Niye maalesef? Sorunsuz olduktan sonra hem yakıt tasarrufu hem emisyon açısından oldukça iyi, her ne kadar ZF bu konularda da iyi olsa da.Maalesef
İnsanların en çok umrunda olan iç hacim ve bagaj hacmi genişleyecek. Bunun dışında muhtemelen daha az yakacak, muhtemelen daha hafif olacak. İç malzeme kalitesini ve dizaynını iyileştirirlerse ki öyle yapmak zorundalar, rakiplerinden sıyrılır. Şasi ve üretim maliyetlerinden falan arta kalan parayı bu malzeme konusuna yatırırlarsa cidden etkileyici bir araba olur.Bana kalırsa en büyük sorun şu ki zf + arkadan tahrikli kombinasyonu 1 serisini rakiplerine göre bambaşka bir noktada tutuyordu. Elindeki en önemli iki kozdan vazgeçtikten sonra a serisi ve a3 karşısında ne yapabileceğini şimdiden merak ediyorum diyebilirim.
Arkadan itişi bırakmaları benim hiç hoşuma gitmedi. 140i gibimodelleri bir daha göremeyeceğiz muhtemelen. Ama yapacak bir şey yok. 10 küsür senedir premium c segmentinde ciddi başarılara imza attılar. Bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.