Arabanızın, yaptıramadığınız masrafları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Teşekkürler @motorsinann abi ne diyorsun duruma
dizel motorlarda kara dumanın nedeni yanmayan yakıttır, dizel motorlar ise sıkıştırılmış yüksek sıcaklıkta ki havanın üzerine atomize şekilde yakıt gönderilmesiyle çalışır, soğuk havada motorun ilk çalışması için ideal sıkıştırma sonu sıcaklığına ulaşamayınca verimli bir yanma gerçekleşmez ve kara duman atar, normaldir
seyir halinde ve normal şekilde sürerken duman geliyorsa enjektörlerde problem olabilir onun haricinde dizeller kontrolsüz tutuşma ile çalıştığı için yüksek devirlerde de kara duman görülür normaldir
 
dizel motorlarda kara dumanın nedeni yanmayan yakıttır, dizel motorlar ise sıkıştırılmış yüksek sıcaklıkta ki havanın üzerine atomize şekilde yakıt gönderilmesiyle çalışır, soğuk havada motorun ilk çalışması için ideal sıkıştırma sonu sıcaklığına ulaşamayınca verimli bir yanma gerçekleşmez ve kara duman atar, normaldir
seyir halinde ve normal şekilde sürerken duman geliyorsa enjektörlerde problem olabilir onun haricinde dizeller kontrolsüz tutuşma ile çalıştığı için yüksek devirlerde de kara duman görülür normaldir
bizim bi ısuzu motorlu 131 şahin vardı 84 model taksi çıkması, ne duman atıyodu ne çektirdi beeee o aklıma geldi şimdi
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
kasislerde sag önden bıraz ses gelıyor suspansıyondan sanırım gıttı kendılerı ıyı bıle dayandı helal olsun. ozellıkle soguk havalarda hafıf hızlı gırdıgımde sadece tek bır noktadan baya gacır gucur ses gelıyor @motorsinann bı fıkrın varmı bılırsın belkı .
 
kasislerde sag önden bıraz ses gelıyor suspansıyondan sanırım gıttı kendılerı ıyı bıle dayandı helal olsun. ozellıkle soguk havalarda hafıf hızlı gırdıgımde sadece tek bır noktadan baya gacır gucur ses gelıyor @motorsinann bı fıkrın varmı bılırsın belkı .
amörtisör takozu, z rot veya viraj denge çubuğunun kauçuk lastiği olabilir hocam
diğer bir ihtimal de salıncak burçları, lifte alıp bakmak lazım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Sailor
amörtisör takozu, z rot veya viraj denge çubuğunun kauçuk lastiği olabilir hocam
diğer bir ihtimal de salıncak burçları, lifte alıp bakmak lazım :)
servıste japon ıcın tahmını masraf nedır alıstıra alıstıra alım lutfen :D tesekkurler bu arada hocam sagolun ılgınıze. servıse gıtmeye korkuyorumda bıraz
 
Adam akıllı bir özel servise gitmen daha mantıklı değil mi?Senin mazdanın garanti bitmiştir herhalde.
Garantisi bitti evet ama servisten bırsey degıstıgınde bozuldugunda arkasında duruyorlar. Bırde satmayı dusundugumden aslında herseyın servıste kaydının olmasını ıstıyorum. degısen parca orjınalmı degılmı pesınde kosmak ıstemıyorum.Bırde acıkcası sanayı de genel olarak arabanın agzına edılecegıne daır eskı kafalıga sahıbım. sınan gıbı neyın ne oldugunu bılen ve farkında olup kazıklamaya calısmayan ınsan olsa canım feda ama hanı ufak tefek ısler ıcın arada gıdıp gelırım durum pek ıc acıcı gelmıyor bana.
 
Aldığımızdan beri FSI logosunun I sı düşmüş bir türlü önemseyip alamadık. Ön orta panjur kırılmış saçma şekilde kaynaklamışlar onu geçen gün değiştirdik.
Öyle büyük şeylerimiz yok Allahtan.
 
dizel motorlarda kara dumanın nedeni yanmayan yakıttır, dizel motorlar ise sıkıştırılmış yüksek sıcaklıkta ki havanın üzerine atomize şekilde yakıt gönderilmesiyle çalışır, soğuk havada motorun ilk çalışması için ideal sıkıştırma sonu sıcaklığına ulaşamayınca verimli bir yanma gerçekleşmez ve kara duman atar, normaldir
seyir halinde ve normal şekilde sürerken duman geliyorsa enjektörlerde problem olabilir onun haricinde dizeller kontrolsüz tutuşma ile çalıştığı için yüksek devirlerde de kara duman görülür normaldir
Eyvallah abi sağolasın
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Ben Continental arka lastiklerimi değiştireyim diyordum ama şu japon amcaların yazısını okuyunca lastik değiştirmekten vazgectim..
"Binek ve hafif ticari araçlara yönelik kullanılmış veya kullanılmamış (yedek-stepne dahil) lastikler üretim tarihinden sonra on (10) yaşını doldurmuş ise, gözle görünür herhangi bir hasara veya şekil bozukluğuna sahip olmasa dahi ya da diş dibi derinliği kullanım için yeterli gözükse dahi yenileri ile değiştirilmelidir."
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Ben Continental arka lastiklerimi değiştireyim diyordum ama şu japon amcaların yazısını okuyunca lastik değiştirmekten vazgectim..
"Binek ve hafif ticari araçlara yönelik kullanılmış veya kullanılmamış (yedek-stepne dahil) lastikler üretim tarihinden sonra on (10) yaşını doldurmuş ise, gözle görünür herhangi bir hasara veya şekil bozukluğuna sahip olmasa dahi ya da diş dibi derinliği kullanım için yeterli gözükse dahi yenileri ile değiştirilmelidir."
O raf ömrü ile alakalı benim bildiğim lastikçilerde hep öyle yazıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
ön takım hafiften ses yapmaya başladı gibi bir bakmak gerekebilir.
havalar düzelince ufak tefek rötüşlarını yapmak
nisanda muayene mayısta sigorta(başlıbaşına ana tutarlar malesef)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...