Yılın Otomobili 2019

Yılın otomobili 2019 kısa listesi açıklandı. Mart ayı gibi kazanan belli olacak.

Alpine A110

alpine-a110.jpg


Citroen C5 Aircross

citroen-c5-aircross.jpg


Ford Focus

ford-focus.jpg


Jaguar I-Pace

jaguar-i-pace.jpg


Kia Ceed

kia-ceed.jpg


Mercedes Benz - A Class

mercedes-clase-a.jpg


Peugeot 508

peugeot-508.jpg


Adayların uzun listesi

Do-TcyLX4AE2NRR.jpg-large.jpeg.54dbad1c324d08f060482fe03986852a.jpeg


http://www.caroftheyear.org/winners/2019/nominees.php
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,182
45,746
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
En yakın mercedes kaynaşlıda :oops: ama şu yaklaşık 1 senedir düzce gişeleri kapalı, bende e5 e girip kırmızı ışık bekleyeceğime kaynaşlıdan gidip dönüyorum. Kaynaşlı-konuralp arası yeni yol yapılmış asfalt kalitesi çok güzel yol geniş ve genel olarak boş belirli yerlerde eds var ama zevkli bir yol tavsiye ederim. Işıklandırması falanda birleşince bir an tokyoda hissettiriyor.:D
Bakalim yolum oralara duser de vaktim olursa gidip bakacagim. Olmadi artik Istanbul'da bakacagim. Eregli'ye yeni focus geldi daha ona bile bakmaya gidemedim :D
 

ykaraca

Asfalt Kurutucu
20 Ocak 2018
56
1
21
670
Focus kesinlikle hak etmiyor bana kalırsa. Pazarlama için verebilirler belki. Normalde 508 veya A almalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

goktug.alp

Profesör
Destekçi
16 Nis 2018
574
495
1,470
ZONGULDAK-KKTC
Marka
Jeep
finale mercedes a ve 508 kalır diye düşünüyorum, ama eski a gibi yeni a'da da arka diz ve baş mesafesi hala az, ben arkada 1 saatlik yolculuktan sonra klostrofobik gelmeye başlıyor.

508 carwow da yılın otomobili seçildi ,508 alır gibi gözükyor ama 4 çeker olsaydı tadından yenmezdi :)
 

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,808
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
A serisinde bir önceki nesile göre çığır açan farklı bir şey oldu mu? multimedya zırvalıkları ile gelmeyelim. Opsiyon olarak +10-15 bin yazdıktan sonra her marka koyar. ki bunun mercedeste öyle olmadığını da biliyoruz. sürüş zevki ve hissi mercedesten tamamen uzak bir model A. Gözümde hiç şansı yok. Rakamları da ortada.
508 gerçekten hem tasarımı ile hem de D segmentinde fiyat avantajı ile öne çıkabilir. i-cocpit zaten çok güzel.
Ama oyum Focus'dan yana, bu jenerasyon tüm dünya basınında oldukça ilgi çekti. Bizim ülke şartları yüzünden belki tüm donanımlar gelemedi, gelenler de pahalı geldi ama Dünya'da rekabetçi bir rakama sahip. Teknolojik iyileştirmeler, güvenlik donanımları da çok iyi işler çıkardı.
508 veya Focus alacak gibi geliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: NeR0N ve Akın

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
Şöyle bir nokta da var ki aslında tamamen pazarlama olan bir ödül. Hemen söyleyeyim 2020 yılın otomobili golf, reddot tasarım ödülü de Mazda 3 e gider
 
  • Beğeni
Tepkiler: karyel ve Porsche

mburakozgen

Profesör
19 Mar 2017
294
364
1,395
Biz burda sürüş kalitesi eğiliminde bir topluluğuz aynı zamanda da azınlığız :D BMW üst düzey yöneticisi 1 serisinin neden önden çekere geçeceği yönündeki sorulara maliyet ve çoğu araç sahibinin arkadan itiş farkını bilmediğini belirtmişti. Yani bu gün faraza C segmenti fiyatına elektrikli yavaş süspansiyonu pekte iyi olmayan küçük teslavari oto pilotlu her tarafı ışıklı bilgisayarlı felan bi araç çıksın (ancak sürüşü berbat) eminim yılın aracı seçilir. Dünyada bu yönde bir trend var ve teklojik veya teknolojik hissettiren her türlü cihaz 1-0 önde başlıyor. Bu bağlamda her tarafı torsiyonda olsa çoğu özelliği opsiyonda olsa, üst segment elektronikleri C segmentiyle buluşturduğu için (opsiyon bile olsa) bence A serisi seçilecektir. Yukarıda saydığım mevzuları 2. Olarak sunan araç benim gözümde 508. Yani oylamayı yapanların en önemli kriteri bizim gibi sürüş olacağını zannetmiyorum
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
arkadaşlar bu torsiyon olayını ben de sevmiyorum fakat artık torsiyon dediğimiz şey bile çok gelişti. bir araba torsiyonlu diye de bu kadar gömmeye; bağımsız süspansiyonlu diye de acayip övmeye gerek yok. konfor tutuş dengesine bakmak lazım. benim favorim a1. şahsen yeni a1 i çok beğendim
Bagimsizi uzun sure kullandim. 1 aydir ise iyi bir torsiyon denebilecek bir arac kullaniyorum.

Kesinlikle cok net diyebilecegim sunlar var. Limitlerde hicbir torsiyon bagimsiz kadar iyi olamiyor kendimizi kandirmayalim. Firmalarin torsiyona gecmesi bagimsizdan iyi olmasindan degil tamamen maliyet. 1000 kisidende belki 10 tanesi benim yada bizler gibi deneyemeye kalkar. Bmw 1 serisi kullanicilarinin yuzde 90 i arkadan itis oldugunun farkinda bile degildi bi ara. Simdi bmw 1 de arkadan itisi birakiyor. Yani diyecegim o ki torsiyon limitlerde bir bagimsiz kadar iyi olamayacak gibi duruyor ( simdilik ).
Gelelim artisina. Torsiyon bagimsizdan acik ara daha konforlu. Limitlere oynamazsanizda arabanin karakteri daha sakin daha pozitif .
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Gelelim artisina. Torsiyon bagimsizdan acik ara daha konforlu. Limitlere oynamazsanizda arabanin karakteri daha sakin daha pozitif .

Bunun sebebi süspansiyon sertliğidir. Bağımsız süspansiyon sağ tarafta bir çukur varsa oradan geçerken sağ taraf etkilenir solda çok bir değişim olmaz ama torsiyon da bir birine bağlı olduğu için iki tarafta bu tür durumda etkilenir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
Bagimsizi uzun sure kullandim. 1 aydir ise iyi bir torsiyon denebilecek bir arac kullaniyorum.

Kesinlikle cok net diyebilecegim sunlar var. Limitlerde hicbir torsiyon bagimsiz kadar iyi olamiyor kendimizi kandirmayalim. Firmalarin torsiyona gecmesi bagimsizdan iyi olmasindan degil tamamen maliyet. 1000 kisidende belki 10 tanesi benim yada bizler gibi deneyemeye kalkar. Bmw 1 serisi kullanicilarinin yuzde 90 i arkadan itis oldugunun farkinda bile degildi bi ara. Simdi bmw 1 de arkadan itisi birakiyor. Yani diyecegim o ki torsiyon limitlerde bir bagimsiz kadar iyi olamayacak gibi duruyor ( simdilik ).
Gelelim artisina. Torsiyon bagimsizdan acik ara daha konforlu. Limitlere oynamazsanizda arabanin karakteri daha sakin daha pozitif .
Hocam ben de bunu demek istiyorum. Sizin de saydığınız sebeplerden adamlar konforu ve yeterli tutuşu daha az maliyetli sağlıyorsa burada bi problem yok. Yeni nesil birçok b segmenti araçta kampana fren var. Ama Sinan Koç gibi bir sürücü değilseniz ve bakmadıysanız bunu kim hisseder ve fark eder tartışılır
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Bunun sebebi süspansiyon sertliğidir. Bağımsız süspansiyon sağ tarafta bir çukur varsa oradan geçerken sağ taraf etkilenir solda çok bir değişim olmaz ama torsiyon da bir birine bağlı olduğu için iki tarafta bu tür durumda etkilenir.
E tabiki yani arabanin altina egilip bakilincada net fark ediliyor :) kim bakar hakikaten normalde bilmiyorum
 

karyel

Profesör
2 Kas 2016
313
441
1,395
40
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,911
2
24,202
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Mücadele; Focus, 508, A arasında geçer. sonunda A alır. haketmiş olur mu? bence hayır.
Gelelim 2020'ye;

Sailor'a katılıyorum; Seneye Mazda 3'ü muhakkak konuşacağız. İç mekan tasarımı çok iyi, özellikle direksiyon muhteşem görünüyor. Dış tasarımına diyecek bir şey yok zaten. Motor skyactive x olacak. daha ne olsun!
https://www.otopark.com/2018/11/yeni-mazda-3-los-angelesda-tanitildi/
Hatchbackine talibim.Seneye mazda 3ün zor rakipleri var.Corolla ve golf geliyor
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım