Yeni Fiesta fiyatları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
  • 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Trend: 64.500TL
  • 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 74.500TL
  • 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Trend: 74.500TL
  • 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Titanium: 84.500TL
  • 1.5lt 4 silindir turbo-dizel 85ps, manuel şanzıman, Trend: 74.500TL
  • 1.5lt 4 silindir turbo-dizel 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 84.500TL
Kaynak:Sekizsilindir
 
Trend çok boş.Titanium gereksiz pahalı.1.0 turbo motorda manuel vites seçeneği yok.1.1 atmosferik nasıl gidiyor muamma.Dizel desen pahalı.Donanım olarak alacağım araba titanium+b&o ses sistemi olurdu.Ama pahalı geldi bayağı.1.0 ibiza style manuel+8 inç ekran+beats ses sistemiyle 68k tl gibi rakama geliyor fiyat olarak ibiza daha alınası duruyor.
 
1.0 100 hp 175 nm torklu motor alacağım bir motor değil. 125 ve 140 aşağısını düşünmem. Trend, Titanium, St line ve Vignale serileri mevcut ama trend ve titanium arasında donanım seçeneği yok. Trend çok boş, Titanium ise pahalı. 1.0 100 hp otomatik versiyonunda belli ki yeni nesil tork konvertör yerine güncel mondeo'da kullanılan eski nesil tork konvertörü kullanmışlar. 0-100 vasatlığı ve tüketim fazlalığı bunu belli ediyor. Bu motor ve şanzıman kombinasyonuyla şehir içi normal ve trafikli kullanımda kabul edebileceğim maks. tüketim 7,5-8 litredir. Üstünü hiç bir şekilde kabul etmem.

Ford her zamanki gibi ayağına sıkıyor. Ayıptır, günahtır. Bu araç belli ki ibiza'dan daha iyi yol tutuş, konfor ve yalıtıma sahip. Olgunlaşan sürüş ile beraber eğlenceli sürüşü de kaybetmemişler. Şimdi ne olacak ? Daha vasat sürüşe rağmen motor-şanzıman ikilisinin sunduğu performans ve tüketim ekonomisini iyi yapan ibiza'yı mı tercih edeceğim yoksa motor-şanzıman uyumsuzluğundan kaynaklı performans ve tüketim sıkıntısı olsa da daha rafine sürüşü olan fiesta'yı mı tercih edeceğim ? Ülkede yakıt fiyatları bu haldeyken kimse 1.0 100 hp'lik motorun 8,5-9 litre yakmasına tahammül edemez.

Ulan Ford, her defasında aynı haltı yiyorsun. Bir yerden tuttursan öbür yerden kalıyorsun ayıptır, yazıktır. 5 yıldır üst üste en iyi motor ödülü alan, ekonomikliği ile göz dolduran 1.0 ecoboost motoru bile hiç ediyorsun o şanzımanla. Fiesta'nın sürüşünde aklım kala kala gidip ibiza'yı tercih edeceğim reva mı bu kardeşim..
 
1.0 100 hp 175 nm torklu motor alacağım bir motor değil. 125 ve 140 aşağısını düşünmem. Trend, Titanium, St line ve Vignale serileri mevcut ama trend ve titanium arasında donanım seçeneği yok. Trend çok boş, Titanium ise pahalı. 1.0 100 hp otomatik versiyonunda belli ki yeni nesil tork konvertör yerine güncel mondeo'da kullanılan eski nesil tork konvertörü kullanmışlar. 0-100 vasatlığı ve tüketim fazlalığı bunu belli ediyor. Bu motor ve şanzıman kombinasyonuyla şehir içi normal ve trafikli kullanımda kabul edebileceğim maks. tüketim 7,5-8 litredir. Üstünü hiç bir şekilde kabul etmem.

Ford her zamanki gibi ayağına sıkıyor. Ayıptır, günahtır. Bu araç belli ki ibiza'dan daha iyi yol tutuş, konfor ve yalıtıma sahip. Olgunlaşan sürüş ile beraber eğlenceli sürüşü de kaybetmemişler. Şimdi ne olacak ? Daha vasat sürüşe rağmen motor-şanzıman ikilisinin sunduğu performans ve tüketim ekonomisini iyi yapan ibiza'yı mı tercih edeceğim yoksa motor-şanzıman uyumsuzluğundan kaynaklı performans ve tüketim sıkıntısı olsa da daha rafine sürüşü olan fiesta'yı mı tercih edeceğim ? Ülkede yakıt fiyatları bu haldeyken kimse 1.0 100 hp'lik motorun 8,5-9 litre yakmasına tahammül edemez.

Ulan Ford, her defasında aynı haltı yiyorsun. Bir yerden tuttursan öbür yerden kalıyorsun ayıptır, yazıktır. 5 yıldır üst üste en iyi motor ödülü alan, ekonomikliği ile göz dolduran 1.0 ecoboost motoru bile hiç ediyorsun o şanzımanla. Fiesta'nın sürüşünde aklım kala kala gidip ibiza'yı tercih edeceğim reva mı bu kardeşim..
1.5 Tdci manuel alacağız ya da abi 1.0 da manuel olsa çok güzel olurdu 0-100 ve tüketim.100 bg de yeterdi o zaman.Trend çok boş Titanium ise 10k daha pahalı.Trend X donanım getirselermiş keşke sync3 ve bi kaç küçük donanım koysalardı ve fiyat ortalarında olsaydı o zaman alınası gibi olurdu.Ama bu fiyatlarla hayatta almam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
1.5 Tdci manuel alacağız ya da abi 1.0 da manuel olsa çok güzel olurdu 0-100 ve tüketim.100 bg de yeterdi o zaman.Trend çok boş Titanium ise 10k daha pahalı.Trend X donanım getirselermiş keşke sync3 ve bi kaç küçük donanım koysalardı ve fiyat ortalarında olsaydı o zaman alınası gibi olurdu.Ama bu fiyatlarla hayatta almam.
85'lik dizelden başkasını getirmezler. Eee 120'liğinin üretildiğini bile bile de 85'liğe o parayı bayılmam. Zaten b sınıfı araçta dizel motora komple karşıyım çünkü bu segmentte 1.0'lık motorlar zaten düşük tüketim sunabiliyor olmalı. Dizel alıp b segmentin zaten artmış fiyatını daha fazla arttırmak istemezdim. Hem benzinli aracın rahatlığını da özlemiyor değilim.

Ford hiç bir zaman donanım işini beceremedi. Trend ile titanium arasına donanım seçeneği koymuyorsan özelleştirmeye izin ver de trend'e çoğu opsiyonu koyabilelim ama o da yok. Ben şu Ford'da ceo falan olsam var ya bunların alayını işten kovarım.
 
Vag grubundan 10k fazla olan fiyatıyla piyasada şansı olacağını düşünmüyorum.
Powershift'in var, tam otomatik getiriyosun, manueliyle arasında çift kavramalı gibi fiyat farkı koyuyosun.
Dizel otomatiğin yok.
En güçlü ünitesi turbo beslemeli benzinli + otomatik kombinasyonunun 0-100 değeri 12.2sn.
Ibiza-Polo'nun ekmeğine yağ sürüyosun :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
140lık st line ı denemek isterdim 6 ileri şanzımanla. Benim arabada eksiğini hissettiğim tek şey 6. vites. Onun dışında bi fark yok bildiğim kadarıyla
Edit: He bide durma mesafesini ne kadar etkiler bilmiyorum ama arkaya disk geliyor yenisinde
 
Donanım listesi de buldum :)

Fiesta Trend

  • 4.2” Renkli ekranlı müzik sistemi
  • Ford SYNC (Bluetooth & sesli kontrol sistemi)
  • Telefon sabitleme aparatı
  • Manuel klima
  • Elektrikli ön ve arka camlar
  • Gövde rengi, ısıtmalı yan aynalar
  • Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon sistem
  • USB Bağlantı noktası
  • 16” çelik jant (kapaklı) 195/55 R16
  • Yanlış yakıtı engelleyen Ford Kolay Yakıt Sistemi
  • Gündüz yanan farlar
  • MyKey
  • Acil fren anında yanan dörtlü flaşör
  • Yol Bilgisayarı
  • Ön disk/arka kampana frenler (100 ps üstünde 4 disk fren gelir)
  • Başlat/Durdur
  • Uzaktan kumandalı merkezi kilit
  • ABS, EBD, ESP, TCS, EBA, HLA
  • ISOFIX bağlantı noktaları
Fiesta Titanium
  • 8” Renkli dokunmatik ekran
  • 4.2” Renkli yol bilgisayarı
  • SYNC 3 (Bluetooth & sesli kontrol sistemi) – 2xUSB, CarPlay, Android Auto
  • Otomatik klima
  • Anahtarsız çalıştırma sistemi
  • Ambiyans aydınlatma *
  • Hız sabitleme sistemi *
  • Kol dayama
  • Otomatik kararan iç dikiz aynası
  • Yağmur sensörü
  • Ön sis farı
  • Sürücü bel desteği
  • Karartılmış arka camlar
  • Gündüz yanan LED farlar
  • LED arka farlar
  • 16” Alüminyum alaşım jant 195/55 R16
Fiesta ST-Line
  • Spor süspansiyon
  • ST-Line body kit
  • Arka disk frenler (100 ps üstü şartı Türkiye’de aşılmış durumda)
  • 17” Alüminyum alaşım jant 205/45 R17
Fiesta Vignale
  • Zenginleştirilmiş krom detaylar
  • Katlanabilir ve ısıtmalı yan aynalar
  • 17” Alüminyum alaşım jant 205/45 R17
  • Özel dikişli deri ön konsol
  • Parçalı deri koltuklar
  • Anahtarsız giriş
  • Arka park sensörü
Trend üzerine Trend X paket alınabiliyor, bunlar;
  • Sürücü bel desteği
  • Karartılmış arka camlar
  • 16” Alüminyum alaşım jant
  • Ön sis farı
Titanium ve ST-Line üzerine alınabilen paketler;
— X Paket

  • Otomatik park sistemi (ST-Line ile yok)
  • Aydınlatmalı elektrikli katlanabilir kapı aynaları
  • Geri görüş kamerası
  • Anahtarsız giriş sistemi
— Jant Paketi
  • Titanium için 17” alüminyum alaşım jant
  • ST-Line için 18” alüminyum alaşım jant
— Açılabilir Panaromik Cam Tavan
  • Elektrikli açılabilir panoramik tavan, “Güneş Işığı” ısı koruması ile donatılmış, tavan kapalıyken iç kısmın serin kalmasını sağlıyor. Aynı zamanda, manuel güneşlik ile ek gölgeler sağlanabiliyor.
  • Bu donanım ile yedek lastik sunulmuyor.
— B&O Play Müzik Sistemi
  • Modele özel ses kalibrasyonlu, 675 Watt güç çıkışı, 10 hoparlörlü, Dijital Ses İşlemcili (DSP).
  • 1 x 63mm, midrange gösterge panelinin ortasında
  • 2 x 25mm, tweeter’lar A direğine yakın
  • 2 x 160mm, midrange woofers ön kapılarda
  • 2 x 160mm, entegre tweeter & midrange woofers arka kapılarda
  • 1 x 200mm, subwoofer yedek tekerleğin yerinde
  • Bu donanım ile yedek lastik sunulmuyor.
— Tekno Paket/Güvenlik Paketi*
  • Çarpışma Engelleme Yardımı ( Yolunuza çıkabilecek araçları ve yayaları 130 metreye kadar algılayarak sizi uyarır gerekirse fren yapar. 80 km/h düzeyine kadar hızlarda ve geceleri sürüşlerinde devreye girer.)
  • Vb diğer donanımlar mevcut olacak, şu an tam liste bulunmuyor.
Not: *’lılardan emin değilim.

  • X paket: 2.750 TL (Titanium) – 2.250 TL (ST-Line)
  • B&O Play Ses: 2.000 TL
  • Jant paketi: 900 TL (Titanium) – 1.500 TL (ST-Line)
  • Açılabilir cam tavan: 6.500 TL
  • Çift renk tavan: 1.000 TL
  • ST-Line dizayn paketi: 750 TL
kaynak: https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-yeni-ford-fiesta-donanim-ve-fiyat-listesi/
Arkadaşlar sanırım Titanium donanımında yine park sensörü standart değil. Doğru mudur :D Hani belirtmeye bile gerek duymamışlar desem, Vignale donanımına koymuşlar :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
Arkadaşlar sanırım Titanium donanımında yine park sensörü standart değil. Doğru mudur :D Hani belirtmeye bile gerek duymamışlar desem, Vignale donanımına koymuşlar :)
Bu resmi liste değil diye biliyorum ondan bilemem :) Yalnız bu sınıfta park sensörü genel olarak opsiyon

Yalnız ufak bir piyasa araştırması yaptım. Bu donanımlar doğruysa çokta kötü durmuyor :)

Comfortline Polo ile Trend Fiesta dan ufak farklarla daha boş ve ona rağmen fiyatlar aynı. Bide yeni polo gelecek comfortline içeriğini bilmiyorum ama 80k civarında söyleniyor (1.0 motor ve otomatikleri kıyasladım).

Style ibiza otomatik kliması+hız sabitleme ile trend fiestadan daha dolu fiesta nında 16 inç jant standart yine fiyatlar aynı. Tabii ibiza da 115bg lik motor avantajı da var yani bu karşılaştırma da mantıklı seçenek ibiza.


Bence 70-75k alınacak b sınıfın açık ara en mantıklı seçenekler skoda fabia ve. 1.0 tsi 110 bg dsg style paket. Anahtarsız girişten,6.5 inç ekrana ve arka park sensörüne kadar hepsi standart ve fiyatı 72k yani hepsinden çok daha ucuz :)
 
Benim babam terzidir. Birine ceket dikeceği zaman önce ölçü alır, sonra nasıl bir kumaş istediğini sorar. Çünkü fiyatı ve kullanım ömrünü belirleyecek olan, yani kişinin parasının karşılığını verecek olan bunlardır. Öncelikli konular bunlardır. Rengi, neresinde cep olacağı, kaç düğmesi olacağı filan hep tali konulardır.

Otomobil alacak oluyoruz, konuştuğumuz konular ne garip. 8" ekran, park sensörü, anahtarsız giriş vs... Bugüne kadar falanca markanın boşunu alana kadar falancanın dolusunu alırım diye düşünmüş biri olarak, yakın zamanda yaptığım bir kaza sonucu fikirlerim eskiye göre taban tabana zıt hale geldi.

Fiesta İbiza'dan 10k daha pahalıymış. Şu videoları izledikten sonra ben 10bin TL daha fazla verip gönül rahatlığıyla Fiesta alırım ve başka hiçbir şey düşünmem, çok net.


 
Benim babam terzidir. Birine ceket dikeceği zaman önce ölçü alır, sonra nasıl bir kumaş istediğini sorar. Çünkü fiyatı ve kullanım ömrünü belirleyecek olan, yani kişinin parasının karşılığını verecek olan bunlardır. Öncelikli konular bunlardır. Rengi, neresinde cep olacağı, kaç düğmesi olacağı filan hep tali konulardır.

Otomobil alacak oluyoruz, konuştuğumuz konular ne garip. 8" ekran, park sensörü, anahtarsız giriş vs... Bugüne kadar falanca markanın boşunu alana kadar falancanın dolusunu alırım diye düşünmüş biri olarak, yakın zamanda yaptığım bir kaza sonucu fikirlerim eskiye göre taban tabana zıt hale geldi.

Fiesta İbiza'dan 10k daha pahalıymış. Şu videoları izledikten sonra ben 10bin TL daha fazla verip gönül rahatlığıyla Fiesta alırım ve başka hiçbir şey düşünmem, çok net.


Dediğine ek olarak; zaten aradaki fiyat farkını biraz da buna veriyorsun hocam. Biri diğerinden 10 bin lira daha ucuza araç satabiliyorsa kimse maliyetine ya da zararına satmaz. Muhakkak görünmeyen kısımda diğerine göre kısılmış bir maliyet söz konusudur. Bu da en kolay altyapı ve yürüyen ile mümkün.
 
Benim babam terzidir. Birine ceket dikeceği zaman önce ölçü alır, sonra nasıl bir kumaş istediğini sorar. Çünkü fiyatı ve kullanım ömrünü belirleyecek olan, yani kişinin parasının karşılığını verecek olan bunlardır. Öncelikli konular bunlardır. Rengi, neresinde cep olacağı, kaç düğmesi olacağı filan hep tali konulardır.

Otomobil alacak oluyoruz, konuştuğumuz konular ne garip. 8" ekran, park sensörü, anahtarsız giriş vs... Bugüne kadar falanca markanın boşunu alana kadar falancanın dolusunu alırım diye düşünmüş biri olarak, yakın zamanda yaptığım bir kaza sonucu fikirlerim eskiye göre taban tabana zıt hale geldi.

Fiesta İbiza'dan 10k daha pahalıymış. Şu videoları izledikten sonra ben 10bin TL daha fazla verip gönül rahatlığıyla Fiesta alırım ve başka hiçbir şey düşünmem, çok net.



Ek olarak yukarıda yazdım arada öyle 10k gibi ciddi farklarda yok :)
 
Benim babam terzidir. Birine ceket dikeceği zaman önce ölçü alır, sonra nasıl bir kumaş istediğini sorar. Çünkü fiyatı ve kullanım ömrünü belirleyecek olan, yani kişinin parasının karşılığını verecek olan bunlardır. Öncelikli konular bunlardır. Rengi, neresinde cep olacağı, kaç düğmesi olacağı filan hep tali konulardır.

Otomobil alacak oluyoruz, konuştuğumuz konular ne garip. 8" ekran, park sensörü, anahtarsız giriş vs... Bugüne kadar falanca markanın boşunu alana kadar falancanın dolusunu alırım diye düşünmüş biri olarak, yakın zamanda yaptığım bir kaza sonucu fikirlerim eskiye göre taban tabana zıt hale geldi.

Fiesta İbiza'dan 10k daha pahalıymış. Şu videoları izledikten sonra ben 10bin TL daha fazla verip gönül rahatlığıyla Fiesta alırım ve başka hiçbir şey düşünmem, çok net.


İbiza'yı savunmak gibi olmasın aynı şartlar olsa büyük ihtimalle Fiesta'nın limiti daha yüksek olurdu ama birinde 195 taban Turanza T001 varken diğerinde 205 taban Pilot Supersport4 var.
 
Eren mi sahip olduğu leon'dan dolayı ibiza'nın etkisinde kalmış, yoksa Sinan mı başka türlü anlattı bilemedim. Eren ne kadar gömdüyse Sinan da o kadar yüceltti. Hele Sinan ort tüketimi 7,5 olarak söyleyince Eren'e ' kardeş sen ne kullandın, nasıl kullandın ' dedim içimden. Açıkçası marka Seat olunca Eren'in dengesi kayıyor gibi duruyor. Keza Leon vs Mazda 3 testinde de mazda'yı yerin dibine sokmuştu neredeyse.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar sanırım Titanium donanımında yine park sensörü standart değil. Doğru mudur :D Hani belirtmeye bile gerek duymamışlar desem, Vignale donanımına koymuşlar :)
Bu konuda kafam karıştı açıkçası.. Eren'in testindeki araçta park sensörü göremedim ama Sinan'ın test ettiği araçta 4 taraflı komple sensör var. Bunun sebebi sanırım Sinan'ın test ettiği araçta otomatik park sistemi olması. Bu sistemi alırsak 4 taraflı sensör de geliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
Bu konuda kafam karıştı açıkçası.. Eren'in testindeki araçta park sensörü göremedim ama Sinan'ın test ettiği araçta 4 taraflı komple sensör var. Bunun sebebi sanırım Sinan'ın test ettiği araçta otomatik park sistemi olması. Bu sistemi alırsak 4 taraflı sensör de geliyor.
Tamam, paketlerle filan otomatik park sistemi de alınıyor da, artık filo spec baz donanım dışında park sensörünü standart donanıma koysunlar bir zahmet ya :) 50 liralık bir donanım, onun için sanayide tampon deldirip trim söktürmesin insanlar.
 
Tamam, paketlerle filan otomatik park sistemi de alınıyor da, artık filo spec baz donanım dışında park sensörünü standart donanıma koysunlar bir zahmet ya :) 50 liralık bir donanım, onun için sanayide tampon deldirip trim söktürmesin insanlar.
O zaten şart bir şey kesinlikle. Hatta bırak arkayı 4 taraflı sensörün bile olması gerekiyor. Benim için çok bir şey değişmedi çünkü arkada standart olarak park sensörü olsaydı bile otomatik park pilotu opsiyonunu alacaktım. Çünkü bana arkada sensör yetmez, 4 taraflı sensörün pratikliğine alıştıktan sonra onu kesinlikle isterim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...