Renault Megane 2001 Coupe.

Jant konusunda naçizane bir tavsiyem olacak. Şahsen maddiyatı ayarladığımda ve volan-debriyaj ikilisinin başıma açtığı son dertten yakayı kurtarınca bende bakacağım bu işe.

Jant modeli önerim Clio 4 ün kapaklı jantları olacak. 2018 modellerde joy pakette çıkıyor ve bence bu güne kadar ki en güzel modellerden. Alt kısım kara jant ama şu 5 kollu olanlardan. Üstüne bu kapaklar. Hem daha hafif performansa artısı olur hemde yakından bile kapak oldukları belli olmuyor. Ofseti fazla diye mi bilmem bayada dışta duruyorlar. İlk fırsatta düşünüyorum ben arabama.
7a1f8df0-f393-4dd5-84ba-ff2a46db6be9_image_for_silan_10048454_1920x1080.jpg
 
Zonguldaktan birini görmek çok mutlu etti videoda görülen o Renault servisi eski aracım R9’u götürdüğüm Osman usta yandada şimdi bakımlar için götürdüğüm Selimler umarım bir gün karşılaşırız hocam :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Jant konusunda naçizane bir tavsiyem olacak. Şahsen maddiyatı ayarladığımda ve volan-debriyaj ikilisinin başıma açtığı son dertten yakayı kurtarınca bende bakacağım bu işe.

Jant modeli önerim Clio 4 ün kapaklı jantları olacak. 2018 modellerde joy pakette çıkıyor ve bence bu güne kadar ki en güzel modellerden. Alt kısım kara jant ama şu 5 kollu olanlardan. Üstüne bu kapaklar. Hem daha hafif performansa artısı olur hemde yakından bile kapak oldukları belli olmuyor. Ofseti fazla diye mi bilmem bayada dışta duruyorlar. İlk fırsatta düşünüyorum ben arabama.
Ekli dosyayı görüntüle 15656
Yalnız Clio 4'ün kapaklı jantlarında şöyle bir sıkıntı var. Olur da kırılırlarsa ve orijinal olmayan kapak takımı alıp takılırsa lastik basınç uyarısı verebiliyor. Çok uyuz bir durum :)
Edit: Mesaj yalan oldu. Araba 2001 Megané :D Ama silmeyeceğim kenarda dursun, iyi bilgi :)
 
Jant konusunda naçizane bir tavsiyem olacak. Şahsen maddiyatı ayarladığımda ve volan-debriyaj ikilisinin başıma açtığı son dertten yakayı kurtarınca bende bakacağım bu işe.

Jant modeli önerim Clio 4 ün kapaklı jantları olacak. 2018 modellerde joy pakette çıkıyor ve bence bu güne kadar ki en güzel modellerden. Alt kısım kara jant ama şu 5 kollu olanlardan. Üstüne bu kapaklar. Hem daha hafif performansa artısı olur hemde yakından bile kapak oldukları belli olmuyor. Ofseti fazla diye mi bilmem bayada dışta duruyorlar. İlk fırsatta düşünüyorum ben arabama.
Ekli dosyayı görüntüle 15656

Clio 4'ün kapakları aklımın ucundan dahi geçmezdi, şimdi siz dediğinizde aklımda canlandırdım ve cidden hiç fena durmayacak gibi gözüküyor. Çoğu defa karşılaştığım bu kapakta "acaba bu kara jant mı?, değil mi?" diye çok düşünmüşümdür. Gerçekten güzel bir jant-kapak uyumu sağlamışlar. Hafif olması çok büyük bir avantaj. Peki bu jantın boyutu kaç oluyor? 16 değil gibi geldi bana.

Keşke bir araç bulsam da deneme fırsatım olsa. Tanıdık bir lastik-jant satan bir arkadaşım var, kendisinden rica edeceğim. Elinde varsa takıp bakacağım. Bu arada volan-debriyaj konusunda geçmiş olsun, nasıl bir sorun oldu?

Zonguldaktan birini görmek çok mutlu etti videoda görülen o Renault servisi eski aracım R9’u götürdüğüm Osman usta yandada şimdi bakımlar için götürdüğüm Selimler umarım bir gün karşılaşırız hocam :)

Hocam merhaba. Ben de inanın mutlu oldum. Forumda Zonguldak'tan ilk olarak @Cenk hocamı görmüştüm, baya sevinmiştim diyebilirim. :) Osman Usta benim eniştem oluyor, bu araçta oğlu Caner'in arabasıydı; kendisinden satın almıştım. İstanbul'da olmadığım sürece Osman Usta'da ve Selimler'le duruyorum. Denk gelmek üzere :)

Yalnız Clio 4'ün kapaklı jantlarında şöyle bir sıkıntı var. Olur da kırılırlarsa ve orijinal olmayan kapak takımı alıp takılırsa lastik basınç uyarısı verebiliyor. Çok uyuz bir durum :)
Edit: Mesaj yalan oldu. Araba 2001 Megané :D Ama silmeyeceğim kenarda dursun, iyi bilgi :)

O nasıl anlamsız bir sıkıntıymış öyle? Sırf kapak yüzünden basınç uyarısı ilginçmiş. Oh, iyi ki çok elektronikli arabam yok. :D :D 2001 Megane'ı bu yüzden seviyorum, kalp. :D
 
Clio 4'ün kapakları aklımın ucundan dahi geçmezdi, şimdi siz dediğinizde aklımda canlandırdım ve cidden hiç fena durmayacak gibi gözüküyor. Çoğu defa karşılaştığım bu kapakta "acaba bu kara jant mı?, değil mi?" diye çok düşünmüşümdür. Gerçekten güzel bir jant-kapak uyumu sağlamışlar. Hafif olması çok büyük bir avantaj. Peki bu jantın boyutu kaç oluyor? 16 değil gibi geldi bana.

Keşke bir araç bulsam da deneme fırsatım olsa. Tanıdık bir lastik-jant satan bir arkadaşım var, kendisinden rica edeceğim. Elinde varsa takıp bakacağım. Bu arada volan-debriyaj konusunda geçmiş olsun, nasıl bir sorun oldu?



Hocam merhaba. Ben de inanın mutlu oldum. Forumda Zonguldak'tan ilk olarak @Cenk hocamı görmüştüm, baya sevinmiştim diyebilirim. :) Osman Usta benim eniştem oluyor, bu araçta oğlu Caner'in arabasıydı; kendisinden satın almıştım. İstanbul'da olmadığım sürece Osman Usta'da ve Selimler'le duruyorum. Denk gelmek üzere :)



O nasıl anlamsız bir sıkıntıymış öyle? Sırf kapak yüzünden basınç uyarısı ilginçmiş. Oh, iyi ki çok elektronikli arabam yok. :D :D 2001 Megane'ı bu yüzden seviyorum, kalp. :D
Marş motoruna bakım yaptırdım merkezleyemeden takmışlar volanı ordanda baskıyı perişan etti hasta yatıyor araba şu an :)
Bu bahsettiğim jantlar 16" ebatında. Hem hafif hem de şık.
 
Marş motoruna bakım yaptırdım merkezleyemeden takmışlar volanı ordanda baskıyı perişan etti hasta yatıyor araba şu an :)
Bu bahsettiğim jantlar 16" ebatında. Hem hafif hem de şık.

Hocam nasıl başarmışlar? Çok acemice bir davranış olmuş. Umarım bu hasarın maliyetini karşılama konusunda direnmemişlerdir. Geçmiş olsun. :)

Jantları konuştum, deneyeceğim memlekete geçtiğimde :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: FuckTheFuelEconomy
Maalesef Trabzon daki esnaf sıkıntısı burada da mevcut. Haliyle ben burdan sağlam gönderdim demeye getirildi.
 
Furkan'ın araç projesi cidden çok başarılı şekilde ilerliyormuş canlı canlı şahit olunca daha da emin oldum :D Otoparkta çıtır bi gazlamam sonucunda tepkileri beni benden aldı:rolleyes: tabi kıyıp uzuun uzun kullanamadım ama izlemesi bile keyifliydi. Araç cidden 1.6 atmosferik olmasına rağmen hafifliği sayesinde çok atik. Ayrıca egzoz sesi de çok yerinde gürül gürül ama aşırıya kaçmıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka
Furkan'ın araç projesi cidden çok başarılı şekilde ilerliyormuş canlı canlı şahit olunca daha da emin oldum :D Otoparkta çıtır bi gazlamam sonucunda tepkileri beni benden aldı:rolleyes: tabi kıyıp uzuun uzun kullanamadım ama izlemesi bile keyifliydi. Araç cidden 1.6 atmosferik olmasına rağmen hafifliği sayesinde çok atik. Ayrıca egzoz sesi de çok yerinde gürül gürül ama aşırıya kaçmıyor.

Teşekkür ederim Oğuzhan, projeyi beğenmiş olman inan çok mutlu etti. Çıplak gözle görüldüğünde yapılan olumlu veya olumsuz yorumlar beni mutlu ediyor, değdiğini anlıyorum. Kötü yorumları da bekliyorum, daha neler yapmam gerektiğini başka gözlerden öğrenmem gerekiyor. :) Umarım ikinci etkinlikte uzun uzun tepkilerini test edip, daha uzun bir rotada gazlama imkanın olur. İstemiş olduğum 3.400 devir üstlerini tatmış oldun. :) Hafifliği cidden 1.6 atmosferik motoru kendi boyundan daha büyük hissettiriyor, sedandan farklı olarak yapılandırılan vites oranlarıyla keyifli bir sürüş yaşatabiliyor. O gün senin de bahsettiğin klasik Renault vites hissiyatını geliştirmeyi düşünüyorum. Clio 172 vites sistemini modifiye edip aktaracağım. :)

Egzoz konusu buluşmada düşündürtüyordu, genel olarak vana sistemi sevilmiyor haklı olarak. İyi ki yüzümü kara çıkartmadı. :D
 
Teşekkür ederim Oğuzhan, projeyi beğenmiş olman inan çok mutlu etti. Çıplak gözle görüldüğünde yapılan olumlu veya olumsuz yorumlar beni mutlu ediyor, değdiğini anlıyorum. Kötü yorumları da bekliyorum, daha neler yapmam gerektiğini başka gözlerden öğrenmem gerekiyor. :) Umarım ikinci etkinlikte uzun uzun tepkilerini test edip, daha uzun bir rotada gazlama imkanın olur. İstemiş olduğum 3.400 devir üstlerini tatmış oldun. :) Hafifliği cidden 1.6 atmosferik motoru kendi boyundan daha büyük hissettiriyor, sedandan farklı olarak yapılandırılan vites oranlarıyla keyifli bir sürüş yaşatabiliyor. O gün senin de bahsettiğin klasik Renault vites hissiyatını geliştirmeyi düşünüyorum. Clio 172 vites sistemini modifiye edip aktaracağım. :)

Egzoz konusu buluşmada düşündürtüyordu, genel olarak vana sistemi sevilmiyor haklı olarak. İyi ki yüzümü kara çıkartmadı. :D
sendeki egzoz bence kararında yani kafa ütülemiyor. onun için açıkçası kötü gelmedi
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
Ben ek olarak jantlardan bahsetmek istiyorum. Genel kanı olarak fotoğraflarda beğenilmeyen(benim de beğenmediğim) jantları canlı canlı görünce araca çok yakıştırdım. Elbette daha güzel olacak jantlar vardır ancak bence üzerindekiler de gayet güzel. Kalabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka