F20 Project

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Harbiden tam sayisalciyim, yanlis okumusum, biraz sıkışık bir durumda acele yazdim :) tamam o zaman egzoz guzel olmus, ariza isigi yakti mi peki? Biz yazilimi sildirdikten 1 hafta sonra yakmisti. Ayrica ben bu ay sonunda muayene isini deneyecegim, sportcat takili girecegim. Buyuk ihtimal benim cat de 70 lik. Zamaninda kati bosaltilmis dizel kia ile girdigimde egzozdan tek celsede gecmistim. Benzinli arabadaki sportcat ile heralde gecilir.
umarım geçersin vakit kaybı olmasın boşa. arıza ışığı yakmamıştı ama.. gizli özellikleri açtırdım.açtırdıktan 5 dk sonra yaktı :(
 
umarım geçersin vakit kaybı olmasın boşa. arıza ışığı yakmamıştı ama.. gizli özellikleri açtırdım.açtırdıktan 5 dk sonra yaktı :(

Şansina olmus, gizli ozellikle alakasi oldugunu zannetmiyorum. Yazilimi yaptirinca gidicek zaten. Yazilimi superchips olarak mi dusundun? Bu arada buji meselesini de konusalim. Bende de iste orijinal beru vardi delphi bobin ile birlikte. Pistte yedim, toplasan 12 bin km falan kullanmisimdir. Simdi bosch un iridyum bujisi takili ngk bobin ile birlikte, eskisi kadar zorlamasam da arabayi, motor bu bujiyi sevdi gibime geliyor. 2 bakimda bir degistiriyorum bujiyi.
 
Şansina olmus, gizli ozellikle alakasi oldugunu zannetmiyorum. Yazilimi yaptirinca gidicek zaten. Yazilimi superchips olarak mi dusundun? Bu arada buji meselesini de konusalim. Bende de iste orijinal beru vardi delphi bobin ile birlikte. Pistte yedim, toplasan 12 bin km falan kullanmisimdir. Simdi bosch un iridyum bujisi takili ngk bobin ile birlikte, eskisi kadar zorlamasam da arabayi, motor bu bujiyi sevdi gibime geliyor. 2 bakimda bir degistiriyorum bujiyi.
tabi tabi zaten sönecek.ama 10 gün yakmayıp 10 gün sonunda yakması ilginç oldu. makinaların da ruhu var cidden :) abimin aracında ngk buji ve ngk iridium bobin kullanıyoruz. sorunsuz gidiyor. araba o kombini sevdi. bende şuan yazılım yok ancak buji beru, bobin ise bosch (335i) yaptık. ilk olarak bununla deneceğiz. sorun olursa elbette başka kombinler deneyeceğiz.. stage 2 düşündüğüm için yazılım RSA olacak. çok fazla log almamız gerekecek. superchips maalesef yaptıramıyorum. her seferinde log al ingiltere'ye gönder tekrar al vs uğraşılacak iş değil. geçen seneki aklım olsa RSA Türki'yedeki en iyi firmalardan biri ama aracımı emanet etmem derdim. Lakin Türkiye'de custom olarak Raşit Abi'den başka güvenebileceğim isim yok. Dr.Ecu Özgün de çok iyidir ancka ben RSA ile çalışmak istiyorum kendisiyle de uzun uzun konuştuk görüştük zaten. Üstünde baya uğraşacağız gibi duruyor, Uygun bir setup yapacağız inşallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA
tabi tabi zaten sönecek.ama 10 gün yakmayıp 10 gün sonunda yakması ilginç oldu. makinaların da ruhu var cidden :) abimin aracında ngk buji ve ngk iridium bobin kullanıyoruz. sorunsuz gidiyor. araba o kombini sevdi. bende şuan yazılım yok ancak buji beru, bobin ise bosch (335i) yaptık. ilk olarak bununla deneceğiz. sorun olursa elbette başka kombinler deneyeceğiz.. stage 2 düşündüğüm için yazılım RSA olacak. çok fazla log almamız gerekecek. superchips maalesef yaptıramıyorum. her seferinde log al ingiltere'ye gönder tekrar al vs uğraşılacak iş değil. geçen seneki aklım olsa RSA Türki'yedeki en iyi firmalardan biri ama aracımı emanet etmem derdim. Lakin Türkiye'de custom olarak Raşit Abi'den başka güvenebileceğim isim yok. Dr.Ecu Özgün de çok iyidir ancka ben RSA ile çalışmak istiyorum kendisiyle de uzun uzun konuştuk görüştük zaten. Üstünde baya uğraşacağız gibi duruyor, Uygun bir setup yapacağız inşallah.

Vallahi eger Evo hayallerime ulasmam zorlasacaksa ben de stage 3 kivaminda RSA dusunuyorum, bmw forumundan bir arkadasla tanistim(onur), saolsun cok yol gosterdi. 7-8 tane firmada yazilim yaptirmis 118i sine, en cok RSA dan memnun kalmis. Araci da bu:


Bir de selcuk var, yazilimi benim yaptirdigim yerde yaptirmis(us performance), 130 bine kadar oyle kullanmis, sorun yasamadim diyor, arabasi da bu:


İkiside baya yuklu arabalar, hibrit turbo, methanol vs... iletisime gecebilirsin onlarla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Merakla takip ediyorum. RSA yazilim ve zf sport sanziman yazılımı ile 0-100 6 sn civarına iniyor fakat 12 litre intercooler, dumpvalve ve yağ soğutucu şart. O şaseye de 240 bg çok keyifli oluyor. Kolay gelsin şimdiden
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Merakla takip ediyorum. RSA yazilim ve zf sport sanziman yazılımı ile 0-100 6 sn civarına iniyor fakat 12 litre intercooler, dumpvalve ve yağ soğutucu şart. O şaseye de 240 bg çok keyifli oluyor. Kolay gelsin şimdiden
12lt intercooler ı o arabanın neresine sığdırıyorlar, şaşırdım doğrusu, varsa foto atar mısın?
 
  • Beğeni
Tepkiler: At
BMW de bu avantaj oluyor mu hocam modlarken mesela cok hizli olan 1.40 ve ekonomik kaygılarla üretilmiş 1.16 aynı şaside
Yani şasi olarak sıkıntısız tabii ki, baktığınızda 320 beygirleri bile kaldırabiliyor. Ama fren sistemi, süspansiyon falan farklı 140'ların, lastiklerin genişliği mesela arabanın yarısı kadar. Sağlıklı olması için onlara da el atmakta yarar var.
 
Merakla takip ediyorum. RSA yazilim ve zf sport sanziman yazılımı ile 0-100 6 sn civarına iniyor fakat 12 litre intercooler, dumpvalve ve yağ soğutucu şart. O şaseye de 240 bg çok keyifli oluyor. Kolay gelsin şimdiden

Stage 1 ken launch controlumsu bir sistemle kalkiyordum, 0-100 um 6.4 idi, stage 2 de 0-100 6 cok rahat olur gercekten.

12lt intercooler ı o arabanın neresine sığdırıyorlar, şaşırdım doğrusu, varsa foto atar mısın?

Borg Wagner bolt on kiti var f20 icin, direk 12 litre takiyorlar, bunun disinda 328i-335i intercooler takanlar var, 335 cilerin hepsi borg wagner takmadigi icin pisman.

135i'ye 13 litrelik intercooler modlar var ama 116i'ye 12 litre sığsa bile fazla gelebilir.

Vallahi takanlar nokta atisi tam uydugunu soyluyor. IAT 30 u falan gecmiyormus.
 
Stage 1 ken launch controlumsu bir sistemle kalkiyordum, 0-100 um 6.4 idi, stage 2 de 0-100 6 cok rahat olur gercekten.


Borg Wagner bolt on kiti var f20 icin, direk 12 litre takiyorlar, bunun disinda 328i-335i intercooler takanlar var, 335 cilerin hepsi borg wagner takmadigi icin pisman.



Vallahi takanlar nokta atisi tam uydugunu soyluyor. IAT 30 u falan gecmiyormus.
Dezavantajı hiç olmuyor mu peki hocam ?
 
Valla yazin 40 derece sicaklikta arabayi deli gibi sikmama ragmen 60 in ustune hic cikamadim stage 1 iken, bence stock cooler yeterli, paran varsa elbette gidip yatirim yapilir. Millet 10 defa 50-250 yapiyor ust uste, o yuzden borg wagner a ihtiyac duyuyor. Ben onu yapsam, iat yukselmeden benzinim biter zaten :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: tuneman ve Renard
Kendisi 6 lt is o bile çok iyiymiş.

Mgt1549 turbo var, stage 1 de peak 1.7 bastigini bilirim :) coolerin konumlandirmasida cok iyi, bmw pek ucuza kacmamis zaten motoru yaparken, sadece bazi sarf malzemelerde yanlis secim yapmis. Onlari da zamanla guncellediler. Keske hala satista olan bir motor olsaydi. Mevcut 1.5 ler harbiden surulecek gibi degil.