Yeni Fiesta fiyatları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
  • 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Trend: 64.500TL
  • 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 74.500TL
  • 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Trend: 74.500TL
  • 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Titanium: 84.500TL
  • 1.5lt 4 silindir turbo-dizel 85ps, manuel şanzıman, Trend: 74.500TL
  • 1.5lt 4 silindir turbo-dizel 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 84.500TL
Kaynak:Sekizsilindir
 
Arabanın motoru güzel olsa 90'a direk "dolu x" alırdım.Ama geçen hafta 1.0 ecoTSI test ettik çok güzeldi sadece çalışırken biraz sarsıntılı o kadar.Yarın izinliyim gidip bakacam bayide.103'e Leon Xcellence bulunmaz nimet o zaman bu zamanda.Benim 90 bin TL'lik aklımdaki fieasta kombinasyonundan tek zayıf yanı otomatik park pilot ve B&O ses sistemi olur.150hp motor hepsine değer ama.Belki indirim yaparlar fiesta için? :)
 
Arabanın motoru güzel olsa 90'a direk "dolu x" alırdım.Ama geçen hafta 1.0 ecoTSI test ettik çok güzeldi sadece çalışırken biraz sarsıntılı o kadar.Yarın izinliyim gidip bakacam bayide.103'e Leon Xcellence bulunmaz nimet o zaman bu zamanda.Benim 90 bin TL'lik aklımdaki fieasta kombinasyonundan tek zayıf yanı otomatik park pilot ve B&O ses sistemi olur.150hp motor hepsine değer ama.Belki indirim yaparlar fiesta için? :)
bugünki motor gamı ve şartları ile konuşuyorum. leon alacağına fiesta ya da ibiza al. yeni ibiza kullanma fırsatım oldu leondan iyi:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
bugünki motor gamı ve şartları ile konuşuyorum. leon alacağına fiesta ya da ibiza al. yeni ibiza kullanma fırsatım oldu leondan iyi:D

Ben de baktım gayet güzel Ibıza,gönlümüzde de ayrıca yeri var ama Leon'dan iyi değil öldürme o kadar :) Bir de artık kabullen ben evlendim küçük araba yetmiyor hacim önemli canını yediğim,niye böyle yapıyorsun :) Yarın tembellik yapmayım gidersem anlatırım fiestayı,inş titanium donanımdır test arabaları.
 
Ben de baktım gayet güzel Ibıza,gönlümüzde de ayrıca yeri var ama Leon'dan iyi değil öldürme o kadar :) Bir de artık kabullen ben evlendim küçük araba yetmiyor hacim önemli canını yediğim,niye böyle yapıyorsun :) Yarın tembellik yapmayım gidersem anlatırım fiestayı,inş titanium donanımdır test arabaları.
ahahah ben sana skoda superb al demiştin halbuki? ne yapacaksın FR,ibiza? :)
 
Ulan Ford, her defasında aynı haltı yiyorsun. Bir yerden tuttursan öbür yerden kalıyorsun ayıptır, yazıktır. 5 yıldır üst üste en iyi motor ödülü alan, ekonomikliği ile göz dolduran 1.0 ecoboost motoru bile hiç ediyorsun o şanzımanla. Fiesta'nın sürüşünde aklım kala kala gidip ibiza'yı tercih edeceğim reva mı bu kardeşim..
,
Manuel satmak için yapıyorlar bence. Avrupa'da düz vitesi pek de yok, ben çok nadir yakalayabiliyorum. Motor şahane, bu sene ''Engine Of The Year'' olur belki...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
,
Manuel satmak için yapıyorlar bence. Avrupa'da düz vitesi pek de yok, ben çok nadir yakalayabiliyorum. Motor şahane, bu sene ''Engine Of The Year'' olur belki...
Türkiye'de kolay iş değil. Şahsen manuel kullanan ben bile güçlü bir araç olmadıktan sonra İstanbul gibi trafiği kilit olan bir şehirde otomatik tercih ederim. Eren testi berbat anlattı ama Sinan'ın testinden sonra gördüm ki şanzıman mondeo'da ki gibi kötü değil. Düşürmeler hariç Sinan bir sıkıntı görmedi ki 0-100 hızlanmasında şanzımanın geçişlerini beğendim. İstanbul'a teste gelince daha net belli olur.
 
Türkiye'de kolay iş değil. Şahsen manuel kullanan ben bile güçlü bir araç olmadıktan sonra İstanbul gibi trafiği kilit olan bir şehirde otomatik tercih ederim. Eren testi berbat anlattı ama Sinan'ın testinden sonra gördüm ki şanzıman mondeo'da ki gibi kötü değil. Düşürmeler hariç Sinan bir sıkıntı görmedi ki 0-100 hızlanmasında şanzımanın geçişlerini beğendim. İstanbul'a teste gelince daha net belli olur.

Sanırım gm-ford un opel corsa için kullandığı 6 ileri şanzıman. Bu şanzımanın kullanım sebebi sanırım powershift çıkardığı şikayetler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Cenk
Sanırım gm-ford un opel corsa için kullandığı 6 ileri şanzıman. Bu şanzımanın kullanım sebebi sanırım powershift çıkardığı şikayetler.
Şanzımanın detaylarını ben de bulamadım. Ford forumlarından görebilirsem paylaşırım muhakkak. Ama 100 hp'lik 1.0 motora sahip araçta mantıklı hareket. Neticede bu araç şehir içi trafikli yollarda kullanılacak sağlam olması gerek şanzımanın ki zaten Ford, powershift'ten vazgeçiyor bildiğim kadarıyla.
 
Şanzımanın detaylarını ben de bulamadım. Ford forumlarından görebilirsem paylaşırım muhakkak. Ama 100 hp'lik 1.0 motora sahip araçta mantıklı hareket. Neticede bu araç şehir içi trafikli yollarda kullanılacak sağlam olması gerek şanzımanın ki zaten Ford, powershift'ten vazgeçiyor bildiğim kadarıyla.

Bence de çok doğru bir karar. Darısı geri kalan bütün markalara gelsin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Benim babam terzidir. Birine ceket dikeceği zaman önce ölçü alır, sonra nasıl bir kumaş istediğini sorar. Çünkü fiyatı ve kullanım ömrünü belirleyecek olan, yani kişinin parasının karşılığını verecek olan bunlardır. Öncelikli konular bunlardır. Rengi, neresinde cep olacağı, kaç düğmesi olacağı filan hep tali konulardır.

Otomobil alacak oluyoruz, konuştuğumuz konular ne garip. 8" ekran, park sensörü, anahtarsız giriş vs... Bugüne kadar falanca markanın boşunu alana kadar falancanın dolusunu alırım diye düşünmüş biri olarak, yakın zamanda yaptığım bir kaza sonucu fikirlerim eskiye göre taban tabana zıt hale geldi.

Fiesta İbiza'dan 10k daha pahalıymış. Şu videoları izledikten sonra ben 10bin TL daha fazla verip gönül rahatlığıyla Fiesta alırım ve başka hiçbir şey düşünmem, çok net.


hocam aynı şekilde seat leon 1.4 tsi st videosu var 80 e kadar limiti
birde a3 sedan ve sportbackler var onların limiti daha düşük o testlerde.
kafa karıştırıcı yani.
 
fyatlar piyasaya göre normal de şuan tüm firmalar çok düşük güçlü versiyonları getiriyor. bu hoşuma gitmedi.

Buna katılıyorum.

bugünki motor gamı ve şartları ile konuşuyorum. leon alacağına fiesta ya da ibiza al. yeni ibiza kullanma fırsatım oldu leondan iyi:D

buna da.

Maalesef leon sadece görüntüde kaldı


Bu 1.0 tsi 3 silindir falan filan yeni teknolojiymiş oymuş buymuş bu 3 silindirli ufak motorlar bi 200bin km'leri görsün sonra tekrar yorumlayalım.


Ben bu ufak motor 3 silindir düşük yakıt tüketimi düşük vergi vs vs


durumlarından ötürü RAHATSIZIM


2017-09-19 (1).png
 
Leon st de adaptif süspansiyon var
hocam 1.4 lerde yok diye biliyorum. opsiyonlu olabiliyor. test aracında adaptif süspansiyonundan bahsedilmiyor.
a3 sedana bakarsanız 2.0 tdi
sedanda sportback de perişan olmuş o testlerde.
zaten hem sürüş dinamiği iyi olacak hemde konforlu bir araç olacak; zor iş. o yüzden ford deyip duruyoruz.
dışarı çıksan ford deyince insanlar ıyy oluyor. premium araçlar hariç herkes aklında vag group oluyor. bizde türkiyeye 1 tl yatırım yapmamış vw araçlarını alacaz diye uğraşıyoruz
türkiye şartları düşününcede işte deli gibi leon satılıyor. ama bende büyüyen boyutlarıyla ibiza tercih ederdim.
 
Bir Sinan'ın testini düşünüyorum, bir Eren Tekin'in testini düşünüyorum siyahla beyaz kadar farklı. Bu da şunu gösteriyor o şunu dedi, bu bunu dedi, o testçi iyi dedi, bu testçi kötü vb kabullerle araç kesinlikle ama kesinlikle alınmaz.
 
Bir Sinan'ın testini düşünüyorum, bir Eren Tekin'in testini düşünüyorum siyahla beyaz kadar farklı. Bu da şunu gösteriyor o şunu dedi, bu bunu dedi, o testçi iyi dedi, bu testçi kötü vb kabullerle araç kesinlikle ama kesinlikle alınmaz.
Malesef öyle. Fiyat bilgisi paylaşmıyorlar ama şu donanım var, falanca da olsaydı güzel olurdu diyip duruyorlar. Fiyat mukayesesi yapmadıktan sonra bunların hepsi boş muhabbet bence.

Mesela Arteon'u ben Doğan'ın kendisinden dinleseydim param olsa da alsam diyecektim çok büyük ihtimalle. Ama Okan Altan gibi bir üstadın sergilediği duruş sayesinde param olsa da vermem dedim. Bu video otomobil yayıncılığı konusunda ders niteliğinde okutulabilecek bir yapım olmuş bence. Okan abinin bam bam vurmaları ve nokta atış tespitleri, karşısında Doğan'ın daha fazla eleştirmesin diye kıvranmaları filan enfes olmuş. Doğan öveyim derdindeyken Okan abinin videoda da dediği gibi, bilinçlenen tüketiciye katkıda bulunma çabası gerçekten takdire şayan. Böyle insanlar bu şekilde konuşarak otomobil yayıncılığı sektöründe tutunamayacakları için bize de test izleyerek gerçekçi fikir sahibi olmak biraz hayal gibi görünüyor.

 
Malesef öyle. Fiyat bilgisi paylaşmıyorlar ama şu donanım var, falanca da olsaydı güzel olurdu diyip duruyorlar. Fiyat mukayesesi yapmadıktan sonra bunların hepsi boş muhabbet bence.

İşte en büyük eksik bu fiyat karşılaştırması. Bide kimse o fiyata donanım-motor olarak ne verdiğine de bakmıyor kıyaslarken ilginç cidden.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onemanband
Malesef öyle. Fiyat bilgisi paylaşmıyorlar ama şu donanım var, falanca da olsaydı güzel olurdu diyip duruyorlar. Fiyat mukayesesi yapmadıktan sonra bunların hepsi boş muhabbet bence.

Mesela Arteon'u ben Doğan'ın kendisinden dinleseydim param olsa da alsam diyecektim çok büyük ihtimalle. Ama Okan Altan gibi bir üstadın sergilediği duruş sayesinde param olsa da vermem dedim. Bu video otomobil yayıncılığı konusunda ders niteliğinde okutulabilecek bir yapım olmuş bence. Okan abinin bam bam vurmaları ve nokta atış tespitleri, karşısında Doğan'ın daha fazla eleştirmesin diye kıvranmaları filan enfes olmuş. Doğan öveyim derdindeyken Okan abinin videoda da dediği gibi, bilinçlenen tüketiciye katkıda bulunma çabası gerçekten takdire şayan. Böyle insanlar bu şekilde konuşarak otomobil yayıncılığı sektöründe tutunamayacakları için bize de test izleyerek gerçekçi fikir sahibi olmak biraz hayal gibi görünüyor.

Valla katılan olur katılmayan olur ama Doğan Kabak da piyasa adamı oldu artık. Son Porsche müzesi videosunda da bilgisi sınıfta kaldı. Bahadır Bektaş çok daha bilgili geliyor bana.

Fiesta 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 74.500TL
Fiesta 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Titanium: 84.500TL

Clio 1.2 benzinli benzin 120 ps, otomatik Icon 76.300
Polo 1.2 benzinli benzin 90 ps otomatik Comf. 75.100
Ibıza 1.2 benzinli benzin 90 ps otomatik Style. 60.900 (Eski kasa)
İ20 1.4 benzinli benzin 100 ps otomatik Elite 75.400

Fiyatlarına uygun demiştim ama bence fiyatlar kazık. Sürüş keyfi falan bir yere kadar, hayatının çooook büyük kısmını şehir içi yollarda geçirecek bu araç.
 
Valla katılan olur katılmayan olur ama Doğan Kabak da piyasa adamı oldu artık. Son Porsche müzesi videosunda da bilgisi sınıfta kaldı. Bahadır Bektaş çok daha bilgili geliyor bana.

Fiesta 1.1lt 3 silindir atm.-benzin 85ps, manuel şanzıman, Titanium: 74.500TL
Fiesta 1.0lt 3 silindir turbo-benzin 100ps, otomatik, Titanium: 84.500TL

Clio 1.2 benzinli benzin 120 ps, otomatik Icon 76.300
Polo 1.2 benzinli benzin 90 ps otomatik Comf. 75.100
Ibıza 1.2 benzinli benzin 90 ps otomatik Style. 60.900 (Eski kasa)
İ20 1.4 benzinli benzin 100 ps otomatik Elite 75.400

Fiyatlarına uygun demiştim ama bence fiyatlar kazık. Sürüş keyfi falan bir yere kadar, hayatının çooook büyük kısmını şehir içi yollarda geçirecek bu araç.
Abi titanium değilde daha çok trend ile kıyaslamak lazım titanium donanım hepsinden dolu (clio dan emin değillim)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...