KAPALI Test Araçları Alınır Mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben almamaktan yanayım.
Motoru buz gibiyken dipgaz kalkışlar, daha 1000 kmye bile gelmemiş rodajı tamamlamamışken her devir aralığını çokça arşınlamalar, test biter bitmez kontak kapatmalar vs. zamanla motorda kendini gösterecek ciddi sorunlara yol açacaktır. Otomobilde kozmetik bir hiçtir, önemli olan gözle her daim muhattap olmadığımız aksamların sağlığıdır.
 
otopark golf gti testinde kontak kapatıp hareket halinde şanzımanı And'ın p ye alması düşünülünce pekte olumlu değil gibi duruyo almak.
 
Basın test araçları 10 bin kmde olsa dahi alınmaz. Test araçlarında belki bizler sadece en yakın örnek RS i gördük ama sayısız kaza yapıp kayıtsız toplanan var. Testlerde zaten canını çıkarıyorlar. Bayiinin test aracıysa zaten pek km de olmuyor. Kısa mesafede yavaş turlar atılıp getiriliyor.
 
Basın test araçları 10 bin kmde olsa dahi alınmaz. Test araçlarında belki bizler sadece en yakın örnek RS i gördük ama sayısız kaza yapıp kayıtsız toplanan var. Testlerde zaten canını çıkarıyorlar. Bayiinin test aracıysa zaten pek km de olmuyor. Kısa mesafede yavaş turlar atılıp getiriliyor.
Kayıtsız olduğunu nerden biliyorsunuz?
 
Bence alınır test aracı olarak ne yapılıyor ki zaten kısa mesefa de azıcık basıyorsun hatta kaymak gibi yolda kullandırılıyor çoğu sorun olmaz bence :)
Bu dediğim lafı geri alıyorum. Son zamanda bayiler ile baya samimi oldum ve bunun sonuncunda arabaları baya baya zorlama imkanım oldu. Şimdi ben kendi zorlamamı bildiğim için kendimde araba almazdım açıkcası :D
 
2012'de Hyundai i20 Jump 1.2 test ettim. 10kilometre düz yolda sert frenaja bile müsade edilmedi.
2015'de 500L test ettim, güzergah aynı bu sefer kilometre daha da düşürülmüş idi, 4 kilometre düz yolda dönüp geldik. Aracın multimedyası hariç herhangi bir fikrim olması mümkün bile olmadı.

Hyundaiyi aldım, 500Lden vazgeçtim. İki testte araç için fikir edinmeye kesinlikle yetersiz deneyimlerdi. Her tester için benzer şartlarda araç kullandırılıyor ise ben kesinlikle düşen fiyatı da göz önüne alıp, alırım derdim. Ama arkadaşların iletilerinden de anlaşılıyor ki bayilerle diyaloga, samimiyete göre güzergah ve test süresi belirlenebiliyor.
 
2012'de Hyundai i20 Jump 1.2 test ettim. 10kilometre düz yolda sert frenaja bile müsade edilmedi.
2015'de 500L test ettim, güzergah aynı bu sefer kilometre daha da düşürülmüş idi, 4 kilometre düz yolda dönüp geldik. Aracın multimedyası hariç herhangi bir fikrim olması mümkün bile olmadı.

Hyundaiyi aldım, 500Lden vazgeçtim. İki testte araç için fikir edinmeye kesinlikle yetersiz deneyimlerdi. Her tester için benzer şartlarda araç kullandırılıyor ise ben kesinlikle düşen fiyatı da göz önüne alıp, alırım derdim. Ama arkadaşların iletilerinden de anlaşılıyor ki bayilerle diyaloga, samimiyete göre güzergah ve test süresi belirlenebiliyor.
Hocam valla kendi arabamı arada sırada öyle kullanırken bile her yıl ekstra 1000 lira maliyet çıkarıyordu. Testlerde çoğu zaman en kötü senaryoları test ediyorum. Yol ve trafik koşulları el verdikçe araba ne kadar dayanıklı; giderken, tutunurken ve dururken limitleri ne kadar onları sınıyorum. Ben olsam almam :)
 
Test araçlarının bazılarını sadece müşteriler kullanmıyor. Özellikle d segment modelleri yetkili bayinin sahibi de günlük işleri için düzenli olarak kullanıyor. Benim gittiğim Ford bayisinde mondeo'yu çoğu zaman bayinin sahibi kullanıyor. O yüzden test araçları tabiri caizse, biraz da amiyane bir tabirle ortalık malı gibi olur. Hem bayi sahibi hem müşteriler hemen herkes kullanır. O yüzden ben almam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
direk bildiğim bir olay yok ancak test aracı kaza yaparsa eğer kaskodan yapıldığını sanmam. Örnek vermek gerekirse RS zaten pist ortamında kaza yaptığı için kasko vs işlemez. Ford kendisi toplamıştır . Tramere nasıl işleyecek?
İyide markalar o aracı satarken nesi var nesi yok herşeyi beyan ederek satıyor.
 
İyide markalar o aracı satarken nesi var nesi yok herşeyi beyan ederek satıyor.
Bayii den sıfır alınan corsada kapı değişik çıktı. Tespit edince biz, işte efendim kamyondan inerken oldu, zaten orijinal ile değiştirdik bişey yapamayız dediler.
İş almanyaya kadar gidince sıfır araç ile değişim oldu.
O yüzden güvenim yok maalesef

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Her hafta başkasının ırzına geçtiği bir aracı anca yarı fiyatına verirlerse düşünürüm. Düşündükten sonra yine de almazdım.
 
Bayii den sıfır alınan corsada kapı değişik çıktı. Tespit edince biz, işte efendim kamyondan inerken oldu, zaten orijinal ile değiştirdik bişey yapamayız dediler.
İş almanyaya kadar gidince sıfır araç ile değişim oldu.
O yüzden güvenim yok maalesef

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Geçmiş olsun. Bayinin bunu belirtmemesi büyük ayıp cidden. Neyse ki aracı değişmeyi başarmışsınız. Değişmeyen bayilerde var
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...