VAGFest 2018

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by

Reis
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,744
Beğeni puanı
7,381
Puanları
5,020
Konum
İstanbul
Marka
Audi
Kimse gitmiyor mu ya ?
Geliri Mehmetçik Vakfı'na bağışlanacağı için bile gidilir
 

sefaozc

Profesör
Destekçi
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
612
Beğeni puanı
917
Puanları
1,770
Marka
BMC
BMW ile gelsek sıkıntı olur mu? Bir de giriş ücretli mi? Etkinliğin tam adresini alabilir miyiz? Ve en önemlisi Sinan abi geliyor mu?
 
Son düzenleme:

by

Reis
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,744
Beğeni puanı
7,381
Puanları
5,020
Konum
İstanbul
Marka
Audi
BMW ile gelsek sıkıntı olur mu? Bir de giriş ücretli mi? Etkinliğin tam adresini alabilir miyiz? Ve en önemlisi Sinan abi geliyor mu?
Otomobil farketmez, Sinan geliyor
Facebook gruplari var konu icinde oradan bakabilirsin konum bilgisine
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
11,326
Beğeni puanı
25,375
Puanları
6,520
Konum
istanbul
Marka
Nissan
Kimse gitmiyor mu ya ?
Geliri Mehmetçik Vakfı'na bağışlanacağı için bile gidilir
Bağış falan tamamda buradakılerın çoğu öğrenci kendılerıne zor yetıyor paraları. bu bagısları bızım yapmamızında bır onemı yok devlet buyuklerının cıkıp bagıs yapması lazım verdıgımız vergılerın nereye gıttıgı belırsız cunku. bır tanesıde cıkıp aylık maasımın 5 mılyarını bagıslıyorum dese keske.
 

by

Reis
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,744
Beğeni puanı
7,381
Puanları
5,020
Konum
İstanbul
Marka
Audi
Bağış falan tamamda buradakılerın çoğu öğrenci kendılerıne zor yetıyor paraları. bu bagısları bızım yapmamızında bır onemı yok devlet buyuklerının cıkıp bagıs yapması lazım verdıgımız vergılerın nereye gıttıgı belırsız cunku. bır tanesıde cıkıp aylık maasımın 5 mılyarını bagıslıyorum dese keske.
Yahu bu söylediğine kendin inanıyor musun, veya böyle bir şeyin herhangi bir dönemde gerçekleşme ihtimaline ? :D
Hiçbir zaman bir zengin veya bir politikacı çıkıp bağış yapmaz. Veya çıkıp bağış yapar ve bu bağışı daha sonra alacağı ihale ve rant için dillendirir. Büyük kurumsal firmalar bile o şirin gözüktükleri sosyal sorumluluklarını sadece bu amaçla yapar
İmkanı olan varsa gelsin, güzel olur. Sadece vag sahibi olup/olmamak sevip/sevmemek değil konu
 

DKB34

Panpa
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
550
Beğeni puanı
1,077
Puanları
2,520
Yaş
23
Konum
İstanbul
Marka
Seat
Kimse gitmiyor mu ya ?
Geliri Mehmetçik Vakfı'na bağışlanacağı için bile gidilir
orada görevliyim görüşmek üzere.

BMW ile gelsek sıkıntı olur mu? Bir de giriş ücretli mi? Etkinliğin tam adresini alabilir miyiz? Ve en önemlisi Sinan abi geliyor mu?
sıkıntı olmaz yan taraftaki misafir otoparkına park edebilirsiniz. Giriş ücretsiz.

https://www.facebook.com/events/340985183089746/ festivalin facebook sayfası
 
Son düzenleme:

AHU

Profesör
Destekçi
Katılım
14 Şub 2018
Mesajlar
589
Beğeni puanı
1,111
Puanları
2,020
Yaş
20
Konum
Highway to Hell
Marka
Audi
10'da başlayacak dendi de,görüyorum ki şimdiden dolmuş oralar.Millet senelerdir bu anı mı bekliyor anlamadım ki nasıl akşamdan doluyor böyle :D Yarın kesin doluluktan giremeyeceğiz sanırım,öyle hissediyorum :)
 

sefaozc

Profesör
Destekçi
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
612
Beğeni puanı
917
Puanları
1,770
Marka
BMC
10'da başlayacak dendi de,görüyorum ki şimdiden dolmuş oralar.Millet senelerdir bu anı mı bekliyor anlamadım ki nasıl akşamdan doluyor böyle :D Yarın kesin doluluktan giremeyeceğiz sanırım,öyle hissediyorum :)
senin plakayı bi yazda görürsem bi 118i 136 lambo motoru ile estireyim :ddd
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst