Toyota c-hr ilk izlenimlerim....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaslar merhaba.toyota chr yi merakla bekliyordum.bayide inceleyip test sürüsu yaptim.gercekten ic ve dis tasarimi cok iyi.toyota işcilik olarak epey emek vermis.multimedya konsol ile bir butun halde.vites topuzu aliminyum,kapi icleri kumasi gayet guzel.spoiler cok şık.1.2 turbo motorda gayet basarili.ben fiyatini hakettigini dusunuyorum.özellikle 1.2 turbo cvt 4x4 favorim.her açidan guzel.test sonrasi yakit ortalamam 5.4 lt oldu .arac henuz 450 km de ustelik.fiyatlar 83 bin tl den basliyor.1.8 hybrid 98 bin tl bence bu aracta dusunulebilir.fotograflar kendi çekimim.videoyuda cekmeye calistik ama eşimi arka koltukta rahat birakmayan cadı kizim engel oldu.sizler bu arac hakkinda ne dusunuyorsunuz .saygi ve sevgilerimle
 

Ekli dosyalar

  • img1479378968969.jpg
    img1479378968969.jpg
    698.1 KB · Görüntüleme: 1,188
  • img1479378911675.jpg
    img1479378911675.jpg
    342 KB · Görüntüleme: 1,143
  • img1479378871047.jpg
    img1479378871047.jpg
    484.8 KB · Görüntüleme: 1,000
  • img1479378841499.jpg
    img1479378841499.jpg
    385.7 KB · Görüntüleme: 1,093
  • img1479378688634.jpg
    img1479378688634.jpg
    510.4 KB · Görüntüleme: 1,004
  • img1479378722757.jpg
    img1479378722757.jpg
    487.1 KB · Görüntüleme: 1,136
  • img1479378765995.jpg
    img1479378765995.jpg
    586.6 KB · Görüntüleme: 1,137
  • img1479378807404.jpg
    img1479378807404.jpg
    521.9 KB · Görüntüleme: 1,083
Bu şekilde (60km hıza kadar sadece elektrik) olan hybridlerin marka modelleri nedir?
Bizim Toyota Auris Sports Tourer Hybrid ile saatte 70 km ye kadar full elektrikli gidiyor ama hız yükseldikçe menzil azalıyor.

Hybriddeki benzinli motor piyasa geneli gibi Otto değil Atkinson motoru. Ve şanzıman CVT. Pedalı yarısına kadar basınca araç sessiz ama ondan sonrasınında acaip bağırıyor motor. Sanki birinci viteste 50 gider gibi. Düz yolda idare eder ama devamlı yokuşlu yollardan giderseniz sinir bozucu olabilir. Sonuçta pedalı kökleyince 1.8 atmosferik motor 99 beygiriyle ve turbolu araçlara göre düşük torkuyla hem çok bağırır hem yeterince hızlanmama hissi verir.

Yani hybrid gülü seven dikenine de katlanmalı. Hybrid almadan deneyin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RedLine
Bizim Toyota Auris Sports Tourer Hybrid ile saatte 70 km ye kadar full elektrikli gidiyor ama hız yükseldikçe menzil azalıyor.

Hybriddeki benzinli motor piyasa geneli gibi Otto değil Atkinson motoru. Ve şanzıman CVT. Pedalı yarısına kadar basınca araç sessiz ama ondan sonrasınında acaip bağırıyor motor. Sanki birinci viteste 50 gider gibi. Düz yolda idare eder ama devamlı yokuşlu yollardan giderseniz sinir bozucu olabilir. Sonuçta pedalı kökleyince 1.8 atmosferik motor 99 beygiriyle ve turbolu araçlara göre düşük torkuyla hem çok bağırır hem yeterince hızlanmama hissi verir.

Yani hybrid gülü seven dikenine de katlanmalı. Hybrid almadan deneyin.
115 beygir
 
Bizim Toyota Auris Sports Tourer Hybrid ile saatte 70 km ye kadar full elektrikli gidiyor ama hız yükseldikçe menzil azalıyor.

Hybriddeki benzinli motor piyasa geneli gibi Otto değil Atkinson motoru. Ve şanzıman CVT. Pedalı yarısına kadar basınca araç sessiz ama ondan sonrasınında acaip bağırıyor motor. Sanki birinci viteste 50 gider gibi. Düz yolda idare eder ama devamlı yokuşlu yollardan giderseniz sinir bozucu olabilir. Sonuçta pedalı kökleyince 1.8 atmosferik motor 99 beygiriyle ve turbolu araçlara göre düşük torkuyla hem çok bağırır hem yeterince hızlanmama hissi verir.

Yani hybrid gülü seven dikenine de katlanmalı. Hybrid almadan deneyin.
Hubird hali 122 beygir chr nin
 
Arkaşım test sürüşü yaptı, kalite algısı yüksek ama içeriye çok fazla yol sesi aldığından bahsetti. Hatta dediğine göre eşiyle gitmiş ve test sürüşü esnasında konuşurlarken eşinin konuşmasını duymakta zorlanmış.

B sınıfı olduğu için ultra sessiz bir araba beklemiyorum ama bahsettiği kadar gürültü varsa sıkıntı var demektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...