Tamam, ben de bir şey unuttum galiba diye düşünüyordum. Editledim şimdi yorumu Ben cam tavanı çok severim, standart bir sürücü için cam tavan ve cam tavansız versiyon sürüş kabiliyetinde aşırı fark yaratmaz. Ama benim gibi otomobili limitlerde kullanmayı sevenler için o fark hissedilecektir. Neredeyse +1 kişi daha ekliyoruz ağırlığa. Tercih edenlere tabii ki saygı duyarım ama standart özellik olması noktasında yanlış pazarlama olduğu kanaatindeyim
Limit arayan yallah Focus alsın i30 yeni kasasında nasıl tabii henüz bilmiyorum ama eski kasasında bir gıdım sürüş hissi yoktu. Camı açıp lastik sesi dinleyeceksin ki kaydığını anlayasın, öyle bir arabaydı. Ha çok rahattı, hiç yormayacak cinsten bir arabaydı o ayrı. O ruhtaki bir arabanın limitleri ne kadar olursa olsun, cam tavan gibi bir etkiyi anlamak imkansız oluyor. Ben i20'de cam tavanlı ve cam tavansız i20 kullanarak net farklar gördüm, ama 1.2 atmosferik motorda B sınıfı arabada gördümOrhan hocamın yorumuna verdiğim cevaptaki gibi standart sürücü için sürüş kabiliyetleri konusunda ekstra bir sıkıntısı olmaz. Tüketim, trim sesi ve belki amortisör konforu konusunda bir eksisi olur ama benim gibi otomobilini zorlamayı sevenlere sıkıntı çıkaracaktır. Gerçi hyundai i30 ile kaç kişi limit kasar o ayrı ama satın alanlardan yapmak isteyecekler elbet olacaktır