Beygirler ve 0-100 hızlanması üzerinden yürütülen PR kampanyaları pek işe yaramamış gibi gözüküyor.
Ağırlığı ciddi bir sorun ama daha ciddi sorunları var. Motorlar tam güçte çok sınırlı bir zamanda çalışıyor. Sonrasında araç kendini korumak için güç kesiyor, bunun da sebebi aşırı ısınmayı engellemekmiş. İlk sert frende pedal zemine yapışmış ayrıca. Başka bir videoda da ünlü ludacris mode ile kalkış yapabilmek için bataryaların ısınması gerekiyormuş, bu süre de 45 dakikayı bulabiliyormuş.Biraz fazla kafadan açılıyor gibi geldi. Keskin virajda burnu içeri çekmek zor gibi gözüküyor. İlginç bir deneyim olmuş.
Piyasada kullanıma sunulmuş bir araç için can sıkıcı sorunlar fakat teknolojinin yeniliği açısından düşünülünce belli ki rayına oturtmak için zamana ihtiyaçları var. Daha sonraki serilerde tek tek üzerinden geçerler bu problemlerin.Ağırlığı ciddi bir sorun ama daha ciddi sorunları var. Motorlar tam güçte çok sınırlı bir zamanda çalışıyor. Sonrasında araç kendini korumak için güç kesiyor, bunun da sebebi aşırı ısınmayı engellemekmiş. İlk sert frende pedal zemine yapışmış ayrıca. Başka bir videoda da ünlü ludacris mode ile kalkış yapabilmek için bataryaların ısınması gerekiyormuş, bu süre de 45 dakikayı bulabiliyormuş.
Haklısın.Daha yeni bir sektör elektrikli otomobiller.Tesla da yeni bir firma zaten pek tecrübesi yok.Otomobilin ağırlığını azaltacaklardır zaten.Yol tutuşu da iyileşir.Segmentine göre malzeme kalitesi de biraz düşük bildiğim kadarıyla ama söylediğim gibi gelişebilir zamanla.Bence daha çok yeni bir teknoloji 4 5 yıl sonra daha farklı bir şekilde olacaktır pil ağırlıkları, ısınmasi ve yol tutuşu. Şu anlık zaten tesla özellikle Amerika da imaj için zenginlerin satın aldığı araç. Yani her hangi bir pist kullanımı için iddia si yok. 0 100 ise elektriğin gücünü tanıtmak adına yapılmış bir pr çalışmasi bence.
F segmentinde sanırım.S,7 gibi rakipleri olunca kalitesi iyi bile olsa insanlar daha daha kaliteli bir iç mekan bekliyor.Yoksa bence de iyi,biraz fazla sade duruyor sadece.Malzeme kalitesi iyi ben bindim Yunanistan da baya iyi hemde bence
umrumuzda olmadığı için bunu da umursamıyoruz. ne yılda 700bin km bedava gitmesi bir halt ne yılda 50k km nin 19k benzin etmesi birşey ne de ayda 60k yolu bedava götürebilmesi bir halt.En önemlisi, Tesla model S Günde 2000 km, Ayda 60 bin km, yılda 720 bin km bedava yolculuk yapabilmenize imkan sağlar.
Normal benzinli araba yılda 50 bin km yol için 19000 tl lik benzin harcar.
Tesla model S teorik olarak yılda 700 bin km yolu bedava yapabilir.
Bunu hangi otomobil yapabiliyor bu dünyada,
umrumuzda olmadığı için bunu da umursamıyoruz. ne yılda 700bin km bedava gitmesi bir halt ne yılda 50k km nin 19k benzin etmesi birşey ne de ayda 60k yolu bedava götürebilmesi bir halt.
çünkü;
ortalama insan ömrü 70 sene. bunun reflekslerini kaybetmeden,zirvede yaşayabileceğin kadarı 45 sene falan. 18 yaşına kadar zaten yasal olarak araba kullanamıyorsun. geriye kalıyor 27 sene. 27senede en sevdiğim şeyden keyif alamayacaksam başlarım parasına da bedavasına da.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.