Renault Megane 2001 Coupe.

sendeki egzoz bence kararında yani kafa ütülemiyor. onun için açıkçası kötü gelmedi

Hatırladığım kadarıyla ilk yapıldığında sesi kafa ütülüyordu. Sonrasında katalizörün ağız kısmına yani vana çıkışında ki borunun içerisini 4’e böldüler. Ses kanallardan geçerek frekans yarattı ve bu noktaya geldi. :)

Ben ek olarak jantlardan bahsetmek istiyorum. Genel kanı olarak fotoğraflarda beğenilmeyen(benim de beğenmediğim) jantları canlı canlı görünce araca çok yakıştırdım. Elbette daha güzel olacak jantlar vardır ancak bence üzerindekiler de gayet güzel. Kalabilir.

Jant konusu genel olarak araçta en sevilmeyen parçaydı forumda. Fotoğraflara baktığımda benimde pek hoşuma gitmiyordu diyebilirim. Bu arabanın fotojenik olmadığını düşünüyorum, eminim üzerine çok güzel bir jant taksam fotoğraflarda sırıtabilir. :D Senin yakıştırmış olmana sevindim, BMW’den arabayı izleme durumun oldu. Jantlar izlerken gözüne kötü bir şekilde çarpmadıysa bu jantlarla maddiyatı toparlayana kadar devam edilebilir. :) Dediğin gibi, bir süre daha kalabilir. Sonrasında güzel bir jant kombinasyonu ile spor yay ya da kaliteli bir coil sistemiyle paça boyunu kapatırım. :)
 
Atmosferik motor stage 1 nasıl yapılır? Cevabı arka kelebekte. :)
 

Ekli dosyalar

  • 4C284D2C-4952-4723-A170-9C7DE7816233.jpeg
    4C284D2C-4952-4723-A170-9C7DE7816233.jpeg
    538.1 KB · Görüntüleme: 105
Konuyu okumadan önce etrafta gördüğüm megan 1 coupeler hep çöp olduğundan pek sevmediğim bir arabaydı ama konuyu okuyunca hoşuma gitti :) Revizyonda boyanın tamamen sökülüp tekrar boyanması, parçaların oem kullanılması ayrıca güzel. Çok güzel bir proje olmuş elinize kesenize sağlık güle güle binin.
 
Konuyu okumadan önce etrafta gördüğüm megan 1 coupeler hep çöp olduğundan pek sevmediğim bir arabaydı ama konuyu okuyunca hoşuma gitti :) Revizyonda boyanın tamamen sökülüp tekrar boyanması, parçaların oem kullanılması ayrıca güzel. Çok güzel bir proje olmuş elinize kesenize sağlık güle güle binin.

Eğer bu işleme "revizyon" deniliyorsa zamandan ve bütçeden kısmadan yapmak gerekiyor. Bu kelimenin hakkını oem parçalarla desteklemeli. :) Çöp Megane 1 Coupe'ler arabadan soğutur insanı ve maalesef piyasada ki çoğu kötü durumda. Yorumunuz çok mutlu etti, teşekkür ediyorum. :) Keyifle konuya baktıysanız ne güzel. :)
 
Bence magane 2 lerden genel kalite intibası daha yüksek bir araç. Güle güle kullanın:)

Tamamen objektif bir şekilde konuşacağım; Megane 2'yi kısa süre olsa da kullandım ve sık sık deneyimledim. Fransız Megane 1'in daha kaliteli hissettirdiği doğru, Türkiye üretim Megane 2'lerden ise gözüm kapalı daha dayanıklı diyebilirim. :) Teşekkür ederim hocam. :)
 
Megane 2 lerin kapı tutma yerleri ve direksiyonu mide bulandırıyordu. Megane 1 de aman aman kaliteli değil ama uzun ömürlü

Vites topuzu, kapı döşemeleri dahil bu soruna Megane 2'de.
Megane 1'de evet aman aman kaliteli değil fakat sınıfında ki emsallerine göre ve dönemine göre değerlendirirsek gayet kaliteli hissettiriyor. Dediğin gibi uzun ömürlü. :)

Ben 250 binde coupe bakmıştım megane1 içinde sıkıntı yoktu

Şuan aracım 218.000 oldu, düğme paneli çerçevesi ve deri döşemesi hariç tüm trim aksamı çok sağlıklı durumda. Kaliteli kullanmışlar malzemeyi :) Bir ara detaylı fotoğrafları ekleyeyim içeriden. 218.000 kilometreye dayanmış bir arabanın iç aksamı hala sağlıklı görünüyorsa gayet kaliteli denilebilir. :)

Düzenleme: şimdilik şöyle bir fotoğraf buldum: Detaylı temizlik öncesi, direksiyon parıl parıl parlıyor. Henüz direksiyonu kaplanmadı, fabrikasyon olarak 215.000 civarında ki fotoğrafı. Torpido, sürücü ve yolcu kapısının panelleri yumuşak malzemeden üretilmiş. Doğal olarak temizlerken dikkat etmek gerek, aşınma ihtimali mevcut.

HQUT3682.JPG
 
Son düzenleme:
Merhaba! Pazartesi gününün tatil olması sebebiyle hafta sonu İstanbul'dan Zonguldak'a kaçamak yaptım. Malum hava güzel, araba ile ilgilenecek alanımız geniş. Hemen İstanbul'da gelişigüzel yaptığım wax işleminin 2.katını uygulamak için yola çıktım. :)

f6f8c581-6e8e-40ec-a56a-ccfc2e8143bc.jpg

Öncelikle yaklaşık 2 haftadır yıkanmayan aracımızı Sonax turuncu PH nötr şampuan ile yıkadık. Yıkama işlemi için Gtechniq Wm2 eldiveni kullandım. Bu şampuanı 2.defa kullanıyorum aracımda. İlk kullandığım dönemler aracımda boya koruma, wax gibi işlemler yoktu bundan dolayı pek olumsuz etkisini görememiştim. Bu defa kullandığımda aracımın üzerinde cila, boya koruma ve bir kat wax vardı. Şampuan anında aracı bu kadar koruma olmasına rağmen matlaştırdı. Çoğu kişinin aksine memnun kalmadım Sonax turuncudan. :confused:

f39d858f-e41d-4ed8-b1f3-037ac6460e1e.jpg

Yıkamamız bitti, kurulama konusu wax öncesi çok önemli. Kurulama işlemi için Gyeon soft dryer kurulama havlusu kullandım. 1 saatlik detaylı kurulamadan sonra yeni aldığım Soft99 Fusso marka waxı araca Meguiar's ped ile uyguladım. Bu işlemlerde daha fazla fotoğraf çekebilmek isterdim lakin kameramda sorun oluştu. Günlük niyetine ekliyorum fotoğrafları. :)

39372edd-419d-4528-983e-5e883b0bf3d2.jpg

7db4c8d0-6bf3-42e6-9371-320f60e83878.jpg
 
Hep aracımızın dış kozmetiği ile ilgili fotoğraflar paylaşmışım, hiç içerisinden fotoğraf yok. Aracın iç ortamında yapmam gereken ufak düzenlemeler var. Bunlardan biri deri koltukların(özellikle sürücü koltuğu oturma yeri) yıpranmasından dolayı koltukları baştan tekrar kaplatmak. Bununla birlikte vites körüğü derisi de değişmeli. Araçta deri olarak sağlam bulunan tek yer arka deri koltukları ve kapılarda kullanılan deriler. Sonrasında güzel bir detaylı temizlik iyi gelecektir. :) İç ortamı çekerken kaliteli bir kamera-telefon kamerası gerektiğini iyi anladım. 5S ile anca bu kadar sonuç elde edebildim. :)

Dıştan içe doğru gidelim. Kapıyı açtığınızda sizi karşılayan manzara bu oluyor. Sürücü koltuğunun oturma yerinde ki deforme rahatlıkla görülebilir. Koltuğun en aşağısında bulunan kol koltuğun yukarı-aşağı yükseklik ayarı. Koltuğun sol yanında bulunan kol ise arkaya geçmeler için koltuğu aşağı yatırma kolu. Bir de fotoğrafta görünmeyen sağ kısımda bel destek ayarı mevcut. Sürücü ve yolcu koltuğunun yan dış kısımlarında hava yastığı konumlandırılmış.



Koltuğu yatırdığınızda bu şekilde bir açı oluşuyor. Arkaya geçişi kolaylaştırmak için ön koltukları biraz öne çekmek gerekli.



Ve içeriye geldik. Sürücü koltuğuna oturduğumuzda Coupe araç hissini görüş açısının darlığından dolayı ve sürücü koltuğunun sizi sarmasıyla rahatlıkla hissediyorsunuz. Fakat direksiyonun büyüklüğü kafalarda soru işareti bırakıyor. :) Torpido üzerinde kullanılan malzeme suni deri kıvamında yumuşak malzeme. Ön tarafta oturan kişilerin dokunduğu malzemeler elde kalite hissini uyandırması amacıyla genellikle yumuşak kullanılmış. Dönemine ve segmentine göre tatmin edici.



Sol tarafınızda kolunuzu yaslamanız için kullanacağınız bölge suni deri ile kaplanmış. Geriye kalan gri bölgeler yumuşak malzeme. Hemen onun altında kapı cebi ve düğme paneli. Tek basma ile sürücü camı tamamen iniyor ve kapanıyor. Aynısı yolcu camında geçerli değil. Ayna ayar düğmesi ile aynaları ayarlayabiliyoruz. Düğme paneli şuan için çıkık durumda. Maalesef bu araçların düğme panelleri kronik olarak tırnak kırıyor.



Yolcu tarafından bakıldığında görünen. Sürücü kapı pandizotu ile aynı malzeme kullanılmış. Kol dayama bölgesi suni deri, geriye kalan gri kısımlar yumuşak malzeme.



Şimdi hemen sürücü bölgemize dönüp önümüze bakalım. Beyaz-sarı kombinasyonu ile Renault Coupe için farklılığa gitmiş. Hız göstergesinin hemen altında bulunan küçük kare ekrandan; anlık tüketim, ortalama tüketim, ortalama hız, kalan yakıt ile gidilebilecek yol miktarı, sıfırlandığından itibaren kaç litre tüketim yaptığı, yağ seviyesi bilgilerine ulaşabiliyoruz. Bu küçük ekran gösterge rengi ile aynı renkte ışık veriyor.



Sağ kol üzerinden yol bilgisayarının içeriğini, silecek hızını ve aralığını, arka silecek gibi kombinasyonları kullanıyoruz. Hemen sağ kolun biraz üzerinde radyo düğme paneli mevcut.



Direksiyonun sol tarafına geçtiğimizde araç içerisinde ki -tavan aydınlatması hariç- tüm ışıkların parlaklık seviyesini ayarladığımız düğme ve far yükseklik ayarını görüyoruz Bu panelin hemen altında sigorta kutusu kapağı var. Sigorta paneli çok kullanışsız, sigorta sökmek kabus gibi diyebilirim. İçerisi çok dar yapılandırılmış. Panelin sağ tarafında bozuk para gibi şeyler koyduğum küçük göz bulunuyor.



Yukarıya baktığımızda sol tarafta okuma ışığı, sağ tarafta ise daha kuvvetli yanan ışık görülüyor. Hemen iki düğmenin ortasında sunroof düğmesi. Kırmızı yanan ışık ise aracı kilitlediğinizde yanıyor. Belirli bir hızı geçtiğinde araç otomatik olarak kapılarını kilitliyor. Bu kırmızı ışığı gece yolculuğunda çok seviyorum. :)



Klima paneli ile birlikte vitesimiz. Maalesef deri körüğünün eskidiği belli oluyor. Aracın geri vitesinde ışık haricinde arka cam sileceği müşürü mevcut. Ön cam sileceği çalışıyorken aracı geri vitese getirdiğinizde arka cam sileceği çalışıyor.



Yolcu için resimlenecek pek bir şey kalmadı. Torpido gözüne bakalım. Aracı ısıttığınız zaman torpido ısınıyor, klima ile soğuttuğunuz zaman ise torpido içerisi fazlasıyla soğuyor. Bu özelliği kapatamıyoruz nedense. Belki özellik olmayabilir ama işe yarıyor. :) Torpido aydınlatması için sarı loş ışık kullanılmış. Kapağın kilit bölgesi ses yapmasın diye yumuşak malzeme kullanmışlar kilit ağzına.



Ve içeride son olarak arka bölüm. Arka oturuş pozisyonu sanıldığı kadar dar değil. 1.80 boylarında ki insanlar oturduğunda ön koltuklar aşırı şekilde arkada değilse rahatsız olmuyorlar. Bunun nedeni arka koltukların arkaya doğru yatık olması ve ön koltuk arkalarının bol bir şekilde içeriye esnemesi. Arka koltukları yatırarak bagaj ile birleştirme yapabiliyoruz.



Bagaj dolu olduğundan dolayı fotoğraf eklemeyi düşünmüyordum, burası zaten yabancı değil diyerek son anda ekliyorum. :) Bagaj ağzımız maalesef çok dar, stepne bölgesinde simit tüp bulunduğundan dolayı stepne bagaj içerisinde çok yer kaplıyor. Bunu pek dezavantaj olarak görmüyorum, coupe bir araçta bagaj beklentisi üst noktada tutulması taraftarıyım.



Bagaj içerisinde hemen sol tarafta Alpine marka CD Changer bulunmakta. Kendisini kullanmadığımdan dolayı üstü çok tozlanmış. 6 adet CD alıyor ve orijinal teyp ile çalışıyor. Kendisi aracın şımartan özelliklerinden. :)



Fotoğraflar her ne kadar kalitesiz olsa da bu konuda olması gereken bir içerikti. Kaba-taslak hazırladım, umarım keyifle incelersiniz. :)
 
Son düzenleme:
Hep aracımızın dış kozmetiği ile ilgili fotoğraflar paylaşmışım, hiç içerisinden fotoğraf yok. Aracın iç ortamında yapmam gereken ufak düzenlemeler var. Bunlardan biri deri koltukların(özellikle sürücü koltuğu oturma yeri) yıpranmasından dolayı koltukları baştan tekrar kaplatmak. Bununla birlikte vites körüğü derisi de değişmeli. Araçta deri olarak sağlam bulunan tek yer arka deri koltukları ve kapılarda kullanılan deriler. Sonrasında güzel bir detaylı temizlik iyi gelecektir. :) İç ortamı çekerken kaliteli bir kamera-telefon kamerası gerektiğini iyi anladım. 5S ile anca bu kadar sonuç elde edebildim. :)

Dıştan içe doğru gidelim. Kapıyı açtığınızda sizi karşılayan manzara bu oluyor. Sürücü koltuğunun oturma yerinde ki deforme rahatlıkla görülebilir. Koltuğun en aşağısında bulunan kol koltuğun yukarı-aşağı yükseklik ayarı. Koltuğun sol yanında bulunan kol ise arkaya geçmeler için koltuğu aşağı yatırma kolu. Bir de fotoğrafta görünmeyen sağ kısımda bel destek ayarı mevcut. Sürücü ve yolcu koltuğunun yan dış kısımlarında hava yastığı konumlandırılmış.



Koltuğu yatırdığınızda bu şekilde bir açı oluşuyor. Arkaya geçişi kolaylaştırmak için ön koltukları biraz öne çekmek gerekli.



Ve içeriye geldik. Sürücü koltuğuna oturduğumuzda Coupe araç hissini görüş açısının darlığından dolayı ve sürücü koltuğunun sizi sarmasıyla rahatlıkla hissediyorsunuz. Fakat direksiyonun büyüklüğü kafalarda soru işareti bırakıyor. :) Torpido üzerinde kullanılan malzeme suni deri kıvamında yumuşak malzeme. Ön tarafta oturan kişilerin dokunduğu malzemeler elde kalite hissini uyandırması amacıyla genellikle yumuşak kullanılmış. Dönemine ve segmentine göre tatmin edici.



Sol tarafınızda kolunuzu yaslamanız için kullanacağınız bölge suni deri ile kaplanmış. Geriye kalan gri bölgeler yumuşak malzeme. Hemen onun altında kapı cebi ve düğme paneli. Tek basma ile sürücü camı tamamen iniyor ve kapanıyor. Aynısı yolcu camında geçerli değil. Ayna ayar düğmesi ile aynaları ayarlayabiliyoruz. Düğme paneli şuan için çıkık durumda. Maalesef bu araçların düğme panelleri kronik olarak tırnak kırıyor.



Yolcu tarafından bakıldığında görünen. Sürücü kapı pandizotu ile aynı malzeme kullanılmış. Kol dayama bölgesi suni deri, geriye kalan gri kısımlar yumuşak malzeme.



Şimdi hemen sürücü bölgemize dönüp önümüze bakalım. Beyaz-sarı kombinasyonu ile Renault Coupe için farklılığa gitmiş. Hız göstergesinin hemen altında bulunan küçük kare ekrandan; anlık tüketim, ortalama tüketim, ortalama hız, kalan yakıt ile gidilebilecek yol miktarı, sıfırlandığından itibaren kaç litre tüketim yaptığı, yağ seviyesi bilgilerine ulaşabiliyoruz. Bu küçük ekran gösterge rengi ile aynı renkte ışık veriyor.



Sağ kol üzerinden yol bilgisayarının içeriğini, silecek hızını ve aralığını, arka silecek gibi kombinasyonları kullanıyoruz. Hemen sağ kolun biraz üzerinde radyo düğme paneli mevcut.



Direksiyonun sol tarafına geçtiğimizde araç içerisinde ki -tavan aydınlatması hariç- tüm ışıkların parlaklık seviyesini ayarladığımız düğme ve far yükseklik ayarını görüyoruz Bu panelin hemen altında sigorta kutusu kapağı var. Sigorta paneli çok kullanışsız, sigorta sökmek kabus gibi diyebilirim. İçerisi çok dar yapılandırılmış. Panelin sağ tarafında bozuk para gibi şeyler koyduğum küçük göz bulunuyor.



Yukarıya baktığımızda sol tarafta okuma ışığı, sağ tarafta ise daha kuvvetli yanan ışık görülüyor. Hemen iki düğmenin ortasında sunroof düğmesi. Kırmızı yanan ışık ise aracı kilitlediğinizde yanıyor. Belirli bir hızı geçtiğinde araç otomatik olarak kapılarını kilitliyor. Bu kırmızı ışığı gece yolculuğunda çok seviyorum. :)



Klima paneli ile birlikte vitesimiz. Maalesef deri körüğünün eskidiği belli oluyor.



Yolcu için resimlenecek pek bir şey kalmadı. Torpido gözüne bakalım. Aracı ısıttığınız zaman torpido ısınıyor, klima ile soğuttuğunuz zaman ise torpido içerisi fazlasıyla soğuyor. Bu özelliği kapatamıyoruz nedense. Belki özellik olmayabilir ama işe yarıyor. :) Torpido aydınlatması için sarı loş ışık kullanılmış. Kapağın kilit bölgesi ses yapmasın diye yumuşak malzeme kullanmışlar kilit ağzına.



Son olarak arka bölüm. Arka oturuş pozisyonu sanıldığı kadar dar değil. 1.80 boylarında ki insanlar oturduğunda ön koltuklar aşırı şekilde arkada değilse rahatsız olmuyorlar. Bunun nedeni arka koltukların arkaya doğru yatık olması ve ön koltuk arkalarının bol bir şekilde içeriye esnemesi. Arka koltukları yatırarak bagaj ile birleştirme yapabiliyoruz.



Fotoğraflar her ne kadar kalitesiz olsa da bu konuda olması gereken bir içerikti. Kaba-taslak hazırladım, umarım keyifle incelersiniz. :)
Maşallah Meg 1’i sevdirdin bize :)
 
Hep aracımızın dış kozmetiği ile ilgili fotoğraflar paylaşmışım, hiç içerisinden fotoğraf yok. Aracın iç ortamında yapmam gereken ufak düzenlemeler var. Bunlardan biri deri koltukların(özellikle sürücü koltuğu oturma yeri) yıpranmasından dolayı koltukları baştan tekrar kaplatmak. Bununla birlikte vites körüğü derisi de değişmeli. Araçta deri olarak sağlam bulunan tek yer arka deri koltukları ve kapılarda kullanılan deriler. Sonrasında güzel bir detaylı temizlik iyi gelecektir. :) İç ortamı çekerken kaliteli bir kamera-telefon kamerası gerektiğini iyi anladım. 5S ile anca bu kadar sonuç elde edebildim. :)

Dıştan içe doğru gidelim. Kapıyı açtığınızda sizi karşılayan manzara bu oluyor. Sürücü koltuğunun oturma yerinde ki deforme rahatlıkla görülebilir. Koltuğun en aşağısında bulunan kol koltuğun yukarı-aşağı yükseklik ayarı. Koltuğun sol yanında bulunan kol ise arkaya geçmeler için koltuğu aşağı yatırma kolu. Bir de fotoğrafta görünmeyen sağ kısımda bel destek ayarı mevcut. Sürücü ve yolcu koltuğunun yan dış kısımlarında hava yastığı konumlandırılmış.



Koltuğu yatırdığınızda bu şekilde bir açı oluşuyor. Arkaya geçişi kolaylaştırmak için ön koltukları biraz öne çekmek gerekli.



Ve içeriye geldik. Sürücü koltuğuna oturduğumuzda Coupe araç hissini görüş açısının darlığından dolayı ve sürücü koltuğunun sizi sarmasıyla rahatlıkla hissediyorsunuz. Fakat direksiyonun büyüklüğü kafalarda soru işareti bırakıyor. :) Torpido üzerinde kullanılan malzeme suni deri kıvamında yumuşak malzeme. Ön tarafta oturan kişilerin dokunduğu malzemeler elde kalite hissini uyandırması amacıyla genellikle yumuşak kullanılmış. Dönemine ve segmentine göre tatmin edici.



Sol tarafınızda kolunuzu yaslamanız için kullanacağınız bölge suni deri ile kaplanmış. Geriye kalan gri bölgeler yumuşak malzeme. Hemen onun altında kapı cebi ve düğme paneli. Tek basma ile sürücü camı tamamen iniyor ve kapanıyor. Aynısı yolcu camında geçerli değil. Ayna ayar düğmesi ile aynaları ayarlayabiliyoruz. Düğme paneli şuan için çıkık durumda. Maalesef bu araçların düğme panelleri kronik olarak tırnak kırıyor.



Yolcu tarafından bakıldığında görünen. Sürücü kapı pandizotu ile aynı malzeme kullanılmış. Kol dayama bölgesi suni deri, geriye kalan gri kısımlar yumuşak malzeme.



Şimdi hemen sürücü bölgemize dönüp önümüze bakalım. Beyaz-sarı kombinasyonu ile Renault Coupe için farklılığa gitmiş. Hız göstergesinin hemen altında bulunan küçük kare ekrandan; anlık tüketim, ortalama tüketim, ortalama hız, kalan yakıt ile gidilebilecek yol miktarı, sıfırlandığından itibaren kaç litre tüketim yaptığı, yağ seviyesi bilgilerine ulaşabiliyoruz. Bu küçük ekran gösterge rengi ile aynı renkte ışık veriyor.



Sağ kol üzerinden yol bilgisayarının içeriğini, silecek hızını ve aralığını, arka silecek gibi kombinasyonları kullanıyoruz. Hemen sağ kolun biraz üzerinde radyo düğme paneli mevcut.



Direksiyonun sol tarafına geçtiğimizde araç içerisinde ki -tavan aydınlatması hariç- tüm ışıkların parlaklık seviyesini ayarladığımız düğme ve far yükseklik ayarını görüyoruz Bu panelin hemen altında sigorta kutusu kapağı var. Sigorta paneli çok kullanışsız, sigorta sökmek kabus gibi diyebilirim. İçerisi çok dar yapılandırılmış. Panelin sağ tarafında bozuk para gibi şeyler koyduğum küçük göz bulunuyor.



Yukarıya baktığımızda sol tarafta okuma ışığı, sağ tarafta ise daha kuvvetli yanan ışık görülüyor. Hemen iki düğmenin ortasında sunroof düğmesi. Kırmızı yanan ışık ise aracı kilitlediğinizde yanıyor. Belirli bir hızı geçtiğinde araç otomatik olarak kapılarını kilitliyor. Bu kırmızı ışığı gece yolculuğunda çok seviyorum. :)



Klima paneli ile birlikte vitesimiz. Maalesef deri körüğünün eskidiği belli oluyor. Aracın geri vitesinde ışık haricinde arka cam sileceği müşürü mevcut. Ön cam sileceği çalışıyorken aracı geri vitese getirdiğinizde arka cam sileceği çalışıyor.



Yolcu için resimlenecek pek bir şey kalmadı. Torpido gözüne bakalım. Aracı ısıttığınız zaman torpido ısınıyor, klima ile soğuttuğunuz zaman ise torpido içerisi fazlasıyla soğuyor. Bu özelliği kapatamıyoruz nedense. Belki özellik olmayabilir ama işe yarıyor. :) Torpido aydınlatması için sarı loş ışık kullanılmış. Kapağın kilit bölgesi ses yapmasın diye yumuşak malzeme kullanmışlar kilit ağzına.



Ve içeride son olarak arka bölüm. Arka oturuş pozisyonu sanıldığı kadar dar değil. 1.80 boylarında ki insanlar oturduğunda ön koltuklar aşırı şekilde arkada değilse rahatsız olmuyorlar. Bunun nedeni arka koltukların arkaya doğru yatık olması ve ön koltuk arkalarının bol bir şekilde içeriye esnemesi. Arka koltukları yatırarak bagaj ile birleştirme yapabiliyoruz.



Bagaj dolu olduğundan dolayı fotoğraf eklemeyi düşünmüyordum, burası zaten yabancı değil diyerek son anda ekliyorum. :) Bagaj ağzımız maalesef çok dar, stepne bölgesinde simit tüp bulunduğundan dolayı stepne bagaj içerisinde çok yer kaplıyor. Bunu pek dezavantaj olarak görmüyorum, coupe bir araçta bagaj beklentisi üst noktada tutulması taraftarıyım.



Bagaj içerisinde hemen sol tarafta Alpine marka CD Changer bulunmakta. Kendisini kullanmadığımdan dolayı üstü çok tozlanmış. 6 adet CD alıyor ve orijinal teyp ile çalışıyor. Kendisi aracın şımartan özelliklerinden. :)



Fotoğraflar her ne kadar kalitesiz olsa da bu konuda olması gereken bir içerikti. Kaba-taslak hazırladım, umarım keyifle incelersiniz. :)
Arabanın dış rengiyle ve iç döşemelerin gri rengi koltuk derileriyle harika bir ahenk içinde. Koltuğun durumunu tam göremiyorum ama sonradan yapılan kaplamalar genelde orijinali gibi olmuyor ve gördüğüm kadarıyla senin yanlarda be baldır kısmında bir deformasyon yok. Benim tavsiyem koltuğun oturma süngerini değiştirip orta kısmı alcantara kaplayabilirsiniz. Hem içteki renklerle uyum sağlayacaktır hem de kullanım kolaylığı sağlayacaktır terleme vs olmayacak. Arabana bir kez daha hayran kaldım. Davutpaşa'nın en kısa zamanda bu güzelliği misafir etmesi lazım :)
 
Arabanın dış rengiyle ve iç döşemelerin gri rengi koltuk derileriyle harika bir ahenk içinde. Koltuğun durumunu tam göremiyorum ama sonradan yapılan kaplamalar genelde orijinali gibi olmuyor ve gördüğüm kadarıyla senin yanlarda be baldır kısmında bir deformasyon yok. Benim tavsiyem koltuğun oturma süngerini değiştirip orta kısmı alcantara kaplayabilirsiniz. Hem içteki renklerle uyum sağlayacaktır hem de kullanım kolaylığı sağlayacaktır terleme vs olmayacak. Arabana bir kez daha hayran kaldım. Davutpaşa'nın en kısa zamanda bu güzelliği misafir etmesi lazım :)

Yılların eskitmesi ile grinin tonu daha da güzelleşmiş, çatlamalar bile hoş denilebilir. Sonradan yapılan kaplamalar dediğin gibi orijinali gibi durmuyor. Doğal olarak yaşından dolayı iç parçaların rengi soluyor, eskiyor. Koltuklar yeni olduğunda sırıtıyor. Sadece ön koltukların oturma yeriyle birlikte sırt yüzlerini değiştirmeyi düşünüyordum. Sonrasında renk tutmayacağından dolayı tüm koltuklara aynı anda işlem yapmayı düşündüm. Alcantara konusu hiç aklıma gelmemişti. Sonradan yapılan alcantara renk tonu tutma konusunda sıkıntı yaratmayacağı için çok güzel uyum sağlayabilir. Çok akıllıca bir çözüm ve eminim Megane Coupe'de bu işlemi yapan yok denecek kadar azdır. :) Çok teşekkür ederim tavsiyelerin ve güzel yorumun için, özellikle alcantara konusunu değerlendireceğim. En yakın zamanda Davutpaşa misafir durumunu öğrendiğinde yanındayım. Zevkle misafir olurum :)
 
Son düzenleme: