Yeni insignia torque vectoring sistemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulas79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Benzer sistem awd çekiş sisteminde focus rs'de de kullanılıyor, hatta fwd ford'larda da bu vectoring sistem mevcut. Gayet güzel ve pratik bir sistem. Tebrik ederim opel'i.
 
Bence yeni insignia çok beğenilecek, öyle hissediyorum.
Eğer aynı konforu-yoltutuşu-yalıtım koruyup 150 kilo hafifletmişse olay olur ilk intiba olarak şuanki insignia dan daha iyi yol tutuyor diyorlar. Herhalde makyajsız insignia gibi olacak süspansiyon ayarları içimde öyle bir his var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Eğer aynı konforu-yoltutuşu-yalıtım koruyup 150 kilo hafifletmişse olay olur ilk intiba olarak şuanki insignia dan daha iyi yol tutuyor diyorlar. Herhalde makyajsız insignia gibi olacak süspansiyon ayarları içimde öyle bir his var.
Araç hafifledi, sadece bu bile yol tutuşu arttırır. Zaten opel modelleri hep iyi yol tuttu ama fazla ağırlıktan dolayı kafadan açma sıkıntıları olabiliyordu, hafifleyen ağırlık ile bu da halledildi ve sorun kalmadı. En azından astra k'da bunu gözlemledik. Açıkçası konfor-tutuş dengesini beğenecekler bence de. Ama bir ihtimal astra k gibi sertleştirilmiş olma olasılığı da olabilir. O yüzden bu aracı merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Araç hafifledi, sadece bu bile yol tutuşu arttırır. Zaten opel modelleri hep iyi yol tuttu ama fazla ağırlıktan dolayı kafadan açma sıkıntıları olabiliyordu, hafifleyen ağırlık ile bu da halledildi ve sorun kalmadı. En azından astra k'da bunu gözlemledik. Açıkçası konfor-tutuş dengesini beğenecekler bence de. Ama bir ihtimal astra k gibi sertleştirilmiş olma olasılığı da olabilir. O yüzden bu aracı merak ediyorum.

Opel makyajlı insignia ile süspansiyonları çözmüş demiştim umarım aynı kalite de olur. Cidden bir arabayı araba yapan o süspansiyonların kalitesi. Astra yı bence makyaja saklamışlar çünkü insignia da ilk çıktığında biraz gergindi yol tutuş için sonra yumuşattılar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Opel makyajlı insignia ile süspansiyonları çözmüş demiştim umarım aynı kalite de olur. Cidden bir arabayı araba yapan o süspansiyonların kalitesi. Astra yı bence makyaja saklamışlar çünkü insignia da ilk çıktığında biraz gergindi yol tutuş için sonra yumuşattılar
Bakalım, dediğin gibi güncel kasa süspansiyon konusunda güzel seviyedeydi. Bunda da korumuşlarsa, üzerine biraz daha iyi yalıtım ile beraber tamamdır bu iş.
 
Bakalım, dediğin gibi güncel kasa süspansiyon konusunda güzel seviyedeydi. Bunda da korumuşlarsa, üzerine biraz daha iyi yalıtım ile beraber tamamdır bu iş.
Yalıtım aynı kalsa da olur. Kullanıcısı olarak hissettiğim 2 eksiklik 1. Görüş açıları biraz zayıf 2. Şanzımanın spor modu yok onun dışında şu haliyle bile 112k alınabilecek en iyi arabalardan biri.
 
Yalıtım aynı kalsa da olur. Kullanıcısı olarak hissettiğim 2 eksiklik 1. Görüş açıları biraz zayıf 2. Şanzımanın spor modu yok onun dışında şu haliyle bile 112k alınabilecek en iyi arabalardan biri.
Şanzımanı artık test sırasında anlayabileceğiz, görüş açısı olarak ön tarafta sıkıntı yok gibi gözüküyor ama copue havasıyla gelen arka kısımda biraz sıkıntı olabilir.. Yalıtım olarak da iyileştirilmeli, sonuçta d segment için vazgeçilmez 3 özellik; genişlik, konfor ve yalıtım. Bu konuda markalar ellerinden gelenin en iyisini sunmalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Biraz uzak kaldım ama tr fiyat listesi belli oldu mu?
Olmadı

Şanzımanı artık test sırasında anlayabileceğiz, görüş açısı olarak ön tarafta sıkıntı yok gibi gözüküyor ama copue havasıyla gelen arka kısımda biraz sıkıntı olabilir.. Yalıtım olarak da iyileştirilmeli, sonuçta d segment için vazgeçilmez 3 özellik; genişlik, konfor ve yalıtım. Bu konuda markalar ellerinden gelenin en iyisini sunmalı.
Zaten insignia d segmentinden çok d coupe olarak görüyorum. Yalıtımı sanırım mondeo seviyesinde istiyorsun :) onun bir tık gerisinden geliyor insignia :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Olmadı


Zaten insignia d segmentinden çok d coupe olarak görüyorum. Yalıtımı sanırım mondeo seviyesinde istiyorsun :) onun bir tık gerisinden geliyor insignia :)
Aslına bakarsan bu 3 özellikte tüm d segment araçların eksiksiz diye tabir edebileceğimiz noktada olmasını istiyorum. Çünkü d segment istediğim zaman bunlar vazgeçilmez şeyler. İnsignia'nın yalıtımı kötü değil tabii ki, ama daha iyi olursa çok güzel olur. Mondeo'nun da rakiplerine göre genişlik sorunu var. Tamam araç dar değil, ama iyi de değil. Eh işte dedirtiyor segmentine göre.
 
Aslına bakarsan bu 3 özellikte tüm d segment araçların eksiksiz diye tabir edebileceğimiz noktada olmasını istiyorum. Çünkü d segment istediğim zaman bunlar vazgeçilmez şeyler. İnsignia'nın yalıtımı kötü değil tabii ki, ama daha iyi olursa çok güzel olur. Mondeo'nun da rakiplerine göre genişlik sorunu var. Tamam araç dar değil, ama iyi de değil. Eh işte dedirtiyor segmentine göre.
Herkesin beklentisi farklı. Eksiksiz bir araba isteselerde yapmazlar çünkü gelecek modele ne ekleyecekler ki?
 
Herkesin beklentisi farklı. Eksiksiz bir araba isteselerde yapmazlar çünkü gelecek modele ne ekleyecekler ki?
Gelecek nesiller artık donanım ve motor teknolojisi üzerine kurulu olacağı için birbirlerinden ayrılacak özellikleri eklerler onda bir problem yok. Söylediğim gibi segmentinin temel ihtiyacı ve özellikleri olan şeylerde zaten mükemmele yakın olmalılar, birbirlerinden ayrılacak noktalar da tasarım ve yukarıda söylediğim teknolojik gelişmeler olacaktır ileri ki nesillerde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Gelecek nesiller artık donanım ve motor teknolojisi üzerine kurulu olacağı için birbirlerinden ayrılacak özellikleri eklerler onda bir problem yok. Söylediğim gibi segmentinin temel ihtiyacı ve özellikleri olan şeylerde zaten mükemmele yakın olmalılar, birbirlerinden ayrılacak noktalar da tasarım ve yukarıda söylediğim teknolojik gelişmeler olacaktır ileri ki nesillerde.
Aslında ne kadae d segmenti ooo luks ooo filan baksakta hepsi birer aile arabası durum öyle olunca ben kasacaklarını çok sanmıyorum hep belirli seviyeye gelir biz bunu satarız yhaaa derler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya ve Cenk
Aslında ne kadae d segmenti ooo luks ooo filan baksakta hepsi birer aile arabası durum öyle olunca ben kasacaklarını çok sanmıyorum hep belirli seviyeye gelir biz bunu satarız yhaaa derler.
Öyle tabii. Bizim burada fiyatlar çok yüksek olduğu için d segment bir otomobil aldığımızda ister istemez onu premium havasına sokmaya çalışıyoruz algıda. Maalesef fiyatlar bizi bu düşünceye itiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...