güle güle kullan, 1 serisi bile olsa arkadan çekiş bambaşka. Jantları ben orijinal renginden seviyorum. Siyaha siyah jantı kaybetmiş. Pistte yüklü 116 daha önce bobin yakmıştı sanırım yükleyince zayıf taraf oraları oluyor.
sanırım jant meselesine artık açıklama yapmam gerekligüle güle kullan, 1 serisi bile olsa arkadan çekiş bambaşka. Jantları ben orijinal renginden seviyorum. Siyaha siyah jantı kaybetmiş. Pistte yüklü 116 daha önce bobin yakmıştı sanırım yükleyince zayıf taraf oraları oluyor.
bildiğim kadarıyla her bujinin bir soğukluk derecesi var. markaya göre ciddi farklılıklar oluyor.Ben epeydir bu soguk-sicak buji isini arastiriyodum, arkadaslarla konusurken ozet olarak aydinlandim, sizce de dogru mu bir danisayim cunku sonraki bakimda soguk buji takmayi dusunuyorum, daha soguk bujiler uzerindeki isiyi cok daha hizli tahliye edebiliyor fakat omru kisa oluyor, gorsel ile de boyle anlatilmis:
Ekli dosyayı görüntüle 11838
Su an bosch zr7si332 kullaniyorum, zr5si332 modeline gececegim, uyumluluk konusunda ve iki bakimda bir degistirdigim surece sorun yasar miyim?
Aynen stok 0,7 fakat superchips sitesinde 218 beygir gibi gözüksede , btg şuan için kısık yanı 1.0 1.1 peak yapıyorlar,oda 190 beygir civarı heralde,316i ye yaptırdım bilgi bu yönde,yağ soğutucumuz olmamasıda nedeni deniyor.bilgim bu yönde 218 beygir hevesim kursağımda kaldı arabayı alırken superchips sitesine bakıp herşeyi aynı 218 yaparım diye almıştım,rakamlar karışmış olmasın. stok 0.7 basıyor diye biliyorum. superchips 1.5'a çıkarıyor. RSA 1.1, 1.2'den çok basmadığını iletti. bir yanlışlık olmasın? ben mi karıştırıyorum?
Şuan bildiğim kadarıyla rsa da 200hp 300nm değerlerini uyguluyor. Elbette burada tekere aktarılanları konuşmuyoruz. Onun için güvenilirliğine inanılan bir dynoya çıkarmak gerekir. 190 200hp civarı bence yeterli. 136hp 220nm ile ciddi fark var. Gidişte de var sadece sayılarda değilAynen stok 0,7 fakat superchips sitesinde 218 beygir gibi gözüksede , btg şuan için kısık yanı 1.0 1.1 peak yapıyorlar,oda 190 beygir civarı heralde,316i ye yaptırdım bilgi bu yönde,yağ soğutucumuz olmamasıda nedeni deniyor.bilgim bu yönde 218 beygir hevesim kursağımda kaldı arabayı alırken superchips sitesine bakıp herşeyi aynı 218 yaparım diye almıştım,
Bu arada sizin eski konudaki ve ozgür arkadaşımızın yazdığı bilgilerdende yeteri kadar yararlandım.Foruma üye yeni olduğum için anca katılabildim, konuşmalara konuyuda yakından takip ediyorum.
ve bu 3. cü altyapısı motorlu arabam oldu 207 rc lemans ve minicooper 175 hp lik otomatik sahibiydim.
Şuan bildiğim kadarıyla rsa da 200hp 300nm değerlerini uyguluyor. Elbette burada tekere aktarılanları konuşmuyoruz. Onun için güvenilirliğine inanılan bir dynoya çıkarmak gerekir. 190 200hp civarı bence yeterli. 136hp 220nm ile ciddi fark var. Gidişte de var sadece sayılarda değil![]()
Sanki superchipste o yönde altlarda torkta artış daha az gibi,devir verdikçe yayıyor,yolu buldumu uzuyor,136 hp den sonra fark çok fazla,sadece ngk platinum taktım,ve 225 45 18 m405 jant taktım.ölçümlerimde 7 li saniyelerde sıfır yüz, yüksek hız fırsatım omadı daha 180 max denk geldi havalarbiraz düzelsin.https://i.hizliresim.com/BAabpD.jpg
Bu arada, dyno kağıdımı göstereyim, stock hp mantıklı da stock torkun 270 olması imkansız gibi bence. Mustang dyno ile ölçüldü.
Benim yazılımda en sevdiğim tarafı 2000-2500 devire kadar stock ile aynı olması, bütün güç lineer bir şekilde dağıtılmış, o yüzden arabanın ciğeri üstlerde iyice açılıyor, çoğu yazılımcı bunu alta yayıp üstü boş bırakıyor. Ben özellikle üstlerde ciğerinin sönmemesini istemiştim.
Merak ettiğim,standart 320ied ile test ,çip dönüşünde bi 420d denk geldi arkasından bastım gidemedi biraz takip ettim trafik vardı,sonra apaçi makaslarına başladı bıraktım.,1 ile 3 serisinde hernekadar kilo farkı olsada son süratte aerodinamik olarak 3 daha başarılı gözüküyor verilerde ,1 serisinin daha güçlü olursa dengeler gibi sanki.
senin yazılım epey bir kısılmış belliVallahi ben A5 2.0 TFSI 211 veya 225lik ile kapışmıştım, yetişememişti. 1 boy falan arkamdan geliyordu. 420d ile de yürüdüm, araya direk koyuyorduk saymak içinşu anki kısılmış yazılımımla bile 1 boy falan önünde gidiyorum.
senin yazılım epey bir kısılmış bellidirekten bir boya ciddi fark var
Benim araba 1,0 1.1 peak ise 190 beygir gibi sonuçmu çıkıyor şimdi.Vallahi ben A5 2.0 TFSI 211 veya 225lik ile kapışmıştım, yetişememişti. 1 boy falan arkamdan geliyordu. 420d ile de yürüdüm, araya direk koyuyorduk saymak içinşu anki kısılmış yazılımımla bile 1 boy falan önünde gidiyorum.
Benimde arkadaşta 118i mpaket 170 lik var havalar kurusun deneme düşünüyorum,ozaman anlarız artık, 17 jantlı onun arabasıda.
benimde orjinal 16 larla araba dengesizdi 18 jantlarla tam uydu gibi.