honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Verilerde bir hata var sanırım 156 hp Mercedes a200 182 hp Civic'den oldukça yavaş bir araç.

http://www.zeperfs.com/en/duel4492-6717.htm

Şanzıman dişli oranı ve motorun max tork bandı hızlanmada belirleyicidir. Tüm hesaplamayı kataloglarda yer alan 0-100 değerine göre yapıp motorun tork bandını ve şanzıman dişli oranlarını buna göre kalibre eden araçlar 0-100 arasını Civic'den önde tamamlarken 100 km üzerinde ivmelenmede düşüş yaşıyorlar ve 0-200 arasında Civic'den geride kalıyorlar.

0-100 arası bir aracın toplam performansını göstermediği gibi 100-200 arası da toplam performansı göstermez. Firmanın genel stratejisine göre kimi firmalar 0-100 arasını daha çabuk tamamlamayı hedefleyip şanzıman dişli oranlarını ve motorun tork bandını buna göre kalibre ediyor kimi firmalar ise daha geniş aralıkta performans elde edebilmek için şanzıman oranlarını ve motorun tork bandını daha geniş ayarlıyor.

Sonrada bunlardan habersiz birileri senin aracın 0-100'de geride kaldı benim aracım 100-200'de daha önde diye birbirlerini yiyor.



Bir fikra vardı onun gibi olmuş.

Adamın biri kurban mevzusunu anlatıyormuş:
– Çocuğu olmayan hazreti Davut Allah’a dua etmiş: “Ya Rabbi bana bir kız çocuğu ver, onu sana kurban edeyim” demiş. Duası kabul edilmiş. Davut kızının adını Ayşe koymuş; gel zaman git zaman, çocuğun kurban edileceği zaman gelmiş. Hazreti Davut kızı yatırmış, tam boğazını kesip kurban edecekken Azrail gökten bir keçiyle çıkagelmiş, “Kızı bırak, al bu keçiyi kurban et!” demiş.
Dinleyenlerden biri dayanamamış:
Yahu ben bunun neresini düzelteyim? Hazreti Davut değil, Hazreti İbrahim; kız değil erkek; Ayşe değil, İsmail; keçi değil, koç; Azrail değil, Cebrail!


Şimdi ben bunun neresini düzelteyim?

1- motorize değil robotize
2- "Çok yağ var bu nedenle kayıp çok" cümlesi ile "yağ bile sürtünme etkisi yapar" cümlesinin farkını bilmiyorsanız size yardımcı olamam.
3-Konu tork konvertörlü zf şanzımanın 8. Vitesi değil çift kavramalı DCT şanzımanın 7. Vitesi. Bu ikisini birbirine karıştırıyorsanız hiç bu tartışmaya girmeye çalışmayın.
4- Konu yine tork konvertörlü zf şanzıman değil çift kavramalı DCT şanzıman iken tork konvertör kilidinden bahsetmeye çalışmışsınız ama o tork konvertör kilidi DCT şanzımanda yok, CVT şanzımanda var.
5- Bakınız @mburakozgen'e yazdığım açıklama. Ayrıca zeperfs sitesindeki gps ile ölçüm verileri varken kalkıp 100 kg ağır araç ile karıştımışlardır demek de gülünç olmuş.

Tüm bu açıklamaların altına benim yanlış bilgilerle savunduğumu yazmışsın ve 4 tanede beğeni almış, Şu mesajı beğenenler lütfen bu mesajdan ne anladıklarını yazsın cidden çok merak ediyorum.





Bilgi seviyeniz bu ise sizinle olan tartışmanında sonuna geldik demektir.

Elinizin altında sınırsız bilgi kaynağı olan internet var birşey iddia etmeden önce iki dakika araştırma yapsanız şu boş muhabbetlerin hiçbirisi yaşanmayacak.
Hocam gerizekalı değiliz, yazdıklarını okuyabiliyoruz. Senin de anladığını düşünüyorum. Belli ki önceki sayfalardaki ZF yorumlarına, ıslak çift kavrama yorumlarına da cevap vermişim. Laf ebeliği yaparak denmeye çalışılanları da çarpıtma lütfen, bir yere varmaz.

Anlamazdan gelmeye de devam edebilirsin, pek umrumda değil açıkçası şu mesajdan sonra.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Yalniz beyler, hondadaki cvt evet cagin gerisinde, ama bildigimiz cvt teknolojisinden cok onde, biraz kullanmayi bilmek lazim, mesela civic rs ile roll mu yapcan, araba kick down yapmadan yurumuyor, once s e alcan, gazi kokledigin anda hizlica once d ye alcan sonra tekrar s e, o zaman o lag olayinin kafasi karisiyor ve araba hizlica deli gibi yurumeye basliyor, bunu da gokce abi buldu, caresizlik insani sacma sapan ama ise yarayan yontemlere itiyor :D manuelde kullanmayin, yurumuyor manuelde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV

AcilStop

Elit Apaçi
3 Kas 2017
346
248
945
40
Abi başlığa demedim de Cvt nin doğal yararları dışında yararı olmayan bir şanzıman maalesef Honda'nın ki Hondanın 95 yılından itibaren kullandığı cvt nin önüne tk ekleniyor.Ekstra bir arge değil.O yüzden şanzımanın dayanabileceği max tork 95 model 2,0 atmosferik torku

Hocam herkes bilgisini paylaşsın benimde bilmediğim birçok şey vardır muhakkak. Ancak bilgisi olmadan fikri olanlar yüzünden gereksiz yere tartışma yaşanması ya da marka holiganı gibi bir aracın eleştirilmesi ya da övülmesi rahatsız edici oluyor.

Bu arada Hondata Civic'deki CVT şanzımanın sınırlarını bulabilmek için bu motordan alınabilecek en yüksek güç ve tork değeri ile aracı zorlamışlar ve buna uygun şekilde yazılım yapıyorlarmış.


Hondata yazılımı ile torkun 270 nm'ye güvenli bir şekilde çıkabildiği düşünülürse Civic'de kullanılan CVT'nin limitlerinin 220 nm ile sınırlı olmadığı anlaşılıyor.

Forumda link vermek yasak mı bilmiyorum.

Hızlanma üzerine araştırma yapmak isteyenler google da Tork beygir gücü rpm ve hızlanma üzerine temel bilgiler diye bir arama yaptırıp ilk çıkan linkteki uzun makaleyi okuyup birbiri ile ters orantılı olan max tork ve tork bandı genişliği arasındaki ilişkiyi daha iyi anlayabilirler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Gormeyenler icin birkac civic videosu atiyorum, daha once de atmistim, koydugumuz videolarin altinda detaylar yaziyor:

Bu videoda ilk civic de 2 kisiyiz, tek kisi olan lci ile kafa kafaya gidiyor, sonraki videoda lci da 2 kisiyiz, orda kopturup gidiyor civic:

https://instagram.com/p/BVzDVOJnnUa/

Buda lci ile stock 118i nin yarisi, ordan goz hesabi yapin, 118i ci abimiz erken basiyor gaza hep, belirtmemde fayda var, ayrica 0 dan kalkista gaz fren kalkiyor:
https://instagram.com/p/BVpenSNHSbD/

Burda gokce abi arabaya alisamamisti, o yuzden kalkisi beceremiyor ama sonradan rahatlikla yetisip geciyor:
https://instagram.com/p/BWvzzbBHcVw/

Arabanin asil sorunun yakitla oldugunu kesfettigimizde 168 hp stage 1 olan leon fr a boy boy sallamaya basladi, 2 arabada da 2 kisi var:
https://instagram.com/p/BZtVTG5H4Fd/

En son video cekmedik, benim soft yazilimli 1(stock 118i den 1 boy hizli arabam)ile bende pompa benzini varken onda da toluen varken yarim boy arkadan kovaladi beni.

Polo gti ile de yuruttuk, onu da toluen katkisi ile 0.5-1 boy arkadan kovaladi.

Cvt nin sakin suruste ustune tanimiyorum yalniz, vites gecisi diye bir olay olmadigi icin puruzsuz, oyle guzel bir gaz pedal hassasiyeti var ki ne fazla ekonomik ne de fazla atak, yakit tuketimi kesinlikle cok dusuk bir araba, uzun yolda 5-5.5 arasi ile seyahat ediliyor sanziman sayesinde. Ha birde, aracta cvt yi korumak icin yapay lag var, haberiniz olsun.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,070
7
51,462
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Ben bu konuyu takibi bırakmıştım da, son 3 sayfayı okudum şimdi. Konu ne ara buralara gelmiş ya :) Bir de saygı sınırları zorlanmaya başlamış filan... Sakin yahu...

Arada gördüklerimden aklımda kalan bazı mesajlara cevap yazayım.

1.6 cvt Civic kullandım. 0-100 değerinin 11 saniye altında olma ihtimali var. Neden derseniz, elektrikli araçlar gibi sabit bir tork bandında tutuyor arabayı ve sürekli verimli çalıştırıyor. Mazda3 otm. şanzımanın 0-100'ü 11küsür saniyeydi, sabit bir tork bandında kaldığı için ondan bariz daha seri oluyor.
AMAA
seyir halindeyken Civic'le ani hızlanma ihtiyacı duyulup kickdown yapıldığında cvt'ye kayış diye paket lastiği mi koymuşlar diye soruyor insan. Bu senaryoda şanzıman verimi abartısız 30 yıl geriye gidiyor. O yüzden 0-100'ü iyi diye kimse benim bu arabayı takdir etmemi beklemesin; sadece 0-100'ü iyi :)

Başka bir mesajdan aklımda kalan: Bugün bakıldığında 1.0, 1.2 turbo beslemeli downsizing furyası motorlar var ya; hani dimdik yokuşları 4. viteste çıkaran tork canavarları; hele bir de çift kavrama şanzımanları varsa ufff dedirten; işte onlar klasik 1.6 atmosferiklere kafa tutabilecek nefese sahip değiller. Yeter ki atmosferik arabada kullanmasını, atmosferikten verim almasını iyi bilen bir şoför otursun. Çünkü maksimum tork verebildikleri devir aralıkları dizelin bir tık üstü, çok kısıtlı.

Başka bir yerde nedenini hatırlamıyorum da Japon beygiri yadırganmış. Arkadaşlar motorun çekiş şovu aslen torkta saklı. Beygir dediğimiz şey birim zamanda yapılan iş, yani işin içine zaman faktörü de giriyor. Bunu hatırlamakta fayda var. Denk beygir güçleri yakın hızlanma değerleri sunar ama torku düşük olan motor, ideal koşullar dışına çıkıldığında bundan çok daha fazla etkilenir. O yüzden dizel arabalara binince 1-3-5 kişi çok fark yaratmaz. Tam tersi örneği de düz yolda 300 yapan yarış motorunun ortalama bir 3. vites yokuşunda Renault12 tarafından rahatlıkla geçilebilmesi. :) Küçücük motordan elde edilen anormal bir beygir gücü var ama torku zayıf oluyor. Yani diyeceğim o ki, adamlar motorun sunduğu beygir gücünü arabadan beklentilerine göre tasarlayabilirler. Japon farklı istemiş, Alman farklı istemiş. Olur öyle.

Arabaları ne teknik verilerle yarıştırın, ne düz yol kapışmalarıyla yarıştırın. Hele bunun için bu kadar yaygara koparmanın hiç gereği yok. Birinin 0-100'ü, birinin 100-200'ü iddialı, pekiyi anlık hızlanma ihtiyacına hangisi daha iyi cevap veriyor? Bunu hiçbir katalog verisinde bulamazsınız. Virajda güç aktarımı hangisinde daha çok denge bozuyor, hangisinde daha çok çekiş kaybı yaşanıyor vs. gibi kağıt üstünden okunamayacak; araba üzerinde bizzat tecrübe edilecek şeyler esastır. Katalog verileri ancak genel kanı sağlayabilir, tabii bir de arabaları değerlendirirken bunları baz alan insanlara pazarlamayı sağlar :)

Ben cvt'yi şehir içi kullanımlarına yatkın ve ağır kanlı arabalarda kullanılmasını destekliyorum. Tork konvertöründen de, çift kavramadan da daha mantıklı. Ama 100-120 hp üstüne çıkıldıysa arabanın amacı değişmeye başlıyor. O zaman da bu Civic'teki gibi saçmalıklar çıkıyor ortaya.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Ben bu konuyu takibi bırakmıştım da, son 3 sayfayı okudum şimdi. Konu ne ara buralara gelmiş ya :) Bir de saygı sınırları zorlanmaya başlamış filan... Sakin yahu...

Arada gördüklerimden aklımda kalan bazı mesajlara cevap yazayım.

1.6 cvt Civic kullandım. 0-100 değerinin 11 saniye altında olma ihtimali var. Neden derseniz, elektrikli araçlar gibi sabit bir tork bandında tutuyor arabayı ve sürekli verimli çalıştırıyor. Mazda3 otm. şanzımanın 0-100'ü 11küsür saniyeydi, sabit bir tork bandında kaldığı için ondan bariz daha seri oluyor.
AMAA
seyir halindeyken Civic'le ani hızlanma ihtiyacı duyulup kickdown yapıldığında cvt'ye kayış diye paket lastiği mi koymuşlar diye soruyor insan. Bu senaryoda şanzıman verimi abartısız 30 yıl geriye gidiyor. O yüzden 0-100'ü iyi diye kimse benim bu arabayı takdir etmemi beklemesin; sadece 0-100'ü iyi :)

Başka bir mesajdan aklımda kalan: Bugün bakıldığında 1.0, 1.2 turbo beslemeli downsizing furyası motorlar var ya; hani dimdik yokuşları 4. viteste çıkaran tork canavarları; hele bir de çift kavrama şanzımanları varsa ufff dedirten; işte onlar klasik 1.6 atmosferiklere kafa tutabilecek nefese sahip değiller. Yeter ki atmosferik arabada kullanmasını, atmosferikten verim almasını iyi bilen bir şoför otursun. Çünkü maksimum tork verebildikleri devir aralıkları dizelin bir tık üstü, çok kısıtlı.

Başka bir yerde nedenini hatırlamıyorum da Japon beygiri yadırganmış. Arkadaşlar motorun çekiş şovu aslen torkta saklı. Beygir dediğimiz şey birim zamanda yapılan iş, yani işin içine zaman faktörü de giriyor. Bunu hatırlamakta fayda var. Denk beygir güçleri yakın hızlanma değerleri sunar ama torku düşük olan motor, ideal koşullar dışına çıkıldığında bundan çok daha fazla etkilenir. O yüzden dizel arabalara binince 1-3-5 kişi çok fark yaratmaz. Tam tersi örneği de düz yolda 300 yapan yarış motorunun ortalama bir 3. vites yokuşunda Renault12 tarafından rahatlıkla geçilebilmesi. :) Küçücük motordan elde edilen anormal bir beygir gücü var ama torku zayıf oluyor. Yani diyeceğim o ki, adamlar motorun sunduğu beygir gücünü arabadan beklentilerine göre tasarlayabilirler. Japon farklı istemiş, Alman farklı istemiş. Olur öyle.

Arabaları ne teknik verilerle yarıştırın, ne düz yol kapışmalarıyla yarıştırın. Hele bunun için bu kadar yaygara koparmanın hiç gereği yok. Birinin 0-100'ü, birinin 100-200'ü iddialı, pekiyi anlık hızlanma ihtiyacına hangisi daha iyi cevap veriyor? Bunu hiçbir katalog verisinde bulamazsınız. Virajda güç aktarımı hangisinde daha çok denge bozuyor, hangisinde daha çok çekiş kaybı yaşanıyor vs. gibi kağıt üstünden okunamayacak; araba üzerinde bizzat tecrübe edilecek şeyler esastır. Katalog verileri ancak genel kanı sağlayabilir, tabii bir de arabaları değerlendirirken bunları baz alan insanlara pazarlamayı sağlar :)

Ben cvt'yi şehir içi kullanımlarına yatkın ve ağır kanlı arabalarda kullanılmasını destekliyorum. Tork konvertöründen de, çift kavramadan da daha mantıklı. Ama 100-120 hp üstüne çıkıldıysa arabanın amacı değişmeye başlıyor. O zaman da bu Civic'teki gibi saçmalıklar çıkıyor ortaya.

1.6 civic i bilmem de rs de cvt 0-100 ü gebertiyor...

Ayrica ara hizlanmalarda rs gercekten iyi tepki veriyor, cunku vites dusurmuyor, hemen ihtiyac olan orana ayarliyor ve vites dusurmeyle vakit kaybetmiyorsun, burda da gunluk hayattaki kullanim konforu epey artiyor

Katalog verisi yok demissin, burda opel imdadimiza yetisip bizlere kaliteli bir bilgi veriyor katalogunda, keske butun markalar verse:

Not: aga mobildeyim de bilgisayar kucagindaysa bi opel in internet sitesinden astra nin teknik ozellik brosurunu ac, orda mesela 5. Vites 80-120, 3. Vites 80-120 verisi falan vardi, bulup buraya link sallarsan sevinirim :)

Edit: TR sitesinde yokmuş, Deutschland da varmış:
32. sayfaya bakınız
http://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra/downloads/Astra-K-HB5-ST-18-5-PRL-D.pdf
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,070
7
51,462
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
1.6 civic i bilmem de rs de cvt 0-100 ü gebertiyor...

Ayrica ara hizlanmalarda rs gercekten iyi tepki veriyor, cunku vites dusurmuyor, hemen ihtiyac olan orana ayarliyor ve vites dusurmeyle vakit kaybetmiyorsun, burda da gunluk hayattaki kullanim konforu epey artiyor

Katalog verisi yok demissin, burda opel imdadimiza yetisip bizlere kaliteli bir bilgi veriyor katalogunda, keske butun markalar verse:

Not: aga mobildeyim de bilgisayar kucagindaysa bi opel in internet sitesinden astra nin teknik ozellik brosurunu ac, orda mesela 5. Vites 80-120, 3. Vites 80-120 verisi falan vardi, bulup buraya link sallarsan sevinirim :)
Kardeş salladım buraya da, dediğin broşürde sadece 0-100 var ya :) Buyur burada
O verileri veren firmalar yok değil. Ama en fazla genel bir kanı oluşturur o kadar. Dediğim gibi, tren kullanmıyoruz araba kullanıyoruz. Yeri geliyor ani hızlanmak, yeri geliyor ani yavaşlamak gerekiyor. Üzerinde gidilen yol değişken, trafik koşulları değişken. 1.6 motorda bile cvt saçmalık gelmişti bana. Eğer şanzıman aynı şanzımansa, RS'in güçlerine çıkıldığında büyük fiyasko olur kusuruma bakmayın :)
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Kardeş salladım buraya da, dediğin broşürde sadece 0-100 var ya :) Buyur burada
O verileri veren firmalar yok değil. Ama en fazla genel bir kanı oluşturur o kadar. Dediğim gibi, tren kullanmıyoruz araba kullanıyoruz. Yeri geliyor ani hızlanmak, yeri geliyor ani yavaşlamak gerekiyor. Üzerinde gidilen yol değişken, trafik koşulları değişken. 1.6 motorda bile cvt saçmalık gelmişti bana. Eğer şanzıman aynı şanzımansa, RS'in güçlerine çıkıldığında büyük fiyasko olur kusuruma bakmayın :)

Tamamen farklı bir şanzıman var, yoksa dediğin gibi fiyasko olurdu. Yukarıya da linkini ekledim 80-120 5. vites linkini
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Arkadaşlar birde şu yönden bakmak lazım, vergiler hariç 12 bin euroluk bir araba bu Civic, adamlar kaliteli bir şanzıman geliştirip buraya koysalardı eminim çok daha pahalı olurdu, zaten şu haliyle bile az satılıyor(bence yine de satışları beklentimin üstünde, bizim sokakta 3 tane var), 10 bin lira daha pahalı olsaydı kimse almazdı doğal olarak. Japonlar sağlamcıdır, biraz geriden gelir tam otomatik sağlam iyi bir şanzıman yapar ya da çift kavrama bir şey koyar gibime geliyor... ZF9 ilerisi accordda olacak diye biliyorum bu motorla.
 

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
Beyler bir şey diyeyim mi? O tork ve hp değerlerinin gözümde gerçekten hiç bir değeri yok, çıkarsın yola, yaparsın paşa paşa rollünü, orda kimin daha güçlü olduğu ortaya çıkar. şu an 1.2 130 luk Peugeot motoru 1.0 115 lik vag motoruna eminim kaybeder, baktığın zamanda 15 hp var.
ben bunu baya bir post önce söyledim dur aman başa sarmayalım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve At

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
İki şey söyleyim...
Bu vesile ile yeni 118i lerin 136hp olduğunu öğrendim.. ben mesajları okurken 170lik 118i den bahsediliyor diye hesap ediyordum ... neyse, belki öyledi değildir, öğrendim işte... sıkı yakıyormuş, caydım 1 serisinden (d de çok pahallı)

Son olarak, alalım RS topluca, indirim falanda olur, konu kapanır, hep beraber gazlarız, çakarız ona buna kısa da, uzunda, otobanda :):) ...

Sağlık olsun, sıkmayın canınızı, kırmayın bir birinizi.. ;)
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
3-Konu tork konvertörlü zf şanzımanın 8. Vitesi değil çift kavramalı DCT şanzımanın 7. Vitesi. Bu ikisini birbirine karıştırıyorsanız hiç bu tartışmaya girmeye çalışmayın.
O vitesin amacı ekonomi. Videolarda da görebilirsiniz.
Edit: Hatta size yardımcı olayım:
Elinizin altında sınırsız bilgi kaynağı olan internet var birşey iddia etmeden önce iki dakika araştırma yapsanız şu boş muhabbetlerin hiçbirisi yaşanmayacak.
Arkadan itişin önden çekişe göre avantajı olduğunu söyledim, bunu bilgi seviyemin eksikliği ile yorumlamışsınız. Kendinizi gittikçe komik duruma düşürüyorsunuz. Lütfen saygı sınırları içinde, adam-akıllı tartışalım.
İnternette BMW M3 gear ratio yazınca şu oranlar ile karşılaştım. Eşit dediğiniz şanzımanın oranları bunlar mı?

BMW M3 DCT
Gear / Ratio / Max Speed / RPM drop on upshift
1st 4.780 44
2nd 2.933 71 5200
3rd 2.153 97 6200
4th 1.678 124 6500
5th 1.390 150 6900
6th 1.203 173 7300
7th 1.000 208 7000
Final Ratio 3.154
Redline 8400

BMW M3 6-speed
Gear / Ratio / Max Speed / RPM drop on upshift
1st 4.055 44
2nd 2.396 75 4900
3rd 1.582 113 5600
4th 1.192 150 6300
5th 1.000 179 7000
6th 0.872 205 7300
Final Ratio 3.678
Redline 8400
İsterseniz siz biraz araştırıverin, bana eski M3'ün verileri ile gelip sonra da ''2 dakika araştırın öyle gelin'' demeyin. Elinizin altında internet var ya, 2 dakika araştırın. Öyle ilk ingilizce foruma girip buraya yapıştırmayın değerleri. (Hoş olmuyor herhalde şöyle ithamlar, ne dersiniz?)

Neyse, ben hiç bir şey bilmiyor olayım, siz biliyor olun. Bu başlık sayesinde de belki bazılarının bilmek istediği şeyleri açıklamışızdır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall

Renard

Panpa
8 Eyl 2016
1,534
4,749
4,070
37
İstanbul
Marka
BMW
Yalniz 7 ileri islak tip dsg var. Ha arkadas ne yazdi bilmiyorum. Su an yeni kasa 2.0 tdi tiguanlarda var, yeni kasa a4 1.4 tfsi da 7 ileri islak var, motorun yerlesiminden dolayi kuru tip takilamiyor.
Benim bildiğim 1.4 audi'de DQ200 var. ıslak 7 ileri zaten hep vardı da 2.0 aşağısına takmıyorlardı. yine muhtemelen yapısal durumla alakalıdır..
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve RYAN7R

Renard

Panpa
8 Eyl 2016
1,534
4,749
4,070
37
İstanbul
Marka
BMW
Name Orientation Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 Transversal 7 250 Dry
DQ250 Transversal 6 400 Wet
DQ380 Transversal 7 380 Wet
DQ381 Transversal 7 420-430 Wet
DQ500 Transversal 7 600 Wet
DQ511 Transversal 10 550 Wet
DL382 Longitudinal 7 400 Wet
DL501 Longitudinal 7 600 Wet
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5 ve RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
  • Beğeni
Tepkiler: Renard

Renard

Panpa
8 Eyl 2016
1,534
4,749
4,070
37
İstanbul
Marka
BMW
kafam karıştı. acaba dq380 mi var yeni a4'te? :eek:
 

Ekli dosyalar

  • yE2PWa.png
    yE2PWa.png
    521.9 KB · Görüntüleme: 136
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım