KAPALI Toyota Corolla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

glorfindel

Asfalt Kurutucu
18
32
Marka
Opel
2011 model benzin, otomatik vites Toyota Corolla'yı nasıl bilirsiniz abiler? Yakıt durumu, yol tutuş, konfor vs. yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
 
Corolla sağlamlığıyla bilinir. 1.6 benzinin yakıtı rakipleriyle hemen hemen aynı belki yarım litre düşüktür. Yol tutuş ve konfor idare eder ama segmentinde daha iyileri de var. İç mekan kalitesi Alman rakipleri gibi değil ama kötü de değil. Temizi bulunabilirse hem 2. el değeri, hem parça bulma konularında çok iyidir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: glorfindel
Sürüş zevki yoktur. Onun için Focus'a filan gitmek gerek. Kaliteli trim hissi filan da pek yoktur. Ama onun dışında her işi görür uzun ömürlü, yeterince geniş ve konforlu bir arabadır. Beklentiniz uzun süre sorunsuz şekilde rahatça binip kullanmaksa alınır. Tavsiye ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: glorfindel
O kasanın benzinlisinde tam otomatik şanzıman var. Dizellerde Mmt dedikleri robotize var diye biliyorum. Tam otomatik olması da bir artı olarak eklenebilir. Alın, yalnız km yapılacaksa tüp olmadan cebi üzer büyük ihtimal.
 
  • Beğeni
Tepkiler: glorfindel
2011 corollalarda sanırım elektrikli direksiyona geçildi.Hissiyatı zayıftır sonra yeni kasayla bunu aştılar ama orada bir bocalama dönermi olarak kaldı 2011 civarı modelliler.Sizi sadece burada ve lastik tarafındaki yalıtım üzer.Onun dışında falsosu yoktur
 
2011 model, 10'uncu nesilin makyajlı kasası oluyor.
@Samed M. 'nin dediği gibi tam otomatik (tork konvertörlü) vites var. CVT (Multidrive S) 2013'te 11'inci nesilde geldi.
@DouglasAdams 'ın dediği gibi, direksiyonu elektrikli. Çok yumuşak. Konfor olarak çok iyi, manevra vs. tüy gibi. Ama hissiyat yok tabii.

132bg'lik yeni 1.6 motor + CVT kombinasyonu ile yakıt tüketimi oldukça düştü (şehir içi verisi 7.8 lt), hatta manuellerden az yakıyor. Ancak bu araçlarda 124bg'lik 1.6 motor var + tork konvertörlü kombinasyonuyla şehir içi için 9'du hatırladığım kadarıyla. Yalnız ilginçtir, o yıllardaki (genelde de öyle) tork konvertörlülerin verileri aynı arabanın manuelinden 1 lt kadar fazla olur, bu arabada ise manuelin verisi daha fazla.

@bt 'nin dediği gibi. Geniş ve konforlu. Sürüşü rahat. Beklenti sorun çıkarmasın, üzmesin ise bence de iyi bir tercih olur.
 
2011 model, 10'uncu nesilin makyajlı kasası oluyor.
@Samed M. 'nin dediği gibi tam otomatik (tork konvertörlü) vites var. CVT (Multidrive S) 2013'te 11'inci nesilde geldi.
@DouglasAdams 'ın dediği gibi, direksiyonu elektrikli. Çok yumuşak. Konfor olarak çok iyi, manevra vs. tüy gibi. Ama hissiyat yok tabii.

132bg'lik yeni 1.6 motor + CVT kombinasyonu ile yakıt tüketimi oldukça düştü (şehir içi verisi 7.8 lt), hatta manuellerden az yakıyor. Ancak bu araçlarda 124bg'lik 1.6 motor var + tork konvertörlü kombinasyonuyla şehir içi için 9'du hatırladığım kadarıyla. Yalnız ilginçtir, o yıllardaki (genelde de öyle) tork konvertörlülerin verileri aynı arabanın manuelinden 1 lt kadar fazla olur, bu arabada ise manuelin verisi daha fazla.

@bt 'nin dediği gibi. Geniş ve konforlu. Sürüşü rahat. Beklenti sorun çıkarmasın, üzmesin ise bence de iyi bir tercih olur.
İlginç bir durum var evet ortada bakmak lazım nasıl bir tk ymış ki diyeceğim ki manuel 5 ileriyse diye de 6 ileri o da ilginç gerçekten
 
  • Beğeni
Tepkiler: glorfindel
2011 otomatik turbosuz olan bir aracın pek zevk vereceğini sanmıyorum. Yaktığı yakıta değmez yani.Ben olsam dizel otomatik araçlara yönelirdim.

SM-J510FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: glorfindel
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...