Yeni Skoda Scala'nın fiyat listesi yayınlandı

Screenshot_2020-07-28-13-11-51-487_com.android.chrome.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tuncay19
Elit paket Comfortline karşılığı ise ve bunlar lansmana özel tarzı bir fiyat değilse normal
 
Bana biraz pahalı göründü. Özellikle 1.5 tsi ve 1.6 tdi uçmuş vaziyette. Tabi neyle kıyasladığımız da mühim. Elite 1.0 tsi dsg 189 bin lira. Fiesta titanium 1.0 otomatik 178 bin lira. B segment ile kıyaslayınca pahalı. C segmentler ile kıyaslayınca bazı markalara göre daha uygun duruyor 1.0 elite ve premium donanımlar. Gerçi Golf 1.0 tsi dsg comfortline 200 bin lirayken kim elite paket Scala'yı 189'a alır orası da ayrı soru. Ama 1.5 ve 1.6 motorlu Premium'lar B ve C segmentlere göre her halükarda pahalı.
 
Son düzenleme:
Bana biraz pahalı göründü. Özellikle 1.5 tsi ve 1.6 tdi uçmuş vaziyette. Tabi neyle kıyasladığımız da mühim. Elite 1.0 tsi dsg 189 bin lira. Fiesta titanium 1.0 otomatik 178 bin lira. B segment ile kıyaslayınca pahalı. C segmentler ile kıyaslayınca bazı markalara göre daha uygun duruyor 1.0 elite ve premium donanımlar. Gerçi Golf 1.0 tsi dsg comfortline 200 bin lirayken kim elite paket Scala'yı 189'a alır orası da ayrı soru. Ama 1.5 ve 1.6 motorlu Premium'lar B ve C segmentlere göre her halükarda pahalı.
Bayide Golf yok Hocam şuan 2019 model bahsettiğiniz motor donanım Golfler bile 220 ye ilanlara koyuluyor. Scala bayilerde varsa B segmenti görülmediği sürece birkaç bin lira gönül alma indirimi yaparlar ve satılır diye düşünüyorum.
Polo 1.0Tsi Dsg Comfortline 158.000TL eğer Scala algı olarak C olamazsa yurtdışında bile Golf e gerek var mı sorusunu sorduracak büyüklüğe ulaşmış Polo varken işi zor fakat bayide Polo var mı?
 
Son düzenleme:
Tüm motor seçenekleri dsg'li ve donanımlı olarak gelmiş. Bunun sonucunda da pahalı olmuş. Gerçi bu fiyatlar ne olursa olsun pahalı yani.

Hele ki egea gibi uygun rakibi varken bu fiyatlarla işi zor. Tam olarak c segmenti de değilsin ki yani c segmenti fiyatlarını kendine örnek alıp bu fiyatları koymuşsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Beyler hepiniz bir şeyi unutmuşsunuz vag arabası karşimmmm! Golf le aynı karşimmmm! Bu algıyla pahalıda olsa satar
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Beyler hepiniz bir şeyi unutmuşsunuz vag arabası karşimmmm! Golf le aynı karşimmmm! Bu algıyla pahalıda olsa satar
Skoda'nın zaten amacı ucuza pratik, büyük VW satmak ve böyle bir algı yaratmak.
Eğer bunun aksi bir politika yürütülmeye başlanıldıysa zaten Skoda almanın mantığı kalmıyor, gidip VW almak çok daha mantıklı olur.

Genel olarak fiyatlara baktığınızda da çoğu modelinde diğer markalarla rekabetçi fiyatlarla geliyor. (Scala hariç desem daha doğru olur herhalde)
 
Skoda'nın zaten amacı ucuza pratik, büyük VW satmak ve böyle bir algı yaratmak.
Eğer bunun aksi bir politika yürütülmeye başlanıldıysa zaten Skoda almanın mantığı kalmıyor, gidip VW almak çok daha mantıklı olur.

Genel olarak fiyatlara baktığınızda da çoğu modelinde diğer markalarla rekabetçi fiyatlarla geliyor. (Scala hariç desem daha doğru olur herhalde)
Haklısınız Skoda yi bu yüzden seviyorum ama scala nin fiyatları gereksiz pahalı B segmenti altyapisinidaki aracın daha ucuz olmasını beklerdim
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Bayide Golf yok Hocam şuan 2019 model bahsettiğiniz motor donanım Golfler bile 220 ye ilanlara koyuluyor. Scala bayilerde varsa B segmenti görülmediği sürece birkaç bin lira gönül alma indirimi yaparlar ve satılır diye düşünüyorum.
Polo 1.0Tsi Dsg Comfortline 158.000TL eğer Scala algı olarak C olamazsa yurtdışında bile Golf e gerek var mı sorusunu sorduracak büyüklüğe ulaşmış Polo varken işi zor fakat bayide Polo var mı?
Bayilerde hangi araçlar var, sipariş versen kaçtan gelir, ne zaman gelir, sipariş alıyorlar mı o konuları bilemiyorum. Neticede bayilerle çok uzun zamandır görüşmedim. Lakin salt fiyat karşılaştırması yapılınca 1.0 tsi 95 hp dsg Highline Polo 198 bin lirayken Scala'nın giriş paketi olan Elite donanım oldukça pahalı olmuş. Comfortline Polo'ya göreyse zaten uçmuş fiyatı. Aslında Skoda, aracın fiyatını pahalı tutarken tek bir şeyi düşünmüş bence; o da hacim konusunda bu fiyat aralığında alternatifi yok gibi bir şey. Egea sedanın bagajı daha hacimli ama Scala'nın kullanım pratikliği daha fazla. 467 litrelik bagajının yanı sıra arka yaşam alanının da çok geniş olduğu söyleniyor. Haliyle kullanışlı hacim arayan için bu araca alternatif bir model pek fazla kalmıyor. Hacim ihtiyacı olmayanlar içinse bu fiyatlarla pek cazip olmadığı ortada.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Tuncay19
Scala zaten satacağı kadar araç sattı, fiyatları sorgulamadan önce bu parayı versek dahi araba alabiliyor muyuz bakmak lazım. Gruplardan duyduğum kadarıyla araç yok diyip yolluyorlarmış müşterileri scala dahil birçok modelde. 2bin civarı gelen aracın bi fiyatı olmalıydı birkaç yıl sonra 2. Ele düştüğünde piyasası olması için
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan ve Sirius
C segmentinde Megane, Corolla, Elantra ve Egea (B+) varken bu aracın giriş seviyesi için 200 bin vermek bilemedim ki ne desem.