Manuel seçeneği de satılırsa bir şey fark etmez. Aksine otomatik isteyenlere de hitap etmiş olurlar.
Yanlış anlamanızı istemem ama varsın zevk vermesin mi dediniz yanlış mı duydumCift kavrama olsa ariza ihtimali yuksek
Robotize olsa gecisler rezalet
Cvt olsa surus zevki yok
Eee hangisi mutlu edecek bilmiyorum.benim acimdan en onemli unsur ariza olma ihtimali dusuk ve bakiminin ucuz olmasidir.kendi aracim cift kavrama olmasina ragmen yuruyen bomba her an hersey olabilir.cvt de mis gibi ne debriyaj balatasi var ne bisey.istedigin kadar zorla siyiracak bisey yok varsin zevk vermesin.bu kadar guclu bir arabada sanziman ve debriyaj sorunu ilerleyen zamanlarda mutlaka olacaktir.bence muhendisler dogrusunu yapmis.zaten cigerli devir ceviren type r artik yok devir çevirsede o zevki fazla verecegini sanmiyorum.sonucta turbolu arac.
Yanlış anlamanızı istemem ama varsın zevk vermesin mi dediniz yanlış mı duydumBu aracı millet ailesiyle uzun yola çıksın veya ekonomi yapsın işe gitsin gelsin diye almıyor. Tamamen keyif almak isteyen alıyor .Yeni yıl liste fiyatıyla varsın keyif vermesin masrafsız olsun diyebileceğiniz bir sürü araç alınabiliyor zaten. Bana kalırsa bu düşünceniz yanlış.
hayret 3 yıldır Micra'da CVT kullanıyoruz hiç geleceğin şanzımanı gibi görememişim. Sen Koenigsegg'în şanzımanı ile karıştırmış olmayasın?Type-R cvt olursa Jet ucağı gibi olur. Tutamazsın yolda. 300 beygirlik motora cvt bağlamak manyak bişey.
CVT zaten geleceğin vites sistemi. Çok umutluyum.
Hocam yanlış anlamazsanız neye dayanarak geleceğin vites sistemi yorumunda bulundunuz deneyiminizi ve bilginizi paylaşmanızı isterim cünki benim için berbat bir şanzımanType-R cvt olursa Jet ucağı gibi olur. Tutamazsın yolda. 300 beygirlik motora cvt bağlamak manyak bişey.
CVT zaten geleceğin vites sistemi. Çok umutluyum.
Yahu teyzemin honda jazzında kuzenimin civic'inde var sac bas yoldurur bu şanzımanhayret 3 yıldır Micra'da CVT kullanıyoruz hiç geleceğin şanzımanı gibi görememişim. Sen Koenigsegg'în şanzımanı ile karıştırmış olmayasın?
İyi de hocam model s ile typer'ın tek ortak özelliği, ikisinin de otomobil olarak geçiyor olması. Başka da bir ortak yanları yok. İki aracı da alan kesimin beklentisi taban tabana zıt. Birinin hissiyatını öbürüne verirsen doğru iş yapmış olmuyorsun.Abartmayın arkadaşlar, Aynı tepkiyi Tesla model S e de yapıyordunuz. Motor sesi yok, felan filan diyip yadırgıyordunuz.
Gelsin görelim bakalım herkez bayılcaktır.
Ford mustang'in otomatiği arabayı nasil baltalıyorsa buda typer'ı baltalar gibime geliyor dünyanın en iyi 3 hathach'inden birini kayıp ediyoruz geride kalanlar bizimdirVallahi bu şanzıman geleceğin mi geçmişin mi bilemem. Ama cvt'ye 250 bin lira versem bir daha uyuyamazdım. O parayı o şanzımana vermem için hem performans hem de performans hissi anlamında dsg, zf kadar başarılı olması gerek.
ben hala öyle diyorumAbartmayın arkadaşlar, Aynı tepkiyi Tesla model S e de yapıyordunuz. Motor sesi yok, felan filan diyip yadırgıyordunuz.
Gelsin görelim bakalım herkez bayılcaktır.
Bizim bildiklerimizden daha farklı bir cvt türü varsa bilemem. Ama standart araçlara koyulan cvt ile typer'a yazık edilmiş olur.Ford mustang'in otomatiği arabayı nasil baltalıyorsa buda typer'ı baltalar gibime geliyor dünyanın en iyi 3 hathach'inden birini kayıp ediyoruz geride kalanlar bizimdir![]()