Yılın Otomobili 2019

Yılın otomobili 2019 kısa listesi açıklandı. Mart ayı gibi kazanan belli olacak.

Alpine A110

alpine-a110.jpg


Citroen C5 Aircross

citroen-c5-aircross.jpg


Ford Focus

ford-focus.jpg


Jaguar I-Pace

jaguar-i-pace.jpg


Kia Ceed

kia-ceed.jpg


Mercedes Benz - A Class

mercedes-clase-a.jpg


Peugeot 508

peugeot-508.jpg


Adayların uzun listesi

Do-TcyLX4AE2NRR.jpg-large.jpeg.54dbad1c324d08f060482fe03986852a.jpeg


http://www.caroftheyear.org/winners/2019/nominees.php
 

cansensoy

Düz Yol Gazcısı
7 Eki 2018
33
76
185
İstanbul
Marka
Volkswagen
Peugeot'un tasarımları normalde bana hitap etmez. Ama bu sefer farklı, adamlar yapmış arkadaş...
(Gönlümden hala Alpine A110 olur demek geliyor ama ödülün ona verilmesiyle benzinin 3 liraya inmesi aynı ihtimale sahip benim gözümde :rolleyes:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
I-Pace olamaz. Üretim adetleri hala çok az, küçük, pahalı ve rakiplerine göre çok farklı değil. Pek bir artısı yok yani yeni bir standart belirlemiyor. Ama 508 ve A Serisi standartları yeniden belirliyorlar.

A serisi neyi belirliyor Allah aşkına ya :D
Ön taraftaki kocaman ekran ve gelişmiş sesli komut dışında rakiplerinden ne farkı var ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
A serisi neyi belirliyor Allah aşkına ya :D
Ön taraftaki kocaman ekran ve gelişmiş sesli komut dışında rakiplerinden ne farkı var ?
Ben de böyle düşünüyorum. Hatta arttırıyorum; focus torsiyona geçti diye yaygara koptu fakat premium bir markanın modeli torsiyona geçince ses seda çıkmadı, eksiklik görülmedi. Hatta ve hatta Focus en azından Sw, Active ve Vignale kasalarda motora bakılmaksızın bağımsız sunarken, yine düşük hacimli motorlar olan 1.5 benzinlilerde de bağımsız sunmaya devam ediyor. Mercedes ise sadece 2.0 hacimli motorunda sunuyor. En azından Focus bu gelişmiş süspansiyonu daha ulaşılabilir halde tutmuş. Mercedes'in iç mekan malzeme kalitesi, tasarım ve yapay zekaya benzer sesli komutu haricinde fazladan bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. Özellikle torsiyonlu versiyonun yol tutuş - konfor ikilisini torsiyonlu rakipleriyle kıyasladığımızda ne kadar fark olacak sizce ? Ben bariz fark olacağını da düşünmüyorum.

Mercedes A ve Focus olarak seçimlerimi belirtmemin sebebi de C ligi dünya genelinde en fazla göz önünde olan, tutulan ligin başında geliyor belkide. Haliyle oy verecek olan mercilerin de bu göz önünde bulunduracağı bir kriter olacaktır. Tıpkı f/p oranının da büyük kriterlerden biri olarak görülmesi gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan ve by

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Ben de böyle düşünüyorum. Hatta arttırıyorum; focus torsiyona geçti diye yaygara koptu fakat premium bir markanın modeli torsiyona geçince ses seda çıkmadı, eksiklik görülmedi. Hatta ve hatta Focus en azından Sw, Active ve Vignale kasalarda motora bakılmaksızın bağımsız sunarken, yine düşük hacimli motorlar olan 1.5 benzinlilerde de bağımsız sunmaya devam ediyor. Mercedes ise sadece 2.0 hacimli motorunda sunuyor. En azından Focus bu gelişmiş süspansiyonu daha ulaşılabilir halde tutmuş. Mercedes'in iç mekan malzeme kalitesi, tasarım ve yapay zekaya benzer sesli komutu haricinde fazladan bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. Özellikle torsiyonlu versiyonun yol tutuş - konfor ikilisini torsiyonlu rakipleriyle kıyasladığımızda ne kadar fark olacak sizce ? Ben bariz fark olacağını da düşünmüyorum.

Mercedes A ve Focus olarak seçimlerimi belirtmemin sebebi de C ligi dünya genelinde en fazla göz önünde olan, tutulan ligin başında geliyor belkide. Haliyle oy verecek olan mercilerin de bu göz önünde bulunduracağı bir kriter olacaktır. Tıpkı f/p oranının da büyük kriterlerden biri olarak görülmesi gibi.

Bana kalırsa facia. Mercedes satış danışmanları o konunun üstünde bile durmuyor. Çooook gelişmiş sesli komut sistemimiz var, E serisindeki gibi komple ekran var (alt donanım paketlerinde yok), ee hacı bu aracın yürüyeni nasıl ? Arkası bağımsız mı dedim adam bana torsiyon dedi audshaufhahdfhuaf..Diyor ki ama sesli komut sistemi klimadan bilmem neye kadar hepsini yönetiyor. E tamam da hiç iyi bir şey değil ki ? Ben zaten sürüşten bir şey anlamadım, beni o kadar sürüşten uzaklaştırdı ki arabayla oynamaktan yolda önüme bakmadım. Desen ki yol tutuş nasıl motor nasıl hiçbirine yanıt veremem yani :D
Premiumlarda satış argümanları pazarlama nasıl istiyorsa o şekilde ilerliyor, kendileri ön plana çıkarmak istedikleri teknolojiler veya tool'lar üzerinden satış yapmaya çalışıyorlar. Ama bu bir şeyi değiştirmez. O segmentte bir premiumda torsiyon olması kabul edilemez.
Abdurrahim Albayrak'ın dediği gibi : Resmen fazia
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bana kalırsa facia. Mercedes satış danışmanları o konunun üstünde bile durmuyor. Çooook gelişmiş sesli komut sistemimiz var, E serisindeki gibi komple ekran var (alt donanım paketlerinde yok), ee hacı bu aracın yürüyeni nasıl ? Arkası bağımsız mı dedim adam bana torsiyon dedi audshaufhahdfhuaf..Diyor ki ama sesli komut sistemi klimadan bilmem neye kadar hepsini yönetiyor. E tamam da hiç iyi bir şey değil ki ? Ben zaten sürüşten bir şey anlamadım, beni o kadar sürüşten uzaklaştırdı ki arabayla oynamaktan yolda önüme bakmadım. Desen ki yol tutuş nasıl motor nasıl hiçbirine yanıt veremem yani :D
Premiumlarda satış argümanları pazarlama nasıl istiyorsa o şekilde ilerliyor, kendileri ön plana çıkarmak istedikleri teknolojiler veya tool'lar üzerinden satış yapmaya çalışıyorlar. Ama bu bir şeyi değiştirmez. O segmentte bir premiumda torsiyon olması kabul edilemez.
Abdurrahim Albayrak'ın dediği gibi : Resmen fazia
İşte bu elektronik sistemlerin yeni trend olmasından dolayı zaten Ford da torsiyona geçti. Hem iç mekan iyi olacak, hem yürüyen iyi olacak, hem teknoloji bolluğu olacak.. Ee o zaman bu aracın premium fiyatlandırmaya sahip olması gerekiyor ? Nasıl uygun tutacaksın fiyatı ? Mercedes de o kısma yönelerek zaten yürüyende torsiyona geçti. He benim için problem yok, gider bağımsız versiyonu alırım olur biter. Ama onu da 2 litreye koymuşlar nereye ulaşıyorsun. Hadi yurt dışında ki adam 2 litreye bize göre daha rahat ulaşır ama yurt dışında da düşük hacimli benzinli motorlar oldukça revaçta.

Yani dediğin gibi sürüş konusu muallakta. Ben eminim zaten sürüşü kötü değildir ki yorumlarda da kötü olmadığı yönünde. Ama sıradan bir marka torsiyona geçince kopan yaygarayı premiumlar geçince göremiyoruz. Dediğin gibi süslü püslü ekranlar, caf caflı oyuncaklar algıyı direkt o yöne çekiyor. Ben eminim Ford da süslü püslü ekranları yağdırsaydı tıpkı a serisinde olduğu gibi polemik mevzusu olmayacaktı yürüyen kalitesi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal ve by

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
A serisi neyi belirliyor Allah aşkına ya :D
Ön taraftaki kocaman ekran ve gelişmiş sesli komut dışında rakiplerinden ne farkı var ?

Bir kaç teknlojik gelişmeler var. Mesela mercedes sesli komut sistemi ya da 3 boyutlu navigasyonu gibi. Bu tür şeyler hep öne çıkarıyor.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Bir kaç teknlojik gelişmeler var. Mesela mercedes sesli komut sistemi ya da 3 boyutlu navigasyonu gibi. Bu tür şeyler hep öne çıkarıyor.

One cikariyor da o bahsettigin seylerin bir cogu opsiyon. A serisi gibi bir arabaya bunlarla birlikte 300k bandinda para vermek ne derece mantikli ?
Bu arada arka yasam alani o kadar dar ki benim icin direk arka koltuk yok.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
İşte bu elektronik sistemlerin yeni trend olmasından dolayı zaten Ford da torsiyona geçti. Hem iç mekan iyi olacak, hem yürüyen iyi olacak, hem teknoloji bolluğu olacak.. Ee o zaman bu aracın premium fiyatlandırmaya sahip olması gerekiyor ? Nasıl uygun tutacaksın fiyatı ? Mercedes de o kısma yönelerek zaten yürüyende torsiyona geçti. He benim için problem yok, gider bağımsız versiyonu alırım olur biter. Ama onu da 2 litreye koymuşlar nereye ulaşıyorsun. Hadi yurt dışında ki adam 2 litreye bize göre daha rahat ulaşır ama yurt dışında da düşük hacimli benzinli motorlar oldukça revaçta.

Yani dediğin gibi sürüş konusu muallakta. Ben eminim zaten sürüşü kötü değildir ki yorumlarda da kötü olmadığı yönünde. Ama sıradan bir marka torsiyona geçince kopan yaygarayı premiumlar geçince göremiyoruz. Dediğin gibi süslü püslü ekranlar, caf caflı oyuncaklar algıyı direkt o yöne çekiyor. Ben eminim Ford da süslü püslü ekranları yağdırsaydı tıpkı a serisinde olduğu gibi polemik mevzusu olmayacaktı yürüyen kalitesi.

Yuruyeni teknolojiyi gectim bu arabanin arkasinda seyahat etmeye davet ediyorum herkesi :D
Diz mesafesinde Pegasus’la yarisir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
One cikariyor da o bahsettigin seylerin bir cogu opsiyon. A serisi gibi bir arabaya bunlarla birlikte 300k bandinda para vermek ne derece mantikli ?
Bu arada arka yasam alani o kadar dar ki benim icin direk arka koltuk yok.

300k buradaki fiyatı avrupa daki fiyatı önemli
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Yuruyeni teknolojiyi gectim bu arabanin arkasinda seyahat etmeye davet ediyorum herkesi :D
Diz mesafesinde Pegasus’la yarisir
Boy çok önemli anladığım kadarıyla. Ben binip denemediğim için bir şey diyemem ki zaten denesem de 1.71 boyum var. Mk3,5 Focus'a bile rahatça sığıyorum :D Ama testlere tekrar bir baktım da boydan dolayı sürücü koltuğunun ayarlanma şekli arka diz mesafesinde direkt belirleyici etken gibi duruyor. Carvieser ve Burak Ertem'in videolarında gayet yeterli gözükse de Eren Tekin'in ( ki o çok geride kullanır ) sunumunda pek yeterli durmuyor.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Boy çok önemli anladığım kadarıyla. Ben binip denemediğim için bir şey diyemem ki zaten denesem de 1.71 boyum var. Mk3,5 Focus'a bile rahatça sığıyorum :D Ama testlere tekrar bir baktım da boydan dolayı sürücü koltuğunun ayarlanma şekli arka diz mesafesinde direkt belirleyici etken gibi duruyor. Carvieser ve Burak Ertem'in videolarında gayet yeterli gözükse de Eren Tekin'in ( ki o çok geride kullanır ) sunumunda pek yeterli durmuyor.

Boyum 1.85, sedan mk3,5 focus’ta cok ciddi bir rahatsizligim olmadi. Ona kiyasla baya kotu
 

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
arkadaşlar bu torsiyon olayını ben de sevmiyorum fakat artık torsiyon dediğimiz şey bile çok gelişti. bir araba torsiyonlu diye de bu kadar gömmeye; bağımsız süspansiyonlu diye de acayip övmeye gerek yok. konfor tutuş dengesine bakmak lazım. benim favorim a1. şahsen yeni a1 i çok beğendim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Porsche

Bilal

Panpa
7 Eki 2016
698
1,396
2,520
İstanbul
İlginç.. Ben de merak ettim şimdi. Bizim buralarda Mercedes bayisi yakında değil maalesef ama ilk fırsatta deneyeceğim.
En yakın mercedes kaynaşlıda :oops: ama şu yaklaşık 1 senedir düzce gişeleri kapalı, bende d100 e girip kırmızı ışık bekleyeceğime kaynaşlıdan gidip dönüyorum. Kaynaşlı-konuralp arası yeni yol yapılmış asfalt kalitesi çok güzel yol geniş ve genel olarak boş belirli yerlerde eds var ama zevkli bir yol tavsiye ederim. Işıklandırması falanda birleşince bir an tokyoda hissettiriyor.:D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım