Bayide Golf yok Hocam şuan 2019 model bahsettiğiniz motor donanım Golfler bile 220 ye ilanlara koyuluyor. Scala bayilerde varsa B segmenti görülmediği sürece birkaç bin lira gönül alma indirimi yaparlar ve satılır diye düşünüyorum.Bana biraz pahalı göründü. Özellikle 1.5 tsi ve 1.6 tdi uçmuş vaziyette. Tabi neyle kıyasladığımız da mühim. Elite 1.0 tsi dsg 189 bin lira. Fiesta titanium 1.0 otomatik 178 bin lira. B segment ile kıyaslayınca pahalı. C segmentler ile kıyaslayınca bazı markalara göre daha uygun duruyor 1.0 elite ve premium donanımlar. Gerçi Golf 1.0 tsi dsg comfortline 200 bin lirayken kim elite paket Scala'yı 189'a alır orası da ayrı soru. Ama 1.5 ve 1.6 motorlu Premium'lar B ve C segmentlere göre her halükarda pahalı.
Egea 1.4 fire motora Otomatik seçeneği eklese HB versiyonu Golf kitlesini bile düşündürürde işte otomatik eksiği varEgea muadili araç, dizel otomatik fullleri arasında 55 bin lira fark var. Benzinli seçenekleri de pahalı.
Ölü doğum.
Skoda'nın zaten amacı ucuza pratik, büyük VW satmak ve böyle bir algı yaratmak.Beyler hepiniz bir şeyi unutmuşsunuz vag arabası karşimmmm! Golf le aynı karşimmmm! Bu algıyla pahalıda olsa satar
Haklısınız Skoda yi bu yüzden seviyorum ama scala nin fiyatları gereksiz pahalı B segmenti altyapisinidaki aracın daha ucuz olmasını beklerdimSkoda'nın zaten amacı ucuza pratik, büyük VW satmak ve böyle bir algı yaratmak.
Eğer bunun aksi bir politika yürütülmeye başlanıldıysa zaten Skoda almanın mantığı kalmıyor, gidip VW almak çok daha mantıklı olur.
Genel olarak fiyatlara baktığınızda da çoğu modelinde diğer markalarla rekabetçi fiyatlarla geliyor. (Scala hariç desem daha doğru olur herhalde)
Bayilerde hangi araçlar var, sipariş versen kaçtan gelir, ne zaman gelir, sipariş alıyorlar mı o konuları bilemiyorum. Neticede bayilerle çok uzun zamandır görüşmedim. Lakin salt fiyat karşılaştırması yapılınca 1.0 tsi 95 hp dsg Highline Polo 198 bin lirayken Scala'nın giriş paketi olan Elite donanım oldukça pahalı olmuş. Comfortline Polo'ya göreyse zaten uçmuş fiyatı. Aslında Skoda, aracın fiyatını pahalı tutarken tek bir şeyi düşünmüş bence; o da hacim konusunda bu fiyat aralığında alternatifi yok gibi bir şey. Egea sedanın bagajı daha hacimli ama Scala'nın kullanım pratikliği daha fazla. 467 litrelik bagajının yanı sıra arka yaşam alanının da çok geniş olduğu söyleniyor. Haliyle kullanışlı hacim arayan için bu araca alternatif bir model pek fazla kalmıyor. Hacim ihtiyacı olmayanlar içinse bu fiyatlarla pek cazip olmadığı ortada.Bayide Golf yok Hocam şuan 2019 model bahsettiğiniz motor donanım Golfler bile 220 ye ilanlara koyuluyor. Scala bayilerde varsa B segmenti görülmediği sürece birkaç bin lira gönül alma indirimi yaparlar ve satılır diye düşünüyorum.
Polo 1.0Tsi Dsg Comfortline 158.000TL eğer Scala algı olarak C olamazsa yurtdışında bile Golf e gerek var mı sorusunu sorduracak büyüklüğe ulaşmış Polo varken işi zor fakat bayide Polo var mı?
aynen şöyle cvt şanzımanla satsalar mis gibi opsiyon olurdu.Egea 1.4 fire motora Otomatik seçeneği eklese HB versiyonu Golf kitlesini bile düşündürürde işte otomatik eksiği var
Yok ölü doğum değil de hepsi Intercity'nin eline doğdu. =)Egea muadili araç, dizel otomatik fullleri arasında 55 bin lira fark var. Benzinli seçenekleri de pahalı.
Ölü doğum.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.