaten o zaman herkesin model S akması lazım. Adamlar 3'te bir çok özelliği standart olarak sunuyor bu ayrı sadece gösterge konusunda bir hayal kırıklığı var açıkçası bu bir gerçek ama baktığınız zaman elektrikli bir araç olan Reno Zoe bile o fiyatlara satılıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...