Yorumsuz....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hocam burada devletlerin tutumu da önemli bence. Belirlenen testlere girmemiş veya geçememiş araçların trafiğe çıkmaması lazım. Ama Allah bilir neler neler dönüyor da haberimiz yok. Egea nın kaza testinin olmayışı çok büyük eksik.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Akın
Hocam burada devletlerin tutumu da önemli bence. Belirlenen testlere girmemiş veya geçememiş araçların trafiğe çıkmaması lazım. Ama Allah bilir neler neler dönüyor da haberimiz yok. Egea nın kaza testinin olmayışı çok büyük eksik.
Ya hocam hepsini gectim carpisma acisi felan diyorlar ben aracimla lastiklerim bayatlamis durumda (sonradan farkettim) yolda islakken kirmizi isigi son anda farkedip duramayip A kasa bi vectraya vurup ordanda trafik tabelasina vurarak durdum ki o haldeyken bile sadece farlarim gitti radyatorum ve intercoolerim delindi baska birsey olmadi o olayimdan sonrada senede lastik degistirir oldum ki bu sene icerisinde 2 sefer lastik degisimi yaptim 48 derecenin ardindan araba yolu tutmaz en ufak bi harekette bile lastikler baya baya otmeye baslar hale gelince gidip yeniledim ama gel gorki adamlarin donanimi sozde fazla ama gel gorki can tasimaya mecali yok arabanin
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
dün ki bahsettiğim konu buydu. civic çıktı ona da başladılar r.i.p honda, yeni civic tırt çıktı gibi yorumlara. kızdığım nokta bu işte. 14572266_1112963022072635_8234157863229608687_n.jpg 14516370_1112963055405965_2463535392811309367_n.jpg 14563391_1112963032072634_8454663387149059453_n.jpg
 
hocam zaten olması gereken bu. otomobil yaya'ya çarptığı zaman oluşan kinetik enerjiniyi minimuma düşürmesi için özel olarak yapılıyor. ama forumlarda civic dağıldı bmw de çizik yok diye geyiğini yapıyorlar. :D
456345343.JPG
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Akın
Bence Egea, Toyota'yı sıyırıp ağaca vurmuş. İki araç kafa kafaya çarpışıp da bu hale gelemezler. Arabadaki en sağlam olması gereken yerin iki farklı noktadan kırılmasıda çok vahim.
 
Kazanın nasıl olduğunu tam çözemedim ama auris sağ ön tarafıyla egea'nın önünü götürmüş gibi. Benzer kaza teyzemin başına gelmişti fd6 civicle ışıktan kalkarken son anda kırmızıda geçen ibiza ön tamponunu almıştı ama ibizada sadece kapıda çizik vardı. Tabi civic'te şasi yamulması gibi bi durum yoktu.
Egea'ların bu fotoğrafları korkutucu tabi ama çarpışma testini merak ediyorum ben.
 
Arkadaşlar tüm arabalar ne kadar kırıldığından ziyade içindekini bir şekilde sağ çıkarmak üzerine yapılır. Burada da sağ çıktıysa kaza yapan problem yok demektir. Aksi bir şey söylemek bilgimiz yokken fikrimiz var demek olur
Doğru ama bir yere kadar, hiç mi yüksek hızlara çıkmayacak bu.
 
Sizi arabanın görünmeyen yerlerindeki güvenlik elemanı korur kaza sırasında. Sizin dediğiniz aşırı derecede kırılma arabanın kaportasındaki sağlamlık. Onu da fiat nispeten daha ucuz araçlar ürettiği için daha kırılgan yapıyor. Gerçek güvenlik seviyesini öğrenmek için ncap testlerine bakmak lazım. Pagani de ikiye bölünüyor kenardan darbe aldığında sonuçta
Yamulan şasiyi kastettim ama, olsun. Eleman kurtarır bizi.
 
Bence fiat çarpışma testine sokmak istese egea'yı çıkar çıkmaz sokardı çarpışma testine. Girse de 3 yıldızdan yukarı alacağını sanmıyorum.
 
Egeaya gerçekten buyük bir şüphe ile yaklaşmaya başladım artık. Çünkü bir araba her karıştığı kazada Perte mi çıkar veya bu denli hasar mi alır anlamadım gitti. Umarım egea yüzünden insanlar zarar görmez, acı çekmez.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
En başta egea ne kadar sağlam dedim sonra farkettim ki kafa kafaya girmişler :( cidden yazık yani bu kadar kötü olmaması gerek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...