KAPALI 2009 model Golf Otomatik mi 2012 model Corsa Otomatik mi?

Muh06

Taklacı Güvercin
10 Nis 2019
75
8
445
Merhabalar ilk aracım olacak. Görünüş olarak güzel bir araç olsun istiyorum. 2012 corsa otomatik fiyatı 50-52 arası 2009 golf ise 55 den başlıyor gibi. Kararsız kaldım bütçem de 50-55 arası. Ne önerirsiniz? İkisi de benzinli seçeneklerinin fiyatı bu şekilde. Bekarım Ankara’da yaşıyorum otomatik bir araç istiyorum.
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
6,824
26,080
5,720
Ankara
Marka
Skoda
tabiki golf derim ama 2012 corsa niye 50-55 ediyo ya. Puntonun aynısı değil mi bu araba 35-40 a tertemiz punto alırım
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
6,824
26,080
5,720
Ankara
Marka
Skoda
Puntoya Fiat grubunun diye ön yargılı bakıyorum. Maalesef fiyatlar uçuk piyasa pahalı geçen sene alsam belki 40-45 arasına alırdım. Otomatik araçlar pahalı maalesef 😔
puntoya fiat grubu diye ön yargılı bakıyor olabilirsiniz ama o corsaların da altyapısı motoru falan hep aynı puntoyla. fiat-gm ortak üretim 2006 sonrası punto ve corsa d ler. Aynı arabayı alıp daha çok para vermek oluyo bu da bence sırf marka için. Ha derseniz punto çirkin corsa yakışıklı geliyo bana o zaman durum değişir ama yine de 10-15 fazla vermeye değmez.

Hatta sonunda da yürütme maliyeti olarak punto çok daha ucuz olacaktır. Parçalar zaten opelden ucuzdur diye düşünüyorum bakmadım ama aynı işi bi puntoyla fiat ustasına bi corsayla opel ustasına yaptırdığınızda güzel bi işçilik fiyatı farkı bile olacaktır mutlaka
 
Son düzenleme:

S.Asil

Quadrifoglio Verde
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
16 Eyl 2016
5,642
2
9,531
5,020
Adana
Marka
Alfa Romeo

facelift

Asfalt Kurutucu
29 May 2019
180
152
635
34
Marka
BMW
Bırakın golfü polo-fiesta ikilisiyle corsa arasında da çok fark olduğunu düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Muh06

Taklacı Güvercin
10 Nis 2019
75
8
445
2007 model Golf Otomatik 55 e felan alınıyor gibi tavsiye eder misiniz yine de? yoksa 2012 Corsa Otomatik mi 50 bine felan. 2009 golfler 55 in üstü gibi fiyatı
 

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
25
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
DSG şanzımanlı golf 6 aracım vardı. Başlangıçta her şey güzeldi. Her özelliğini sevmiştim golfün. Ta ki dsg'nin mekatroniğinin ilk kez arızalanmasına kadar. Ankara'dan ailemle dönmek üzere yola çıkacaktık. Aracı çalıştırdık, vitesi P konumundan R konumuna aldık ve hareket etmedi araba. P de gaz veriyormuşuz gibi boş yere devir çevirdi araba. Neyse tekrar P ye aldık sonra tekrar R'ye. Hareket etti bu sefer. Henüz Bahçelievler civarındaydık ki o da ne? Yol bilgisayarı ekranındaki vitesin hangi konumda olduğunu belirten gösterge yanıp sönüyor! Babam sordu hayırdır bu niye yanıp sönüyor böyle? diye. Korkutmak istemem ama dsg arızası sanırım bu dedim. İstanbula gelirken sıklıkla geç vites atmalar, vuruntulu vites atmalar gibi durumlarla karşılaştık o gün. Neyse İstanbulda özel bir serviste aracın şanzımanındaki mekatronik değişti. Herşeyden kurtulduğumuzu zannederken bizi 4 kere daha mekatronik değişiminin beklediğini bilmiyorduk :)
 

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
25
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
İlk mekatronik değişikliğinin ardından şanzımanda işler yoluna girmiş gibiydi. Her zamanki vites atışına geri dönmüştü. fakat bu durum çok uzun sürmedi. yine bir gün aynı semptomlar gelişti. ve ertesi gün şanzıman P'de kilitlenip kaldı. Çekiciyle yine özel servise götürüldü bu kez hem mekatronik hem şanzıman beyni arızalanmıştı. İki parça da değiştirildi. Ve yine bir sonraki arızaya kadar sessiz sedasız yoluna devam etti.
Tam güzel bir şekilde yola devam ederken artık trafikte dur kalk yaparken titremeye başladığını farkettik, hem titriyor hemde hızlanırken aynı ilk seferdeki gibi vites göstergesi yanıp sönüyordu. Götürdük ve mekatroniğin yine arızalandığı ve kavramanın da arızalandığı değişmesi gerektiği söylendi. Değiştirdik. her şey yoluna girmiş gibiydi ama önceki yaşanan arızalar nedeniyle artık çok güvenemiyordum arabaya. Ki yanıltmadı da :) en sonunda annemi marketten aldığı poşetler ile birlikte eve getirmek için bindim arabaya. Çalıştırdım, çalıştırırken araç bir kere silkelendi. Dedim neyse yok bir şey devam et yola. Sonra bir yerde 2 tane manevra yapan araca yol vermem icap etti. Yol verdim iki araba manevrasını tamamladı ve yola devam etmek için gaz verdim. Tıpkı birinci arızadaki gibi araba boşa devir çevirdi olduğu yerde kaldı.Arabayı stop edip çalıştırarak eve kadar geri getirdim ve anneme arabanın arıza yaptığını onları alıp gelemeyeceğimi söyledim. Yine özel servisin yolu gözüktü fakat bir süre öyle kullandık, yürümeye devam ediyordu ama arada kafası karışarak. Arkadaşım ile uzun yola çıktık, birazcık sıkıştırarak kullandık. eve geri dönüşte arabanın artık neredeyse şanzımanının kırılacağı noktaya geldiğini hissettik. aşırı derecede titriyordu araba. neyse o günden sonraki kullanımlarda o kadar titremedi. Şanzıman artık iyice zıvanadan çıkınca ve maddi durum olarak kendimizi müsaitleştirince bu kez başka bir özel serviste yaptırdık. Şanzıman yine kendine gelmişti. Ayrıca bu kez yağ basınç sensörünü değiştirmişlerdi şanzımanın. Bir süre de o şekilde kullandık. Evet bu kez aracın şanzımanı düzelmiş gibiydi ama arada halen titremesi vardı. Büyük bir araba lazım oldu ve şuan imzamdaki aracı aldık. Dsg şanzımanlı araç alınacaksa eğer, aracın özel serviste değil yetkili serviste bakım yapılmış olmasına dikkat edin. Çünkü yetkili serviste bakım yapılan araçlarda iyi niyet garantisi olabilme ihtimali yüksek. Bizim aracın bakımları özel serviste yapıldığından kaynaklı iyi niyet kapsamına girmiyordu ve her şanzıman değişiminde yüksek ücretler ödedik. Benim nacizhane tavsiyem o yıllardaki DSG şanzımanlı herhangi bir vw'den uzak durmanızdır.
 
Son düzenleme:

Muh06

Taklacı Güvercin
10 Nis 2019
75
8
445
İlk mekatronik değişikliğinin ardından şanzımanda işler yoluna girmiş gibiydi. Her zamanki vites atışına geri dönmüştü. fakat bu durum çok uzun sürmedi. yine bir gün aynı semptomlar gelişti. ve ertesi gün şanzıman P'de kilitlenip kaldı. Çekiciyle yine özel servise götürüldü bu kez hem mekatronik hem şanzıman beyni arızalanmıştı. İki parça da değiştirildi. Ve yine bir sonraki arızaya kadar sessiz sedasız yoluna devam etti.
Tam güzel bir şekilde yola devam ederken artık trafikte dur kalk yaparken titremeye başladığını farkettik, hem titriyor hemde hızlanırken aynı ilk seferdeki gibi vites göstergesi yanıp sönüyordu. Götürdük ve mekatroniğin yine arızalandığı ve kavramanın da arızalandığı değişmesi gerektiği söylendi. Değiştirdik. her şey yoluna girmiş gibiydi ama önceki yaşanan arızalar nedeniyle artık çok güvenemiyordum arabaya. Ki yanıltmadı da :) en sonunda annemi marketten aldığı poşetler ile birlikte eve getirmek için bindim arabaya. Çalıştırdım, çalıştırırken araç bir kere silkelendi. Dedim neyse yok bir şey devam et yola. Sonra bir yerde 2 tane manevra yapan araca yol vermem icap etti. Yol verdim iki araba manevrasını tamamladı ve yola devam etmek için gaz verdim. Tıpkı birinci arızadaki gibi araba boşa devir çevirdi olduğu yerde kaldı.Arabayı stop edip çalıştırarak eve kadar geri getirdim ve anneme arabanın arıza yaptığını onları alıp gelemeyeceğimi söyledim. Yine özel servisin yolu gözüktü fakat bir süre öyle kullandık, yürümeye devam ediyordu ama arada kafası karışarak. Arkadaşım ile uzun yola çıktık, birazcık sıkıştırarak kullandık. eve geri dönüşte arabanın artık neredeyse şanzımanının kırılacağı noktaya geldiğini hissettik. aşırı derecede titriyordu araba. neyse o günden sonraki kullanımlarda o kadar titremedi. Şanzıman artık iyice zıvanadan çıkınca ve maddi durum olarak kendimizi müsaitleştirince bu kez başka bir özel serviste yaptırdık. Şanzıman yine kendine gelmişti. Ayrıca bu kez yağ basınç sensörünü değiştirmişlerdi şanzımanın. Bir süre de o şekilde kullandık. Evet bu kez aracın şanzımanı düzelmiş gibiydi ama arada halen titremesi vardı. Büyük bir araba lazım oldu ve şuan imzamdaki aracı aldık. Dsg şanzımanlı araç alınacaksa eğer, aracın özel serviste değil yetkili serviste bakım yapılmış olmasına dikkat edin. Çünkü yetkili serviste bakım yapılan araçlarda iyi niyet garantisi olabilme ihtimali yüksek. Bizim aracın bakımları özel serviste yapıldığından kaynaklı iyi niyet kapsamına girmiyordu ve her şanzıman değişiminde yüksek ücretler ödedik. Benim nacizhane tavsiyem o yıllardaki DSG şanzımanlı herhangi bir vw'den uzak durmanızdır.
Teşekkür ederim açıklamalarınız için dikkate alacağım ☺️
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ali Karaer
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım