Yakalayabildiğiniz Araç Km'leri

IMG_20240323_234618.jpg
 
Km ile kafiyeli olsun diye saat ayarlarıyla bir miktar oynandı :)
 

Ekli dosyalar

  • 64F243E5-0DF0-4B22-8373-028BC0BC083E.png
    64F243E5-0DF0-4B22-8373-028BC0BC083E.png
    6.2 MB · Görüntüleme: 0
Bu arada dikkatimi çekti hocam. Dizel focuslarda hararet ibresi tam ortadaki çizgi olan 90 derecenin bir tık altında durur. Yani ideal çalışma sıcaklığı budur. 90'in üstüne çıkmaz. Fotonun açısı yaniltmiyorsa hararet 90in bir tık üstünde gösteriyor. Aracın kmsi de malum. Müşürü ya da soğutma tertibatini bir kontrol ettirin derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AaronG
Bu arada dikkatimi çekti hocam. Dizel focuslarda hararet ibresi tam ortadaki çizgi olan 90 derecenin bir tık altında durur. Yani ideal çalışma sıcaklığı budur. 90'in üstüne çıkmaz. Fotonun açısı yaniltmiyorsa hararet 90in bir tık üstünde gösteriyor. Aracın kmsi de malum. Müşürü ya da soğutma tertibatini bir kontrol ettirin derim.
Açıdan değil gibi şu an şehir dışındayım dönünce ilk fırsatta baktırayım. Su eksiltmeyi kesti ama yine de kontrol şart. Teşekkürler ilginiz için ben dikkat etmemiştim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Açıdan değil gibi şu an şehir dışındayım dönünce ilk fırsatta baktırayım. Su eksiltmeyi kesti ama yine de kontrol şart. Teşekkürler ilginiz için ben dikkat etmemiştim
Rica ederim hocam. Bana da foto açısından değilmiş gibi göründü. Dediğiniz gibi ilk işiniz kontrol etmek olsun. Altta alıntıladığım Baran arkadaşın paylaştığı fotodaki gibi ortadaki 90 derece çizgisinin 1 tık altında durmalı. Daha üstünde duruyorsa ya müşür bozuktur ya da su kaçırıyordur ve motor soğutmakta zorlanıyordur
Ekli dosyayı görüntüle 45495Ekli dosyayı görüntüle 45496
Allah şirket araçlarına zeval vermesin :)
2017 Ford Focus 1.5 TDCİ Trend X Otomatik.
Motor şanzıman hala iyi durumda ancak kaporta biraz ezilmiş haliyle.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: ozanckl