Bu saçmalıklara Hyundai yetkili de katıldı,ben zaten 65 binde beri dışarda kendi parçalarımla yaptırıyorum.Adamlar o kadar lakayıt o kadar tok ki anlatamam,servis sorumlusuyla birbirimize giriyorduk son bakımda arabanız 4 ileri dediği ben de hayır CVT dediğim için,4 ileri tamam desem yanlış yönlendirecek.Randevu alıp gidiyorsun hayır almadınız alsaydınız biz şimdi o parçayı nereden getirtelim diyorlar.Her servis böyle bir tutum sergilemiyor ancak fiyat politikaları aynı.Üstelik kullandığı parçalarda kalitesiz,vag grubunda elle tutulur en azından motor yağı var,onlar da 5W30 u tüm motorlara çakıp geçiyorlar ama en azından kaliteli bir yağ kullanıyorlar Edge Pro LL serisi,Helix Ultra serisi gibi.Hyundaide bir bayiye gidiyorsun yarı sentetik 10W30 u 1.6 turboya koyuyorlar,başka bayi Magnatec koyuyor,diğeri Petrol Ofisi koyuyor standartta yok.Vag grubu gibi 30 binde bir filtre değiştirmiyorlar ancak malzemeler kaliteli değiller.Vagta madem filtreleri 30 binde değiştiriyor,aynı olayı motor yağında da yapsınlar da görelim,madem gerek yok boşa para vermesin insanlar.
Yetkili servise orijinal parça veya değişmesi lazım olan,garantili değişim isteyip kazıklanmayı kabul etmek dışında asla uğramamak lazım bu devirde,adam silkmeye yer arıyor hepsi,aynı zamanda da müşteri ilişkilerinden yoksun,teknik imkanlar sunmayan bir yapıları var.Örneğin,aracı 3-5 gün kalması gerekenlere madem o kadar para veriyorlar ikame araç ver ki seni tercih etmek için bir nedenleri olsun.Tabii ki öyle bir şey de yok.