Tofaş Serçe 1990

OguzhanC

Panpa
Destekçi
825
27
Marka
Peugeot
Herkese selamlar, belki YouTube kanalımız veya farklı mecralar üzerinden takip ederek araçtan haberdar olanlar vardır. Otomobil ilgimin katlanarak artmasında emeği olan bu güzel mecrada, taa eski sitedeki ana sayfa garajından beri hayalini kurduğum yerdeyim. Evet sonunda ilk otomobilimin, kendi otomobilimin konusunu açıyorum.

2020'nin bana kattığı en güzel şeylerden biri, lise arkadaşım @bedirhanuygunn ile YouTube kanalımızı açarak yayınlara başlamamız, diğeri ise ailem ile pandemi sürecinde #evdekal dığımız dönemde bu aracı satın alma kararı almamız oldu. Detayların bir çoğu YouTube yayınlarımızda mevcut. Ancak yine de hızlıca özet geçeceğim.

Öncelikle araç yıllar önce kuzenimin satın alıp bir süre kullandığı ve 2016 yılı gibi kaporta işlemleri için yatmaya başlayan bir araçtı. Bu kaporta işlemlerinde taban sacı, kapı sacları gibi çürüklerin işlediği bir çok parça yenisi ile değiştirilmiş ve araç boyanmıştı. Ancak çeşitli olumsuzluklardan dolayı eve getirildikten sonra uzun bir süre toplanamadan bahçede yattı. Bende senelerce gidip gelirken gördüğüm bu araca, eski ve mekanik araçlara olan ilgimden dolayı girişmek istedim.

Aracı ilk aldığımda tamamen sökük haldeydi

ilk alış.JPG


ilk içi.JPG


20200821_140035.mp4.00_00_23_06.Still001.jpg


Sizi detaylara fazla boğmayacağım, yapılan tüm işlemleri YouTube kanalımızda yaptığımız yayınlarda anlattık. @bedirhanuygunn kardeşim ile yaklaşık 2.5 aylık bir emek sonucunda, birçok parçayı yenileyerek aracı muayeneye hazır hale getirdik ve sanayiden çıkardık. Aralardan birkaç fotoğraf koyarak yine süreci özetliyorum.

20200926_135555.jpg

20201001_121202.jpg


Pako direksiyon simidi olması gereken yere döndü :)

20201023_134734.jpg


20201007_171918.jpg


20201007_165501-min.jpg


20201009_144439-min.jpg


20201014_113612.jpg


20201015_154905.jpg


20201021_141019-min.jpg


Jantlar: Ally Cat Rallye Special 13"
Lastikler: Nexen Nblue HD+ 185/60/13

20201024_154236-min.jpg



Serçe VS 131 2-min.jpg


Serçe poyrazköy-min.jpg


serçe yolda-min.jpg


IMG_20201026_140344-min.jpg


IMG_3593-min.JPG


Evet başta bahsettiğim gibi ilk otomobilimin süreci bu şekildeydi. Yaklaşık 3 ay/3500 km'dir kendisiyle yollardayım. Neredeyse gündelik olarak kullanıyorum. Kozmetik olarak kusurlarımız olsa da mekanik olarak aracı en iyi hale getirmeye çalıştık ve çoğu parçası sıfır olarak takıldı. Ön takım, yay takımı, arka amortisörler, fren sistemi, denge kolları derken neredeyse bütün alt takım sıfırlandı. Bu hayati parçalar dışında elimizden gelen tüm kısımları öğrenci işi bir bütçe ile en iyi hale getirmeye çalıştık. Artık bundan sonrası kalan eksikleri tamamlamak ve kullanım sırasında meydana gelen sorunları çözmek ile geçecek diyebilirim. Oldukça hızlı ve kısa bir özet geçmeye çalıştım fazlasıyla da eksik yer var ama yine de konu açmak bir buçuk saat gibi bir vaktimi aldı :D Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Umarım sizde gönlünüzden geçen en güzel otomobillere sahip olabilirsiniz :) Merak edilen aşamalar olursa sorabilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

  • 20201021_141019-min.jpg
    20201021_141019-min.jpg
    1.2 MB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme:
3500 kilometrelik yolumuzun 800 kilometresi Kocaeli-Ordu yoluydu. Memlekete döndükten sonra yine vakit ve nakit oldukça iyileştirmelere devam ettim. Gaz dolumundan sonra kaçırma yapan lpg dolum ağzı ve sonrasında bize sıkıntı yapan lpg tesisatı yenisi ile değişti. Muayene öncesinde lpg tankı ve regülatörün değiştirilmesiyle lpg sistemi neredeyse sıfırlanmış oldu.

Otomobilin trafiğe ilk çıkışında havaların fazla soğuk olmayışı ile fark etmediğimiz ama gerek uzun yolda gerekse havalar soğudukça kendini hissettiren bir sorun vardı. Kaloriferimiz ısıtmıyordu. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra peteğin ve musluğun geri döndürülemeyecek kadar kötü olduğunu fark ettim. Yeni bakır petek ve kalorifer musluğu sipariş verdim. Onlar gelene kadarki süreçte soğutma sistemini boşaltıp hortum bağlayarak devir daim yaptırdım. Deyim yerindeyse yıkadım ve yılların pasını kirini temizledim. Parçalar geldikten sonra tüm contalar ile birlikte kalorifer sistemi sıfırlandı.

20201221_110715.jpg


Parçaların yanında hediye olarak kırmızı(organik) antifriz gönderilmiş ancak onu opet mavi(inorganik) antifriz ile değiştirdim ve onu doldurduk.

20201221_113158.jpg


20201221_120847-min.jpg


20201221_122122.jpg


Gördüğünüz bütün pisliğin temizliği yapıldı, parçalar yenilendi. Kalorifer radyatörü bakır olunca artık cayır cayır ısınıyoruz :D

Araçta yaptığım bir diğer iş ise kadranlara el atmak oldu. Zaten üzerindeki kadran zemini orijinal değildi ve saatler daha önce açılmış kapatılmış gibi kötü bir haldeydi.

20201107_074652.jpg


Zaten devir saati olmayışı ve diğer saatlerin tarzı da çok hoşuma gitmiyordu. Bu yüzden aynı kasanın Lada versiyonu olan, VAZ olarak adlandırılan 2103 göstergelerinden buldum.

20210107_175636-min.jpg


Tanıdık bir abinin mobilya atölyesinde hatır gönül işiyle zor da olsa gösterge zeminlerini yaptırdım. Başta ahşap yapıp vernik atarak kullanacağım için gerçek ağaç bir zemin kullandık bu biraz zorladı ancak hayal ettiğim işçiliği yapamadığımız için şimdilik onu rafa kaldırdım ve gösterge zeminlerini siyaha boyadım.

20210131_135556-min.jpg


WhatsApp Image 2021-02-01 at 17.41.25.jpeg


20210202_203349.jpg


Göstergeler ve iç mekanın son durumu bu şekilde. Özellikle gece görüntüsü beni oldukça tatmin etti. Ufak göstergelerin 3.sü yağ basıncı göstergesi. Uygun müşürümüz olmadığı için onu şimdilik bağlayamadık. Yolunu yöntemini öğrenince ilk işim onu bağlamak olacak :) Onun dışında gerek kazandığımız devir saati ve tripmetre olsun gerek saatlerin font ve çubuk tarzı olsun oldukça memnun kaldım.
 
elinize sağlık, olmuş.. ne kadar tuttu aşağı yukarı ?
Teşekkürler, araba hariç yaklaşık 15bin lira gibi bir masraf oldu. Bütün masrafları YouTube kanalımızdaki 9. bölümde kalem kalem açıklayacağız ki aynı fikirde olan insanlara faydalı olsun.

Güle güle kullanın, sisler çok hoş
Teşekkürler. Projeye başlama sebeplerimizden biri jantlardı. Projeyi canlandıran güzel detaylardan biri de sis farları oldu. İkisi de neredeyse araçtan önce temin edildi :)
 
Eline sağlık.
İzmit sanayide ilk zamanlarıydı sanırım, Şeref abi ile beraber uzaktan bir gördüm aracı, bir oto yıkamanın yanındaki tamirhanedeydiniz.

Çok güzel olmuş, çok emek var. Güle güle binmek nasip olsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
Çok güzel nokta atışı uygulamalarla araç çok hoş durmuş. Özellikle belirtmek gerekirse ön sisler, jantlar, gösterge saatleri çok güzel duruyor.

İyi günlerde binin, emek verilmiş araçları görünce mutlu oluyorum.

Bu arada ilerleyen zamanlar için 1.6 düz motoru hak etmiş bence bu Serçe ne dersiniz?hatatatUfak tefek güçlendirmelerle birlikte 1.6 düz motor Serçe insanın yüzünde gülücüklerle dolaşmasına neden olabilir, kasa ağırlığı avantajı var çünkü diğer Şahin-Doğan'a göre.

Son olarak direksiyonda ve diğeri iç aksamlarda da vites topuzu gibi ahşap detaylara odaklanabilirsiniz.

Tekrardan keyifli sürüşler.
 
Son düzenleme:
Allah kaza bela vermesin, hayırlı olsun :) .
Teşekkürler!

Eline sağlık.
İzmit sanayide ilk zamanlarıydı sanırım, Şeref abi ile beraber uzaktan bir gördüm aracı, bir oto yıkamanın yanındaki tamirhanedeydiniz.

Çok güzel olmuş, çok emek var. Güle güle binmek nasip olsun.
Teşekkür ederiz. Evet yaz sonundan başlayıp İzmit sanayide topladık aracı. Sağolsun Şeref abinin büyük desteği oldu. En basitinden özel jantları onun vasıtasıyla bulduk.
Çok güzel nokta atışı uygulamalarla araç çok hoş durmuş. Özellikle belirtmek gerekirse ön sisler, jantlar, gösterge saatleri çok güzel duruyor.

İyi günlerde binin, emek verilmiş araçları görünce mutlu oluyorum.

Bu arada ilerleyen zamanlar için 1.6 düz motoru hak etmiş bence bu Serçe ne dersiniz?hatatatUfak tefek güçlendirmelerle birlikte 1.6 düz motor Serçe insanın yüzünde gülücüklerle dolaşmasına neden olabilir, kasa ağırlığı avantajı var çünkü diğer Şahin-Doğan'a göre.

Son olarak direksiyonda ve diğeri iç aksamlarda da vites topuzu gibi ahşap detaylara odaklanabilirsiniz.

Tekrardan keyifli sürüşler.

Teşekkür ederiz. Emek olunca otomobile olan sevgim de katlanıyor zaten. Görmek istediğim şeyleri vakit ve nakit oldukça toplarmaya devam ediyorum. Hali hazırda öğrenci olduğum için şimdilik 1.6 motor gibi keyfi harcamalara giremiyorum. 1.3 hali ile bile şuanda atik denebilir ama güncel araçlardan sonra yavaş kalıyor tabi ki. Şuanda motorumuzun soğuk çalıştırmalarda biraz etek sesi var ancak ısınınca kesiliyor. Bu şekilde iyi bakarak gittiği yere kadar kullanmak istiyorum. Sonrasında iş güç sahibi olduğumuzda tabi zaman gösterir ama maddi sıkıntım olmazsa bu aracı satmayıp hobi aracı olarak ilerleyebilirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
IMG-20210211-WA0027.jpg


Minik Serçe için ufak bir güncelleme yapalım.
Öncelikle güzel havayı değerlendirip @bedirhanuygunn ile güzel bir temizlik yaptık.
Proje sürecinin 9.bölümü olan maaliyetler videosunu çektikten sonra yine bir gıdıklanmayla araca ufak bir ekleme yaptık.

20210210_184946.jpg


Hizalama için kağıt bant kullanmış olsakta parçadaki boyayı biraz aldı. Gelelim bunları neden taktığımıza. Öncelikle tabiki sportif bir hava vermesi için yoksa 2.0 TC falan swaplayamadık :D
Bu tuşlardan ikisine ön ve arka sis lambalarını bağlayacağız. Sislerin mevcut yerleri alakasız yerlerde şekilsiz tuşlarda bağlı olduğu için onları iptal edeceğiz. 3.ye ise eğer şanzımanın geri vites müşürü sorununu çözemez isek karanlık yerlerde ihtiyaç olursa diye geri vites lambasını bağlayacağız. 4.şarteli ileride herhangi bir eklenti yaparsak(mesela elektro fan) saçma bir yere konumlandırmak zorunda kalmayalım diye ekledik. Yani boş kalacak.

20210210_175736-min.jpg


Direksiyon başında son durum bu şekilde. O görünen kırmızı düğmede cam suyu bağlıydı. Onu da çözerek tekrar silecek koluna aldık. O ve yanındaki sis düğmesi de çıkacak. Yerine oraya uygun trim parçası gelecek.
 
Konuyu açtık unuttuk gibi oldu. Şubat ayından beri yaptıklarımızı/yaşadıklarımızı ekleyerek hızlı bir güncelleme yapayım.
20210218_133027-min.jpg

ilk kar(hatta yer yer buz) maceramızdan bir hatıra. malum, aracın standart hali 65 hp iken yılların verdiği yorgunluğu da hesaba katınca kuru koşullarda pek eğlenemiyoruz :)

20210227_165245.jpg

Uzun yol öncesi son kontroller ve evin diğer evladı Clio'ya veda.

20210301_071316.jpg

Lpg'yi Opet'ten tercih ediyoruz :D

20210301_084608.jpg

Kocaeli yolculuğu için her ihtimale karşı benzini Shell'den alıyoruz :) Ah birde pompacılar benzin pompasına girince LPG'ye yönlendirmeye çalışmasa :D sanki biz benzin alamıyoruz

20210301_151054.jpg

-O araba ile o kadar yol çekilir mi yahu?
-Klima ihtiyacı olmayan koşullarda gayet konforluyuz :)

Uzun yol sonrası toplam km 5500 civarına gelince yağ ve filtre değişimi yaptım ancak fotoğraflar şuanda olmadığı için ekleyemiyorum. (İleriye not olsun diye yazıyorum. Filtreleri opar, motor yağını ise Castrol GTX 20w50 tercih ettim)

20210304_132415.jpg

Ufak bir İstanbul gezmesinde nostalji yaptık :)

mr tayfa-min.jpg

Midnight Runners tayfası olarak garaj ziyareti :)

20210402_192205.jpg

Aç değiliz açıkta değiliz(!) :D

20210505_180556.jpg
20210508_133117.jpg


20210519_092432.jpg


20210520_183618.jpg

Tam kapanınca torpidoyu söküp onarmaya çalıştık. Zaten çok kez tamir görmüş. Bende plastik macunla yapmak için çok uğraştım. İlk sonuç fena değildi ancak maalesef zamanla yine çatladı.

20210601_142830.jpg
20210601_114543.jpg


Subap ayarı, emme manifoldu ve karbüratör temizliği yapıldı. Saplamaları içinde kırılan egzoz manifoldu ve manifolt contaları değişti. (Torna maaliyeti sıfır parça fiyatına yakın olunca)

20210607_155353.jpg

italian mafia :D

IMG-20210610-WA0051.jpg

IMG-20210610-WA0050.jpg

IMG-20210609-WA0040.jpg

IMG-20210609-WA0078.jpg

Otomobil Kütüphanesi pist etkinliğinden kareler :)
Tosfed Yıldızını Arıyor katılımımı saymazsak, ilk pist deneyimimi bu yaşlı kurtla yapmak gerçekten ilginçti. İlk olmasaydı veya 131 bana eşlik etmeseydi bu yaşlı kurdu yormazdım ancak gayet keyifli geçti. 5000 deviri aşmadan 1:13 döndüm ki bence gayet yeterli. Malum emekli olanları çıkarırsak anca 50 beygirimiz falan vardır :)

Screenshot_20210918-132331_Gallery.jpg

Yaz başında tekrar Fatsa'ya döndük. Şöyle bir yakıt verisi elde ettik. 7,7 lt/100km gayet iyi olduğu için paylaşmak istedim. Ayar iyi değilken 8.5-9 litreler yakabiliyor uzun yolda.

Güncel olarak tekrardan İzmit'e döndük. Mart ayından bu yana bir 5000 km daha yaptık yakında tekrar yağ ve filtre değişimi yapacağız.
 
Son düzenleme:
İzmit sonrası biriktirdiğimiz anılardan oluşan bir güncelleme yapalım
20210921_161004-min.jpg


131'i de Serçe'nin kardeşi düşünerek bu konu başlığında ara ara ona da yer veriyorum. Gelir gelmez soluğu pistte aldık. Bu sefer Serçe ile pek fazla pozları yok hatıra olarak @bedirhanuygunn 'un bu pozunu bırakıyorum :) O günlerde Serçe'de bir hararet problemi vardı. Bu sefer pistte çok fazla zorlamadık. Hararetin kaynağı olarak üst kapak contasında hasar oluştu diye düşünürken usta tavsiyesiyle radyatörcüye gittim. Aracımda antifriz kullanıyordum ama sonuçta benden önce antifrizsiz kullanılmış ve taktığım radyatör çıkmaydı. Sonuç fotoğrafı ve yorumu aşağıda;


20211026_112932-min.jpg
20211026_114709-min.jpg


Görüldüğü üzere radyatörün hali içler acısıydı. Gerek radyatörün çıkma olması gerek benim antifrizli kullanımımla beraber temizlenen motor içinden dolayı olsa gerek bütün pislik radyatörü tıkamış. Neredeyse yüzde 80'i tıkalıydı. Bakır radyatör olduğu için şişleme diye tabir edilen operasyona müsaitti. Bu sorunu da o şekilde çözmüş olduk. Artık harareti geçtim boş termostat olduğu için araba 70 dereceyi dahi görmüyordu. Böyle olunca hazır kışta gelmişken dolu termostat'a geçiş yaptım.

Morallerin düzelmesiyla yapılan temizlik ve fotoğraf çekimleri :)
Evin önünde park halindeyken ön tampona çarptılar ve değiştirdim. Yeni tampon biraz ayar istiyor ilk fırsatta halledeceğiz.
20211109_020038-min.jpg


IMG_1287-min.jpg


IMG_0383-min.jpg


IMG_1280-min.jpg

IMG_0414-min.jpg

Ah bide şu kadar fazla gövde salınımı olmasa... Güzel süspansiyon ve fren şart. İyi bir pilotajla güzel beygircikler kazanabilmek mümkün ancak süspansiyona ve frene yapılacak tek şey güçlendirmek :D Not: Nexen Nblue Hd+ lastiklerden aşırı memnunum. 131'de de bundan dolayı aynı lastiği tercih ettik. Tek olumsuz yanı artık yanlamak çok zor :D Ebatlar:185/60/13

IMG_1506-min.jpg

Kocaeli Rallisini seyrederken @shutterofmidnight 'ın yakaladığı şahane karelerden biri :) Konudaki profesyonel fotoğrafların çoğunda onun imzası mevcut.
Evet bu fotoğrafa baktıkça çılgın planlar kurmuyor değilim. Ama bazı insanların küçümseyeceği şu cep herkülünü bile o kondüsyona getirmek güncel en ucuz sıfır araç paralarını aşıyor.

20211114_155455-min.jpg

131'in direksiyonunda az önce seyrettiğimiz etaptan servis alanına geçerken :) rallinin güzelliklerini trafikte dahi yaşayabilirsiniz :)

20211201_133658-min.jpg

Son olarak Serçe'de yer alan pako direksiyona yeni korna göbeği satın aldım. Takarken direksiyonun yumuşak malzemesini söktüm biraz deforme olunca direksiyonu yeniden boyadım. Güncel kokpitimiz bu şekilde. (aşırı çizik olan eski ön camı daha temiz orjinal fiat logolu renkli camla değiştirdim)
 
Son düzenleme:
Soğuklar kapıya dayanmadan önce bakımını yapayım dedim. Önceki sefer olduğu gibi yine malzemeleri temin edip arkadaşımla beraber hallettik.
Bir önceki bakımda kullandığım Castrol yağdan çok memnun kalmıştım ancak bu sefer orijinalliğinden emin olabildiğim güncel tarihlisini bulamayınca internetten satın almak istemedim. Bunun yerine distribitöründen güncel tarihli bir elf yağ satın aldım. Filtre olarak ise yine opar aldım. Antifrizde biraz tereddüt etsem de geçen sene olduğu gibi Shell marketinden CCP marka aldım. Ek olarak eskiyen külbütör kapağı mantar contasının da yenisini aldım.

20211210_133339.jpg


Kardeşi 131'de bakım gününden nasibini aldı :)

Screenshot_20211229-144608_Gallery.jpg



Yağ ve yağ filtresini değiştirdik ancak hava filtresini değiştirmedim. Çünkü malzemeleri aldıktan sonra yakın bir arkadaşımdan karbüratörün üstüne takılan açık hava filtresi temin ettim. Kış mevsimine girerken bu ne kadar doğru oldu bilmiyorum ancak filtre sonrası gelen ciğer sesi oldukça keyif veriyor :)
Motor içi biraz kirli olsa da şöyle bir fotoğraf paylaşayım. Ek olarak dibinden su sızdıran yedek su kabını da yenisiyle değiştirdim.

20211218_153044crop.jpg


Bakım ve açık hava filtresi sonrası yaşlı kurtlar yine bir araya geldi :)

Screenshot_20211229-144621_Gallery.jpg
 
Son düzenleme:
Soğuklar kapıya dayanmadan önce bakımını yapayım dedim. Önceki sefer olduğu gibi yine malzemeleri temin edip arkadaşımla beraber hallettik.
Bir önceki bakımda kullandığım Castrol yağdan çok memnun kalmıştım ancak bu sefer orijinalliğinden emin olabildiğim güncel tarihlisini bulamayınca internetten satın almak istemedim. Bunun yerine distribitöründen güncel tarihli bir elf yağ satın aldım. Filtre olarak ise yine opar aldım. Antifrizde biraz tereddüt etsem de geçen sene olduğu gibi Shell marketinden CCP marka aldım. Ek olarak eskiyen külbütör kapağı mantar contasının da yenisini aldım.

Ekli dosyayı görüntüle 38000

Kardeşi 131'de bakım gününden nasibini aldı :)

Ekli dosyayı görüntüle 38005


Yağ ve yağ filtresini değiştirdik ancak hava filtresini değiştirmedim. Çünkü malzemeleri aldıktan sonra yakın bir arkadaşımdan karbüratörün üstüne takılan açık hava filtresi temin ettim. Kış mevsimine girerken bu ne kadar doğru oldu bilmiyorum ancak filtre sonrası gelen ciğer sesi oldukça keyif veriyor :)
Motor içi biraz kirli olsa da şöyle bir fotoğraf paylaşayım. Ek olarak dibinden su sızdıran yedek su kabını da yenisiyle değiştirdim.

Ekli dosyayı görüntüle 38001

Bakım ve açık hava filtresi sonrası yaşlı kurtlar yine bir araya geldi :)

Ekli dosyayı görüntüle 38004
Eline sağlık. Açık hava filtresi soğuklarda daha iyi oluyor. Asıl havalar ısındığında doğruluğunu sorgulatıyor. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
Evet... Uzun bir aranın ardından yazıyorum. Burayı arabanın not defteri olarak gördüğüm için geriden gelse dahi tüm detayları aktarmaya çalışacağım.

Bakım sonrasına denk gelen zamanlarda, Serçe'nin yerine araba arayışım bitmişken denk geldiğim bir Fiat Tipo 2.0 16v olmuştu. Bu kez yerine değil yanına almaya niyetlendik. Araca orijinal parçalarla sıfır motor yapılmıştı. Yağ basınç göstergesi dahil çalışmayan elektronik aksamı yoktu. Şöför koltuğu döşemesinin yırtık olması, genel olarak boyasının bakımsızlığı, saçma paspası gibi bir dizi aksesuar eksiği vardı. LPG'liydi. Biraz ısıttıktan sonra test sürüşüne çıktığımda(benzinde kullandım) frenler hariç mekaniği de gayet iyi durumdaydı. Aralık 2021'de 45bin tl gibi bir fiyatı vardı. Başka bir Fiat Tipo 2.0 16v kullanıcısıyla görüştükten sonra yürütememe kaygısıyla aracı almaktan vazgeçmiştim.

Elimde araca ait tek fotoğraf bu. Hatıra olarak kalması açısından konuda bahsetmek istedim.

WhatsApp Image 2022-08-15 at 13.35.50 (2).jpeg
 
Lastikler yazlık olduğu için karlı zamanlarda pek dışarı çıkmadık. Ama bir gece kar yağdığı sıralarda dayanamayıp çıkmıştım :D gece 1'de otoparkın çevresindeki sokaklarda 15-20dk boyunca güzel eğlenmiştik :)

WhatsApp Image 2022-08-15 at 13.35.52 (3).jpeg