'01 Renault Clio 1.4 16V RXT Otomatik

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alkın
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Featured
Hayırlı olsun.

Bu tip ailelerde kullanıpmış bu tip şehir içi otomobiileri beni hep mutlu etmiştir. Özellikle temiz aile otomobilleri anılarını da devrediyormuş gibi hissettirir.


Motor ve şanzıman bence kasa için çok ideal bi kombin ve günümüz segmentdaşlarının verdiği çoğu şeyi verdiğini düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alkın
Hayırlı olsun.

Bu tip ailelerde kullanıpmış bu tip şehir içi otomobiileri beni hep mutlu etmiştir. Özellikle temiz aile otomobilleri anılarını da devrediyormuş gibi hissettirir.


Motor ve şanzıman bence kasa için çok ideal bi kombin ve günümüz segmentdaşlarının verdiği çoğu şeyi verdiğini düşünüyorum.
teşekkür ederim, ben de 1995-2005 arasındaki temiz her arabanın çok değerli olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mrtkap ve Onatygt
teşekkür ederim, ben de 1995-2005 arasındaki temiz her arabanın çok değerli olduğunu düşünüyorum.
Çok temiz bir örnek, sizin elinizde daha da güzel kacağına eminim. Kazasız belasız kullanın.

Bu arada farların cam olması lazım, o yıllarda Reno böyle tercihlerde bulunuyordu. Güzelce açılarak iç dış temizlikle ilk günkü performansını verecektir
 
Çok temiz bir örnek, sizin elinizde daha da güzel kacağına eminim. Kazasız belasız kullanın.

Bu arada farların cam olması lazım, o yıllarda Reno böyle tercihlerde bulunuyordu. Güzelce açılarak iç dış temizlikle ilk günkü performansını verecektir
Çok sağolun, farlar cam mı hiç bilmiyorum ama logolar üzerinde reno orijinal yani.

Bakmak lazım, bi temizlik fena olmaz hakikaten
 
silecek su fıskiye motoru clio 2'lerde zamanla gelen elektriği karıştırdığı için arka cama su sıktığımda önden de su sıkıyor, ön cama su sıktığımda ise bazen arkadan da su veriyordu.

orijinal renault logolu su fıskiye motorunu (500 TL) Yeşilyurt Renault'da değiştirdim, sorun çözüldü.

WhatsApp Image 2025-10-14 at 12.44.26.jpeg
 
Buraya da yazdığım gibi satma gibi bir düşüncem hiç yoktu.

@Toprak abi'nin bana pm'den attığı mesaj üzerine ablasına clio 2 otomatiklere bakmaya başlamıştık.

Birkaç gün önce iş ile alaklı beklemediğim bir ikramiye yatacağını öğrendim, onun üzerine de kuzenimde olan Polo'nun satılacağını öğrenince @Toprak abiye kendi aracımı teklif ettim.

Daha hiç aklımda bile yokken birkaç olumlu gelişme üzerine geldi, sürdü, baktı, aldı gitti :D .

Beni bu 4,5 aylık süreçte hiç üzmedi, tık demeden tüm yollara götürdü.

Konunun yeni sahibi @Toprak 'tır, buradan da tekrar hayırlı olsun diyorum.

Polo'nun yeni konusu tabi ki gelecektir, Clio'ya da yapılanları buradan takipte olacağız.

Hayırlı olsun, gittiği yeri mutlu etsin inşallah.
 
IMG_3605.jpeg


@alkın a bu güzel ticaret için burdan da teşekkür ederim. İyi bir araba alıp daha iyi duruma getirmiş gördüğüm kadarıyla, şartlar da güzel denk gelince hiç kaçırmak istemedim. Araba vesilesiyle tanışmış da olduk en kısa zamanda poloyla yan yana fotoğrafını atarız :D

Favoriti görmeye alışık olduğumuz köşe ben kendime bi araba alana kadar Clio'ya tahsis :D
 
2001 yılında manuel gümüş rengini sıfır km olarak almıştık. çok iyi bir motoru vardır. tasarımı bana göre çok güzel. hatta makyajlılardan daha çok seviyorum kendi adıma. güle güle kullanın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
183.380km günceli
Aslında güncellenecek hiçbir şeyi yok, sadece bindik konuda benim de bi katkım olsun diye yazıyorum :D 15 günde 500-550km gibi bir yol yapabildik kendisiyle az çok tanıştık. Gerçekten hem otomatik vitesten hem de fransız arabalarından hiç hoşlanmıyorum, zaten araba benim de değil o yüzden sorun yok :D Bu süreçte sadece sunroof perdesinin plastiğini kırdım, Panda'da 100tl ye aldığım parça bunda 1.000tl olunca tamir yoluna gittim güzel oldu onun dışında hiçbir sorun yaşamıyoruz arabayla 🧿

Şanzıman olarak tork konvertörlü şanzımana sahip çok vakit geçirdiğim bunun haricinde 2 araç var (w210 e200 komp 5 ileri, toyota corolla 2005 1.6 4 ileri) onlarla karşılaştırdığımda ortalamaları gibi oluyor. Beni rahatsız eden bazı huyları olsa da genel anlamda katlanılabilir bir şanzıman gibi geldi. Genelde deviri yüksek tutma eğiliminde olduğu için (1. vites hariç) yokuşlarda falan vites düşsün diye bekleme durumu yok zaten yürüyebileceği viteslerde tutuyor. Sadece çok dik sokaklarda falan bazen 1e düşsün istiyorum ama ısrarla ikide gidiyor, kickdown tuşuna basınca düşürüyor ama o da çok sarsıntılı bir düşüş oluyor dipgaz eşliğinde :D vites kolundan 1e çekerek daha yumuşak bi geçiş sağlayabilirim ama bunlarla uğraşcaksam neden otomatik sürüyorum :D

Favoritin konusu kadar olmasa da elimden geldiğince güncel tutmaya çalışacağım aracın konusunu, @alkın 'a da tekrardan teşekkür ederiz arabayla güzel ilgilenmiş ama konuya hiç araç içinden fotoğraf koymamış o eksiği de ben tamamlayayım :D Dışından beni rahatsız eden sadece farları ve jant göbeklerinin olmaması sebebiyle arabanın gereksiz agresif durması, jant göbeklerini Alkın'dan aldım en kısa zamanda eksiği tamamlayıp takacağız farlara da yaza doğru bi baktırcam.

1762163955957.png


1762163977503.png
 
Son düzenleme:
183.380km günceli
Aslında güncellenecek hiçbir şeyi yok, sadece bindik konuda benim de bi katkım olsun diye yazıyorum :D 15 günde 500-550km gibi bir yol yapabildik kendisiyle az çok tanıştık. Gerçekten hem otomatik vitesten hem de fransız arabalarından hiç hoşlanmıyorum, zaten araba benim de değil o yüzden sorun yok :D Bu süreçte sadece sunroof perdesinin plastiğini kırdım, Panda'da 100tl ye aldığım parça bunda 1.000tl olunca tamir yoluna gittim güzel oldu onun dışında hiçbir sorun yaşamıyoruz arabayla 🧿

Şanzıman olarak tork konvertörlü şanzımana sahip çok vakit geçirdiğim bunun haricinde 2 araç var (w210 e200 komp 5 ileri, toyota corolla 2005 1.6 4 ileri) onlarla karşılaştırdığımda ortalamaları gibi oluyor. Beni rahatsız eden bazı huyları olsa da genel anlamda katlanılabilir bir şanzıman gibi geldi. Genelde deviri yüksek tutma eğiliminde olduğu için (1. vites hariç) yokuşlarda falan vites düşsün diye bekleme durumu yok zaten yürüyebileceği viteslerde tutuyor. Sadece çok dik sokaklarda falan bazen 1e düşsün istiyorum ama ısrarla ikide gidiyor, kickdown tuşuna basınca düşürüyor ama o da çok sarsıntılı bir düşüş oluyor dipgaz eşliğinde :D vites kolundan 1e çekerek daha yumuşak bi geçiş sağlayabilirim ama bunlarla uğraşcaksam neden otomatik sürüyorum :D

Favoritin konusu kadar olmasa da elimden geldiğince güncel tutmaya çalışacağım aracın konusunu, @alkın 'a da tekrardan teşekkür ederiz arabayla güzel ilgilenmiş ama konuya hiç araç içinden fotoğraf koymamış o eksiği de ben tamamlayayım :D Dışından beni rahatsız eden sadece farları ve jant göbeklerinin olmaması sebebiyle arabanın gereksiz agresif durması, jant göbeklerini Alkın'dan aldım en kısa zamanda eksiği tamamlayıp takacağız farlara da yaza doğru bi baktırcam.

Ekli dosyayı görüntüle 52526

Ekli dosyayı görüntüle 52527
içini hiç eklememişim şimdi farkettim, dün kısa süreli bir görüşme vesilesiyle hasret giderdik :D.

güzel günlerde binin tekrardan, benden iyi bakacağınıza hiç şüphem yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onatygt ve Toprak