Bilgilendirme için teşekkürler öncelikle. Ben 2005 model 175bin km fe buldum bir tane 2.5TDI hasarsız bakımlı. Benim merak ettiğim şeylerin başında yakıt tüketimi geliyor? Airmatic sorun çıkarıyor mu? Bakımlarının maliyeti nedir?
Yakıt tüketimi karma 100 km'de 10lt (Ankara için geçerli, Istanbul için +2lt eklenebilir). Yani 1 depo ile 1000 km. Bakım maliyeti C-segment bir aracın 2 katı denilebilir. Airmatic konusunda evet sorun yaşayanlar oluyor, biz yaşamadık.Bilgilendirme için teşekkürler öncelikle. Ben 2005 model 175bin km fe buldum bir tane 2.5TDI hasarsız bakımlı. Benim merak ettiğim şeylerin başında yakıt tüketimi geliyor? Airmatic sorun çıkarıyor mu? Bakımlarının maliyeti nedir?
Teşekkür ederim.Bu motor transporter t5 lerdeki en güçlü seçenek olarak sunuluyordu zamanında,aynı motorsa.Oldukça sorunlu deniliyordu,bu konuda tecrübelerinizden yararlanmak isteriz,aynı şeyi airmatic içinde söylüyorlar kullanıcıları.Bu arada araç gerçekten iyi duruyor,kazasız belasız kullanın..
Merhabalar; Bende de 2011 model Captiva vardı ancak eşim kaza geçirdi ve aracımız pert oldu. Aracımızdan çok memnunduk ancak kaskodan parayı alınca alternatifleri düşünürken touaregi uygun gördüm. Siz tavsiye eder misiniz, fiyat aralığımda baktığım araçlar 2.5 tdi ve 140 bin km üstü. Kronik arızaları v.s. varmı zira Captivayı 3 seneyi geçkin kullandık ve alt takımında neredeyse vida bile değiştirmedik.Aracı kullanmaya devam ediyoruz, yaklaşık 41 bin km yaptık ve bir o kadar daha kullanmayı düşünüyoruz, şimdiye kadar en memnun olduğumuz ve en sevdiğimiz aracımız oldu. Konuda bahsettiklerimin dışında bir sorun yaşamadık ve umarım da yaşamayız. Bu tarz bir araç alırken en önemli şeylerden biri aracın az kişinin elinden geçmiş olması ve bakımlarının yetkili servis (veya iyi bir usta) tarafından düzgünce yapılmış olması, yoksa birçok sorunla karşılaşıp aldığınıza pişman olabilirsiniz. Bütçe ve beklentilerinizi yazarsanız daha iyi yardımcı olunabilir.
Merhabalar; Bende de 2011 model Captiva vardı ancak eşim kaza geçirdi ve aracımız pert oldu. Aracımızdan çok memnunduk ancak kaskodan parayı alınca alternatifleri düşünürken touaregi uygun gördüm. Siz tavsiye eder misiniz, fiyat aralığımda baktığım araçlar 2.5 tdi ve 140 bin km üstü. Kronik arızaları v.s. varmı zira Captivayı 3 seneyi geçkin kullandık ve alt takımında neredeyse vida bile değiştirmedik.
Şimdiden teşekkür ederim...
Merhaba, uzun zamandır görünüşenü çok sevdiğim 2006 2.5 tourenge nihayet artık sahibim . Ancak daha önceki aracım 240 lık subaru xt olduğundan performans olarak çok düşük kaldı. Yazılım düşünüyorum. Sıkıntı yaşadınız mı? Sürüşte kayda değer bir iyileşme oldu mu? Tavsiye eder misiniz?fi Fiyatı nedir?Ecufast tarafından yapıldı. Aracın ECU'suna bağlanılıyor. Gerekli bilgiler sisteme yollanıyor, daha sonra sistem tarafından yeni yazılım gönderiliyor. 1 saat sürüyor işlem. Bu yazılımı yollayan İtalya menşeili bir şirketmiş VW ile anlaşmalı yani bu işlemden dolayı aracınız garanti dışı kalmıyormuş. Aracın yazılımının tam uyum sağlaması performansa yansıması 250km tüketime yansıması 500km sürüyor dediler. Ancak tabii performans artışı işlem sonrası ilk sürüşte hissediliyor.
Hayırlı olsun aracınız, keyifli sürüşler dilerim. XT'den sonra çok hantal kalmıştır evet. Iyi yanı basarak gitseniz de yakıt belli bir seviyeyi geçmiyor. Yazılımdan sonra performansta hissedilir bir iyileşme oldu, bazı durumlarda örn. yokuşlarda vs. bu daha iyi anlaşılıyor. Ancak ciddi bir fark değil, sadece yazılımla 30hp artış olmuyor -beklenmemeli zaten- bunun için egzoz sistemi, soğutma vs. modifiyesi gerekli. Bir sıkıntı yaşamadık, tavsiye ederim. Fiyatını net hatırlamıyorum ama muhtemelen 2 katına çıkmıştır 1.5 yılda.Merhaba, uzun zamandır görünüşenü çok sevdiğim 2006 2.5 tourenge nihayet artık sahibim . Ancak daha önceki aracım 240 lık subaru xt olduğundan performans olarak çok düşük kaldı. Yazılım düşünüyorum. Sıkıntı yaşadınız mı? Sürüşte kayda değer bir iyileşme oldu mu? Tavsiye eder misiniz?fi Fiyatı nedir?
Araçta havalı süspansiyon (airmatic) mevcut ve aracı bu kadar sevmemizdeki en önemli etken; aracın asfaltta bir E-segment sedan konforu ve yol tutuşunu verebilmesini sağlarken arazide geleneksel arazi araçlarından geri kalmamasını sağlıyor. Aracın normal modda yüksekliği 24 cm iken, spor modda 16 cm'e düşürülebiliyor ve offroad modunda 30cm'e yükseltilebiliyor bu sayede Offroad lastiği takmak için herhangi bir ekstra kit'e ihtiyaç duyulmuyor.
Alıntılarda karakteristiğini anlatmaya çalıştığım, Touareg'in bağımsız süspansiyon sistemi; üstte wishbone, altta çok kollu bağlantıya sahip, yükseklik ayarlı havalı süspansiyon.Yol tutuş olarak başarılı; süspansiyonu sport'a alınca araç alçalıyor, sertleşiyor ve tabiri caizse rayda döner gibi dönüyor. Büyük cüssesi, yerden yüksekliği ve 2.3 tonluk ağırlığına rağmen bu hızda da burayı döner mi dediğiniz yeri hiç sıkıntısız dönüyor, limitleri ciddi yüksek. Toprak, kar gibi zeminlerde hızlı ve zorlayarak kullandığınızda ise limitte arkasını yavaşça bırakıyor, bu yönden eğlence faktörü yüksek. Aracı önden kayma yaşayacak kadar absürt zorlamadım.
Aracımızı götürdüğümüz yer burası. Ankara dışında bildiğim bir yer yok maalesef.Hocam merhaba, yaklaşık 9 yıldır 2.5 TDI Touareg kullanıyoruz. Artık yavaş yavaş hırpalanmaya başladı arabamız. Zaman zaman hatalar vermeye başladı. Motoruna, şanzumanına, beynine vs. baktırabileceğimiz ehil bir Touareg ustası arıyoruz. Sizin bize bu hususta tavsiye edebileceğiniz birisi var mı acaba? Baktırdığımız birkaç ustada aradığımızı bulamadık maalesef
Teşekkürler, peki Touareg de usta mıdır yani. Aracımızın iyiden iyiye elden geçmesi gerekiyor, malum Touareg nazlı bir araç herkes dilinden anlamıyor.Aracımızı götürdüğümüz yer burası. Ankara dışında bildiğim bir yer yok maalesef.
https://goo.gl/maps/95nuTuksz9yU6Uz16
evet, Touareg konusunda da bilgili, biz memnunuz. Touareg ve Q7'sini getirenler hayli var.Teşekkürler, peki Touareg de usta mıdır yani. Aracımızın iyiden iyiye elden geçmesi gerekiyor, malum Touareg nazlı bir araç herkes dilinden anlamıyor.
Teşekkürler. Türkiye açısından düşünürsek ilk zamanlar tutmasında birçok etmen var. Güncel olarak aracı Doğuş getiriyor, ancak araç ilk piyasaya çıktığı zamanlar Doğuş dışında da ithal edilmiş araç sayısı oldukça fazla. Ayrıca her geçen yıl mtv-ötv oranları ve döviz kurlarının artması ve birçok müşterinin araba yerine markaya para vermeyi tercih etmesinden satış rakamları olarak Türkiye'de yok seviyesine geldi. Yurtdışında satış rakamları ne durumda bilmiyorum ancak üretimi devam ettiğine ve 3. nesline geldiğine göre VW açısından başarılı bir araç denilebilir. Aracın ilk piyasaya çıktığı dönem vurguladıkları gibi Land Rover Discovery, Land Cruiser gibi offroad odaklı ve X5, XC90 ve Q7 gibi asfalt odaklı SUV'ler arasında orta yolu bulmasıyla, SUV piyasasında oldukça özel bir yere sahip.Merhabalar, kazasız belasız kullanın. İlk piyasaya girdiğinde çok tutmuştu bu araç. Ancak VAG’ın Audi’de Q7’yi çıkarmasıyla birlikte satışları dramatik düşen bir araç oldu Touareg. Hala daha da Q7’den pahalı fiyata sahip. 2milyon seviyesinde de doğal olarak zor oluyor satışlar.