Fotoğraf buldum ben ne yazık ki. Aynı gün M4 falan da spin atmış.
arkadaşımın aracı, test ettiğimiz. Komple karbon şase değişti. yola devam
Fotoğraf buldum ben ne yazık ki. Aynı gün M4 falan da spin atmış.
Karbon şasenin komple değişmesi de iyiymiş hani.arkadaşımın aracı, test ettiğimiz. Komple karbon şase değişti. yola devam
kasko nereden anlayacak pekı pıstte kaza yapıldıgınıKarbon şasenin komple değişmesi de iyiymiş hani.
Kaskonun geçersiz olduğunu düşününce, baya baya yeni araba parasına gelmemiş midir?
Test de çok güzeldi bu ara, gözünde ilk kez korkuyu gördük senin de
kasko nereden anlayacak pekı pıstte kaza yapıldıgını
DQ250 nin fabrikasyon tork dayanımı 400nm ha bu demek değilki 401 nm de şanzıman dağılacak 2013 ve sonrasında gelen yazılım güncellemesiyle zaten kalkış dışında vites değiştirirken kavramaya ve şanzımana ekstra yük bindirmemek için hafif bi tork kesintisi mevzusu çıktı. (fart fart mevzusu ) hani o yuzden 580 nm ile de sorunsuz yürüyecektir, ha ama ne olacak diyelimki fabrika hesaplamalarına göre 200k gidecekse şanzıman 100k belki gitmiyecek. yaşıyacak ama uzun sürmiyecekBir şey soracağım, Golf 7R daki ıslak kavrama 550 tork civarına kadar destekliyor diye biliyorum, sadece şanzıman yazılımı ile gerekli koruma sağlanmış mı yani?
Burada bizler bile pistteki kazanın fotosunu kaç kez servis ettik. Heralde kaskocular da az çok benzer forumları falan takip ediyordur diye tahmin ediyorum.kasko nereden anlayacak pekı pıstte kaza yapıldıgını
arabaya modifiye yapılır mı yeeee diyen kalfalar ve onun gibiler aklıma geliyor çıldırıyorum. bkz boru gibi yapılıyor.Vw Golf TTE525R teknolojinin geldiği noktayı ve 2 litrelik standart ünite ile neler yapılabileceğini gözler önüne seriyor. Eskiden süper arabalarda gördüğümüz performans verilerine artık çok daha kolay ulaşılabiliyor. Yaşar Özçifçi ile gerçeleştirdiğimiz bu keyifli videoyu beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın iyi seyirler.
Parça listesi
- Motor: 1984 cc, 4 silindirli turbo benzinli
- Güç: 503 HP
- Tork: 580 Nm
- Şanzıman: 6-ileri DSG
- 0-100 km/s: 3,6 sn
- Bagaj hacmi: 380 litre
- KW DDC Coilovers
- İnjen Evolution Ram Air İntake
- Forge İntercooler
- Karbon direksiyon
- Forge Dump Valfe
- Forge Hard Pass Pipe
- TTE525R Turbo
- TTE muffer delete
- Autotech Pompa
- Aem v2 Methanol Kit
- Aem Methanol Filtre
- Aem Big Tank
- RS 7 Buji Seti
- P3 Multi Gauges
- 034 Motorsports Dogbone İnsert
- Miltek Valetronic Eksoz
- Miltek Downpipe
- Beyin + Dsg Yazilim Poweshop
- Oettinger Karbon Spoiler
- 4 piston VW Racing Fren Kiti
- Ds2500 ön balata
- Ds2500 arka balata
- Castrol SRF Fren Hid. tüm sist.
- Oz Ultraleggera 18 Jant
- Kw siyah bijon seti
- PZero 225 40 18 lastik
- Cts Oil Catch Tank
- Çelik Fren Hortumu Ön Arka
- Sparco Evo 2 Koltuk Takımı
- Sparco Çelik Kızak Takımı
- Sparco 4 Nokta E. Kemeri Tak.
Read the whole post here.
Öncelikle iyi günler. Modifiyeli araç sevmeyen birisi olarak seven arkadaşlarıma kendi görüşlerimi belirtmek isterim. Öncelikle böyle özel araçların klasik olma değerini öldürüyor bana göre. Örneğin 700 beygir bir evo 9 un klasik değeri yoktur lakin 280 hp orjinal bir evo özeldir. İkinci olarak araca güvenle binememek gibi bir sorun var. Misal Kendi adıma 2 litre motordan 310 hp çıkaran vw mühendislerine güveniyorum lakin 3.5 litre motordan 500 hp çıkaran modifiye firmasına güvenmiyorum. Üçüncü ve son olarak modifiye yapan kesimin aracı nasıl kullanabileceği yönünde negatif bir algı var ve kendi adıma ikinci elde asla bulaşmazdım. Belki arkadaşlarımıza çok saçma gelebilir ama 500 HP lik golf r ı alabilecek gücüm olsa bile gidip 1.4 tsi golf almak benim içime daha çok sinerdi.
aa ben bu arabayı biliyorum ya zincirlikuyu da Alfa Romeo servisinde yatıyodu bu toplanmayı bekliyordu. Demek pist te patlamış, Arkadaşımın Mito'suna parça almaya gittiğimizde gezmiştik Gulia QV falan vardı ben 4C çok severim var mı falan diyince kazalı var deyip göstermişti adam.arkadaşımın aracı, test ettiğimiz. Komple karbon şase değişti. yola devam
İyi akşamlar. Fikrinize saygı duyuyorum. Sadece klasik mevzusuna cevap yazacağım. Ben nadir araçların orjinal kalmasından yanayım kendi adıma. İlla bizim elimizde 20 yıl geçirmesine gerek yok. İyi ellerde orjinal kalmış araçların özel olduğunu düşünüyorum. Tekrardan iyi akşamlarikinci el konusunda haklisiniz, ama kullandiginiz aracin sizin kullanim stilinize zevnkinize ozel dunyada tek olmasini istemezmisiniz ? eger klasik araclari konusacaksak o cok baska bir konu ama hangimiz aldigi araci 20 sene 30 sene satmadan kullaniyoruz ? hangimizin aldigi arac elinde klasik olarak kalacak, And bile mezara kadar dedigi araci satmadi mi ...
Modifiye firmalari hakkinda kendimden soyle bir ornek verebilirim, bmwnin gararntisini bozmayan bmwnin onayladigi tavsiye ettigi bir firmadan modifiye yaptirdim mesela, yani sizin guveninizi kazanan muhendislerin tavsiye ettigi modifiye firmalari da mevcut.
Amacim sizi modifiye hayrani falan yapmak degil, sadece size baska bir bakis acisindan gorunenleri aktarmakti.
iyi gunler dilerim