'Onuk' videosunda bahsi geçen çift motorlu tospa. ''FITTIPALDI 3200''
1969 yılında yarış sezonun ardından Emerson Fittipaldi ülkesine dönmüş. Kasım ayında yapılacak olan 1000km Guanabara dayanıklılık yarışına katılmaya karar vermiş. Elinde bir yarış aracı bulunmayan Fittipaldi yarışmak üzere Brezilya'da parçaları oldukça yaygın olan Beetle'ı tercih etmiş. Nelson Brizzi, Ari Leber, Richard Divilla ve Fittipaldi kardeşlerden oluşan ekip -ağabeyi de hali hazırda modifiye kitleri, yarış direksiyonları ve Formula Vee araçları üreticisi imiş- başlamışlar düşünmeye bu aracı nasıl yarış aracına dönüştürürüz diye.
46hp'lik 1.3lt hacmindeki motorun hacmi 1.6'ya çıkarılmış. Yeni egzantrik, manifold ve karbüratör ile güç 130hp'ye çıkarılmış. Gücü daha da artırmak için çift motor kullanma fikrini ortaya atılmış. Krank milleri birleştirilmiş ve elastomerik conta kullanılmış, sonucunda ortaya 3.2lt 8 silindir bir makina çıkmış. 260hp güç ve 500 kg ağırlıkla oldukça başarılı bir güç/ağırlık oranı elde edilmiş. Şanzıman olarak ise Porsche 550'nin 5 ileri şanzımanı alınmış ayrıca ön süspansiyon, frenler ve direksiyon kutusuda Porsche'den alınmış. Aracın arka şasisi tamamen yeniden tubular olarak inşa edilmiş ve orijinal şasiye bağlanmış. Ayrıca aracın kalan arka gövdesi de fiberglass'tan yeniden yapılmış ve tavana soğutmayı desteklemek amacıyla hava kanalları bırakılmış.
Yarış öncesinde Jacarepagua pistinde ısınma turlarında Alfa Romeo T33 ve Ford GT40'ın hemen ardında 3. en hızlı turu atmayı başarmış. Yarışta ise ilk 1 saat boyunca yine Alfa T33 ve Ford GT40'ın ardında 3. sırada iken vites kutusu veya contadan kaynaklı arıza sebebiyle yarış dışı kalmış. Daha sonra araç satılmış, parçalara ayrılmış ve maalesef ki günümüze gelememiş.