Her yıl Almanya’da düzenlenen Ticari Araç Fuarı (IAA), kapılarını Hannover kentinde açtı. Türk mühendisler tarafından geliştirilen BMC Tuğra ve Ford F-MAX de fuarda tüketiciler ile buluştu.
İki Türk Avrupa arenasında: BMC Tuğra ve Ford F-MAX!
Uzun süredir ağır ticari pazarında yer almayan BMC, yeni serisi Tuğra ile pazara güçlü bir giriş yapmayı hedefliyor. İnşaat, yol ve çekici şeklinde 3 farklı kupa tipine sahip olan araç, tasarımıyla yeni Procity modellerine göz kırpıyor. Marka yeni aracının uygun yedek parça ve bakım maliyeti, uzun bakım aralıkları, düşük işletme maliyetleri ile kullanıcı dostu olduğunu belirtiyor.
BMC Tuğra çekici paketinde; TFT hayalet ekran, 7 inç multimedya sistemi, Bluetooth ve USB bağlantı seçenekleri gibi özellikler sunuyor. Iveco üretimi 460 beygir güç üreten 11.1 litrelik Euro6C motor kullanan araç, ZF otomatik şanzıman ile geliyor. Aracın diğer versiyonlarında ise Cummins’in 9 litre hacminde ve 400 beygir güç üreten paketi tercih edilmiş.
1 arasında 8
Öte yandan Ford Otosan tarafından geliştirilen yeni çekici modeli de Hannover’de tüketiciler ile buluştu. F-MAX adı verildiği açıklanan araç, fuarda Uluslararası Yılın Kamyonu ödülüne de hak kazandı. Tasarımıyla Avrupalı rakipleri ile yarışan Ford F-MAX, motoru dahil olmak üzere neredeyse tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirildi.
2.5 metrelik genişliği ile ferah bir iç hacim sunan çekici; 8 inç yol bilgisayarı, 7.2 inç multimedya ekranı, hız sabitleyici ve araç içi Wi-Fi gibi teknolojilere sahip. Ford F-MAX, gövdesinin altında İnönü fabrikasında üretilen 12.7 litrelik 500 beygir güç üreten Ecotorq E6D motor barındırıyor. 12 ileri ZF şanzıman ile eşleşen motor, 2020 yılından itibaren Ford Otosan üretimi bir otomatik şanzımana kavuşacak. Bu şekilde yerlilik oranı %90’a ulaşacak olan aracın yıl sonuna doğru satışta olması bekleniyor.
1 arasında 9
Read the whole post here.
İki Türk Avrupa arenasında: BMC Tuğra ve Ford F-MAX!
Uzun süredir ağır ticari pazarında yer almayan BMC, yeni serisi Tuğra ile pazara güçlü bir giriş yapmayı hedefliyor. İnşaat, yol ve çekici şeklinde 3 farklı kupa tipine sahip olan araç, tasarımıyla yeni Procity modellerine göz kırpıyor. Marka yeni aracının uygun yedek parça ve bakım maliyeti, uzun bakım aralıkları, düşük işletme maliyetleri ile kullanıcı dostu olduğunu belirtiyor.
BMC Tuğra çekici paketinde; TFT hayalet ekran, 7 inç multimedya sistemi, Bluetooth ve USB bağlantı seçenekleri gibi özellikler sunuyor. Iveco üretimi 460 beygir güç üreten 11.1 litrelik Euro6C motor kullanan araç, ZF otomatik şanzıman ile geliyor. Aracın diğer versiyonlarında ise Cummins’in 9 litre hacminde ve 400 beygir güç üreten paketi tercih edilmiş.
1 arasında 8
Öte yandan Ford Otosan tarafından geliştirilen yeni çekici modeli de Hannover’de tüketiciler ile buluştu. F-MAX adı verildiği açıklanan araç, fuarda Uluslararası Yılın Kamyonu ödülüne de hak kazandı. Tasarımıyla Avrupalı rakipleri ile yarışan Ford F-MAX, motoru dahil olmak üzere neredeyse tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirildi.
2.5 metrelik genişliği ile ferah bir iç hacim sunan çekici; 8 inç yol bilgisayarı, 7.2 inç multimedya ekranı, hız sabitleyici ve araç içi Wi-Fi gibi teknolojilere sahip. Ford F-MAX, gövdesinin altında İnönü fabrikasında üretilen 12.7 litrelik 500 beygir güç üreten Ecotorq E6D motor barındırıyor. 12 ileri ZF şanzıman ile eşleşen motor, 2020 yılından itibaren Ford Otosan üretimi bir otomatik şanzımana kavuşacak. Bu şekilde yerlilik oranı %90’a ulaşacak olan aracın yıl sonuna doğru satışta olması bekleniyor.
1 arasında 9
Read the whole post here.