183.380km günceli
Aslında güncellenecek hiçbir şeyi yok, sadece bindik konuda benim de bi katkım olsun diye yazıyorum 

 15 günde 500-550km gibi bir yol yapabildik kendisiyle az çok tanıştık. Gerçekten hem otomatik vitesten hem de fransız arabalarından hiç hoşlanmıyorum, zaten araba benim de değil o yüzden sorun yok 

 Bu süreçte sadece sunroof perdesinin plastiğini kırdım, Panda'da 100tl ye aldığım parça bunda 1.000tl olunca tamir yoluna gittim güzel oldu onun dışında hiçbir sorun yaşamıyoruz arabayla 
Şanzıman olarak tork konvertörlü şanzımana sahip çok vakit geçirdiğim bunun haricinde 2 araç var (w210 e200 komp 5 ileri, toyota corolla 2005 1.6 4 ileri) onlarla karşılaştırdığımda ortalamaları gibi oluyor. Beni rahatsız eden bazı huyları olsa da genel anlamda katlanılabilir bir şanzıman gibi geldi. Genelde deviri yüksek tutma eğiliminde olduğu için (1. vites hariç) yokuşlarda falan vites düşsün diye bekleme durumu yok zaten yürüyebileceği viteslerde tutuyor. Sadece çok dik sokaklarda falan bazen 1e düşsün istiyorum ama ısrarla ikide gidiyor, kickdown tuşuna basınca düşürüyor ama o da çok sarsıntılı bir düşüş oluyor dipgaz eşliğinde 

 vites kolundan 1e çekerek daha yumuşak bi geçiş sağlayabilirim ama bunlarla uğraşcaksam neden otomatik sürüyorum 
Favoritin konusu kadar olmasa da elimden geldiğince güncel tutmaya çalışacağım aracın konusunu, 
@alkın 'a da tekrardan teşekkür ederiz arabayla güzel ilgilenmiş ama konuya hiç araç içinden fotoğraf koymamış o eksiği de ben tamamlayayım 

 Dışından beni rahatsız eden sadece farları ve jant göbeklerinin olmaması sebebiyle arabanın gereksiz agresif durması, jant göbeklerini Alkın'dan aldım en kısa zamanda eksiği tamamlayıp takacağız farlara da yaza doğru bi baktırcam.
Ekli dosyayı görüntüle 52526
Ekli dosyayı görüntüle 52527