 İzmir'in trafiğinde test etmek seni çok memnun etmemiş gibi abi, bi de sunroof standart olacağına daha büyük bi multimedya ekranı standart olsa sunroof opsiyon olsa çok daha mantıklı olurmuş gibi, ilginç
 İzmir'in trafiğinde test etmek seni çok memnun etmemiş gibi abi, bi de sunroof standart olacağına daha büyük bi multimedya ekranı standart olsa sunroof opsiyon olsa çok daha mantıklı olurmuş gibi, ilginç  )
)
Bir önceki kasaya göre tipsiz gerçektenTesti henüz izlemedim ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim;
ÇOK TİPSİZ YA

Geriye doğru evrilmiş mübarekBir önceki kasaya göre tipsiz gerçekten

Şu geliştirmeleri mevcut kasanın dizaynı üzerinden yapsalardı daha doğru olabilirdi. Bence de gerileme mevcutGeriye doğru evrilmiş mübarek

Aynı Golf'teki gibi devrimsel değil evrimsel bir tasarım olabilirdi.Şu geliştirmeleri mevcut kasanın dizaynı üzerinden yapsalardı daha doğru olabilirdi. Bence de gerileme mevcut
Kesinlikle. Zaten i30'un o beğenediğimiz kasası herkes tarafından takdir görüyordu hemen hemen. Aracı farklı ve özgün kılıyordu, böyle başarılı çizgiyi bozmanın mantığı neydi ben anlamadım. Daha az maliyetle ufak bir iki rötuşla çok daha iyi bir dizayn çıkarılabilirdi ama markanın yeni tasarım diline adapte edeceğiz diye bozmuşlar güzelim tasarımı.Aynı Golf'teki gibi devrimsel değil evrimsel bir tasarım olabilirdi.
Geriye doğru evrilmiş mübarek
Genel görüş sizinkine paralel olmakla birlikte, ben farklı düşünüyorum.Kesinlikle. Zaten i30'un o beğenediğimiz kasası herkes tarafından takdir görüyordu hemen hemen. Aracı farklı ve özgün kılıyordu, böyle başarılı çizgiyi bozmanın mantığı neydi ben anlamadım. Daha az maliyetle ufak bir iki rötuşla çok daha iyi bir dizayn çıkarılabilirdi ama markanın yeni tasarım diline adapte edeceğiz diye bozmuşlar güzelim tasarımı.
 Eski kasa i30'un iç tasarımını da, dış tasarımını da ilk çıktığından beri sevememiştim. Hele Cee'd'in tasarımını o kadar beğenirken i30'a o kadar soğuk bakmam tamamen tasarımsal detaylarla ilgiliydi. Bunun temel nedenlerinden biri de orta konsol kumandaları ve havalandırma ızgaralarıydı. Yeni kasayı o yüzden ben daha bir eli yüzü düzgün buldum
 Eski kasa i30'un iç tasarımını da, dış tasarımını da ilk çıktığından beri sevememiştim. Hele Cee'd'in tasarımını o kadar beğenirken i30'a o kadar soğuk bakmam tamamen tasarımsal detaylarla ilgiliydi. Bunun temel nedenlerinden biri de orta konsol kumandaları ve havalandırma ızgaralarıydı. Yeni kasayı o yüzden ben daha bir eli yüzü düzgün buldum  Bunlar kişisel tercihler ve zamanla gözler alışırsa değişebilecek değerlendirmeler, asıl önemli olan kısım sürüş dinamiklerinde ve altyapıdaki farklar olacaktır. Onu da test araçları bayilere geldiği zaman öğrenebileceğiz
 Bunlar kişisel tercihler ve zamanla gözler alışırsa değişebilecek değerlendirmeler, asıl önemli olan kısım sürüş dinamiklerinde ve altyapıdaki farklar olacaktır. Onu da test araçları bayilere geldiği zaman öğrenebileceğiz  Biraz bekleyelim.
 Biraz bekleyelim.Vallahi tasarim konusu cok goreceli bir kavram. Disi berbat diyemem ama eski kasasi daha yakisikli geliyordu bana. Yoksa ic mekan ve altyapisal degisiklikler ( 28 kg'dan daha fazla kilo kaybi beklerdim) hosuma gittiGenel görüş sizinkine paralel olmakla birlikte, ben farklı düşünüyorum.Eski kasa i30'un iç tasarımını da, dış tasarımını da ilk çıktığından beri sevememiştim. Hele Cee'd'in tasarımını o kadar beğenirken i30'a o kadar soğuk bakmam tamamen tasarımsal detaylarla ilgiliydi. Bunun temel nedenlerinden biri de orta konsol kumandaları ve havalandırma ızgaralarıydı. Yeni kasayı o yüzden ben daha bir eli yüzü düzgün buldum
Bunlar kişisel tercihler ve zamanla gözler alışırsa değişebilecek değerlendirmeler, asıl önemli olan kısım sürüş dinamiklerinde ve altyapıdaki farklar olacaktır. Onu da test araçları bayilere geldiği zaman öğrenebileceğiz
Biraz bekleyelim.

benim bildiğim 60 kiloya yakın gitti. Belki de cam tavandan 28 kilodur.28 kg'dan daha fazla kilo kaybi beklerdim)
haklısın walla adamlar uraşıo edio pc başında oturanlar da eleştirio . .Kesin bozulurcular gelmiş gene.
 
	